Heb jij mijn Hyves wel gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik had Allure_'s Hyves echt verwacht met een zwarte achtergrond, klein lettertype en dan geel letters. En dan ongeveer 10 foto's van een shoot.
Zoiets.
Dan had je iets anders gereageerd denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
En MaisNon: Ik ben goldmember hahaha en ik heb nu jouw Hyves.
Als je er een had gehad. Maar je hebt er dus 1?quote:
Ik zou hem nooit posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan had je iets anders gereageerd denk ik
En slecht met de kappersschaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Allure, mijn reactie:
Zooo, die is goed met wenkbrauwpotlood
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyvesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar Allure is met niemand hier vriendenof met IQM maar dat kan ik niet zien
Nee duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Post hem hier maar hoor, want ik geloof er niks van
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
Stommerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Haar vriend lijkt op Jude Law. Schijnt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stommerd.
Mocht ik je ooit ooit ooit tegenkomen met je vriendje, dan zal ik een URL'tje op een papiertje aan hem geven.
Ik geloof niet dat Allure_ hyves heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Allure heb je Colucci bij je gadgets want dan kom ik eraan
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?quote:
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pfff ik weet niet meer waar ik 'm vandaan heb, sorry.Kun je het niet via google vinden?
Met dit:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?
Hmm, daar zeg je me wat.quote:
Seauphie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen is
hihi je hebt mijn hyves lekker nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar wel lid van de Zweeds Bikini Team hyves
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
Kan wel, ja, je bent oldbie genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,14.gif
O vet bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!
kruikezeikerquote:
Ik vond dat het meest geniale aan het filmpje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |