Heb jij mijn Hyves wel gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik had Allure_'s Hyves echt verwacht met een zwarte achtergrond, klein lettertype en dan geel letters. En dan ongeveer 10 foto's van een shoot.
Zoiets.
Dan had je iets anders gereageerd denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
En MaisNon: Ik ben goldmember hahaha en ik heb nu jouw Hyves.
Als je er een had gehad. Maar je hebt er dus 1?quote:
Ik zou hem nooit posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan had je iets anders gereageerd denk ik
En slecht met de kappersschaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Allure, mijn reactie:
Zooo, die is goed met wenkbrauwpotlood
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyvesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar Allure is met niemand hier vriendenof met IQM maar dat kan ik niet zien
Nee duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Post hem hier maar hoor, want ik geloof er niks van
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
Stommerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Haar vriend lijkt op Jude Law. Schijnt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stommerd.
Mocht ik je ooit ooit ooit tegenkomen met je vriendje, dan zal ik een URL'tje op een papiertje aan hem geven.
Ik geloof niet dat Allure_ hyves heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Allure heb je Colucci bij je gadgets want dan kom ik eraan
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?quote:
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pfff ik weet niet meer waar ik 'm vandaan heb, sorry.Kun je het niet via google vinden?
Met dit:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?
Hmm, daar zeg je me wat.quote:
Seauphie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen is
hihi je hebt mijn hyves lekker nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar wel lid van de Zweeds Bikini Team hyves
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
Kan wel, ja, je bent oldbie genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,14.gif
O vet bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!
kruikezeikerquote:
Ik vond dat het meest geniale aan het filmpje.quote:
Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, anders zou je m'n dushi misschien ook kennen. Maar helaas
.
hoe weet je dat , hij staat toch op privequote:
Mijne ook niet als het goed is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan IQM's hyve verder toch niet zien, ook niet als ik ingelogd ben
Nu moet ik straks vrienden worden
Goed zoeken danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.
Ik wist dat jij Hyves moest hebben.
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.quote:
Je krabbels ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef gers het volgende:
[..]
hoe weet je dat , hij staat toch op prive
Mweh, oké. Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nope, maar ik herkende je naam (last.fm) en je foto van hier
dWc heeft heul mijn Hyves niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.
Nee, om Luurs privacy te respecten heb ik hem niet toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Huh ik kan dWc nergens vinden bij je Sk
het is toch niet die anti boy etc![]()
Welke voorspellingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, Luur, ik zat wel dichtbij met m'n voorspelling.![]()
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de restquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Die op pagina 1, hoe ik zei hoe jouwe er waarschijnlijk uit zag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
Goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
NU GA JE KEIVEEL CHICKS HUSSELENquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Zo naar voren bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Maar dat haar van je vriendje, hoort dat zo?
HAHAHAHA.quote:
het is helemaal niet naar voren, droeftoeter.quote:
Hoe zit het danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
het is helemaal niet naar voren, droeftoeter.
Beter voeg je mij nu toe of ik PM hem door naar de rest. Ik heb 300+ vrienden en ze weten je voornaam niet.quote:
They're faking itquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou weet iedereen weer Allure's hyves behalve mij
Ik bied degene die me kan helpen een belangrijke update over het uiterlijk van Kees Kankerkachel
Homofiel, sinds wanneer val jij op zulke mooibois.quote:
waarmee kan ik je van dienst zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou weet iedereen weer Allure's hyves behalve mij
Ik bied degene die me kan helpen een belangrijke update over het uiterlijk van Kees Kankerkachel
Hou je praatjes eens voor je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter voeg je mij nu toe of ik PM hem door naar de rest. Ik heb 300+ vrienden en ze weten je voornaam niet.
ik weet hem inderdaad ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij em ook niet gerswe zijn samen wanhopig
Weet je wel hoeveel leden de bloemen hyves heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet hem inderdaad ook niet![]()
die van mij kan je wel makkelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |