Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, anders zou je m'n dushi misschien ook kennen. Maar helaas
.
hoe weet je dat , hij staat toch op privequote:
Mijne ook niet als het goed is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan IQM's hyve verder toch niet zien, ook niet als ik ingelogd ben
Nu moet ik straks vrienden worden
Goed zoeken danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.
Ik wist dat jij Hyves moest hebben.
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.quote:
Je krabbels ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef gers het volgende:
[..]
hoe weet je dat , hij staat toch op prive
Mweh, oké. Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nope, maar ik herkende je naam (last.fm) en je foto van hier
dWc heeft heul mijn Hyves niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.
Nee, om Luurs privacy te respecten heb ik hem niet toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Huh ik kan dWc nergens vinden bij je Sk
het is toch niet die anti boy etc![]()
Welke voorspellingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, Luur, ik zat wel dichtbij met m'n voorspelling.![]()
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de restquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Die op pagina 1, hoe ik zei hoe jouwe er waarschijnlijk uit zag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
Goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
NU GA JE KEIVEEL CHICKS HUSSELENquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |