Heb jij mijn Hyves wel gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik had Allure_'s Hyves echt verwacht met een zwarte achtergrond, klein lettertype en dan geel letters. En dan ongeveer 10 foto's van een shoot.
Zoiets.
Dan had je iets anders gereageerd denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
En MaisNon: Ik ben goldmember hahaha en ik heb nu jouw Hyves.
Als je er een had gehad. Maar je hebt er dus 1?quote:
Ik zou hem nooit posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan had je iets anders gereageerd denk ik
En slecht met de kappersschaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Allure, mijn reactie:
Zooo, die is goed met wenkbrauwpotlood
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyvesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar Allure is met niemand hier vriendenof met IQM maar dat kan ik niet zien
Nee duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Post hem hier maar hoor, want ik geloof er niks van
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of ik IQM als uitverkorene zou kiezen om met mij bevriend te mogen zijn op Hyves. Pfuu
.
Stommerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Haar vriend lijkt op Jude Law. Schijnt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stommerd.
Mocht ik je ooit ooit ooit tegenkomen met je vriendje, dan zal ik een URL'tje op een papiertje aan hem geven.
Ik geloof niet dat Allure_ hyves heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Allure heb je Colucci bij je gadgets want dan kom ik eraan
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?quote:
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pfff ik weet niet meer waar ik 'm vandaan heb, sorry.Kun je het niet via google vinden?
Met dit:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf net verraden. Of was dat expres?
Hmm, daar zeg je me wat.quote:
Seauphie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja krijg er wel een paar torrents maar nogal weinig seeders, naja kijk morgen/overmorgen dan wel of tie al binnen is
hihi je hebt mijn hyves lekker nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar wel lid van de Zweeds Bikini Team hyves
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens even een foto laten zien van die FOK!ster met wie ik ooit gedatet heb. Mijn god...
Kan wel, ja, je bent oldbie genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Toevallig ook mij laten zien? Als dat Seauphie was,14.gif
O vet bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, check m'n reply op pagina 6 van het vorige topic!
kruikezeikerquote:
Ik vond dat het meest geniale aan het filmpje.quote:
Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, anders zou je m'n dushi misschien ook kennen. Maar helaas
.
hoe weet je dat , hij staat toch op privequote:
Mijne ook niet als het goed is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan IQM's hyve verder toch niet zien, ook niet als ik ingelogd ben
Nu moet ik straks vrienden worden
Goed zoeken danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken wel veel mensen daar? Maar je dushi denk ik niet.
Ik wist dat jij Hyves moest hebben.
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.quote:
Je krabbels ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:27 schreef gers het volgende:
[..]
hoe weet je dat , hij staat toch op prive
Mweh, oké. Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nope, maar ik herkende je naam (last.fm) en je foto van hier
dWc heeft heul mijn Hyves niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, nu is het een kippetje nu ik dWc's Hyves heb.
Nee, om Luurs privacy te respecten heb ik hem niet toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Huh ik kan dWc nergens vinden bij je Sk
het is toch niet die anti boy etc![]()
Welke voorspellingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, Luur, ik zat wel dichtbij met m'n voorspelling.![]()
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de restquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Die op pagina 1, hoe ik zei hoe jouwe er waarschijnlijk uit zag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
Goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
[..]
Is gucci. We houden alleen elkaar als vriendje, fok de rest.
NU GA JE KEIVEEL CHICKS HUSSELENquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net ook even een hyves aangemaakt.Allure_ accepteer m'n vriendjesverzoek eens.
Zo naar voren bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Maar dat haar van je vriendje, hoort dat zo?
HAHAHAHA.quote:
het is helemaal niet naar voren, droeftoeter.quote:
Hoe zit het danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
het is helemaal niet naar voren, droeftoeter.
Beter voeg je mij nu toe of ik PM hem door naar de rest. Ik heb 300+ vrienden en ze weten je voornaam niet.quote:
They're faking itquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou weet iedereen weer Allure's hyves behalve mij
Ik bied degene die me kan helpen een belangrijke update over het uiterlijk van Kees Kankerkachel
Homofiel, sinds wanneer val jij op zulke mooibois.quote:
waarmee kan ik je van dienst zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou weet iedereen weer Allure's hyves behalve mij
Ik bied degene die me kan helpen een belangrijke update over het uiterlijk van Kees Kankerkachel
Hou je praatjes eens voor je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter voeg je mij nu toe of ik PM hem door naar de rest. Ik heb 300+ vrienden en ze weten je voornaam niet.
ik weet hem inderdaad ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij em ook niet gerswe zijn samen wanhopig
Weet je wel hoeveel leden de bloemen hyves heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet hem inderdaad ook niet![]()
die van mij kan je wel makkelijk vinden
eet ie nog wel slaovink ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan de druk niet meer aan. Kees heeft geen snor meer. Dat is het gewoon, hij heeft geen snor meer.
Nu heb ik het wel verdiend toch?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel leden de bloemen hyves heeft
Grapjeee, grapjeeee
Vraag 'm gelijk naar het Eijking-filmpje. Een van de weinige (in mijn ogen) FOK!-klassiekers die ik mis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie Kees nog best vaak voorbij knorren op z'n scooter. Maar zonder snor heb ik 'm nog niet gespot.
Ik moet dWc toch weer eens vragen naar dat filmpje.
ZIE JE WEL EENS KEESquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie Kees nog best vaak voorbij knorren op z'n scooter. Maar zonder snor heb ik 'm nog niet gespot.
Ik moet straks echt vrienden met IQM worden om je hyves te vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Oh, wacht, ik zie 'm nu in MyAT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk naar het Eijking-filmpje. Een van de weinige (in mijn ogen) FOK!-klassiekers die ik mis.
Wat zei ze nou net? Ze is geen hyvesvrienden met mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moet straks echt vrienden met IQM worden om je hyves te vinden
Lomperik, als je dat niet had gezegd had je MN's Hyves.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei ze nou net? Ze is geen hyvesvrienden met mij.
Of met mij he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die 'jezusfreak' heeft me wel eens gezegend. Heeft alleen tot de dag van vandaag nog geen mallemoer geholpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
ZIE JE WEL EENS KEES![]()
die jezusfreak is trouwens cult
CARLOOOO COLUCCIquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die 'jezusfreak' heeft me wel eens gezegend. Heeft alleen tot de dag van vandaag nog geen mallemoer geholpen.
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef gers het volgende:
fas hoe voel dat nou al die breezahs die je toevoegen op hyves
je seksagenda is zeker al volgeplandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.
Olifantendoders is altijd leuk jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wel mooi toen ie op omroep brabant in de olifantendoders(plezant programma trouwens) vertelde dat ie in de frituur een colatje met jezus dronk
zenden ze het nog steeds uitquote:
misschien kan ik nu wel scorenquote:
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:52 schreef Skylark. het volgende:
Maar Luur, ben wel benieuwd, in welke kroeg kom jij dan op Stratum. De Today is mijns inziens wel een van de meer 'hoogstaande'.
In elke tent een andere vent?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
PM eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.
Ik heb vanmiddag ook een tijdje gezocht naar iemand. En met succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
ik geef het op die van Allure vind ik niet
Heb ik een heel uur weer weggeknikkerd aan het hyvesen
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
quote:
Wtf, hoe dan?quote:
ik vindt die engelse pub wel skönquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
Zijn daar radjes?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?.
[..]![]()
.
[..]
Wtf, hoe dan?.
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euroquote:
watquote:
LISTIG!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.
Kipquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.
What the fuck?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euro. Maar ik weet alleen welke het is als ik er in aangeschoten toestand voorbijloop
.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet wel dat je in Noorwegen op een camping gewerkt hebt hierdoor. Dat is dan weer best tof
Goldstrike valt me altijd zwaar, dan nog liever tequilaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What the fuck?![]()
Ik was afgelopen zaterdag 50 euro aan het rad van de Today kwijt. ALLEEN maar betalen. Maar zodra je die tent vind moet je het maar even PM'en!Doen we samen een goldstrike.
Ik vind jou niet het type om zulke dingen die je op FOK! zegt waar te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:01 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik zal het zeker laten weten als ik er weer eens kom.
Ik heb een zwak voor sambucaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Goldstrike valt me altijd zwaar, dan nog liever tequila. Maar ik zal het zeker laten weten als ik er weer eens kom
.
komt wel goed meidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb goed jeuk aan m'n been inmiddels, van de stress denk ik
Log dan in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EY MAAR WACHT DAN. Wat zijn al die Hyves waar jullie het over hebben?
EIJKING EIJKINGquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EY MAAR WACHT DAN. Wat zijn al die Hyves waar jullie het over hebben?
Ik hield van sambuca tot ik er op een dag goed ziek van werdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor sambuca. Ik heb op vakantie eens op de 1e dag 10 grote shotjes achter mekaar gedaan, en ik weet niets meer van de hele avond. Ik schijn wel tegen iemands broek aangepist te hebben omdat ik dacht dat er wel plaats voor 2 man was bij de pisbak.
Gelukkig scheen die kill ook ladderzat te zijn geweest.
Tequila is ranzig maar ik drink het wel.
Haha ik zag het gewoon in je fotoboek hoorquote:
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind jou niet het type om zulke dingen die je op FOK! zegt waar te maken.
Ah, ik dacht al.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQM.
Als in zijnde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQM.
Dankjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef gers het volgende:
ik ga slaopen
kusjes aan iedereen
maisnon succes met je schoolwerk nog
Haha, ah oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik zag het gewoon in je fotoboek hoorschrik niet.
Wat voor werk was het, in zo'n entertainment team? Ik wil ook een keer ergens in het buitenland op een camping werken, ergens zonnig vooral
Wiequote:
De mensen die daar dan nog op reagerenquote:
True story.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd het Zweedse Bikini Team om op terug te vallen
Sorry
Dat wou ik nog aan je vragen, jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Okay, en nu weer even hard werken
Ik vind trouwens Kosmos 't tofst van Colucci Era
Hint:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, ohja. Meteen even jouwe checken natuurlijk [ afbeelding ].
Slet! Ik had het alleenrecht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet er goed uit dWc, Barcelonaik hoop deze zomer ook een dagje heen te gaan.
1e Wat ik checkte ja, ik las het al netquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hint:
Anne (380), foto-album iedereen, 10e foto.
Heb nog wel andere maar deze herinner ik nog uit het vorige topic. Jammer dat je Luur niet hebt.
Ik kan alleen z'n krabbels niet zien omdat mijne verborgen zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hyves van dWc gespotmaar 'Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.'
Trouwens 3lmo, onze music compatibility is very high op last.fm. Dat je het weet hé
Omdat ze bevriend is met jou, kan ze het zien. Net als ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slet! Ik had het alleenrecht!
Ik zet de toon!
Achja, ik heb dWc tenminste ontmaagd qua Fok.
Doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet er goed uit dWc, Barcelonaik hoop deze zomer ook een dagje heen te gaan.
Oja, maar ik werd uiteraard afgeleid door die foto links van je geb. datum.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1e Wat ik checkte ja, ik las het al net. En m'n leeftijd staat toch gewoon in m'n fobo?
Huilende rappers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hyves van dWc gespotmaar 'Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.'
Trouwens 3lmo, onze music compatibility is very high op last.fm. Dat je het weet hé
Waarom zijn jouw krabbels verborgen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan alleen z'n krabbels niet zien omdat mijne verborgen zijnmaar wel z'n vrienden van vrienden foto's.
Het is dus toch waar, hij heeft z'n piemel op hyves gepostquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, maar ik werd uiteraard afgeleid door die foto links van je geb. datum.
Net als Yoreno uit je lijst, misschien kun je me aan hem voorstellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen scant m'n Hyves nu. En Barcelona is sexy
.
Ken je het uberhaupt?quote:
Ik heb 50 fokker's in mijn hyves.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je al deze lui toevoegen?Alsof je met sommigen ook maar óóit contact zal maken via hyves.
Ik heb nu alweer spijt van mijn directe hyvescontact met Skylark. No offence, maar ik zal 'm toch nooit (willen) spreken via hyves.
Kudde drang is sterk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je al deze lui toevoegen?Alsof je met sommigen ook maar óóit contact zal maken via hyves.
Ik heb nu alweer spijt van mijn directe hyvescontact met Skylark. No offence, maar ik zal 'm toch nooit (willen) spreken via hyves.
Was dat TNAquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw krabbels verborgen?![]()
Omdat TNA die pic postte?
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet sprekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Vooral niet verder zoeken danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Van de categorie Hyves mis ik: Allure_ en Fas.
En die hebben beiden niet geloof ik.
Ja, of het geilen op dat cijfertje achter de naam.quote:
Ja. En houden zo. (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet spreken
Hij moest het mij ook meerdere malen uitleggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet spreken
Jij hebt het 'live' gehoord, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij moest het mij ook meerdere malen uitleggen.
Onder de 150 is goed. Alles daarboven is voor sletjes en sukkels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu met Skylark. precies 125 matties. Jullie weten niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder hoor je mij niet klagen hoor, David Bowie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken je het uberhaupt?het is anders dan je denkt waarschijnlijk
En je moet meer in m'n huidige dinges kijken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:23 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, heb je dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het gaan bijhouden in de OP, heuj.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Yoreno, hij heeft al een dime piece.
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionaryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Verder hoor je mij niet klagen hoor, David Bowie.
Dime piece. I lol'dquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionary.. Maar hij kent mij nog niet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik zong de afgelopen week constant:
"I catch the paper boy, but things don't really chaaaange"
Ik weet hoe Emimich eruit ziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
Maar nu ga ik slapen. Ik heb vanavond tentamen en wilde vanmorgen nog vroeg uit bed om nog wat te lezen.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is Florian_'s Hyves, of die van Emimich. Maar die laatste zal 't vast niet hebben.
Ik heb Florian op hyvesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
Maar nu ga ik slapen. Ik heb vanavond tentamen en wilde vanmorgen nog vroeg uit bed om nog wat te lezen.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is Florian_'s Hyves, of die van Emimich. Maar die laatste zal 't vast niet hebben.
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatihquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionary.. Maar hij kent mij nog niet
Emimichquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
*kras*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatih.
Hoho niet zo out in the open hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatih.
Oehquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nu iets fataals doen: een cornetto eten *schaam*
De vriend van dWc. Ik vertrouw op jouw uitmuntende smaak.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar wat? De vriendin van de vriend van dWc ofwel Michael?
Hmmmmmmmmmm, laat me denken, nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.quote:
Edit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De vriend van dWc. Ik vertrouw op jouw uitmuntende smaak.
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No homo, maar ik vraag me al tijden af hoe die kerel eruit ziet.
quote:
Deel die foto dan met ons?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.
[..](Je wist toch al lang hoe ik eruit zag?)
En Lakitu en Ricko. Selectief beleid, jullie weten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Komt nog wel. Als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel die foto dan met ons?. En neen
.
Ik vind 'm wel cute.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, we verschillen deze keer van mening.
IQM, je bent toch echt de gossip queen.
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:33 schreef Skylark. het volgende:
Kut, wat heb ik vreselijk veel FoK'kers in m'n lijst. Heb er 11 kunnen uitnodigen.
LUIE DONDER.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Eerst lid worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker![]()
!
Ook echt die Yoreno piccas laten staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ga ook maar 's zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
En haar foto's mogen niet gepost worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt die Yoreno piccas laten staan.
Ok, dan weet ik wat leuke gadgets die er op komen.quote:
Ik edit wel even voor je. Maar jij bent de laatste persoon die van mensen mag verwachten dat ze fatsoenlijk omgaan met foto's.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt die Yoreno piccas laten staan.
Ik kan jou niet vinden in m'n lijst. Apply eens svp.quote:
Weet ik. Maar een saillant detail: vul zelf maar in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit wel even voor je. Maar jij bent de laatste persoon die van mensen mag verwachten dat ze fatsoenlijk omgaan met foto's.
Voor de bazen hyves?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan jou niet vinden in m'n lijst. Apply eens svp.
Whehe, ik weet al wat je titel gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PFFFFFF het is ook altijd weer iets he. Nu niet meer. Maar nu ben ik ook echt weg.
wel props dat je desondanks zijn kansloze gedrag ze niet openbaar maakt op het forumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.
[..](Je wist toch al lang hoe ik eruit zag?)
quote:Nu is het wachten op goedkeuring van de almachtige beheerder!
Ach back to this.quote:
Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wel props dat je desondanks zijn kansloze gedrag ze niet openbaar maakt op het forum
Niet door mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En is Emimich hier niet alom gerespecteerd ofzo?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
hij krijgt een gelijkwaardige behandeling zoals hij met anderen omgaat, dat is allesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |