Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef nsfw het volgende:
Dit is een bekende Theorie. Dr. Wolfinsky van de universiteit van st. Petersburg heeft dit al een keer bewezen en trok in de jaren 90 de halve werld over met lezingen over dit onderwerp.
Kom eens met wat nieuws.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
Nazi ufo's.
1 leider.
dat Elvis de Nazi ufo leider is
Serieuze reacties graag.
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Niet alleen fliptonite.. ze moeten ook polarized zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.
Om 'm dan te kunnen zien heb je een zonnebril nodig met glazen van Fliptonyte.
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
Ja, dat klinkt inderdaad wel aannemelijk !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.
Als je dit werkelijk serieus meent, kroon ik je hierbij tot nieuwe koning van het TRU forumquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu gaan, heb al teveel gezegd!!!!
.
.
.
.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.
Yup, dus niet op het punt van het ufo-gedeelte en de restquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef AlphaCentauri het volgende:
Het volgende staat er op wikipedia:
Context
Nazi UFO tales and myths conform largely to documented history on the following points:
Nazi Germany claimed the territory of New Swabia in Antarctica, sent an expedition there in 1938, and planned others.[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_UFOs
Jahaaaa, zwart op wit! Glashard bewijs!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
die foto lijkt mij bewijs genoeg.
bij deze zijn alle skeptics p.owned.. zie daar het levende bewijs zwart op wit.. een alien die hitler de hand shaked..
Ik had al langer het vermoeden dat the greys(in samenwerking met reptilians en hun chemtrails ofc) met hitler samenspanden die overigens een maanbasis had destijds.
Toch bedankt voor die prachtige foto die toch wel aantoond hoe kortzichtig mensen zijn..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Chooselife het volgende:
[ afbeelding ]
Hé snorremans. Trek es aan m'n vinger..
Jij bent echt een hele goede trollquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
bij deze zijn alle skeptics p.owned.. zie daar het levende bewijs zwart op wit.. een alien die hitler de hand shaked..
Ik had al langer het vermoeden dat the greys(in samenwerking met reptilians en hun chemtrails ofc) met hitler samenspanden die overigens een maanbasis had destijds.
Toch bedankt voor die prachtige foto die toch wel aantoond hoe kortzichtig mensen zijn..
een klap in het gezicht voor elke skepticus.. nu al!
Ehh, de serie Stargate weleens gezien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
een klap in het gezicht voor elke skepticus.. nu al!
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.quote:
Misschien kun je beter even Fok! afsluiten, je computer uitzetten, je tv uitzetten en je radio uitzetten. Dit heeft een tweeledig effect.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.
What the fuck???quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef kriele het volgende:
[..]
What the fuck???Je maakt toch een geintje, he?
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef MouzurX het volgende:
In nazi duitsland is tijdens de 2de wereldoorlog dus wel onderzoek geweest naar hoe het maken van vliegende schotels, dit onderzoek is later nog voor de oorlog eindigde afgeblazen..
Was laatst een documentaire over op discovery of 1 van die zenders.
Kun je mij het telefoonnummer van jouw dealer PM-en?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.
Wat Elvis ermee te maken heeft, weet ik dan weer niet.. maar het zou het voorgaande perfect bevestigen. Ik zou het graf van Elvis opgraven en er massaal met forensische technieken opgaan om te kijken of er geen bloed aan zijn handen kleeft. Dit is een verdacht zaakje.
Nogmaals.. ik zie Elvis er wel voor aan.
Inderdaad, bovendien heeft Elvis zijn dienstplicht gedaan....IN DUITSLAND! Need I say more?? En hij had een tweelingbroer, of was het wel een tweelingbroer? Misschien was het wel een mislukte kloon!! Misschien is de dood van Elvis wel in scene gezet door een kloon vet te mesten en op de WC te planten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.
Wat Elvis ermee te maken heeft, weet ik dan weer niet.. maar het zou het voorgaande perfect bevestigen. Ik zou het graf van Elvis opgraven en er massaal met forensische technieken opgaan om te kijken of er geen bloed aan zijn handen kleeft. Dit is een verdacht zaakje.
Nogmaals.. ik zie Elvis er wel voor aan.
Als dat de tekst wordt voor een houseplaat (die dan wel veel in de ski-hut gedraaid zal worden), dan weet je gewoon dat de nazi's met Über-Elvis de aarde klaar aan het maken zijn voor hun terugkeer....quote:
jij begrijpt hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien heeft Elvis zijn dienstplicht gedaan....IN DUITSLAND! Need I say more?? En hij had een tweelingbroer, of was het wel een tweelingbroer? Misschien was het wel een mislukte kloon!! Misschien is de dood van Elvis wel in scene gezet door een kloon vet te mesten en op de WC te planten!
laat me raden... they killed kenny?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef Catch22- het volgende:
moet ineens denken aan die 2 detectives van south park
nou als 3 websites het al zeggen en dit forum ook dan is het waar!! elvis is een nazi-ufo-leiderquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Omdat iemand het opschrijft wil nog niet zeggen dat het waar is he... dat noemen ze fictie.
In dat geval zou ik een test aanraden !quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Omdat iemand het opschrijft wil nog niet zeggen dat het waar is he... dat noemen ze fictie.
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Dus als er boeken zijn geschreven en er vage omschrijvingen zijn, zie jij dat als de waarheid? Dan weet ik er nog wel één voor je en die heet de bijbel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.
En een paar Borg. (geen Björn)quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef kriele het volgende:
[..]
Op Antarctica ligt nog een defecte terminator
Er zijn nog veel meer boeken geschreven over zombies, kabouters en vampieren !quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het is druk op antarctica.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een Terminator, een stapeltje Borgs en Megatron lag er toch ook?
Overtuigender kan niet.
Oh ja? Weet je wat de militaire rang van Elvis was voordat hij ontslagen werd van zijn dienstplicht? Sergeant!! En weet je wat sergeant is in het Duits? UbersturmsturmbahnunterFuhrerleitunghubschrauberObersalzberghauptmann!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk ben ik er heilig van overtuigd dat er intelligent buitenaards leven bestaat en dat wij al duizenden jaren bezocht worden. Dat even voorop gesteld.
Dat de nazi's aan het experimenteren waren met allerlei technologieën; daar wil ik ook best nog wel een eind in meegaan.
Maar dat Elvis verhaal...kom op zeg
Oh ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden.
Dus Elvis kon niet tegen bananen en chocolade, en om te voorkomen dat hij bananen ging eten, stuurden de aliens hem naar Duitsland. Waar ze nogal gek zijn op chocolade....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef Hallahan het volgende:
Zoals sommigen hiervoor al hebben aangegeven was Elvis idd een experiment van een buitenaards ras. Deze aliens wisten dat alleen een koning de macht over de gehele wereld kun krijgen. Met behulp van recombinant DNA technieken waren ze in staat om een mens te creëren met alle eigenschappen om de 'Koning' te worden.
Om zeker te zijn van het resultaat werden er 2 bevruchte eicellen teruggezet in het lichaam van Gladys Love Smith, een vrouw welke door brainwash technieken in de macht van de aliens was. Toen naar enkele maanden bleek dat Elvis voldoende levensvatbaar was, hebben ze zijn 'tweelingbroer' laten afsterven.
Eenmaal geboren bleek al snel hoe goed de aliens hun plan hadden ingeschat: in een tijdsbestek van enkele 10-tallen jaren werd Elvis de 'koning' die ze zochten.
Maar, de technieken die de aliens toepasten op de embryo zagen 1 belangrijk ding over het hoofd: Het resultaat was erg slecht bestand tegen Tryptofaan. Tryptofaan is een aminozuur welke vooral voorkomt in, jawel, bananen en chocolade, 2 van Elvis lievelingseten.
De aliens hebben nog geprobeerd om Elvis in Duitsland te stationeren, een land bekend om de aversie en slecht verkrijgbaar zijn van, bananen. Maar ook daar kon Elvis het bananen eten niet laten, en in 1960 lieten de aliens hem vallen als een baksteen.
Binnen 2 jaar hadden de aliens een nieuwe, verbeterde versie van hun eerste kloon gemaakt. Op 3 juli 1962 werd deze geboren in Syracuse NY. Zijn 'ouders' noemden hem Thomas Cruise Mapother IV...
Mwoah, deze 'theorie' is niet veel gekker dan sommige andere theorieen die je in TRU/BNW tegenkomt. Qua onderbouwing is deze 'theorie' minimaal net zo goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Provinciaal het volgende:
En weer een nieuw dieptepunt voor TRU/BNW
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:32 schreef AlphaCentauri het volgende:
Een vrij recente foto van Elvis
[ afbeelding ]
En hij ziet er ook best goed uit voor zijn 74 jaar...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is hij van Antarctica ontsnapt? Of was dit een foto gemaakt in Las Vegas?
Nazi UFO's besturen is zo te zien goed voor je figuur ook, hij is wel 40kg kwijt.
Ik heb geen idee waar men die foto heeft gemaakt. Heeft iemand anders een aanwijzing?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is hij van Antarctica ontsnapt? Of was dit een foto gemaakt in Las Vegas?
Nazi UFO's besturen is zo te zien goed voor je figuur ook, hij is wel 40kg kwijt.
Uit zo'n woord kun je alles wel uit halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:49 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh ja? Weet je wat de militaire rang van Elvis was voordat hij ontslagen werd van zijn dienstplicht? Sergeant!! En weet je wat sergeant is in het Duits? UbersturmsturmbahnunterFuhrerleitunghubschrauberObersalzberghauptmann!!!!
Toeval? Of zit er meer achter??
En bier en braadworstenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dus Elvis kon niet tegen bananen en chocolade, en om te voorkomen dat hij bananen ging eten, stuurden de aliens hem naar Duitsland. Waar ze nogal gek zijn op chocolade....
Van Star Warsquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Kadesh het volgende:
Vet! De nazi's hadden ook al imperial walkers tot hun beschikking!!![]()
[ afbeelding ]
een duidelijk bewijs... die hitler was met meer bezig dan world domination. mijn vermoeden is dat hij met de hulp van elvis na de 2de wereldoorlog ook intergalactische nazi rijken wou opbouwenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Kadesh het volgende:
Vet! De nazi's hadden ook al imperial walkers tot hun beschikking!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:52 schreef edwin999 het volgende:
zo ik had ook een tijdje last van nazi ufos ....serieus .... ze konden een " beam " op me richten ....vanuit hun ufos ...zeg maar een soort straal ...... die implanteerde dan een gedachte in mijn hersens .....gedachtes die zo wreed waren dat geen sterveling ze meer zouden kunnen begrijpen...
mag niet van fok forum om dit neer te schijven ( een voorbeeld van een zo een gedachte ).... van hellraiser mag het juist weer wel......
dit gedoe duurde meer dan drie jaar lang ......
ben er nu van af .... het is me ook een raadsel waarom ....
Dat linkt dit topic weer met:quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
een duidelijk bewijs... die hitler was met meer bezig dan world domination. mijn vermoeden is dat hij met de hulp van elvis na de 2de wereldoorlog ook intergalactische nazi rijken wou opbouwen
exact.. ZET DIE OOGKLEPPEN AF !!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat linkt dit topic weer met:
Schedel op Mars?
Het is immers een stormtrooper helm wat er op mars is gevonden...
a the asgard, zaten de Nazi nu ook al achter het stargate programmaquote:
Een hele aparte schedelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat linkt dit topic weer met:
Schedel op Mars?
Het is immers een stormtrooper helm wat er op mars is gevonden...
het lijkt me geen onmogelijk ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef PierreTT het volgende:
Michael Jackson wordt nu zeer waarschijnlijk opgeleid als piloot om chemtrails te verspreiden !!1!
Wie is er immers meer geschikt dan zijn bloedeigen schoonzoonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk dat Michael Jackson nu dan ook in opleiding is voor ene plekje aan boord van die UFO's..
Freddy Mercury hoort ook in dit rijtje thuis hoorde ik laatst in de wandelgangenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij is Chuck Norris bezig een elite leger samen te stellen:
2Pac
Elvis
Micheal Jackson
Who's next??
Hoax! Chuck Norris heeft geen elite leger nodig. Hij is een elite leger!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij is Chuck Norris bezig een elite leger samen te stellen:
2Pac
Elvis
Micheal Jackson
Who's next??
ah jongee, wat denk je nou.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
Er is al veel bewijs voor het bestaan van Nazi ufo's. Door de jaren heen zijn er talloze fotos gemaaktg van deze ufo's. Gezien de hoeveelheid Nazi ufo's moeten ze wel bestuurd worden door 1 overkoepelend orgaan of zelfs 1 leider. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
ah jongee, wat denk je nou.
En Michael Jackson is de leider van de Reptilians.
hmm dit kan wel eens een doorbraak zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Geys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef AlphaCentauri het volgende:
Nu zit ik echt te twijfelen over de dood van Michael Jackson, maar ik weet nog niet of het in verband is met de Nazi UFO's of Elvis. Weet iemand hier meer over? En heeft iemand een plaatje of kaart van de mogelijke Nazi basis in Antartica
Ach, het levert iig een vermakelijk topic opquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef FP128 het volgende:
Echt sommigen geloven alles zoals de ts met zijn wazige foto's in de OP.
Waarom niet nazi zombies oid die je met regelmaat in allerlei shootergames uit WW2 ziet opduiken.
Wat ook wel handig is van MJ, je hoeft hem niet te klonen. hij zit zo vol met allerlei medicijnen dat hij nooit zal vergaan, dus even uithollen, apparatuur erin om hem te laten lopen, praten, denken, enz. en met behulp van regulier onderhoud heb je een Michael Jackson die eeuwig meegaat in tegenstelling tot die vervelende Elvis Presley of Tupac die je om de zoveel tijd moet klonen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nou net naar zijn herdenking, het valt me op dat er op dat grote scherm steeds een wereldbol in zicht is!
DAT BETEKENT DAT HIJ DE WERELD WIL VEROVEREN DOOR ZO SNEL EEN MOONWALK TE DOEN ROND DE AARDE DAT DE AARDE STOPT MET DRAAIEN EN WE ALLEMAAL DOODGAAN!
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ondertussen heb ik een zeer interessante link gevonden:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenIk ben benieuwd wat AlphaCentauri hiervan vindt!
Even offtopic (quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb even met hun leider contact gehad en die heeft mij toestemming gegeven de volgende foto van hem hier te publiceren:
[ afbeelding ]
Verder is hij verheugd dat "experiment Michael Jackson" zo goed is verlopen en dat zo weinig mensen in hem geloven: hij kan nu ongestoord doorgaan met De Aarde veroveren.
Volgens mij is het technisch gezien niet mogelijk om off-topic te posten in dit topic...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Even offtopic (): is dat niet een personage uit een aflevering van SG-1?
Klopt! Je hebt gelijk! op beide puntenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het technisch gezien niet mogelijk om off-topic te posten in dit topic...![]()
Volgens mij is het een personage uit Star Trek: Enterprise.
Dan raad ik aan om een neo-nazi stiekem te volgen naar zijn top secret headquarter, daar aangekomen sla je hem neer en vlieg je weg in zijn UFO! Een NEO-UFO weliswaar, maar toch!quote:
Wat is een roundhouse kick?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Steven.seagal het volgende:
De Nazi's inclusief hun UFO'S hebben een intergalactische basis tussen het ijs in Antarctica... Het is nu nog maar wachten tot 2012 totdat ze de hele wereld overnemen. Stap voor stap dichter bij het doel dat ze voor ogen hebben. Namelijk het Universum overnemen. Ik zal even met mijn kameraad Chuck Norris bellen wat we hier aan gaan doen, wellicht dat een Roundhouse kick een oplossing is.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef fratsman het volgende:
Ik vond het redelijk serieus, tot je besloot om Elvis erbij te halen...
Hiero, een nuttige instructievideo:quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan raad ik aan om een neo-nazi stiekem te volgen naar zijn top secret headquarter, daar aangekomen sla je hem neer en vlieg je weg in zijn UFO! Een NEO-UFO weliswaar, maar toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |