Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef nsfw het volgende:
Dit is een bekende Theorie. Dr. Wolfinsky van de universiteit van st. Petersburg heeft dit al een keer bewezen en trok in de jaren 90 de halve werld over met lezingen over dit onderwerp.
Kom eens met wat nieuws.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
Nazi ufo's.
1 leider.
dat Elvis de Nazi ufo leider is
Serieuze reacties graag.
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Niet alleen fliptonite.. ze moeten ook polarized zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.
Om 'm dan te kunnen zien heb je een zonnebril nodig met glazen van Fliptonyte.
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
Ja, dat klinkt inderdaad wel aannemelijk !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.
Als je dit werkelijk serieus meent, kroon ik je hierbij tot nieuwe koning van het TRU forumquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu gaan, heb al teveel gezegd!!!!
.
.
.
.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.
Yup, dus niet op het punt van het ufo-gedeelte en de restquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef AlphaCentauri het volgende:
Het volgende staat er op wikipedia:
Context
Nazi UFO tales and myths conform largely to documented history on the following points:
Nazi Germany claimed the territory of New Swabia in Antarctica, sent an expedition there in 1938, and planned others.[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_UFOs
Jahaaaa, zwart op wit! Glashard bewijs!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
die foto lijkt mij bewijs genoeg.
bij deze zijn alle skeptics p.owned.. zie daar het levende bewijs zwart op wit.. een alien die hitler de hand shaked..
Ik had al langer het vermoeden dat the greys(in samenwerking met reptilians en hun chemtrails ofc) met hitler samenspanden die overigens een maanbasis had destijds.
Toch bedankt voor die prachtige foto die toch wel aantoond hoe kortzichtig mensen zijn..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Chooselife het volgende:
[ afbeelding ]
Hé snorremans. Trek es aan m'n vinger..
Jij bent echt een hele goede trollquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
bij deze zijn alle skeptics p.owned.. zie daar het levende bewijs zwart op wit.. een alien die hitler de hand shaked..
Ik had al langer het vermoeden dat the greys(in samenwerking met reptilians en hun chemtrails ofc) met hitler samenspanden die overigens een maanbasis had destijds.
Toch bedankt voor die prachtige foto die toch wel aantoond hoe kortzichtig mensen zijn..
een klap in het gezicht voor elke skepticus.. nu al!
Ehh, de serie Stargate weleens gezien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Michielos het volgende:
een klap in het gezicht voor elke skepticus.. nu al!
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.quote:
Misschien kun je beter even Fok! afsluiten, je computer uitzetten, je tv uitzetten en je radio uitzetten. Dit heeft een tweeledig effect.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.
What the fuck???quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Dit bewijst nogmaals de connectie tussen ufo's en nazi's. Nazi ufo's worden in deze tijd nog steeds gezien en ik denk dat ze een bedreiging kunnen vormen omdat ze samenwerken met de Nazi's.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef kriele het volgende:
[..]
What the fuck???Je maakt toch een geintje, he?
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef MouzurX het volgende:
In nazi duitsland is tijdens de 2de wereldoorlog dus wel onderzoek geweest naar hoe het maken van vliegende schotels, dit onderzoek is later nog voor de oorlog eindigde afgeblazen..
Was laatst een documentaire over op discovery of 1 van die zenders.
Kun je mij het telefoonnummer van jouw dealer PM-en?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.
Wat Elvis ermee te maken heeft, weet ik dan weer niet.. maar het zou het voorgaande perfect bevestigen. Ik zou het graf van Elvis opgraven en er massaal met forensische technieken opgaan om te kijken of er geen bloed aan zijn handen kleeft. Dit is een verdacht zaakje.
Nogmaals.. ik zie Elvis er wel voor aan.
Inderdaad, bovendien heeft Elvis zijn dienstplicht gedaan....IN DUITSLAND! Need I say more?? En hij had een tweelingbroer, of was het wel een tweelingbroer? Misschien was het wel een mislukte kloon!! Misschien is de dood van Elvis wel in scene gezet door een kloon vet te mesten en op de WC te planten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat het was afgeblazen. hitler zelf scheen een moonbase te hebben. Zelfs in de zestiger jaren werden er UFOS gesignaleerd met duitse nazi symbolen erop.
Wat Elvis ermee te maken heeft, weet ik dan weer niet.. maar het zou het voorgaande perfect bevestigen. Ik zou het graf van Elvis opgraven en er massaal met forensische technieken opgaan om te kijken of er geen bloed aan zijn handen kleeft. Dit is een verdacht zaakje.
Nogmaals.. ik zie Elvis er wel voor aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |