Als dat de tekst wordt voor een houseplaat (die dan wel veel in de ski-hut gedraaid zal worden), dan weet je gewoon dat de nazi's met Über-Elvis de aarde klaar aan het maken zijn voor hun terugkeer....quote:
jij begrijpt hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien heeft Elvis zijn dienstplicht gedaan....IN DUITSLAND! Need I say more?? En hij had een tweelingbroer, of was het wel een tweelingbroer? Misschien was het wel een mislukte kloon!! Misschien is de dood van Elvis wel in scene gezet door een kloon vet te mesten en op de WC te planten!
laat me raden... they killed kenny?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef Catch22- het volgende:
moet ineens denken aan die 2 detectives van south park
nou als 3 websites het al zeggen en dit forum ook dan is het waar!! elvis is een nazi-ufo-leiderquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Omdat iemand het opschrijft wil nog niet zeggen dat het waar is he... dat noemen ze fictie.
In dat geval zou ik een test aanraden !quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Omdat iemand het opschrijft wil nog niet zeggen dat het waar is he... dat noemen ze fictie.
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Dus als er boeken zijn geschreven en er vage omschrijvingen zijn, zie jij dat als de waarheid? Dan weet ik er nog wel één voor je en die heet de bijbel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Niet alleen worden dingen over de Nazi ufo's en Elvis opgeschreven, ook zijn er geruchten die rondgaan dat er wat op Antartica te vinden is. Er zijn ook meerdere boeken geschreven over het verband tussen Elvis en de Nazi ufo's.
En een paar Borg. (geen Björn)quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef kriele het volgende:
[..]
Op Antarctica ligt nog een defecte terminator
Er zijn nog veel meer boeken geschreven over zombies, kabouters en vampieren !quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het is druk op antarctica.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een Terminator, een stapeltje Borgs en Megatron lag er toch ook?
Overtuigender kan niet.
Oh ja? Weet je wat de militaire rang van Elvis was voordat hij ontslagen werd van zijn dienstplicht? Sergeant!! En weet je wat sergeant is in het Duits? UbersturmsturmbahnunterFuhrerleitunghubschrauberObersalzberghauptmann!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk ben ik er heilig van overtuigd dat er intelligent buitenaards leven bestaat en dat wij al duizenden jaren bezocht worden. Dat even voorop gesteld.
Dat de nazi's aan het experimenteren waren met allerlei technologieën; daar wil ik ook best nog wel een eind in meegaan.
Maar dat Elvis verhaal...kom op zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |