Ach, het levert iig een vermakelijk topic opquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef FP128 het volgende:
Echt sommigen geloven alles zoals de ts met zijn wazige foto's in de OP.
Waarom niet nazi zombies oid die je met regelmaat in allerlei shootergames uit WW2 ziet opduiken.
Wat ook wel handig is van MJ, je hoeft hem niet te klonen. hij zit zo vol met allerlei medicijnen dat hij nooit zal vergaan, dus even uithollen, apparatuur erin om hem te laten lopen, praten, denken, enz. en met behulp van regulier onderhoud heb je een Michael Jackson die eeuwig meegaat in tegenstelling tot die vervelende Elvis Presley of Tupac die je om de zoveel tijd moet klonen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nou net naar zijn herdenking, het valt me op dat er op dat grote scherm steeds een wereldbol in zicht is!
DAT BETEKENT DAT HIJ DE WERELD WIL VEROVEREN DOOR ZO SNEL EEN MOONWALK TE DOEN ROND DE AARDE DAT DE AARDE STOPT MET DRAAIEN EN WE ALLEMAAL DOODGAAN!
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ondertussen heb ik een zeer interessante link gevonden:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenIk ben benieuwd wat AlphaCentauri hiervan vindt!
Even offtopic (quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb even met hun leider contact gehad en die heeft mij toestemming gegeven de volgende foto van hem hier te publiceren:
[ afbeelding ]
Verder is hij verheugd dat "experiment Michael Jackson" zo goed is verlopen en dat zo weinig mensen in hem geloven: hij kan nu ongestoord doorgaan met De Aarde veroveren.
Volgens mij is het technisch gezien niet mogelijk om off-topic te posten in dit topic...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Even offtopic (): is dat niet een personage uit een aflevering van SG-1?
Klopt! Je hebt gelijk! op beide puntenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het technisch gezien niet mogelijk om off-topic te posten in dit topic...![]()
Volgens mij is het een personage uit Star Trek: Enterprise.
Dan raad ik aan om een neo-nazi stiekem te volgen naar zijn top secret headquarter, daar aangekomen sla je hem neer en vlieg je weg in zijn UFO! Een NEO-UFO weliswaar, maar toch!quote:
Wat is een roundhouse kick?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Steven.seagal het volgende:
De Nazi's inclusief hun UFO'S hebben een intergalactische basis tussen het ijs in Antarctica... Het is nu nog maar wachten tot 2012 totdat ze de hele wereld overnemen. Stap voor stap dichter bij het doel dat ze voor ogen hebben. Namelijk het Universum overnemen. Ik zal even met mijn kameraad Chuck Norris bellen wat we hier aan gaan doen, wellicht dat een Roundhouse kick een oplossing is.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef fratsman het volgende:
Ik vond het redelijk serieus, tot je besloot om Elvis erbij te halen...
Hiero, een nuttige instructievideo:quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan raad ik aan om een neo-nazi stiekem te volgen naar zijn top secret headquarter, daar aangekomen sla je hem neer en vlieg je weg in zijn UFO! Een NEO-UFO weliswaar, maar toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |