Dat linkt dit topic weer met:quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
een duidelijk bewijs... die hitler was met meer bezig dan world domination. mijn vermoeden is dat hij met de hulp van elvis na de 2de wereldoorlog ook intergalactische nazi rijken wou opbouwen
exact.. ZET DIE OOGKLEPPEN AF !!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat linkt dit topic weer met:
Schedel op Mars?
Het is immers een stormtrooper helm wat er op mars is gevonden...
a the asgard, zaten de Nazi nu ook al achter het stargate programmaquote:
Een hele aparte schedelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat linkt dit topic weer met:
Schedel op Mars?
Het is immers een stormtrooper helm wat er op mars is gevonden...
het lijkt me geen onmogelijk ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef PierreTT het volgende:
Michael Jackson wordt nu zeer waarschijnlijk opgeleid als piloot om chemtrails te verspreiden !!1!
Wie is er immers meer geschikt dan zijn bloedeigen schoonzoonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk dat Michael Jackson nu dan ook in opleiding is voor ene plekje aan boord van die UFO's..
Freddy Mercury hoort ook in dit rijtje thuis hoorde ik laatst in de wandelgangenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij is Chuck Norris bezig een elite leger samen te stellen:
2Pac
Elvis
Micheal Jackson
Who's next??
Hoax! Chuck Norris heeft geen elite leger nodig. Hij is een elite leger!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij is Chuck Norris bezig een elite leger samen te stellen:
2Pac
Elvis
Micheal Jackson
Who's next??
ah jongee, wat denk je nou.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
Er is al veel bewijs voor het bestaan van Nazi ufo's. Door de jaren heen zijn er talloze fotos gemaaktg van deze ufo's. Gezien de hoeveelheid Nazi ufo's moeten ze wel bestuurd worden door 1 overkoepelend orgaan of zelfs 1 leider. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Greys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
ah jongee, wat denk je nou.
En Michael Jackson is de leider van de Reptilians.
hmm dit kan wel eens een doorbraak zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was toch van de Greys? Hij werd steeds lichter van kleur iig. En zijn neus werd ook steeds kleiner. Greys hebben ook amper een neus. En de Geys hebben een basis op de maan en daar heeft hij de moonwalk geleerd.
Echt waar! Heus!
Dussss
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef AlphaCentauri het volgende:
Nu zit ik echt te twijfelen over de dood van Michael Jackson, maar ik weet nog niet of het in verband is met de Nazi UFO's of Elvis. Weet iemand hier meer over? En heeft iemand een plaatje of kaart van de mogelijke Nazi basis in Antartica
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |