quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef delano.888 het volgende:
Link | PS3 pricewatch topic met de laatste PS3 koopjes
0 euro, maar dan moet je hard kunnen rennen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:42 schreef Henk-B het volgende:
Wat is de goedkoopste prijs van een ps3?
Volgens mij helemaal niks...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is het verschil tussen een hard copy van FF VII of de downloadable versie? behalve het feit dat je bij de laatste niet de cd hoeft te pakken om het op te starten.
quote:De nieuwe versie zou gebruik maken van het battle system uit het recente Final Fantasy XII.
Weinig,... behalve dat je hem ook mee op vakantie kan nemen als je een PSP hebt!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is het verschil tussen een hard copy van FF VII of de downloadable versie? behalve het feit dat je bij de laatste niet de cd hoeft te pakken om het op te starten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
0 euro, maar dan moet je hard kunnen rennen.
quote:
Nou, ik heb FF7 nog nooit gespeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Nee,.... het is gewoon FFVII zoals je hem al jaren kent of niet kent.
Inderdaad, die demo van Uncharted was echt slecht vergeleken met de volledige game.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
De demo geeft geen goed beeld, dus ik denk dat de volledige game je niet tegen zal vallen.
AI en moeilijkheidsgraad zijn niet hetzelfde. Je kan een mannetje zo maken dat het 100% precisie heeft en altijd jou meteen doodschiet, maar dat is dan ook meteen een enorm brakke AI. De moeilijkheidsgraad is inderdaad hoog, ik hoop alleen dat het ook "realistisch" overkomt. Als ze moeilijk zijn en "cheaten", dan frustreer ik mij er echt enorm aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef merino het volgende:
[..]
Das echt het allereerste begin. Enorm easy in vergelijking met de rest van de game
Inderdaad, die demo van Uncharted was echt slecht vergeleken met de volledige game.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
De demo geeft geen goed beeld, dus ik denk dat de volledige game je niet tegen zal vallen.
AI en moeilijkheidsgraad zijn niet hetzelfde. Je kan een mannetje zo maken dat het 100% precisie heeft en altijd jou meteen doodschiet, maar dat is dan ook meteen een enorm brakke AI. De moeilijkheidsgraad is inderdaad hoog, ik hoop alleen dat het ook "realistisch" overkomt. Als ze moeilijk zijn en "cheaten", dan frustreer ik mij er echt enorm aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef merino het volgende:
[..]
Das echt het allereerste begin. Enorm easy in vergelijking met de rest van de game
Shame on you, Strolie.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Toch eens kijken of ik LBP ergens goedkoop kan vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shame on you, Strolie.
Zo'n briljante game nog steeds niet in je collectie hebben.
Briljant voor 5 minuten, daarna that's it?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shame on you, Strolie.
Zo'n briljante game nog steeds niet in je collectie hebben.
Oh dear, wat LBP betreft komen we hier dus never nooit uit Roy.quote:
Dat is al goed voor meer voldoening en vermaak dan al die mediocre titels van je.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Briljant voor 5 minuten, daarna that's it?
Fixed en tevensquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik luister nu naar EBC maar Madden krijgt dus een co-op mode? American Football kan me gestolen worden maar dit is awesome galore.
Als je hem nog niet hebt als hardcopy vooral de prijsquote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
- Geweldig grappig voor couch-coop (vooral door de mogelijkheid elkaar te zieken)quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Meike26 het volgende:
Wat is er zo briljant aan LBP dan? Ik heb er wel een paar screenshots van gezien, maar ik word er niet warm of koud van. Van het weekend heb ik de speelbare demo van Wolverine gedownload, op zich wel een aardig spelletje. Alleen wel even wachten tot hij in de budgetbak ligt, want 60 euro vind ik hem nu ook weer niet waard.
Ik!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die zin hebben om straks de beta van Uncharted 2 te spelen?
Delano is uitgesloten van deze uitnodiging.
Hier niet.quote:
Ja daarom ligt het ook bij jou platquote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Slappy het volgende:
Ach dat jij verstand van ezel hebt merk ik wel weerAls je Router beetje goed instelt wil het prima hoor.Jij hebt zeker special je Ps3 naast je meter kast neergezet om online te kunnen gamen.
Als je "ik wordt" typt, dan verdien je dat ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
ik wordt steeds na een paar minuten gedisconnect.
iets te gedachteloos getypt uit frustratiequote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je "ik wordt" typt, dan verdien je dat ook.
Ik heb een prima router.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Slappy het volgende:
Ach dat jij verstand van ezel hebt merk ik wel weerAls je Router beetje goed instelt wil het prima hoor.Jij hebt zeker special je Ps3 naast je meter kast neergezet om online te kunnen gamen.
Deaconquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inmiddels aangekomen in het derde dorpje,
Na fokking 35 minuten gelopen te hebben zonder savepoint![]()
Paar dingen:
Als een partymember de pijp uit gaat kan je bij een savepoint hem weer tot leven kopen
kost iets van 100 GP ofzo.
Wel handy aangezien ik nog geen life potions ben tegen gekomen![]()
Als er vijanden in de buurt zijn die je aanvallen ,kan je niet saven,
Daar kwam ik dus de eerste keer kwaadschiks achter toen ik de pijp uit ging![]()
MP auto regenerate als je een stuk loopt.![]()
Battle systeem is soortwat gelijk aan FFXII , je kan je aktie selecteren door naar benee op de vierpuntdruk toets te selecteren.
1e balk = aanval
4e balk = items.
Ik heb bij attack nu pas 1 slot vol, maar er staan er nog 8 erachter open
![]()
Main Character praat, jouw character is second, en praat niet.
Inmiddels wat potions en armor gekocht, stelt nog geen ruk voor maar goed
Clothing + 1 enzo![]()
Ben ook een level omhoog , lvl 2 ..........JAJA 56 KEIHARDE HITPOINTS TOT MIJN BESCHIKKING !!!!! EINZZ!!![]()
Party bestaat al uit 3 partymembers + 1 guest .
Begin er nu een beetje in te komen, graphics zijn echt geweldig.
Wel af en toe een beetje lag als ik snel wil draaien![]()
En de laadtijden bij een savepoint![]()
Heb even zitten tellen, gewoon fokking 10 seconden ,eer ik weer up and running was![]()
Pics uit het derde dorpje
[ afbeelding ]
Uitzicht.........
en ja ik ben speciaal voor deze foto op een kerkhof gaan staan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef ikookhier het volgende:
O here god laat BF1943 as donderdag op PSN verschijnen
quote:Op de cover van een games magazine is te lezen dat Battlefield via PSN en Xbox Live te downloaden zal zijn. Belangrijker is dat er ook de datum 25 juni bij vermeld staat. Of dit ook de Europese datum betreft is onduidelijk, maar PC spelers kunnen zelfs pas vanaf september genieten van 1943.
DUS ! , jij bent die kerel met de white knight en die gozer kan dus niet praten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Na fokking 35 minuten gelopen te hebben zonder savepoint![]()
Paar dingen:
Als een partymember de pijp uit gaat kan je bij een savepoint hem weer tot leven kopen
kost iets van 100 GP ofzo.
Wel handy aangezien ik nog geen life potions ben tegen gekomen![]()
Als er vijanden in de buurt zijn die je aanvallen ,kan je niet saven,
Daar kwam ik dus de eerste keer kwaadschiks achter toen ik de pijp uit ging![]()
MP auto regenerate als je een stuk loopt.![]()
Battle systeem is soortwat gelijk aan FFXII , je kan je aktie selecteren door naar benee op de vierpuntdruk toets te selecteren.
1e balk = aanval
4e balk = items.
Ik heb bij attack nu pas 1 slot vol, maar er staan er nog 8 erachter open
![]()
Main Character praat, jouw character is second, en praat niet.
Inmiddels wat potions en armor gekocht, stelt nog geen ruk voor maar goed
Clothing + 1 enzo![]()
Ben ook een level omhoog , lvl 2 ..........JAJA 56 KEIHARDE HITPOINTS TOT MIJN BESCHIKKING !!!!! EINZZ!!![]()
Party bestaat al uit 3 partymembers + 1 guest .
Begin er nu een beetje in te komen, graphics zijn echt geweldig.
Wel af en toe een beetje lag als ik snel wil draaien![]()
En de laadtijden bij een savepoint![]()
Heb even zitten tellen, gewoon fokking 10 seconden ,eer ik weer up and running was![]()
Pics uit het derde dorpje
[ afbeelding ]
Uitzicht.........
en ja ik ben speciaal voor deze foto op een kerkhof gaan staan![]()
[ afbeelding ]
http://m.twitter.com/geoffkeighley/status/2079305751quote:I had so much fun with Uncharted 2 at E3 that I played through the first game again last night.
Het zal wel een onderdeel zijn van een groter planquote:
Cijfer?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben er nog niet uitquote:
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
DUS ! , jij bent die kerel met de white knight en die gozer kan dus niet praten ?![]()
das best lame als dat zo is .
of mis ik nu wat
dus je speelt zelf niet als de main char ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.
Maar je kan kiezen met welk character je speelt, echter jouw gemaakte char praat niet nee.
Main char + side chars doen het praten
Ik had precies hetzelfde bij Final Fantasyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
( http://kotaku.com/5282665/the-second-best-e3-meme-is )
Wat mij opviel in 1 van de trailers is dat de stadjes zo bizar leeg zijn, zonder npc's enzo. Knapte ik toen een beetje op af, helemaal omdat zo'n stad best groot is en zonder anderen in de buurt heel onecht leek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.
Maar je kan kiezen met welk character je speelt, echter jouw gemaakte char praat niet nee.
Main char + side chars doen het praten
wat heeft kennis van ezels met netwerken te maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Slappy het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Screencap voor t geval ze het weghalen:quote:Pre-order Ships 5/3/2010
Waarom dat? GT5P verscheen in april dus het zou opzich niet eens zo heel vreemd zijn (behalve dan dat GoW3 ook op maart verschijnt)quote:
Dat het zo lang duurt om 1 spel te maken, iedereen zijn interesse zit op 0.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Waarom dat? GT5P verscheen in april dus het zou opzich niet eens zo heel vreemd zijn (behalve dan dat GoW3 ook op maart verschijnt)
Klopt idd Cyb!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste gameplay beelden zagen er nog zo wonderschoon uit. Why Level 5, whyyyyyyyyyy?!
Whats the story met die translat0r guy dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Translater guy is nu wel een beetje klaar. Ik zie nu al in 3 opeenvolgende topics dezelfde plaatjes langskomen.
ik denk dat die arme man door is ontslagen bij sony , hij wordt door het hele internet belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Translater guy is nu wel een beetje klaar. Ik zie nu al in 3 opeenvolgende topics dezelfde plaatjes langskomen.
Ik snap dat je je territorium wilt bakenen nu je een mod bent maar je kan het ook overdrijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
2011quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef Darkzell het volgende:
[..]
![]()
Er is nog niks bekend gemaakt over een evt releasedatum voor The Last Guardian toch?
Wie biedt minder?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
quote:
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
Het zou kunnen Gijs! Blijft gokken,... ik dacht zelf dat het tijdens E3 al bekend gemaakt was, maar aangezien ik nog niet warm loop voor het spel boeide het me niet zo. Release nog niet bekend dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
Nieuwe mods op GAMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?
Got that.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011.
Nogmaals, 2010.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
2012quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het overigens over de EU release heh.
Mijne ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Disney Sing-It: High School Musical 3 is binnen
Nu nog de PS3
Echt brilant dat NeoGAF topic. Vooral dat FF XIV-plaatje, ik deed precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb heul geen pspquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien iedereen hier een PSP bezit en het gaat om content via PSN is mijn vraag.
Kun je ook USA content(zoals downloadbare games enz.) op je europese PSP afspelen?
Ik kan het niet vinden
Yep!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien iedereen hier een PSP bezit en het gaat om content via PSN is mijn vraag.
Kun je ook USA content(zoals downloadbare games enz.) op je europese PSP afspelen?
Ik kan het niet vinden
In de stadjes waar ik ben gekomen zijn tot nu toe volop NPC'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat mij opviel in 1 van de trailers is dat de stadjes zo bizar leeg zijn, zonder npc's enzo. Knapte ik toen een beetje op af, helemaal omdat zo'n stad best groot is en zonder anderen in de buurt heel onecht leek.
Zijn de steden in de final ook zo leeg?
Wat moet je met die cooling stand en die charge kit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Als ik nog must-have accessoires mis hoor ik het graag!
Koeler weg! Totaal nutteloos.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Nou die cooling fan kan je er wel vanaf halenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Pics&link?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nou die cooling fan kan je er wel vanaf halen![]()
Of je moet zo'n mega vette hebben zoals die van mij,met led temperatuur meter erin
Uncharted lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat moet je met die cooling stand en die charge kit?![]()
Je mist de volgende games:
Uncharted
Valkyria Chronicles
Dual charger eraf gekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uncharted lijkt me wel wat!
Dus dan wordt het:
[ afbeelding ]
660 Euro.. nog wel een boel geld zeg!
Importeren is helaas niet voor iedereen even goed mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
53 euro voor een headset...
Dimensionplus![]()
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Daar haal je bij hun twee voor.![]()
Dual Shock zou ik ook maar importeren. D'r zit tenslotte al een controller bij de LBP pack. Paar daagjes wachten kan wat dat betreft geen kwaad toch?
Ik weet niet of hij een CC heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Importeren is helaas niet voor iedereen even goed mogelijk.
Ah ok, thnxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
In de stadjes waar ik ben gekomen zijn tot nu toe volop NPC's![]()
Op de foto;s is het nacht,..dus ja,....dan zit iedereen voor de buis daar natuurlijks![]()
Moet zeggen,dat ik de laatste foto's savonds heb genomen, en dat ze overdag meer tot hun recht komen.
Je kan switchen tussen je char, mensen die Star Ocean 3 hebben gespeeld weten wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ah ok, thnxIk wacht dan op de US versie, dat japanse gelazer van vroeger met die rpg's zoals finalfantasy enzo heb ik eigenlijk wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Helemaal niet gezien dat het vorige deel al weer gesloten wasIk dacht ook al, "waarom gebeurt er niets meer".
goed hequote:
Trophy's?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef Blijepeen het volgende:
ff tussendoor
Silent Hill: Homecoming ¤14.99 bij Media Markt Rotterdam Centrum heb hem maar meegenomen voor die prijs.
reviews link
Die headset is veel te duur en een HDMI kabel kan ook nog wel een stuk goedkoper...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
660 Euro.. nog wel een boel geld zeg!
Inderdaad. Ik zou van Sony alleen de PS3, de DS3 en de afstandbediening kopen. De rest kan veel goedkoper.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die headset is veel te duur en een HDMI kabel kan ook nog wel een stuk goedkoper...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:05 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me schuldig dat ik er om moet lachen
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DUDE IK BEN EEN HUGE WHITE KNIGHT![]()
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
WTF heb een boss battle gewonnen
En nu word pas de Cast geintroduceerd in een filmpje![]()
Focking begin van 5.5 uur![]()
zeker , nog 65 uur te gaanquote:
quote:
T'is maar concept art hoor. Er is nog hoop.quote:
Als dat als maat voor de lengte van het spel wordt genomen heb je nog aardig wat voor de boegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Och, de intro van Persona 4 duurde ook 4 uur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:51 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga ook maar wat mensen toevoegen op PSN.
Zijn er trouwens nog fatsoenlijke Co-op spellen voor de PS3, op de PS2 speelde ik vaak Timesplitters en daar kon je mooi met z'n tweeën de story mode doen.
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.
wanneer komt er nou eens een sandbox game in de middeleeuwen...ik zie al een pracht game concept voor me <3
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?
Ja,... maar games die een co-op MP mode bieden voelen vaak aan als subgames. Ik game liever de SP ervaring met twee spelersquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:40 schreef Darkzell het volgende:
[..]
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.
Ik zie dat COD: World at War een co-op modus bevat. Die maar eens een keer proberen dan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.
wanneer komt er nou eens een sandbox game in de middeleeuwen...ik zie al een pracht game concept voor me <3
AC inderdaad!quote:
Demon's Souls is een dungeon crawler, geen sandbox game. Je hebt een centrale hub van waaruit je verschillende dungeons in willekeurige volgorde kunt doorlopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AC inderdaad!
Demon's Souls ook
[ afbeelding ]
IP is al bezet
Dungeon Crawker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Demon's Souls is een dungeon crawker, geen sandbox game. Je hebt een centrale hub van waaruit je verschillende dungeons in willekeurige volgorde kunt doorlopen.
Uhh wat? Heb ik niet??quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef Griebus het volgende:
lol gisteren ook Highschool Musical + mics in de bus! Ken die nummertjes alleen totaal niet dus meteen maar 2 singstars besteldTrophy support ook nog eens
Ik bedoelde eigenlijk dat bij singstar trophies zitten, inderdaad bij HSM3 nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh wat? Heb ik niet??![]()
Jij hebt ook "Sing it: high school musical 3, senior year" en hebt daar trophys bij?
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat bij singstar trophies zitten, inderdaad bij HSM3 niet
quote:Tijdelijk uitverkocht
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough Brütal Legend
http://e3.gamespot.com/video/6210940/?hd=1&tag=top_stories;play_btn;8
_________________________O__________________________
Ik heb bij Amazon Singstar Pop edition besteld (17,96pond) en Singstar3 voor 17,99. Andere songs download ik wel. Games worden vandaag verzondenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Maar geen probleem, singstar abba is 19 euro op consoleshop.
Oh wacht, gister was hij er nog
[..]
Genre: Awesomeness.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?
Ik kan niet importerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb bij Amazon Singstar Pop edition besteld (17,96pond) en Singstar3 voor 17,99. Andere songs download ik wel. Games worden vandaag verzondenMisschien dat ik Queen nog een keer bestel maar ook die songs kan je in de singstore downloaden.
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?
Mondvolquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.
Er zitten volgens mij ook nog RTS elementen in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.
Wow dat scheelt veel! Maar ik heb zelf een cc, toch vriendelijk bedankt!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een CC heeft.
Desnoods ben ik bereid om het voor hem te regelen. Maar goed die keuze laat ik aan hem over.
Nope.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Balen, dus ook niet via de singstore?
Zelfkennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben wel 18, maar ik weet van mezelf dat een CC me in de schulden zou brengen, niet slim dus![]()
quote:
Nog 10 Blast Shards en 18.000 EXP om m'n goede krachten te upgraden en ik heb m'n eerste platinumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
inFamous uitgespeeld met Good Karma
nu nog alle Blast Shards en stunts verzamelen, daarna de districten bevrijden, en daarna een run met Evil Karma op hard
quote:Coming this Thursday to the PSN Store, a set of costumes, stickers and sound effects based on Team ICO’s games; Ico, and Shadow of the Colossus. Yesterday we showed off the costumes for both Ico and Yorda, which makes today the turn of Shadow of the Colossus, and the costumes of Wander, and two of the colossi Gaius and Quadratus…
En het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Geldklopperij, zoals bijna alle DLC van LBP...
Ik heb er geen probleem mee, ik koop het niet. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand daar geld aan uitgeeft. Helemaal niet omdat elke donderdag wel weer nieuwe DLC van hetzelfde (mijns inziens lage) kaliber uitkomt voor dit spel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het probleem?
Ik vind ze er wel tof uitzien iig
Precies wat ik van de game had verwacht: Veel over-the-top actie, weinig sfeer. Jammer, maar ik laat hem schieten en ga nog lekker even Infamous spelenquote:Prototype isn't really a game of exploration though. It's also less visually striking and varied than last month's inFamous, and less stylish than Crackdown. But, again, neither is really a criticism. Prototype is a game of riotous, gore-splattering ultraviolence. That's all it wants to be, and in many respects it does a solid, and often spectacular job. The victims may be plot, atmosphere and the difficulty curve, but then great power always comes at a cost.
Ik ga ze gewoon allebei spelen. Het was vooraf al wel duidelijk dat inFamous de meer verhalende game zou zijn en Prototype vooral actie gericht werd. Ik ben iig blij voor jullie dat inFamous hoger scoortquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:05 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/prototype-review?page=2
[..]
Precies wat ik van de game had verwacht: Veel over-the-top actie, weinig sfeer. Jammer, maar ik laat hem schieten en ga nog lekker even Infamous spelen
Infamous scoorde precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ze gewoon allebei spelen. Het was vooraf al wel duidelijk dat inFamous de meer verhalende game zou zijn en Prototype vooral actie gericht werd. Ik ben iig blij voor jullie dat inFamous hoger scoort
Ik gok er trouwens op dat mijn Prototype in de zelfde week komt als ik een PS3 ga kopen. Dan kies ik toch eerst voor inFamous
Ga er maar vanuit dat inFamous een hoger gemiddelde heeft over een maandje ofzo. Het is volgens mij gewoon de betere game ook.quote:
Achter inFamous zit kwalitatief ook een betere ontwikkelaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat inFamous een hoger gemiddelde heeft over een maandje ofzo. Het is volgens mij gewoon de betere game ook.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel om toch maar op de PSP-versie te wachten. Lijkt me een erg leuk spel voor een handheld.quote:
quote:The Polyphony Digital masterpiece Gran Turismo is always a hot topic among racing game aficionados, so here's something more to talk about - we've got more details on the upcoming Gran Turismo 5 to make the release-waiting much less bearable and the game much more incredible.
Dutch PS3 community site PS3 Sense managed to get the goods on GT5, and this is what they've managed to gather:
* "...we can work with NASCAR"
* Official license from the WRC
* Car damage
* "Full freedom" for car customization
* Web browser to buy parts for your car
Car damage really isn't new to the genre, but the source indicates that the cars "can also piece" which could mean that being a bad driver or a being a victim of one can take bits and pieces out of your ride. Since this is Gran Turismo, I think it's even possible for the shrapnel to damage other cars, but that's just my theory.
What interests me here is the "Full freedom" for customization. The translation is a bit hazy, but it might be possible for GT5 to allow engine switching. It's pretty vague at this point. The translation says "...if you have a Ferrari, you can also stop an Audi engine." In the context of the sentence, full customization and detailing is being described, and it doesn't appear to be talking about Ferraris stopping Audis. It's more like Ferraris sporting Audi engines.
A very interesting feature. If you could switch engines, then it presents many variables to the game. For instance, the GT-R Skyline would lose its 4WD power advantage since you could stuff the engine into a lighter body. Speaking of stuffing engines, I'm also wondering about the implementation of engine bay size limits, or if "full customization" holds true and you can stuff anything under your hood.
Right now, Gran Turismo 5 is in revving and ready for release, but Polyphony is still making sure that everything - not just the cars - is running smoothly. If they add some more features or if they reinforce the ones we already know about, we'll let you know.
http://www.examiner.com/e(...)ization-Talk-to-Segaquote:Sony on Yakuza 3’s Localization: “Talk to Sega!”
It is rare to see a popular Japanese game not being brought over to the west in today’s climate. This is precisely what’s happening with Yakuza Kenzan and Yakuza 3 (known as Ry? ga Gotoku Kenzan! and Ry? ga Gotoku 3 in Japan) on the Playstation 3.
A fan of the series pleaded with Jeff Rubenstein, Social Media Manager of Sony Computer Entertainment America, to bring Yakuza 3 to North America. He responded with the following comment:
“Talk to SEGA! I’d love the opportunity to play Yakuza 3 in English.”
Sega is the developer and publisher of the Yakuza series. Even with numerous pleads from their fans, they still haven’t budge yet. Unfortunately, this doesn’t bold well for two of the best exclusive games on the Playstation 3.
Talk to? Zeg maar wie ik bij Sega moet pijpen voor Yakuza 3!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.examiner.com/e(...)ization-Talk-to-Sega
Als je veel mensen hebt met wie je hem kan spelen is dat zeker geen slechte keuze. Het is een game die eigenlijk alleen online te spelen is dus daar moet je wel rekening mee houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel om toch maar op de PSP-versie te wachten. Lijkt me een erg leuk spel voor een handheld.
Dat is het fictionele spel "Travel the Solar System", uit de handleiding voor de ps3: http://manuals.playstatio(...)ent/game/trophy.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
Zie het plaatje, welk spel is dit?
[ afbeelding ]
Oke, dus het spel bestaat nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is het fictionele spel "Travel the Solar System", uit de handleiding voor de ps3: http://manuals.playstatio(...)ent/game/trophy.html
quote:Be sure to tell all your friends to vote!
We need to mobilize the power of the Forza community!
Cool
But seriously, thank you.
Dat heet nou marketing cybje, welkom in de grote wereld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2631203.aspx
How sad.
UNLEASH THE MOTHEFUCKING FURYquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer screens:
http://www.flickr.com/photos/36895389@N00/sets/72157619497443944/
Het lijkt me op een groot scherm al haast onoverzichtelijke chaosquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel om toch maar op de PSP-versie te wachten. Lijkt me een erg leuk spel voor een handheld.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
How sad.
Meldquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik hoop dat Fat princess wel een beetje een groote community krijgt
ik wou de unicorn dus heb forza3 gestemd , ik hoop dat die heel aan komtquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
How sad.
GT5 natuuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
How sad.
Het is gewoon bijna exact hetzelfde als FFXII active battle systeemquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Denk dat ze balen voor de poll. Jammer dat ze zo optreden. Toch,... ze hebben een probleem. Alhoewel Forza 3 mij leuker lijkt wint GT deze poll op zijn sloffen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
How sad.
Waarom staat het dan gelijk tussen die twee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat ze balen voor de poll. Jammer dat ze zo optreden. Toch,... ze hebben een probleem. Alhoewel Forza 3 mij leuker lijkt wint GT deze poll op zijn sloffen.
Mooie reviewquote:
Echt geniaalquote:
Jeetje, dat ziet er wel als een leuk spel uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna exact hetzelfde als FFXII active battle systeem![]()
Alhoewel ik liever turnbased heb![]()
Real tIme battles baby![]()
Ook een ATB balk, waarin al je akties kan selecteren.
Auto MP renegerate als je loopt
Je bouwt AP points op ,waarmee je sterkere aanvallen kan doen
Enemy's lopen vrij rond, je kan ze aanvallen als er een zwaard boven je hoofd komt te staan.
Je kan uiteraard ook de vijanden voorbij lopen.
Aangezien filmpjes meer zeggen dan woorden
Zoek de verschillen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou de unicorn dus heb forza3 gestemd , ik hoop dat die heel aan komt
http://www.google.nl/search?q=unicorn+forza+motorsportquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar WTF is een Unicorn, want ik leg de link even niet!
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna exact hetzelfde als FFXII active battle systeem![]()
Alhoewel ik liever turnbased heb![]()
Real tIme battles baby![]()
Ook een ATB balk, waarin al je akties kan selecteren.
Auto MP renegerate als je loopt
Je bouwt AP points op ,waarmee je sterkere aanvallen kan doen
Enemy's lopen vrij rond, je kan ze aanvallen als er een zwaard boven je hoofd komt te staan.
Je kan uiteraard ook de vijanden voorbij lopen.
Aangezien filmpjes meer zeggen dan woorden
Zoek de verschillen
Ah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=unicorn+forza+motorsport
Speciale auto's zo te lezen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar WTF is een Unicorn, want ik leg de link even niet!
[ afbeelding ]
Video reviews zonder gameplayquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Mooie reviewNel als met al zijn reviews: Hij heeft een punt... Helemaal als hij zegt dat Infamous hartstikke tof is
gt5 lijkt me toch echt een faal game eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo krijg je de deksel op je neus Che. Gerechtigheid.
![]()
Ja ik ben ook niet nog overtuigd van GT5, maar het zal allemaal wel goedkomen met de full releasequote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gt5 lijkt me toch echt een faal game eigenlijk![]()
het duurt zo lang met ze en het blijft vrijwel gelijk aan gt3 en gt4 .
forza heeft veel meer er omheen dat was met forza2 al en nu met forza3 is dat alleen maar meer.
Ja, echt triest. Waar zijn die Forza-lui mee bezig echt, doe niet zo kinderachtig. Het lijken mij beide topgames worden, ik ga ze dan ook beide wel halenquote:Editor's note: After numerous complaints of cheating and in-game content being offered as payment for votes, I've decided to close the poll. Way to ruin the fun for the rest of us, guys.
Ik heb vandaag mijn Ferrari CS360 binnengekregenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
How sad.
Niemand heeft geen van beide spellen ooit gespeeld, het is niet of we weten waar we überhaupt voor voten... Daarnaast is het geen vals spelen want de mensen die Forza 2 hebben zullen toch wel op Forza 3 hebben gestemd...quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, echt triest. Waar zijn die Forza-lui mee bezig echt, doe niet zo kinderachtig. Het lijken mij beide topgames worden, ik ga ze dan ook beide wel halen
Ik denk dat dat juist het verschil is tussen Forza en GT. Bij GT steken ze enorm veel werk in het zo perfect mogelijk nabootsen van echte wagens in uiterlijk en gedrag. Bij Forza is daar waarschijnlijk minder tijd in gestoken en daardoor hebben ze meer andere dingen kunnen implementeren, zoals het optisch tunen van de wagens en de schademodellen. De online automarkt vind ik ook wel erg goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef DJ_ het volgende:
forza heeft veel meer er omheen dat was met forza2 al en nu met forza3 is dat alleen maar meer.
Forza 3 heeft juist veel meer tijd gestoken in physicsquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het verschil is tussen Forza en GT. Bij GT steken ze enorm veel werk in het zo perfect mogelijk nabootsen van echte wagens in uiterlijk en gedrag. Bij Forza is daar wat minder werk in gestoken, maar het biedt wel meer zoals het optisch tunen van de wagen en de schademodellen. De online automarkt vind ik ook wel erg goed.
Heeft GT5 tire deformation, en schade? Tot nu toe niet... (op die rally auto in dat CGI filmpje naquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef SToRM81 het volgende:
Hoe weet je dat ze daar meer tijd in gestoken hebben dan bij GT? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Forza eigenlijk ook de leukere game, maar kwa realisme gaat GT toch weer de beste zijn denk ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killzone vs Halo/Gears flashback.
Ja oke, het zit erin. Maar hoe hebben ze dat uitgewerkt in de gameplay? Waar ik op doel is dat ze bij GT hetgene wat ze erin steken ook zo dicht mogelijk bij de realiteit willen hebben (behalve het geluid van de banden dan...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft GT5 tire deformation, en schade? Tot nu toe niet... (op die rally auto in dat CGI filmpje na)
Killzone en Gears ook. Racegames zuigen ook trouwens. Dus waar gaat het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Halo is gewoon kut dat is een feit
Wat is er mis met af en toe een flinke flame warquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg over Halo/Xbox/Forza/Gears of War en andere versus shit!
Dat racegames en shooters eigenlijk meer zoals inFamous zouden moeten zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Killzone en Gears ook. Racegames zuigen ook trouwens. Dus waar gaat het over?
Final Fantasy am cryquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg over Halo/Xbox/Forza/Gears of War en andere versus shit!
Brutal Legend!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy am cry
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Was infamous niet dat spel dat helemaal was vertaald naar Nederlands?![]()
(wel vet spel overigens als ik zo de review zie)
Ik vind de NL'se taal best goed gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Was infamous niet dat spel dat helemaal was vertaald naar Nederlands?![]()
(wel vet spel overigens als ik zo de review zie)
Bij Uncharted is Nederlands zelfs beter!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de NL'se taal best goed gedaan
Dan ga ik die ook in het Nederlands spelen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij Uncharted is Nederlands zelfs beter!
oblivion is heel erg fantasy gericht nog...ik bedoel echt een middeleeuwen spel...wel ongeveer op dezelfde manier als oblivion, maar dan zonder fantasy...quote:
Lita Fordquote:
bij forza merk je het wel degelijk als je schade aan je auto hebt , ik heb het voor elkaar gekregen mijn auto zo te slopen in een online race dat ik sneller achteruit kon tijden dan vooruit met mijn auto ( 3kmp/h tegen over 15kmp/h )quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja oke, het zit erin. Maar hoe hebben ze dat uitgewerkt in de gameplay? Waar ik op doel is dat ze bij GT hetgene wat ze erin steken ook zo dicht mogelijk bij de realiteit willen hebben (behalve het geluid van de banden dan...).
Bij Forza heb je bijvoorbeeld ook een schademodel, maar echt realistisch is dat ook niet te noemen toch? Als je bij GT goed kijkt naar het filmpje met de rallywagen, dan zie je dat die zelfs al schade oploopt door een verkeerde landing en zo realistisch heb ik het nog nooit in een game gezien. Hierbij ga ik er wel vanuit dat dat filmpje een replay van echte gameplay was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
de reden voor mijn ps3 aankoop , en hij was afwezig bij de e3quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy am cry
[ afbeelding ]
JA! die had mij dus ook al toegevoegdquote:
Derhalve Forza 3.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef merino het volgende:
Ik heb aan de ene kant enorm veel zin in GT5. Aan de andere kant mogen ze het best wat makkelijker maken (in ieder geval voor pad gebruikers) want ik zit nu al maanden vast op S-10 in prologue.
Gisteravond weer paar uur geprobeerd maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er gewoonweg te slecht voor ben. Misschien ooit een stuurtje aanschaffen...
met welke auto heb je hem geprobeerd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef merino het volgende:
Ik heb aan de ene kant enorm veel zin in GT5. Aan de andere kant mogen ze het best wat makkelijker maken (in ieder geval voor pad gebruikers) want ik zit nu al maanden vast op S-10 in prologue.
Gisteravond weer paar uur geprobeerd maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er gewoonweg te slecht voor ben. Misschien ooit een stuurtje aanschaffen...
meerdere auto's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Tumble het volgende:
[..]
met welke auto heb je hem geprobeerd?
Ah okay. Nou, ik kan nog niet accepteren, eind juni pasquote:
tzal verdomme eens tijd worden ook zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Nou, ik kan nog niet accepteren, eind juni pasDan ga ik m'n lijst ook maar eens opschonen. Zag gister dat de helft bestaat uit mensen die ik niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |