quote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:05 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me schuldig dat ik er om moet lachen
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DUDE IK BEN EEN HUGE WHITE KNIGHT![]()
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
WTF heb een boss battle gewonnen
En nu word pas de Cast geintroduceerd in een filmpje![]()
Focking begin van 5.5 uur![]()
zeker , nog 65 uur te gaanquote:
quote:
T'is maar concept art hoor. Er is nog hoop.quote:
Als dat als maat voor de lengte van het spel wordt genomen heb je nog aardig wat voor de boegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Och, de intro van Persona 4 duurde ook 4 uur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:51 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga ook maar wat mensen toevoegen op PSN.
Zijn er trouwens nog fatsoenlijke Co-op spellen voor de PS3, op de PS2 speelde ik vaak Timesplitters en daar kon je mooi met z'n tweeën de story mode doen.
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.
wanneer komt er nou eens een sandbox game in de middeleeuwen...ik zie al een pracht game concept voor me <3
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?
Ja,... maar games die een co-op MP mode bieden voelen vaak aan als subgames. Ik game liever de SP ervaring met twee spelersquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:40 schreef Darkzell het volgende:
[..]
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.
Ik zie dat COD: World at War een co-op modus bevat. Die maar eens een keer proberen dan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.
wanneer komt er nou eens een sandbox game in de middeleeuwen...ik zie al een pracht game concept voor me <3
AC inderdaad!quote:
Demon's Souls is een dungeon crawler, geen sandbox game. Je hebt een centrale hub van waaruit je verschillende dungeons in willekeurige volgorde kunt doorlopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AC inderdaad!
Demon's Souls ook
[ afbeelding ]
IP is al bezet
Dungeon Crawker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Demon's Souls is een dungeon crawker, geen sandbox game. Je hebt een centrale hub van waaruit je verschillende dungeons in willekeurige volgorde kunt doorlopen.
Uhh wat? Heb ik niet??quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef Griebus het volgende:
lol gisteren ook Highschool Musical + mics in de bus! Ken die nummertjes alleen totaal niet dus meteen maar 2 singstars besteldTrophy support ook nog eens
Ik bedoelde eigenlijk dat bij singstar trophies zitten, inderdaad bij HSM3 nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh wat? Heb ik niet??![]()
Jij hebt ook "Sing it: high school musical 3, senior year" en hebt daar trophys bij?
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat bij singstar trophies zitten, inderdaad bij HSM3 niet
quote:Tijdelijk uitverkocht
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough Brütal Legend
http://e3.gamespot.com/video/6210940/?hd=1&tag=top_stories;play_btn;8
_________________________O__________________________
Ik heb bij Amazon Singstar Pop edition besteld (17,96pond) en Singstar3 voor 17,99. Andere songs download ik wel. Games worden vandaag verzondenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Maar geen probleem, singstar abba is 19 euro op consoleshop.
Oh wacht, gister was hij er nog
[..]
Genre: Awesomeness.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?
Ik kan niet importerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb bij Amazon Singstar Pop edition besteld (17,96pond) en Singstar3 voor 17,99. Andere songs download ik wel. Games worden vandaag verzondenMisschien dat ik Queen nog een keer bestel maar ook die songs kan je in de singstore downloaden.
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel heel apart zo met die gitaar,... maar echt hyped ben ik niet. Ziet er vooralsnog uit als een standaard slasher! Wat is het genre eigenlijk?
Mondvolquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.
Er zitten volgens mij ook nog RTS elementen in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Free roaming action adventure rythm hack-n-slash race-game.
Wow dat scheelt veel! Maar ik heb zelf een cc, toch vriendelijk bedankt!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een CC heeft.
Desnoods ben ik bereid om het voor hem te regelen. Maar goed die keuze laat ik aan hem over.
Nope.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Balen, dus ook niet via de singstore?
Zelfkennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben wel 18, maar ik weet van mezelf dat een CC me in de schulden zou brengen, niet slim dus![]()
quote:
Nog 10 Blast Shards en 18.000 EXP om m'n goede krachten te upgraden en ik heb m'n eerste platinumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
inFamous uitgespeeld met Good Karma
nu nog alle Blast Shards en stunts verzamelen, daarna de districten bevrijden, en daarna een run met Evil Karma op hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |