quote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:05 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me schuldig dat ik er om moet lachen
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DUDE IK BEN EEN HUGE WHITE KNIGHT![]()
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
WTF heb een boss battle gewonnen
En nu word pas de Cast geintroduceerd in een filmpje![]()
Focking begin van 5.5 uur![]()
zeker , nog 65 uur te gaanquote:
quote:
T'is maar concept art hoor. Er is nog hoop.quote:
Als dat als maat voor de lengte van het spel wordt genomen heb je nog aardig wat voor de boegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Och, de intro van Persona 4 duurde ook 4 uur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:51 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga ook maar wat mensen toevoegen op PSN.
Zijn er trouwens nog fatsoenlijke Co-op spellen voor de PS3, op de PS2 speelde ik vaak Timesplitters en daar kon je mooi met z'n tweeën de story mode doen.
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
![]()
bracelet![]()
*edit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zijn het real time gevechten of van die turn based typische jprpg gevechten..? dan zou het meteen een no-go zijn.
wanneer komt er nou eens een sandbox game in de middeleeuwen...ik zie al een pracht game concept voor me <3
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Resident Evil 5 & de Rainbow Six Vegas serie?
Ja,... maar games die een co-op MP mode bieden voelen vaak aan als subgames. Ik game liever de SP ervaring met twee spelersquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:40 schreef Darkzell het volgende:
[..]
RE5 speel ik liever in m'n eentje en RS:Vegas vind ik niet zo veel aan.
Ik zie dat COD: World at War een co-op modus bevat. Die maar eens een keer proberen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |