Wat moet je met die cooling stand en die charge kit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Als ik nog must-have accessoires mis hoor ik het graag!
Koeler weg! Totaal nutteloos.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Nou die cooling fan kan je er wel vanaf halenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik nog iets?
[ afbeelding ]
Pics&link?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nou die cooling fan kan je er wel vanaf halen![]()
Of je moet zo'n mega vette hebben zoals die van mij,met led temperatuur meter erin
Uncharted lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat moet je met die cooling stand en die charge kit?![]()
Je mist de volgende games:
Uncharted
Valkyria Chronicles
Dual charger eraf gekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uncharted lijkt me wel wat!
Dus dan wordt het:
[ afbeelding ]
660 Euro.. nog wel een boel geld zeg!
Importeren is helaas niet voor iedereen even goed mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
53 euro voor een headset...
Dimensionplus![]()
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Daar haal je bij hun twee voor.![]()
Dual Shock zou ik ook maar importeren. D'r zit tenslotte al een controller bij de LBP pack. Paar daagjes wachten kan wat dat betreft geen kwaad toch?
Ik weet niet of hij een CC heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Importeren is helaas niet voor iedereen even goed mogelijk.
Ah ok, thnxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
In de stadjes waar ik ben gekomen zijn tot nu toe volop NPC's![]()
Op de foto;s is het nacht,..dus ja,....dan zit iedereen voor de buis daar natuurlijks![]()
Moet zeggen,dat ik de laatste foto's savonds heb genomen, en dat ze overdag meer tot hun recht komen.
Je kan switchen tussen je char, mensen die Star Ocean 3 hebben gespeeld weten wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ah ok, thnxIk wacht dan op de US versie, dat japanse gelazer van vroeger met die rpg's zoals finalfantasy enzo heb ik eigenlijk wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Helemaal niet gezien dat het vorige deel al weer gesloten wasIk dacht ook al, "waarom gebeurt er niets meer".
goed hequote:
Trophy's?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef Blijepeen het volgende:
ff tussendoor
Silent Hill: Homecoming ¤14.99 bij Media Markt Rotterdam Centrum heb hem maar meegenomen voor die prijs.
reviews link
Die headset is veel te duur en een HDMI kabel kan ook nog wel een stuk goedkoper...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
660 Euro.. nog wel een boel geld zeg!
Inderdaad. Ik zou van Sony alleen de PS3, de DS3 en de afstandbediening kopen. De rest kan veel goedkoper.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die headset is veel te duur en een HDMI kabel kan ook nog wel een stuk goedkoper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |