Ah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=unicorn+forza+motorsport
Speciale auto's zo te lezen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar WTF is een Unicorn, want ik leg de link even niet!
[ afbeelding ]
Video reviews zonder gameplayquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Mooie reviewNel als met al zijn reviews: Hij heeft een punt... Helemaal als hij zegt dat Infamous hartstikke tof is
gt5 lijkt me toch echt een faal game eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo krijg je de deksel op je neus Che. Gerechtigheid.
![]()
Ja ik ben ook niet nog overtuigd van GT5, maar het zal allemaal wel goedkomen met de full releasequote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gt5 lijkt me toch echt een faal game eigenlijk![]()
het duurt zo lang met ze en het blijft vrijwel gelijk aan gt3 en gt4 .
forza heeft veel meer er omheen dat was met forza2 al en nu met forza3 is dat alleen maar meer.
Ja, echt triest. Waar zijn die Forza-lui mee bezig echt, doe niet zo kinderachtig. Het lijken mij beide topgames worden, ik ga ze dan ook beide wel halenquote:Editor's note: After numerous complaints of cheating and in-game content being offered as payment for votes, I've decided to close the poll. Way to ruin the fun for the rest of us, guys.
Ik heb vandaag mijn Ferrari CS360 binnengekregenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2631203.aspx
How sad.
Niemand heeft geen van beide spellen ooit gespeeld, het is niet of we weten waar we überhaupt voor voten... Daarnaast is het geen vals spelen want de mensen die Forza 2 hebben zullen toch wel op Forza 3 hebben gestemd...quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, echt triest. Waar zijn die Forza-lui mee bezig echt, doe niet zo kinderachtig. Het lijken mij beide topgames worden, ik ga ze dan ook beide wel halen
Ik denk dat dat juist het verschil is tussen Forza en GT. Bij GT steken ze enorm veel werk in het zo perfect mogelijk nabootsen van echte wagens in uiterlijk en gedrag. Bij Forza is daar waarschijnlijk minder tijd in gestoken en daardoor hebben ze meer andere dingen kunnen implementeren, zoals het optisch tunen van de wagens en de schademodellen. De online automarkt vind ik ook wel erg goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef DJ_ het volgende:
forza heeft veel meer er omheen dat was met forza2 al en nu met forza3 is dat alleen maar meer.
Forza 3 heeft juist veel meer tijd gestoken in physicsquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het verschil is tussen Forza en GT. Bij GT steken ze enorm veel werk in het zo perfect mogelijk nabootsen van echte wagens in uiterlijk en gedrag. Bij Forza is daar wat minder werk in gestoken, maar het biedt wel meer zoals het optisch tunen van de wagen en de schademodellen. De online automarkt vind ik ook wel erg goed.
Heeft GT5 tire deformation, en schade? Tot nu toe niet... (op die rally auto in dat CGI filmpje naquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef SToRM81 het volgende:
Hoe weet je dat ze daar meer tijd in gestoken hebben dan bij GT? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Forza eigenlijk ook de leukere game, maar kwa realisme gaat GT toch weer de beste zijn denk ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killzone vs Halo/Gears flashback.
Ja oke, het zit erin. Maar hoe hebben ze dat uitgewerkt in de gameplay? Waar ik op doel is dat ze bij GT hetgene wat ze erin steken ook zo dicht mogelijk bij de realiteit willen hebben (behalve het geluid van de banden dan...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft GT5 tire deformation, en schade? Tot nu toe niet... (op die rally auto in dat CGI filmpje na)
Killzone en Gears ook. Racegames zuigen ook trouwens. Dus waar gaat het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Halo is gewoon kut dat is een feit
Wat is er mis met af en toe een flinke flame warquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg over Halo/Xbox/Forza/Gears of War en andere versus shit!
Dat racegames en shooters eigenlijk meer zoals inFamous zouden moeten zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Killzone en Gears ook. Racegames zuigen ook trouwens. Dus waar gaat het over?
Final Fantasy am cryquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg over Halo/Xbox/Forza/Gears of War en andere versus shit!
Brutal Legend!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy am cry
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Was infamous niet dat spel dat helemaal was vertaald naar Nederlands?![]()
(wel vet spel overigens als ik zo de review zie)
Ik vind de NL'se taal best goed gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Was infamous niet dat spel dat helemaal was vertaald naar Nederlands?![]()
(wel vet spel overigens als ik zo de review zie)
Bij Uncharted is Nederlands zelfs beter!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de NL'se taal best goed gedaan
Dan ga ik die ook in het Nederlands spelen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij Uncharted is Nederlands zelfs beter!
oblivion is heel erg fantasy gericht nog...ik bedoel echt een middeleeuwen spel...wel ongeveer op dezelfde manier als oblivion, maar dan zonder fantasy...quote:
Lita Fordquote:
bij forza merk je het wel degelijk als je schade aan je auto hebt , ik heb het voor elkaar gekregen mijn auto zo te slopen in een online race dat ik sneller achteruit kon tijden dan vooruit met mijn auto ( 3kmp/h tegen over 15kmp/h )quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja oke, het zit erin. Maar hoe hebben ze dat uitgewerkt in de gameplay? Waar ik op doel is dat ze bij GT hetgene wat ze erin steken ook zo dicht mogelijk bij de realiteit willen hebben (behalve het geluid van de banden dan...).
Bij Forza heb je bijvoorbeeld ook een schademodel, maar echt realistisch is dat ook niet te noemen toch? Als je bij GT goed kijkt naar het filmpje met de rallywagen, dan zie je dat die zelfs al schade oploopt door een verkeerde landing en zo realistisch heb ik het nog nooit in een game gezien. Hierbij ga ik er wel vanuit dat dat filmpje een replay van echte gameplay was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
de reden voor mijn ps3 aankoop , en hij was afwezig bij de e3quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy am cry
[ afbeelding ]
JA! die had mij dus ook al toegevoegdquote:
Derhalve Forza 3.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef merino het volgende:
Ik heb aan de ene kant enorm veel zin in GT5. Aan de andere kant mogen ze het best wat makkelijker maken (in ieder geval voor pad gebruikers) want ik zit nu al maanden vast op S-10 in prologue.
Gisteravond weer paar uur geprobeerd maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er gewoonweg te slecht voor ben. Misschien ooit een stuurtje aanschaffen...
met welke auto heb je hem geprobeerd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef merino het volgende:
Ik heb aan de ene kant enorm veel zin in GT5. Aan de andere kant mogen ze het best wat makkelijker maken (in ieder geval voor pad gebruikers) want ik zit nu al maanden vast op S-10 in prologue.
Gisteravond weer paar uur geprobeerd maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er gewoonweg te slecht voor ben. Misschien ooit een stuurtje aanschaffen...
meerdere auto's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Tumble het volgende:
[..]
met welke auto heb je hem geprobeerd?
Ah okay. Nou, ik kan nog niet accepteren, eind juni pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |