Ik heb dat gedaan met SF4!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik heb Prototype besteld en krijg daar een PU abonnement bij. Ik weet niet wat erger is!
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik ga het eerste deel ook echt gewoon nog een kans geven. Uncharted verdient dat
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=200293
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?
Zo wel bestel ik hem alleen al voor de microfoonsen koop ik later een game zonder.
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.
http://tinyurl.com/ozpp2u ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Heb ik gedaan, lulquote:
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overSingstar Queen haal ik er wel los bij!
Is dat wel goed?quote:Productomschrijving
Weekaanbieding! Alléén geldig t/m 29 april! OP = OP!
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maarre![]()
[..]
Is dat wel goed?
Ja mijne ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.
Serieusquote:
Ik heb gegoogledquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Serieus??? Ben je serieus zo lui geweest dat je er een cursus voor ging doen
Eeen wonder dat je er zo veel moeite heb gedaan.
Als je 5 minuten zoekt kom je zo op http://www.psfocus.nl/2_7(...)het_volgende_op.aspx
Deze misschien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Die jaquote:
Toch wel 40 uur denk ik.quote:
M'n eerste keer had ik er zo'n 60-70 uur inzitten (ik was een JRPG-maagd), tweede, derde en vierde keer duurde hij zo'n 40-50 uur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe lang duurt FF7 gemiddeld?
thanks gelijk even doen , want ik wil ff 7 8 en 9 gewoon nog een keer kopen op psn als ze er staanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
In het PS3 menu moet je even een interne mem. card aanmaken, en daarna moet je hem gelijk even aan sleuf 1 of 2 toewijzen
FF9 is een van de beste games die er isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohh, FFIX ga ik ook ZEKER kopen als die in de PSN store komt
48 HPquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Gameplay foto gemaakt![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
Die game was inderdaad vet, was toen zo verbaasd hoe groot het wel niet wel niet was. Ik heb die game toen voor heel weinig geld met konningendag gekocht.quote:
Wow, dat ziet er wel mooi uit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
sweet ik wil dat spel zo graag hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
Edje weer op vrije voetenquote:
Ben net koud uit het eerste dorpjequote:
Zekers , alleen die laadtijdenquote:
Nope , Japanese voice & subsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sweet ik wil dat spel zo graag he![]()
heb wel engelse subs bij de dialogen zitten of niet ?
FFIX is de beste ver uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
FF9 is een van de beste games die er is![]()
[ afbeelding ]
en tetra master is zoooo verslavend( al was die in ff8 leuker
)
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:33 schreef YOgamerYO het volgende:
Maar ik snap niet waarom we niks horen over heavy rain, zou die dan toch zijn uitgesteld.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij intresse wil ik wel wat meer pics plaatsen van de surroundings![]()
Heavy Rainquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Beter kijken gozer.
Gamespot On Stage Demo
Gamespot Hands-on
E3 Trailer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Release: begin 2010.
dan volg je vrij weinig van het verhaal dus tenzij je vloeiend japans kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nope , Japanese voice & subs
Dat mag altijd, maar gewoon een beschrijving van hoe de gevechten zijn is ook al mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik irriteer me altijd aan mensen die daar over zeurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en T_D: je ergert je ergens aan, en je vindt iets irritant.
ff8 heb ik ook grijs gespeeld , zo makkelijk met die limit break fout ( refresh met driehoekje tot je limit hebt )quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFIX is de beste ver uit.
Ben nu bezig met FFVIII op de PSX omdat mijn PS3 dus brak is -_-. Zit op 12 uur gameplay, en ben net klaar met de 1e missie maar heb wel al 50% van alle kaarten![]()
Tetra Master
Nee hoor,.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
* Griebus krijgt Theo Maassen flashbacksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef DJ_ het volgende:
mmmm clank is wel een beetje retarted
zit nu op de lombax planeet en ben met clank in zo'n mijn gegaan maar ik kan er niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jep that's the spot , thanks zal het proberen als ik er weer ben .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu de andere componenten maar gaan halen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep that's the spot , thanks zal het proberen als ik er weer ben .
ben nu de andere componenten maar gaan halen
driehoekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |