Eyepetquote:
Ring ring!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat is toch niet Charlie hé in je pic![]()
?
helloooooo?quote:
Ik had ze net gezien ja, die game wil ik best hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-demons-souls/51047
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-demons-souls/51045
Twijfel nog, zie ook mijn post in het speciale DS topicquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had ze net gezien ja, die game wil ik best hebben
PODVERquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-demons-souls/51047
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-demons-souls/51045
quote:
Ik ben die game nu al beuquote:
Ga dan lekker terug naar je 360 honkquote:
Koop inFamous. Nuff sed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Twijfel nog, zie ook mijn post in het speciale DS topic
Maar hij lijkt me wel vet ja, en je kan hem nu ook importeren.
Want zoveel tofs is er op het moment ook niet
Van ellende maar NFS Undercover van me broertje geleend![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
God of War 3
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51049
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51051
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51053
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51057
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51059
banana phonequote:
Wat is er nou bijzonder aan Demons Souls? Die graphics zien er matig uit en de AI van die gastjes is ook slecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had ze net gezien ja, die game wil ik best hebben
quote:So why this return visit? Because, frankly, you still want to read about God of War III, and we still want to write about it. And that's because God of War III is a sensation. It's an absolute rock star of a game, a cocksure, strutting frontman. It might not be all that clever or original, but its mojo's most definitely working. It's got it, it knows that it's got it, it knows that you know, and that you're powerless to resist.
quote:Helios' holy noggin will actually be a key item in the game - Kratos heads into a pitch-black cavern next and uses the head as a torch, discovering and blinding enemies before he kills them in a stroboscopic flash of combos. The final bit of gameplay we see is when our snarling hero somehow acquires a set of wings and leaps into an "Icarus ascent" - a high-speed travel mode that will cover lots of ground quickly. It's essentially an old-school twitch mini-game, Kratos racing up a tunnel dodging hazards, but very spectacular.
That's a redundant thing to write. The whole thing is very spectacular. God of War III is an astounding-looking game, rich in detail, animated with fluid abandon, saturated with rich colour and picked out in pin-sharp lighting and powerful effects. It's blindingly fast, and yet every frame looks like it was painstakingly composed by hand. It will surely be a PS3 showboat to surpass Killzone 2 when it launches.
quote:But what impresses most about this demo is the sheer amount of incident. God of War may be a simple brawler at heart, but Santa Monica Studio's total commitment to variety and moment-to-moment showmanship elevates it. The entire thing is set-piece. It's clearly not about bang for your buck in these parts - it's just about bang, and to hell with the bucks. "For example, we hired a designer in June last year, he finished his first level in February," says Papy. "He spent roughly six months on a level, one level, and that's roughly 45 minutes of the game. Most studios won't spend that time. We have that luxury."
http://www.eurogamer.net/(...)r-iii-preview?page=1quote:God of War III looks luxurious alright, a hedonistic indulgence of a game, expensive, dumb, beautiful and bad for you in the best possible way. For Sony, though, it's no indulgence - it's clearly some of the best money it will spend this generation. That's confidence, and it's justified.
Je mist er één:quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je mist er één:
[ afbeelding ]
(let ook op de ingewanden op het eind)
Das echt het allereerste begin. Enorm easy in vergelijking met de rest van de gamequote:
quote:Konami has announced that it will be bringing the original Metal Gear Solid to PlayStation Network in the U.S. later this month.
Originally released on PlayStation in 1998, the PSN reissue will retail for approximately $9.99 and will be available for download on June 18. A European release has yet to be confirmed.
Set in the year 2005, Metal Gear Solid stars cigarette-loving retired mercenary Solid Snake as he attempts to infiltrate a nuclear weapons disposal facility on Shadow Moses Island, which has been seized by a renegade Special Forces unit named Foxhound.
Advernture, puzzles, sfeer, graphics, mooiheid, heel veel mooiheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wat kunnen we nu precies verwachten van die Team ico game?
En waarom heb je hem dan niet gewoon op PS1 discs?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
MGS 1
![]()
![]()
![]()
Die moet ik dus absoluut hebben. Een regelrechte klassieker.
Heb ik ook. Alleen nu wil ik 'm dus op m'n harddrivequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En waarom heb je hem dan niet gewoon op PS1 discs?
Orginal disc bitchesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef KoosyNL het volgende:
Na FFVII nog meer goed nieuws op het PSN
[..]
Heb ik ook, maar die passen niet echt in m'n PSP.quote:
2 keer geprobeerd Linux te installeren, alletwee de keren liep hij vast. Toen maar opgegeven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zag dus op mijn PS3 de optie staan om een andere OS te installeren, iemand dat al eens gedaan en wat zijn de ervaringen?
Het schijnt nogal makkelijk te zijn heb ik gelezen op bepaalde fora.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2 keer geprobeerd Linux te installeren, alletwee de keren liep hij vast. Toen maar opgegeven.
Ik ga FF7 nu ook kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
MGS 1![]()
Instant buy
Als ik mijn FF7 psn download op mijn ps3 speel, dan blijft het veld onder mijn naam leeg![]()
Maw jullie kunnen niet zien dat ik FF speel
Ow en Demon Souls is gewoon tof, lastig, maar je blijft het spelen
Weet eigenlijk niet wat het nou precies is dat het zo tof maakt![]()
Kthx.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Het grappige is, dit is niet eens een typoWant ik heb die niet, maar mn vriendin wel
![]()
![]()
Je vergeet een PI te gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij er niet voor de PS3 is.
quote:Interview: Shuhei Yoshida
quote:Why was The Last Guardian not shown earlier, and were you disappointed at the leak?
I’d be lying if I said I wasn’t disappointed. Maybe there’s a reason the person who leaked it waited until just before E3. But the reason we didn’t show early footage was because the team wanted to feel comfortable that the vision they created could be delivered. So everything we showed here was from the game engine, and they’ve got to the point where they know they can make this game and can see how it’ll be completed.
http://www.edge-online.co(...)hei-yoshida?page=0,0quote:Do they have a release date in mind?
When I teased them about being the Olympic Team [a reference to four-year gaps between Team Ico’s games], I thought that would suggest a limit of Christmas this year. But we’ll be able to show more now because the game is running and the team is creating more and more content, and you’ll be able to play it sooner rather than later.
quote:
quote:
Het probleem is dan dat je High School Musical in de kast hebt ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=200293
Ach, ik heb Prototype besteld en krijg daar een PU abonnement bij. Ik weet niet wat erger is!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat je High School Musical in de kast hebt ...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik heb Prototype besteld en krijg daar een PU abonnement bij. Ik weet niet wat erger is!
Ja.. en hier is het een zombie...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met pijlen in je rug ja
Zo slaap ik meestal niet.
ik ook , alleen mgs nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb MGS origineel non platinum YEAH BABY en FFVII FFVIII en FFIX ook BOOYA
ohh shit dat ken ik heul niet , moet dat via het spel of via de ps3 zelf ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:42 schreef Deviant1nl het volgende:
Leuk aan FF7 begonnen, wil je saven, bne je vergeten een sleuf voor je int. mem. card toe te wijzen
Naja, even dat kleine stukje opnieuw doen dan
Gewoon een vriendin regelen, dan valt dat minder op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat je High School Musical in de kast hebt ...
Geef hem dan maar ongelezen weg aan je buurjongetje ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik heb Prototype besteld en krijg daar een PU abonnement bij. Ik weet niet wat erger is!
Nooit van acupunctuur gehoordquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met pijlen in je rug ja
Zo slaap ik meestal niet.
In het PS3 menu moet je even een interne mem. card aanmaken, en daarna moet je hem gelijk even aan sleuf 1 of 2 toewijzenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh shit dat ken ik heul niet , moet dat via het spel of via de ps3 zelf ?
Ik heb dat gedaan met SF4!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik ga het eerste deel ook echt gewoon nog een kans geven. Uncharted verdient dat
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=200293
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?
Zo wel bestel ik hem alleen al voor de microfoonsen koop ik later een game zonder.
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.
http://tinyurl.com/ozpp2u ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Heb ik gedaan, lulquote:
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overSingstar Queen haal ik er wel los bij!
Is dat wel goed?quote:Productomschrijving
Weekaanbieding! Alléén geldig t/m 29 april! OP = OP!
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maarre![]()
[..]
Is dat wel goed?
Ja mijne ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.
Serieusquote:
Ik heb gegoogledquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Serieus??? Ben je serieus zo lui geweest dat je er een cursus voor ging doen
Eeen wonder dat je er zo veel moeite heb gedaan.
Als je 5 minuten zoekt kom je zo op http://www.psfocus.nl/2_7(...)het_volgende_op.aspx
Deze misschien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Die jaquote:
Toch wel 40 uur denk ik.quote:
M'n eerste keer had ik er zo'n 60-70 uur inzitten (ik was een JRPG-maagd), tweede, derde en vierde keer duurde hij zo'n 40-50 uur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe lang duurt FF7 gemiddeld?
thanks gelijk even doen , want ik wil ff 7 8 en 9 gewoon nog een keer kopen op psn als ze er staanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
In het PS3 menu moet je even een interne mem. card aanmaken, en daarna moet je hem gelijk even aan sleuf 1 of 2 toewijzen
FF9 is een van de beste games die er isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohh, FFIX ga ik ook ZEKER kopen als die in de PSN store komt
48 HPquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Gameplay foto gemaakt![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
Die game was inderdaad vet, was toen zo verbaasd hoe groot het wel niet wel niet was. Ik heb die game toen voor heel weinig geld met konningendag gekocht.quote:
Wow, dat ziet er wel mooi uit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
sweet ik wil dat spel zo graag hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles
Soundtrack![]()
Laadtijden![]()
Ik ben de dude links
[ afbeelding ]
Edje weer op vrije voetenquote:
Ben net koud uit het eerste dorpjequote:
Zekers , alleen die laadtijdenquote:
Nope , Japanese voice & subsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sweet ik wil dat spel zo graag he![]()
heb wel engelse subs bij de dialogen zitten of niet ?
FFIX is de beste ver uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
FF9 is een van de beste games die er is![]()
[ afbeelding ]
en tetra master is zoooo verslavend( al was die in ff8 leuker
)
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:33 schreef YOgamerYO het volgende:
Maar ik snap niet waarom we niks horen over heavy rain, zou die dan toch zijn uitgesteld.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij intresse wil ik wel wat meer pics plaatsen van de surroundings![]()
Heavy Rainquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Beter kijken gozer.
Gamespot On Stage Demo
Gamespot Hands-on
E3 Trailer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Release: begin 2010.
dan volg je vrij weinig van het verhaal dus tenzij je vloeiend japans kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nope , Japanese voice & subs
Dat mag altijd, maar gewoon een beschrijving van hoe de gevechten zijn is ook al mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik irriteer me altijd aan mensen die daar over zeurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en T_D: je ergert je ergens aan, en je vindt iets irritant.
ff8 heb ik ook grijs gespeeld , zo makkelijk met die limit break fout ( refresh met driehoekje tot je limit hebt )quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFIX is de beste ver uit.
Ben nu bezig met FFVIII op de PSX omdat mijn PS3 dus brak is -_-. Zit op 12 uur gameplay, en ben net klaar met de 1e missie maar heb wel al 50% van alle kaarten![]()
Tetra Master
Nee hoor,.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
* Griebus krijgt Theo Maassen flashbacksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef DJ_ het volgende:
mmmm clank is wel een beetje retarted
zit nu op de lombax planeet en ben met clank in zo'n mijn gegaan maar ik kan er niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jep that's the spot , thanks zal het proberen als ik er weer ben .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu de andere componenten maar gaan halen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep that's the spot , thanks zal het proberen als ik er weer ben .
ben nu de andere componenten maar gaan halen
driehoekjequote:
serie 8 meen ik zoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke model Samsung lcd heb je Deacon?
Ziet er fraai uit.
Mooi gesproken.quote:“At this phase in the cycle, when you’re trying to launch a new franchise, exclusivity can really help you launch the franchise. It can give you the kind of platform that you need to start exclusive, start in the right kind of way with the right kind of partner. Exclusivity does work.”
“I have a lot of confidence in Sony. I have a lot of confidence in their ability to lead the market, as they always have. Their console is a terrific platform to be developing for, and Agent is a great testament as to our belief in what that platform can do, and what they can do with us as part of a partnership.”
Samsung LE40A552 Full HDquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke model Samsung lcd heb je Deacon?
Ziet er fraai uit.
alleen als jij het zou zijnquote:
Omdat het team al die jaren aan de nieuwe Eye(toy) techniek hebben gewerkt en ondersteunende software (Eyepet in dit geval dus).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:19 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen Eyetoy Play (ofzo) voor de PS3?
Soms....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met importgames en DLC? Kun je met een US game DLC kopen met een EU account?
Of een psn card kopen op Ebay, ben je nog goedkoper uit ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, import dus vooral uit de UK halen
Ah, das weer zoveel gedoe.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of een psn card kopen op Ebay, ben je nog goedkoper uit ook
OMG,... hoe is die?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eerste Dorpje![]()
[ afbeelding ]
Stats tweaken![]()
[ afbeelding ]
Sphere Grid look-a-like![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar je eerste impressies over een uurtje of tien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
pas 3 kwartier gespeeld, dus kan nog niet echt een oordeel geven.
Graphics zijn super![]()
Laadtijden zijn wat minder
Welke game?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
pas 3 kwartier gespeeld, dus kan nog niet echt een oordeel geven.
Graphics zijn super![]()
Laadtijden zijn wat minder
Shirokishi Monogatariquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Deacon_Tigra op 06-06-2009 22:17:14 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nog een hands-on van IGNquote:E3 09: Shatter for PSN will make Geometry Wars fans happy
It's not that the upcoming title from Sidhe production studio is just like Geometry Wars or its sequel, but it shares many of the same qualities that that make the aforementioned title so enjoyable. Such as, clean game design, addictive gameplay, engrossing music, and fun.
While Geometry Wars is an updated take on the idea of the classic shooter, Shatter is the latest iteration on the Breakout, Arkanoid style of gaming. Using the mechanic of moving a panel back and forth to reflect a ball towards bricks that need to be broken is the idea, but Shatter one-ups that simple concept tenfold.
As you can see, the graphics of Shatter look pretty sweet, but what you can't see is how complex the game's mechanics really are. Bouncing the ball to shatter the bricks is just the beginning as Sidhe has also added the ability to to attract or repel the ball from your panel (or ship, if you will).
This ability to attract or repel, or "suck and blow" as I was told, creates a different set of physics than just the old school way of managing the angles as you try and clear levels of the bricks. There's also ways to create power-ups by collecting the shards of the shattered bricks an repelling them, or just by chaining successful hits and upping your power. Power-ups also play a part in the boss fights that occur at the end of each zone, and each of them are utilized differently creating a original experience throughout every encounter. Along with all that goodness, Shatter also has a custom made soundtrack by one of New Zealand's premier deejays to complete the experience.
WOWquote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me aan deze denken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha mij ook, die had ik vroegerquote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken.![]()
[ afbeelding ]
wat is het ?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat we (ook) weer de jungle ingaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WOWWTF Wat een geweldige screenshots
Vooral die derde
Ik heb er echt zin in.en wat ben ik toch een graphics hoer geworden
dat slikt die van mij nietquote:
It all ended for the 360 fanboys. Little by little i secure their forts. I've taken their towns. Taken their consoles.quote:
Hoe die gast uit zijn dak gaat bij de aankondiging van Mario Galaxy 2.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef DGVF het volgende:
Special van de E3 Expo staat online!
E3 Expo 09 Special, part 1 - De gefrustreerde Video Game fan!!
quote:
quote:
Pff beide niks vergeleken met mn mooie vriendin met lange blonde harenquote:
Je weet dat je dat niet kan zeggen zonder foto's te plaatsen hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Pff beide niks vergeleken met mn mooie vriendin met lange blonde haren
Mag niet van drquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je weet dat je dat niet kan zeggen zonder foto's te plaatsen he
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker en die rechter & ik er tussenin
Dit kan toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef DGVF het volgende:
Believe....quote:
Beste E3 voor mijquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Believe....
Deze valt nog meer het kan nog veel erger
Als Mario in beeld komt flipt die helemaal en daarna grijpt die idd naar de flesquote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Beste E3 voor mij![]()
Ventje is net 10 man![]()
EmarWII pure AWESOMEWTFBBQCASSIS
* Deviant1nl kijkt uit naar GoW3quote:
Jij hebt een andere versie van de PS3? (ik weet niet precies hoe het precies zit allemaal met de BC maar mij werd verteld dat hij sowieso op mijn PS3 werktquote:
Maar even serieus, is de beta van Uncharted 2 inderdaad zo goed?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar even serieus, is de beta van Uncharted 2 inderdaad zo goed?
Wat een faler, hij stottert gewoon bij Pikmin 3. "Volgend jaar hebben we een nieuwe pik..."quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef DGVF het volgende:
Co-op is ieder geval wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar even serieus, is de beta van Uncharted 2 inderdaad zo goed?
Delano wat is je ID biatch? Voeg ik je zo even toe.quote:Heb de co-op mode even flink gespeeld en moet zeggen, het is ontzettend leuk. Wel behoorlijk pittig though. Ga je als een blinde hond sprayen lig je in ieder geval binnen 4 seconden op de grond. Optimaal samenwerken is dus van levensbelang.
Het principe is dat je steeds eerst het gebied eerst moet clearen alvorens je naar je volgende objective kunt. Bij de objectives uit deze missie (en tevens enige) zul je hoofdzakelijk obstakels moeten overbruggen. Denk hierbij aan een kist omhoog duwen of een balk even omhoog houden zodat de overige twee spelers eronderdoor kunnen lopen.
Verder is er een medal system waarvoor je geld krijgt uitbetaald voor het killen van vijanden of vinden van treasures. Kleine kanttekening, dat laatste durf ik niet met volle zekerheid te zeggen.
Wat me trouwens direct voor het oog opviel was hoe waanzinnig de graphics zijn, yes ook in de multiplayer. Ongeëvenaarde (klim)animaties, jaw dropping visuals en het loopt ook nog eens verdomde smooth. En 5 maanden verwijdert van de release. Naughty Gods delivers.
Ik heb me in ieder geval heerlijk vermaakt. En dat terwijl het absolute toetje nog moet komen, de singleplayer. Fall 2009, MUST.....RESIST.....
Ik wil jou helemaal niet in mijn lijst biatchquote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Co-op is ieder geval wel.
Mijn impressie:
[..]
Delano wat is je ID biatch? Voeg ik je zo even toe.
Tyft op, euroknaller.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet in mijn lijst biatch
En daarom dus, randdebielquote:
Euroknallerquote:
What up Roy?!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh nee, de PS3 equivalent van Edwinuss en Aquila zijn hier
Ik wil dat heel niet met edje...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh nee, de PS3 equivalent van Edwinuss en Aquila zijn hier
Heb je mij al toegevoegd als PSN buddy?quote:
En jouw ID is?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je mij al toegevoegd als PSN buddy?
Jij vroeg toch echt om mijn ID hoer zielige mongool, met je Wiiquote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jouw ID is?![]()
Wil alleen echte bazen in mijn lijst. Delano past mooi in het Mii friends systeem.
Een, je weet wel van één euro, en een 2. 12 dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe oud ben jij cyb? 14?
Ah je bent 12, dat verklaart je gedrag en het feit dat je een Wii hebtquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een, je weet wel van één euro, en een 2. 12 dus.
NotoriousRoy, zonder _ dus. Ik zal het zsm accepteren danquote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jouw ID is?![]()
Wil alleen echte bazen in mijn lijst. Delano past mooi in het Mii friends systeem.
Ben jij een kloon van Edwinnus ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij vroeg toch echt om mijn ID hoer zielige mongool, met je Wii
Echte bazen hebben geen Wii
Wáár suggereer ik dat ik een Wii heb? Juist, nergens.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voeg je zo toe.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NotoriousRoy, zonder _ dus. Ik zal het zsm accepteren dan
Neehoor kan alleen niet tegen kinderachtig gedrag omdat ik ooit iets heb aangeboden voor een euro, wat ik trouwens later veranderd heb en gratis weggaf, maar dat vergeet iedereen weer... Ik had al een hekel aan fruit gekregen door dit feit en cyb wil er graag bij blijkbaar, nou dat kanquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wáár suggereer ik dat ik een Wii heb? Juist, nergens.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jouw ID is?![]()
Jij begon hoor debiel.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anyhow ik laat het hier maar bij. Back ontopic. Als je nog iets kwijt wil PM je me maar.
En voor een Euro ban ik zequote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor kan alleen niet tegen kinderachtig gedrag omdat ik ooit iets heb aangeboden voor een euro, wat ik trouwens later veranderd heb en gratis weggaf, maar dat vergeet iedereen weer... Ik had al een hekel aan fruit gekregen door dit feit en cyb wil er graag bij blijkbaar, nou dat kan
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .quote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
Hey iemand nog iets over de titel Afrika gehoord?
Far cry 2 kan dat ook aardig, als je maar uit de buurt van de duane blijftquote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .
Beetje relaxed door de bush bush lopen met een rhino achter me aan
Ik heb FarCry ooit gekocht,quote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Far cry 2 kan dat ook aardig, als je maar uit de buurt van de duane blijft
Kan je de rhino nog afknallen ook![]()
Die game heeft geloof ik nooit het daglicht gezien buiten Japanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
ik zag een aantal filmpjes van die game op Gametrailers. Ik wil het zeker hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die game heeft geloof ik nooit het daglicht gezien buiten JapanLeek me wel echt een erg toffe game, een beetje Pokémon Snap achtig
Ik vind het wel wat hebben. Al die relaxte games. Flower bijvoorbeeld vind ik helemaal tegek. Gewoon een beetje door de velden en bloemetjes vliegen op de wind. Ik zou het wel leuk vinden om gewoon door de afrikaanse savanne te lopen/rijden en dieren fotograferen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .
Beetje relaxed door de bush bush lopen met een rhino achter me aan
Hij komt naar Amerika, mocht hij daar aanslaan komt hij ook vast wel naar NLquote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zag een aantal filmpjes van die game op Gametrailers. Ik wil het zeker hebben
-neee we zouden er over ophouden-quote:
Hakuna Matataquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef robbolo het volgende:
Was Afrika niet onder een andere naam in de US uitgebracht?
Doe me even toevoegen,quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef xman het volgende:
[..]
Home heeft dat ook.. het appartement aan het strand en dan gewoon een stoel pakken en op m'n balkon zitten.. genietend van het uitzicht.![]()
quote:
We hebben het toch over een PS2 (twee!, 2x1) game...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef delano.888 het volgende:
Dacht al, waar gaat het over.
Elke PS3 pakt PS1 games.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
We hebben het toch over een PS2 (twee!, 2x1) game...
Dus waarom kom jij nou weer aanzetten met de BC mogelijkheid van PS1 games?
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, ik vond het een prima actie van je dat je je laatste inFamous code hebt gebruikt en die account hebt gedeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan ook nooit wat goed doen hier
Ik moet deel 1 nog uitspelen, maar ik durf nietquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op dit spel! Geweldig. Nate heeft een Harrison Ford look in de eerste screenshot
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jawel, ik vond het een prima actie van je dat je je laatste inFamous code hebt gebruikt en die account hebt gedeeld.
Het is alleen jammer dat je af en toe iets te snel iets typt zonder dat je precies weet waar het over gaat.
(zie ook verhaal PS3 HDD's, backup mogelijkheden en nu de BC mogelijkheden).
Verder heb ik geen moeite met je.
Hier een kleine nieuwe E3 previewquote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
Het zal inderdaad naar mijn idee ook nooit kunnen opboksen tegen games als de CoD serie! Co-op lijkt me wel cool,... moet ik dat echt zien zoals bv Gears of War co-op, of anders? De SP aan de andere kant,... ohhh daar zit kracht.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm multiplayer van Uncharted 2 is leuk, maar geef mij maar het echte werk. Modern Warfare II. Co-op is zoals gezegd daarentegen wel erg fijn.
Hmmm thanx..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier een kleine nieuwe E3 preview
http://kotaku.com/5277918(...)never-stood-downwind
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben de laatste tijd maar pessimistisch over GT5. Dat het geen schade zal hebben en zo. Dat het niet zo'n goede spel zal zijn. Ze lieten maar een stom CG trailertje zien @ E3.
Maar toch denk ik dat het goed gaat komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat GT5 geen schade zal hebben.
Mocht het geen schade hebben, dan wil ik tenminste een zeer geavanceerde, uitgebreide spel. Een echte race simulator. Tegen de tijd dat GT5 uitkomt zal ik een G25 hebben, dus wil ik dat GT5 daar flink gebruik van gaat maken.
quote:Wii-Style
Nou ja de co-op mode staat i.t.t. Gears wel volledig los van de SP hè.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zal inderdaad naar mijn idee ook nooit kunnen opboksen tegen games als de CoD serie! Co-op lijkt me wel cool,... moet ik dat echt zien zoals bv Gears of War co-op, of anders? De SP aan de andere kant,... ohhh daar zit kracht.
Ik hekel time-based games. Jammer dat de SP geen co-op heeft! Maar ja,... ik blijf erbij dat dit een spel is voor jezelf! Genieten en ontdekken!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja de co-op mode staat i.t.t. Gears wel volledig los van de SP hè.![]()
De co-op van Uncharted 2 kent een aparte verhaallijn en kent objectives (of beter gezegd puzzels) die je met z'n drieën dient te volbrengen. Verder kun je ervoor kiezen om de level zo snel mogelijk te voltooien maar zelf heb ik daar een hekel aan. Ik probeer het gewoon in mijn eigen tempo te doen en tussendoor zoveel mogelijk te genieten van de eye candy presentatie.
So truequote:Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hekel time-based games. Jammer dat de SP geen co-op heeft! Maar ja,... ik blijf erbij dat dit een spel is voor jezelf! Genieten en ontdekken!
Trailer goed bekeken?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben de laatste tijd maar pessimistisch over GT5. Dat het geen schade zal hebben en zo. Dat het niet zo'n goede spel zal zijn.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ze lieten maar een stom CG trailertje zien @ E3.
http://ps3.ign.com/articles/992/992035p1.htmlquote:Gran Turismo 5
With close to 50 million units shipped, the Gran Turismo franchise is a big deal, even outside of gaming. The fifth full title has been in production for a long, long time now, so the fact that we finally got to see the game in action was a great thing. The fact that the amazing footage was all realtime made it even more talked about.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topgame verder!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
mag je hebben , ik neem de rechter welquote:
Die game is allang uitquote:Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
Dat Afrika lezen we ook al eeuwen over...
Hoe lang is allang?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Die game is allang uitAlleen niet in nederland....
Sinds vorig jaar augustusquote:
quote:I didn't like Ninja Gaiden II much. From what I saw of Ninja Gaiden Sigma 2, though, I like it a lot better. Amazing what an extra 12 months development time can do for a game, isn't it?
Ninja Gaiden Sigma 2 is a remake of Ninja Gaiden II, first released around a year ago on the 360, only this time it's bound for the PlayStation 3. It has a few new game modes (including online co-op), some new characters and a whole range of fixes for the problems that plagued the 360 edition. While I didn't get any hands-on time with the game, I did sit down and watch new Team Ninja boss Yosuke Hayashi play through a few levels.
Firstly, and most importantly, the camera has been vastly improved over NG2's shoddy system (which was the main reason I never really got into the 360 game). No longer will it get stuck behind walls, or lag too slowly behind your character; it's crisp, maintains a constant following distance and zooms in and out of the action smoothly.
Also improved are the game's visuals. You'd expect this, with the remake coming a year after the original, but the fact remains, this looks better than the 360 edition. Cleaner textures, better effects, that sort of thing.
The one other significant change to the original is the addition of some extra characters: Ayane, Momiji and Rachel. Hayashi spent most time showing off Ayane, and using her makes for quite a different game, her shorter reach and greater speed changing the way you approach the game's enemies.
Aaaaaaannnnnd that's about all I could gather from the demo: the fact this is Ninja Gaiden II, only with an extra 12 months' worth of polish, fixes and a few new additions. Since the game went down so well on 360, it should be received just as well on PS3 when it ships sometime this Fall.
http://kotaku.com/5280179(...)ttle-fix-it-a-little
De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Trailer goed bekeken?
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://ps3.ign.com/articles/992/992035p1.html
Gezien de PS3 een ware beest is (zie titels als Killzone 2, Uncharted 2 en Heavy Rain die nu die nieuwe standaard zetten) kijk ik er niet zozeer van op.
Helemaal waar. Enige verschil is dat de PS3 (waarschijnlijk) een stuk goedkoper is en voor de developer een hoop voordelen heeft. Zo hoef je de game maar rte optimaliseren voor één systeem en geen rekening hoeft te houden met de verscchillende video-kaarten, processoren en meer verschillen tussen PC's waardoor je de games beter kunt optimaliserenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.
Klopt, dat is ook het mooie aan consoles. Ik vind trouwens Gran Turismo 3 nog steeds mooier dan GTR2, ook al heeft GTR2 veel hogere resoluties textures, meer polygonen, etc.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Helemaal waar. Enige verschil is dat de PS3 (waarschijnlijk) een stuk goedkoper is en voor de developer een hoop voordelen heeft. Zo hoef je de game maar rte optimaliseren voor één systeem en geen rekening hoeft te houden met de verscchillende video-kaarten, processoren en meer verschillen tussen PC's waardoor je de games beter kunt optimaliseren
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Nebo het volgende:
Even iets anders tussendoor. Voor degenen die Metal Gear Solid 4 helemaal uitgespeeld hebben, een vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topgame verder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk en aardig dat het er mooier uitziet, alleen is een race bij GT toch vergeven door crashende idioten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook het mooie aan consoles. Ik vind trouwens Gran Turismo 3 nog steeds mooier dan GTR2, ook al heeft GTR2 veel hogere resoluties textures, meer polygonen, etc.
neem dan in iedergeval een andere dan die van de sony conferentie , dan hoef je je game niet zo vaak te pauzeren omdat hij moet gaan schrijvenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Is een Westerse release voor Yakuza 3 eigenlijk nog ter sprake gekomen op de E3? Anders ben ik bang dat ik toch echt translator guy moet gaan inhuren.
quote:Firstly, and most importantly, the camera has been vastly improved over NG2's shoddy system (which was the main reason I never really got into the 360 game). No longer will it get stuck behind walls, or lag too slowly behind your character; it's crisp, maintains a constant following distance and zooms in and out of the action smoothly.
De RSX core (grafische chip) van PS3 haalt 1,8 teraflop , de laatste ATI 1.36 teraflop. Ik denk dat de ps3 grafisch een stuk meer kan, zeker als je naar de prijs kijkt. Als je met een high end pc beter wilt hebben, dan moet je denken aan crossfire opstellingen met de laatste high end videokaarten, een nogal dure hobby danquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.
jammer van je 256 mb ramquote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De RSX core (grafische chip) van PS3 haalt 1,8 teraflop , de laatste ATI 1.36 teraflop. Ik denk dat de ps3 grafisch een stuk meer kan, zeker als je naar de prijs kijkt. Als je met een high end pc beter wilt hebben, dan moet je denken aan crossfire opstellingen met de laatste high end videokaarten, een nogal dure hobby danVoor alleen de prijs van de videokaartensetup kun je twee ps3's halen
Je 8800 haalt overigens ±330 gigaflop, dus de ps3 is een stuk krachtiger dan je eigen pc
Oh, het zijn natuurlijk allemaal theoretische getallen, het een en ander zal afhangen van de kwaliteit van de bijbehorende api en de daarbij gebruikte compiler om bv zo goed mogelijk gebruik te maken van de multicores. Maar dat geldt ook voor de pc
quote:Sony staff were quoted in PlayStation Magazine saying that the "RSX shares a lot of inner workings with NVIDIA 7800 which is based on G70 architecture. Since the G70 is capable of carrying out 136 shader operations per clock cycle, the RSX was expected to feature the same number of parallel pixel and vertex shader pipelines as the G70, which contains 24 pixel and 8 vertex pipelines.
voortaan eventjes iets veder zoeken en niet naar de sony info luisteren wat hun op hun presentatie laten horenquote:Programmable shader Floating Point Operations per Second: ~200 GFLOPs
The original marketing claimed 1.8 TFLOPs, this number is believed to include fixed functions such as texture interpolation
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft een RSX, ik weet dat die van Nvidia is. Ze zullen vast wel tech van de geforce lijn hebben gebruikt, maar je mag er ook vanuit gaan dat ze er meer mee hebben gedaan. Er staat ook "based etc in je eigen quotequote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer van je 256 mb ram![]()
en ehh ik weet niet waar jij die info vandaan haalt , maar de rsx chip is gewoon een geforce 7800
[..]
[..]
voortaan eventjes iets veder zoeken en niet naar de sony info luisteren wat hun op hun presentatie laten horen![]()
het enige echte stukje super hardware is de cell cpu in de ps3 de rest is echt niet zo geweldig als je denkt
quote:Best Publisher
Sony Computer Entertainment
No other publisher - first- or third-party - could begin to match the sheer breadth and depth of Sony's E3 offering this year. Blockbuster sequels with gob-smacking production values (God of War III, Uncharted 2); innovative online games (MAG, The Agency); stylistically bold experiments in new IP (Heavy Rain, The Last Guardian); great, exclusive downloadable games (PixelJunk Shooter, Fat Princess); new forms of entertainment for new markets (EyePet, ModNation Racers). Sony had it all, and its vast stand was further studded with unexpected gems like the lovely LittleBigPlanet PSP, or more Ratchet & Clank. Quantity and quality in abundance, but it was the sheer variety that amazed.
http://www.eurogamer.net/(...)st-of-e3-2009?page=2quote:Best Game Announcement
Final Fantasy XIV Online
It might not have been as exclusive as Sony wanted us to believe, but Square Enix's next MMO still caused the biggest splash of any announcement of the show. Revealing it - complete with an unbelievable 2010 release date - before FFXIII has even seen the light of day in Japan was a bold move and a half. Could this be the first MMO sequel to beat its predecessor's success? With the Final Fantasy brand, we wouldn't bet against it.
Lees de laatste alinea, oh opperpiemel!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zullen we nu even ophouden met grafische piemels met elkaar te vergelijken?
Ow, ik vond het een goede post hoor, je hebt je argument zeker duidelijk gemaakt.quote:
Theorie is leuk, maar als de PS3 werkelijk krachtiger was, dan hadden we dat nu wel gezien. Goede multiplatform games zien er op de PC er beter uit en draaien beter. Crysis was bijv. op de PC maar niet op de PS3(/X360) omdat de systemen gewoonweg niet krachtig genoeg waren. En nu ik het over race games had, kijk maar naar GRID, zelfde graphics op PC, PS3 en X360, maar op de consoles was GRID 30 fps, mijn PC draait GRID makkelijk 60 fps, op een hogere resolutie dan de console versie (1680x1050 tegenover 1280x720). Hetzelfde voor NFS Shift, ook een titel met hele mooie graphics. 30 fps op de consoles, en ik zal het weer vast op 60 fps draaien (ook vast op een hogere resolutie).quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft een RSX, ik weet dat die van Nvidia is. Ze zullen vast wel tech van de geforce lijn hebben gebruikt, maar je mag er ook vanuit gaan dat ze er meer mee hebben gedaan. Er staat ook "based etc in je eigen quote. Meer shaders, meer whatever. 256mb ram is niet zo spannend, genoeg voor de meeste spellen. Dat iedereen die hypetrein opspringt om meer geheugen op je videokaart te hebben omdat het sneller zou zijn is
Waar blijven de texturevretende spellen? Daar zijn andere technieken voor om die namelijk te laden.
Al mijn cijfers heb ik van de officiele specs gehaald, ook die van ati en nvidia. Het zijn de enige feiten die er zijn, op geruchten afgaan schiet niet op.
En kijk vooral naar mijn laatste twee zinnetjes, een vrij belangrijk gegeven. Optimalisatie doet een hoop. Als jij een spel kan maken op of directx of op 1 videokaart maakt qua aantal berekeningen al heel veel uit. De fabrikanten proberen hun drivers natuurlijk ook zo goed mogelijk te maken, maar je blijft met het logge directx werken. Direct op de kaart werken zorgt ervoor dat je heel wat uit je kaart kan halen, feit blijft dat het natuurlijk ideale cijfers zijn die gegeven worden.
Maar een spel voor een pc is tegenwoordig niet meer goed te optimaliseren qua hardware gebruik, exclusives op pc (nvidia of ati only) spellen zie ik niet zoveel
Voor de rest boeit de discussie niet zoveel, ik voelde me alleen genoodzaakt even aan te geven dat de theoretische cijfers van een ps3 en een echte high end gamepc (met crossfire) elkaar bijhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |