Ben jij een kloon van Edwinnus ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij vroeg toch echt om mijn ID hoer zielige mongool, met je Wii
Echte bazen hebben geen Wii
Wáár suggereer ik dat ik een Wii heb? Juist, nergens.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voeg je zo toe.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NotoriousRoy, zonder _ dus. Ik zal het zsm accepteren dan
Neehoor kan alleen niet tegen kinderachtig gedrag omdat ik ooit iets heb aangeboden voor een euro, wat ik trouwens later veranderd heb en gratis weggaf, maar dat vergeet iedereen weer... Ik had al een hekel aan fruit gekregen door dit feit en cyb wil er graag bij blijkbaar, nou dat kanquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wáár suggereer ik dat ik een Wii heb? Juist, nergens.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jouw ID is?![]()
Wil alleen echte bazen in mijn lijst. Delano past mooi in het Mii friends systeem.
Jij begon hoor debiel.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anyhow ik laat het hier maar bij. Back ontopic. Als je nog iets kwijt wil PM je me maar.
En voor een Euro ban ik zequote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor kan alleen niet tegen kinderachtig gedrag omdat ik ooit iets heb aangeboden voor een euro, wat ik trouwens later veranderd heb en gratis weggaf, maar dat vergeet iedereen weer... Ik had al een hekel aan fruit gekregen door dit feit en cyb wil er graag bij blijkbaar, nou dat kan
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .quote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
Hey iemand nog iets over de titel Afrika gehoord?
Far cry 2 kan dat ook aardig, als je maar uit de buurt van de duane blijftquote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .
Beetje relaxed door de bush bush lopen met een rhino achter me aan
Ik heb FarCry ooit gekocht,quote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Far cry 2 kan dat ook aardig, als je maar uit de buurt van de duane blijft
Kan je de rhino nog afknallen ook![]()
Die game heeft geloof ik nooit het daglicht gezien buiten Japanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
Hey iemand nog iets over de titel Afrika gehoord?
ik zag een aantal filmpjes van die game op Gametrailers. Ik wil het zeker hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die game heeft geloof ik nooit het daglicht gezien buiten JapanLeek me wel echt een erg toffe game, een beetje Pokémon Snap achtig
Ik vind het wel wat hebben. Al die relaxte games. Flower bijvoorbeeld vind ik helemaal tegek. Gewoon een beetje door de velden en bloemetjes vliegen op de wind. Ik zou het wel leuk vinden om gewoon door de afrikaanse savanne te lopen/rijden en dieren fotograferen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem nog steeds een keer kopen als ik tijd over heb .
Beetje relaxed door de bush bush lopen met een rhino achter me aan
Hij komt naar Amerika, mocht hij daar aanslaan komt hij ook vast wel naar NLquote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zag een aantal filmpjes van die game op Gametrailers. Ik wil het zeker hebben
-neee we zouden er over ophouden-quote:
Hakuna Matataquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef robbolo het volgende:
Was Afrika niet onder een andere naam in de US uitgebracht?
Doe me even toevoegen,quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef xman het volgende:
[..]
Home heeft dat ook.. het appartement aan het strand en dan gewoon een stoel pakken en op m'n balkon zitten.. genietend van het uitzicht.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |