quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef delano.888 het volgende:
Link | PS3 pricewatch topic met de laatste PS3 koopjes
0 euro, maar dan moet je hard kunnen rennen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:42 schreef Henk-B het volgende:
Wat is de goedkoopste prijs van een ps3?
Volgens mij helemaal niks...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is het verschil tussen een hard copy van FF VII of de downloadable versie? behalve het feit dat je bij de laatste niet de cd hoeft te pakken om het op te starten.
quote:De nieuwe versie zou gebruik maken van het battle system uit het recente Final Fantasy XII.
Weinig,... behalve dat je hem ook mee op vakantie kan nemen als je een PSP hebt!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is het verschil tussen een hard copy van FF VII of de downloadable versie? behalve het feit dat je bij de laatste niet de cd hoeft te pakken om het op te starten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
0 euro, maar dan moet je hard kunnen rennen.
quote:
Nou, ik heb FF7 nog nooit gespeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Nee,.... het is gewoon FFVII zoals je hem al jaren kent of niet kent.
Inderdaad, die demo van Uncharted was echt slecht vergeleken met de volledige game.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
De demo geeft geen goed beeld, dus ik denk dat de volledige game je niet tegen zal vallen.
AI en moeilijkheidsgraad zijn niet hetzelfde. Je kan een mannetje zo maken dat het 100% precisie heeft en altijd jou meteen doodschiet, maar dat is dan ook meteen een enorm brakke AI. De moeilijkheidsgraad is inderdaad hoog, ik hoop alleen dat het ook "realistisch" overkomt. Als ze moeilijk zijn en "cheaten", dan frustreer ik mij er echt enorm aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef merino het volgende:
[..]
Das echt het allereerste begin. Enorm easy in vergelijking met de rest van de game
Inderdaad, die demo van Uncharted was echt slecht vergeleken met de volledige game.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
De demo geeft geen goed beeld, dus ik denk dat de volledige game je niet tegen zal vallen.
AI en moeilijkheidsgraad zijn niet hetzelfde. Je kan een mannetje zo maken dat het 100% precisie heeft en altijd jou meteen doodschiet, maar dat is dan ook meteen een enorm brakke AI. De moeilijkheidsgraad is inderdaad hoog, ik hoop alleen dat het ook "realistisch" overkomt. Als ze moeilijk zijn en "cheaten", dan frustreer ik mij er echt enorm aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef merino het volgende:
[..]
Das echt het allereerste begin. Enorm easy in vergelijking met de rest van de game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |