Ik heb dat gedaan met SF4!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik heb Prototype besteld en krijg daar een PU abonnement bij. Ik weet niet wat erger is!
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik ga het eerste deel ook echt gewoon nog een kans geven. Uncharted verdient dat
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=200293
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is niet van de officiele singstar he? En dus ook niet die (draadloze) microfoons?
Zo wel bestel ik hem alleen al voor de microfoonsen koop ik later een game zonder.
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn bron vertelde me dat dit wel de goede mics zijn, maar niet draadloos. En aangezien ik niet wekelijks zal gaan zingen is dat prima voor mij.
http://tinyurl.com/ozpp2u ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Heb ik gedaan, lulquote:
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is wel erg cheap toch. Zitten songs in van alle 3 de HSM's zie ik net, erg netjes, toch maar bestellen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overSingstar Queen haal ik er wel los bij!
Is dat wel goed?quote:Productomschrijving
Weekaanbieding! Alléén geldig t/m 29 april! OP = OP!
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maarre![]()
[..]
Is dat wel goed?
Ja mijne ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat er nu toch voor die prijs? Mijn factuur zegt ook gewoon 17,95.
Serieusquote:
Ik heb gegoogledquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Serieus??? Ben je serieus zo lui geweest dat je er een cursus voor ging doen
Eeen wonder dat je er zo veel moeite heb gedaan.
Als je 5 minuten zoekt kom je zo op http://www.psfocus.nl/2_7(...)het_volgende_op.aspx
Deze misschien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand die screen van de GT5 damage nog ergens?
Die jaquote:
Toch wel 40 uur denk ik.quote:
M'n eerste keer had ik er zo'n 60-70 uur inzitten (ik was een JRPG-maagd), tweede, derde en vierde keer duurde hij zo'n 40-50 uur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe lang duurt FF7 gemiddeld?
thanks gelijk even doen , want ik wil ff 7 8 en 9 gewoon nog een keer kopen op psn als ze er staanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
In het PS3 menu moet je even een interne mem. card aanmaken, en daarna moet je hem gelijk even aan sleuf 1 of 2 toewijzen
FF9 is een van de beste games die er isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohh, FFIX ga ik ook ZEKER kopen als die in de PSN store komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |