abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 21:52:32 #251
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69808797
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef delano.888 het volgende:
Dacht al, waar gaat het over.
Elke PS3 pakt PS1 games.
We hebben het toch over een PS2 (twee!, 2x1) game...
Dus waarom kom jij nou weer aanzetten met de BC mogelijkheid van PS1 games?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_69808856
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef Fallen het volgende:

[..]

We hebben het toch over een PS2 (twee!, 2x1) game...
Dus waarom kom jij nou weer aanzetten met de BC mogelijkheid van PS1 games?

Ik kan ook nooit wat goed doen hier
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 7 juni 2009 @ 21:56:05 #253
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69808929
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

moar
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Kan niet wachten op dit spel! Geweldig. Nate heeft een Harrison Ford look in de eerste screenshot
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:56:17 #254
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69808935
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]


Ik kan ook nooit wat goed doen hier
Jawel, ik vond het een prima actie van je dat je je laatste inFamous code hebt gebruikt en die account hebt gedeeld.
Het is alleen jammer dat je af en toe iets te snel iets typt zonder dat je precies weet waar het over gaat.
(zie ook verhaal PS3 HDD's, backup mogelijkheden en nu de BC mogelijkheden).

Verder heb ik geen moeite met je.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_69808987
Uncharted van iemand geleend, best een mooi spel
Alleen is dat klimmen soms wel iets te onrealistisch hoor, het is geen spiderman
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_69809019
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kan niet wachten op dit spel! Geweldig. Nate heeft een Harrison Ford look in de eerste screenshot
Ik moet deel 1 nog uitspelen, maar ik durf niet
pi_69809024
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Fallen het volgende:

[..]

Jawel, ik vond het een prima actie van je dat je je laatste inFamous code hebt gebruikt en die account hebt gedeeld.
Het is alleen jammer dat je af en toe iets te snel iets typt zonder dat je precies weet waar het over gaat.
(zie ook verhaal PS3 HDD's, backup mogelijkheden en nu de BC mogelijkheden).

Verder heb ik geen moeite met je.

Het ging over BC en toen over dat PS3's dat wel hebben en weetikveel ik nam te snel aan dat het om een PS1 game ging maarjaaa.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 7 juni 2009 @ 22:00:02 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69809108
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef xman het volgende:
Hey iemand nog iets over de titel Afrika gehoord?
Hier een kleine nieuwe E3 preview

http://kotaku.com/5277918(...)never-stood-downwind

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_69809307
Hmm multiplayer van Uncharted 2 is leuk, maar geef mij maar het echte werk. Modern Warfare II. Co-op is zoals gezegd daarentegen wel erg fijn.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:07:44 #260
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69809431
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm multiplayer van Uncharted 2 is leuk, maar geef mij maar het echte werk. Modern Warfare II. Co-op is zoals gezegd daarentegen wel erg fijn.
Het zal inderdaad naar mijn idee ook nooit kunnen opboksen tegen games als de CoD serie! Co-op lijkt me wel cool,... moet ik dat echt zien zoals bv Gears of War co-op, of anders? De SP aan de andere kant,... ohhh daar zit kracht.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_69809452
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hier een kleine nieuwe E3 preview

http://kotaku.com/5277918(...)never-stood-downwind

[ afbeelding ]
Hmmm thanx..

Blijkbaar zal de Amerikaanse versie hetzelfde zijn als de Aziatische. En de Aziatische heeft ook gewoon Engels.
Op Ebay is Afrika te koop voor ongeveer 32 euro inclusief verzendkosten. Binnenkort toch maar eens een keer halen dan.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:12:17 #262
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69809611
Ik ben de laatste tijd maar pessimistisch over GT5. Dat het geen schade zal hebben en zo. Dat het niet zo'n goede spel zal zijn. Ze lieten maar een stom CG trailertje zien @ E3.

Maar toch denk ik dat het goed gaat komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat GT5 geen schade zal hebben.

Mocht het geen schade hebben, dan wil ik tenminste een zeer geavanceerde, uitgebreide spel. Een echte race simulator. Tegen de tijd dat GT5 uitkomt zal ik een G25 hebben, dus wil ik dat GT5 daar flink gebruik van gaat maken.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69809647
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben de laatste tijd maar pessimistisch over GT5. Dat het geen schade zal hebben en zo. Dat het niet zo'n goede spel zal zijn. Ze lieten maar een stom CG trailertje zien @ E3.

Maar toch denk ik dat het goed gaat komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat GT5 geen schade zal hebben.

Mocht het geen schade hebben, dan wil ik tenminste een zeer geavanceerde, uitgebreide spel. Een echte race simulator. Tegen de tijd dat GT5 uitkomt zal ik een G25 hebben, dus wil ik dat GT5 daar flink gebruik van gaat maken.
quote:
Wii-Style
  zondag 7 juni 2009 @ 22:14:43 #264
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69809721
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]


[..]


omg wat ben ik een ongelofelijke troll hè!!!!!11
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69809785
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het zal inderdaad naar mijn idee ook nooit kunnen opboksen tegen games als de CoD serie! Co-op lijkt me wel cool,... moet ik dat echt zien zoals bv Gears of War co-op, of anders? De SP aan de andere kant,... ohhh daar zit kracht.
Nou ja de co-op mode staat i.t.t. Gears wel volledig los van de SP hè.

De co-op van Uncharted 2 kent een aparte verhaallijn en kent objectives (of beter gezegd puzzels) die je met z'n drieën dient te volbrengen. Verder kun je ervoor kiezen om de level zo snel mogelijk te voltooien maar zelf heb ik daar een hekel aan. Ik probeer het gewoon in mijn eigen tempo te doen en tussendoor zoveel mogelijk te genieten van de eye candy presentatie.

Daarnaast is er ook in de co-op mode een medal system waarin je wordt beloond voor het maken van kills, vinden van treasures etc. Met het verdiende geld schijn je straks in de retail versie dingen te unlocken. Zie het als een soort van perksystem dus.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:17:28 #266
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69809838
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nou ja de co-op mode staat i.t.t. Gears wel volledig los van de SP hè.

De co-op van Uncharted 2 kent een aparte verhaallijn en kent objectives (of beter gezegd puzzels) die je met z'n drieën dient te volbrengen. Verder kun je ervoor kiezen om de level zo snel mogelijk te voltooien maar zelf heb ik daar een hekel aan. Ik probeer het gewoon in mijn eigen tempo te doen en tussendoor zoveel mogelijk te genieten van de eye candy presentatie.
Ik hekel time-based games. Jammer dat de SP geen co-op heeft! Maar ja,... ik blijf erbij dat dit een spel is voor jezelf! Genieten en ontdekken!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_69809898
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik hekel time-based games. Jammer dat de SP geen co-op heeft! Maar ja,... ik blijf erbij dat dit een spel is voor jezelf! Genieten en ontdekken!
So true

Ik ben trouwens verdomde benieuwd naar de trein scene uit de SP (waar je in de E3 trailer een korte fragment van ziet). Dat moet echt epic worden volgens ND.
pi_69810125
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben de laatste tijd maar pessimistisch over GT5. Dat het geen schade zal hebben en zo. Dat het niet zo'n goede spel zal zijn.
Trailer goed bekeken?

quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Wii-Style het volgende:
Ze lieten maar een stom CG trailertje zien @ E3.
quote:
Gran Turismo 5

With close to 50 million units shipped, the Gran Turismo franchise is a big deal, even outside of gaming. The fifth full title has been in production for a long, long time now, so the fact that we finally got to see the game in action was a great thing. The fact that the amazing footage was all realtime made it even more talked about.
http://ps3.ign.com/articles/992/992035p1.html

Gezien de PS3 een ware beest is (zie titels als Killzone 2, Uncharted 2 en Heavy Rain die nu die nieuwe standaard zetten) kijk ik er niet zozeer van op.
pi_69811284
Even iets anders tussendoor. Voor degenen die Metal Gear Solid 4 helemaal uitgespeeld hebben, een vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel topgame verder!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_69815109
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Die linker.
mag je hebben , ik neem de rechter wel
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_69815539
pi_69816695
De Uncharted 2 bèta is super vet De game ziet er gewoon super buurt uit!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 09:23:54 #273
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69817674
Dat Afrika lezen we ook al eeuwen over...
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69818168
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
Dat Afrika lezen we ook al eeuwen over...
Die game is allang uit Alleen niet in nederland....
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 10:33:34 #275
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69819233
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Die game is allang uit Alleen niet in nederland....
Hoe lang is allang?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69820589
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Hoe lang is allang?
Sinds vorig jaar augustus

Wat Uncharted 2 trouwens zo ontzettend vet en realistisch maakt, en ik weet niet of andere die de beta hebben gespeeld het hebben gemerkt, is de reactie van de ogen. Als van de zonnige straat een donkere kamer binnen loopt die je de eerste twee tellen namelijk geen hand voor ogen totdat je ogen eraan gewend zijn.
Hetzelfde geld voor het richten met je wapen. Net als in het echt moeten je ogen zich focussen op een target voordat je deze scherp ziet. Dit is al eerder gedaan in andere games maar hier vind ik het erg opvallend en erg goed werken
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 12:39:50 #277
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69822816
Hand-on van Ninja Gaiden 2 Sigma op de E3.
quote:
I didn't like Ninja Gaiden II much. From what I saw of Ninja Gaiden Sigma 2, though, I like it a lot better. Amazing what an extra 12 months development time can do for a game, isn't it?

Ninja Gaiden Sigma 2 is a remake of Ninja Gaiden II, first released around a year ago on the 360, only this time it's bound for the PlayStation 3. It has a few new game modes (including online co-op), some new characters and a whole range of fixes for the problems that plagued the 360 edition. While I didn't get any hands-on time with the game, I did sit down and watch new Team Ninja boss Yosuke Hayashi play through a few levels.

Firstly, and most importantly, the camera has been vastly improved over NG2's shoddy system (which was the main reason I never really got into the 360 game). No longer will it get stuck behind walls, or lag too slowly behind your character; it's crisp, maintains a constant following distance and zooms in and out of the action smoothly.

Also improved are the game's visuals. You'd expect this, with the remake coming a year after the original, but the fact remains, this looks better than the 360 edition. Cleaner textures, better effects, that sort of thing.

The one other significant change to the original is the addition of some extra characters: Ayane, Momiji and Rachel. Hayashi spent most time showing off Ayane, and using her makes for quite a different game, her shorter reach and greater speed changing the way you approach the game's enemies.

Aaaaaaannnnnd that's about all I could gather from the demo: the fact this is Ninja Gaiden II, only with an extra 12 months' worth of polish, fixes and a few new additions. Since the game went down so well on 360, it should be received just as well on PS3 when it ships sometime this Fall.

http://kotaku.com/5280179(...)ttle-fix-it-a-little


"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69822826
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 8 juni 2009 @ 12:43:29 #279
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69822896
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Trailer goed bekeken?

[ afbeelding ]
[..]


[..]

http://ps3.ign.com/articles/992/992035p1.html

Gezien de PS3 een ware beest is (zie titels als Killzone 2, Uncharted 2 en Heavy Rain die nu die nieuwe standaard zetten) kijk ik er niet zozeer van op.
De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.

Het enige wat ik wil van GT5 is dit. Graphics als GT5p, schade, online, realistische physics voor als je een stuur gebruikt, veel auto's en tracks, en een carrière met hoge fun factor. In andere woorden, het gaat er mij niet eens om de graphics, die zijn nu al met GT5p prima.

Mocht het blijken dat er wél magische krachten in de PS3 zitten en het allemaal wel real-time is en alles wel schade heeft enzo, dan is dat toch helemaal fantastisch? Ik wil het in dit geval helemaal mis hebben. Dus het zal allemaal wel, zolang er schade is.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69823086
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.
Helemaal waar. Enige verschil is dat de PS3 (waarschijnlijk) een stuk goedkoper is en voor de developer een hoop voordelen heeft. Zo hoef je de game maar rte optimaliseren voor één systeem en geen rekening hoeft te houden met de verscchillende video-kaarten, processoren en meer verschillen tussen PC's waardoor je de games beter kunt optimaliseren
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_69823149




  maandag 8 juni 2009 @ 12:59:49 #282
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69823282
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:52 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Helemaal waar. Enige verschil is dat de PS3 (waarschijnlijk) een stuk goedkoper is en voor de developer een hoop voordelen heeft. Zo hoef je de game maar rte optimaliseren voor één systeem en geen rekening hoeft te houden met de verscchillende video-kaarten, processoren en meer verschillen tussen PC's waardoor je de games beter kunt optimaliseren
Klopt, dat is ook het mooie aan consoles. Ik vind trouwens Gran Turismo 3 nog steeds mooier dan GTR2, ook al heeft GTR2 veel hogere resoluties textures, meer polygonen, etc.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:00:18 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_69823294
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Nebo het volgende:
Even iets anders tussendoor. Voor degenen die Metal Gear Solid 4 helemaal uitgespeeld hebben, een vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel topgame verder!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 8 juni 2009 @ 13:11:34 #284
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69823610
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 8 juni 2009 @ 13:14:57 #285
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69823704
Is een Westerse release voor Yakuza 3 eigenlijk nog ter sprake gekomen op de E3? Anders ben ik bang dat ik toch echt translator guy moet gaan inhuren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 8 juni 2009 @ 14:18:38 #286
164122 Feitosa
Brombeer
pi_69825449
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook het mooie aan consoles. Ik vind trouwens Gran Turismo 3 nog steeds mooier dan GTR2, ook al heeft GTR2 veel hogere resoluties textures, meer polygonen, etc.
Leuk en aardig dat het er mooier uitziet, alleen is een race bij GT toch vergeven door crashende idioten.

Bij GTR2 heb ik echte races gereden met mensen die ook respectabel met elkaar omgaan en ook alleen inhalen indien het echt gaat i.p.v in je achterbak te crashen en je daarna je goede race wel kan vergeten.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_69826256
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Is een Westerse release voor Yakuza 3 eigenlijk nog ter sprake gekomen op de E3? Anders ben ik bang dat ik toch echt translator guy moet gaan inhuren.
neem dan in iedergeval een andere dan die van de sony conferentie , dan hoef je je game niet zo vaak te pauzeren omdat hij moet gaan schrijven
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_69826282
quote:
Firstly, and most importantly, the camera has been vastly improved over NG2's shoddy system (which was the main reason I never really got into the 360 game). No longer will it get stuck behind walls, or lag too slowly behind your character; it's crisp, maintains a constant following distance and zooms in and out of the action smoothly.
pi_69829973
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

De PS3 is niet krachtiger dan een high-end PC, in ieder geval niet krachtiger dan mijn PC (Intel Q6600, Geforce 8800GT). Als je gewoon even logisch nadenkt zou je weten dat de PS3 niet zulke mooie shit tevoorschijn kan toveren.
De RSX core (grafische chip) van PS3 haalt 1,8 teraflop , de laatste ATI 1.36 teraflop. Ik denk dat de ps3 grafisch een stuk meer kan, zeker als je naar de prijs kijkt. Als je met een high end pc beter wilt hebben, dan moet je denken aan crossfire opstellingen met de laatste high end videokaarten, een nogal dure hobby dan Voor alleen de prijs van de videokaartensetup kun je twee ps3's halen

Je 8800 haalt overigens ±330 gigaflop, dus de ps3 is een stuk krachtiger dan je eigen pc

Oh, het zijn natuurlijk allemaal theoretische getallen, het een en ander zal afhangen van de kwaliteit van de bijbehorende api en de daarbij gebruikte compiler om bv zo goed mogelijk gebruik te maken van de multicores. Maar dat geldt ook voor de pc

[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 08-06-2009 17:00:35 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69830203
-edit-

niets toevoegend plaatje

[ Bericht 47% gewijzigd door Strolie75 op 08-06-2009 17:44:37 ]
pi_69830792
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

De RSX core (grafische chip) van PS3 haalt 1,8 teraflop , de laatste ATI 1.36 teraflop. Ik denk dat de ps3 grafisch een stuk meer kan, zeker als je naar de prijs kijkt. Als je met een high end pc beter wilt hebben, dan moet je denken aan crossfire opstellingen met de laatste high end videokaarten, een nogal dure hobby dan Voor alleen de prijs van de videokaartensetup kun je twee ps3's halen

Je 8800 haalt overigens ±330 gigaflop, dus de ps3 is een stuk krachtiger dan je eigen pc

Oh, het zijn natuurlijk allemaal theoretische getallen, het een en ander zal afhangen van de kwaliteit van de bijbehorende api en de daarbij gebruikte compiler om bv zo goed mogelijk gebruik te maken van de multicores. Maar dat geldt ook voor de pc
jammer van je 256 mb ram
en ehh ik weet niet waar jij die info vandaan haalt , maar de rsx chip is gewoon een geforce 7800
quote:
Sony staff were quoted in PlayStation Magazine saying that the "RSX shares a lot of inner workings with NVIDIA 7800 which is based on G70 architecture. Since the G70 is capable of carrying out 136 shader operations per clock cycle, the RSX was expected to feature the same number of parallel pixel and vertex shader pipelines as the G70, which contains 24 pixel and 8 vertex pipelines.
quote:
Programmable shader Floating Point Operations per Second: ~200 GFLOPs
The original marketing claimed 1.8 TFLOPs, this number is believed to include fixed functions such as texture interpolation
voortaan eventjes iets veder zoeken en niet naar de sony info luisteren wat hun op hun presentatie laten horen


het enige echte stukje super hardware is de cell cpu in de ps3 de rest is echt niet zo geweldig als je denkt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_69830847
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_69831538
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jammer van je 256 mb ram
en ehh ik weet niet waar jij die info vandaan haalt , maar de rsx chip is gewoon een geforce 7800
[..]


[..]

voortaan eventjes iets veder zoeken en niet naar de sony info luisteren wat hun op hun presentatie laten horen


het enige echte stukje super hardware is de cell cpu in de ps3 de rest is echt niet zo geweldig als je denkt
Het blijft een RSX, ik weet dat die van Nvidia is. Ze zullen vast wel tech van de geforce lijn hebben gebruikt, maar je mag er ook vanuit gaan dat ze er meer mee hebben gedaan. Er staat ook "based etc in je eigen quote . Meer shaders, meer whatever. 256mb ram is niet zo spannend, genoeg voor de meeste spellen. Dat iedereen die hypetrein opspringt om meer geheugen op je videokaart te hebben omdat het sneller zou zijn is Waar blijven de texturevretende spellen? Daar zijn andere technieken voor om die namelijk te laden.

Al mijn cijfers heb ik van de officiele specs gehaald, ook die van ati en nvidia. Het zijn de enige feiten die er zijn, op geruchten afgaan schiet niet op.

En kijk vooral naar mijn laatste twee zinnetjes, een vrij belangrijk gegeven. Optimalisatie doet een hoop. Als jij een spel kan maken op of directx of op 1 videokaart maakt qua aantal berekeningen al heel veel uit. De fabrikanten proberen hun drivers natuurlijk ook zo goed mogelijk te maken, maar je blijft met het logge directx werken. Direct op de kaart werken zorgt ervoor dat je heel wat uit je kaart kan halen, feit blijft dat het natuurlijk ideale cijfers zijn die gegeven worden.

Maar een spel voor een pc is tegenwoordig niet meer goed te optimaliseren qua hardware gebruik, exclusives op pc (nvidia of ati only) spellen zie ik niet zoveel


Voor de rest boeit de discussie niet zoveel, ik voelde me alleen genoodzaakt even aan te geven dat de theoretische cijfers van een ps3 en een echte high end gamepc (met crossfire) elkaar bijhouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pheno op 08-06-2009 17:42:04 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 8 juni 2009 @ 17:42:27 #294
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69831870
Zullen we nu weer even ophouden met grafische piemels met elkaar te vergelijken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69831904
Eurogamer Best of E3 awards:
quote:
Best Publisher

Sony Computer Entertainment

No other publisher - first- or third-party - could begin to match the sheer breadth and depth of Sony's E3 offering this year. Blockbuster sequels with gob-smacking production values (God of War III, Uncharted 2); innovative online games (MAG, The Agency); stylistically bold experiments in new IP (Heavy Rain, The Last Guardian); great, exclusive downloadable games (PixelJunk Shooter, Fat Princess); new forms of entertainment for new markets (EyePet, ModNation Racers). Sony had it all, and its vast stand was further studded with unexpected gems like the lovely LittleBigPlanet PSP, or more Ratchet & Clank. Quantity and quality in abundance, but it was the sheer variety that amazed.
quote:
Best Game Announcement

Final Fantasy XIV Online

It might not have been as exclusive as Sony wanted us to believe, but Square Enix's next MMO still caused the biggest splash of any announcement of the show. Revealing it - complete with an unbelievable 2010 release date - before FFXIII has even seen the light of day in Japan was a bold move and a half. Could this be the first MMO sequel to beat its predecessor's success? With the Final Fantasy brand, we wouldn't bet against it.
http://www.eurogamer.net/(...)st-of-e3-2009?page=2
pi_69831950
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zullen we nu even ophouden met grafische piemels met elkaar te vergelijken?
Lees de laatste alinea, oh opperpiemel!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 8 juni 2009 @ 17:46:10 #297
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69832001
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef Pheno het volgende:
Lees de laatste alinea, oh opperpiemel!
Ow, ik vond het een goede post hoor, je hebt je argument zeker duidelijk gemaakt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 8 juni 2009 @ 17:55:14 #298
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69832348
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het blijft een RSX, ik weet dat die van Nvidia is. Ze zullen vast wel tech van de geforce lijn hebben gebruikt, maar je mag er ook vanuit gaan dat ze er meer mee hebben gedaan. Er staat ook "based etc in je eigen quote . Meer shaders, meer whatever. 256mb ram is niet zo spannend, genoeg voor de meeste spellen. Dat iedereen die hypetrein opspringt om meer geheugen op je videokaart te hebben omdat het sneller zou zijn is Waar blijven de texturevretende spellen? Daar zijn andere technieken voor om die namelijk te laden.

Al mijn cijfers heb ik van de officiele specs gehaald, ook die van ati en nvidia. Het zijn de enige feiten die er zijn, op geruchten afgaan schiet niet op.

En kijk vooral naar mijn laatste twee zinnetjes, een vrij belangrijk gegeven. Optimalisatie doet een hoop. Als jij een spel kan maken op of directx of op 1 videokaart maakt qua aantal berekeningen al heel veel uit. De fabrikanten proberen hun drivers natuurlijk ook zo goed mogelijk te maken, maar je blijft met het logge directx werken. Direct op de kaart werken zorgt ervoor dat je heel wat uit je kaart kan halen, feit blijft dat het natuurlijk ideale cijfers zijn die gegeven worden.

Maar een spel voor een pc is tegenwoordig niet meer goed te optimaliseren qua hardware gebruik, exclusives op pc (nvidia of ati only) spellen zie ik niet zoveel


Voor de rest boeit de discussie niet zoveel, ik voelde me alleen genoodzaakt even aan te geven dat de theoretische cijfers van een ps3 en een echte high end gamepc (met crossfire) elkaar bijhouden.
Theorie is leuk, maar als de PS3 werkelijk krachtiger was, dan hadden we dat nu wel gezien. Goede multiplatform games zien er op de PC er beter uit en draaien beter. Crysis was bijv. op de PC maar niet op de PS3(/X360) omdat de systemen gewoonweg niet krachtig genoeg waren. En nu ik het over race games had, kijk maar naar GRID, zelfde graphics op PC, PS3 en X360, maar op de consoles was GRID 30 fps, mijn PC draait GRID makkelijk 60 fps, op een hogere resolutie dan de console versie (1680x1050 tegenover 1280x720). Hetzelfde voor NFS Shift, ook een titel met hele mooie graphics. 30 fps op de consoles, en ik zal het weer vast op 60 fps draaien (ook vast op een hogere resolutie).

Dat de PS3 mooie graphics kan laten zien is wel duidelijk (God of War 3), maar de PC's van vele gamers, inclusief de mijne, zijn gewoonweg krachtiger.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69832512
Theorie en praktijk zijn altijd anders. De reden dat een pc nooit zal verdwijnen als gamemachine is dan ook dat upgraden makkelijk is. En gelukkig maar, veel mensen hebben geen geld om een monsterpc elk jaar te kopen. De PS3 en xbox 360 waren hun tijd goed vooruit, maar worden nu (pas) ingehaald door de pc. Dus multiplatform zal nu met een platform extra worden uitgebreid, zoals we nu ook vaker zien, de pc/xbox 360/ps3 voor een spel.

Als ze nu met online spellen zorgen dat we met z'n allen op dezelfde servers kunnen gaan racen, schieten, meppen, etc dan is gamen straks ook echt multiconsole, ipv dat fanboygedrag wat ik vaak zie op internet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69832703
Even ontopic weer: wordt de console niet meer los verkocht? Ik wil mijn eigen spel erbij kiezen, maar ik zie alleen maar de LBP pack. En die is in packvorm duurder dan dat ik de boel los zou kopen, dus dat vind ik wat vreemd. Infamous bv was er niet meer bij de MM (Arnhem) al vraag ik me ook af of dat mijn soort spel is. Het klinkt me allemaal zo godmode in de oren.

Anders maar online bestellen, en naar mijn werk op laten sturen, want thuis ben ik overdag niet wanneer de postbodes hun rondes doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')