DUS ! , jij bent die kerel met de white knight en die gozer kan dus niet praten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inmiddels aangekomen in het derde dorpje,
Na fokking 35 minuten gelopen te hebben zonder savepoint![]()
Paar dingen:
Als een partymember de pijp uit gaat kan je bij een savepoint hem weer tot leven kopen
kost iets van 100 GP ofzo.
Wel handy aangezien ik nog geen life potions ben tegen gekomen![]()
Als er vijanden in de buurt zijn die je aanvallen ,kan je niet saven,
Daar kwam ik dus de eerste keer kwaadschiks achter toen ik de pijp uit ging![]()
MP auto regenerate als je een stuk loopt.![]()
Battle systeem is soortwat gelijk aan FFXII , je kan je aktie selecteren door naar benee op de vierpuntdruk toets te selecteren.
1e balk = aanval
4e balk = items.
Ik heb bij attack nu pas 1 slot vol, maar er staan er nog 8 erachter open
![]()
Main Character praat, jouw character is second, en praat niet.
Inmiddels wat potions en armor gekocht, stelt nog geen ruk voor maar goed
Clothing + 1 enzo![]()
Ben ook een level omhoog , lvl 2 ..........JAJA 56 KEIHARDE HITPOINTS TOT MIJN BESCHIKKING !!!!! EINZZ!!![]()
Party bestaat al uit 3 partymembers + 1 guest .
Begin er nu een beetje in te komen, graphics zijn echt geweldig.
Wel af en toe een beetje lag als ik snel wil draaien![]()
En de laadtijden bij een savepoint![]()
Heb even zitten tellen, gewoon fokking 10 seconden ,eer ik weer up and running was![]()
Pics uit het derde dorpje
[ afbeelding ]
Uitzicht.........
en ja ik ben speciaal voor deze foto op een kerkhof gaan staan![]()
[ afbeelding ]
http://m.twitter.com/geoffkeighley/status/2079305751quote:I had so much fun with Uncharted 2 at E3 that I played through the first game again last night.
Het zal wel een onderdeel zijn van een groter planquote:
Cijfer?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inmiddels aangekomen in het derde dorpje,
Ik ben er nog niet uitquote:
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
DUS ! , jij bent die kerel met de white knight en die gozer kan dus niet praten ?![]()
das best lame als dat zo is .
of mis ik nu wat
dus je speelt zelf niet als de main char ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.
Maar je kan kiezen met welk character je speelt, echter jouw gemaakte char praat niet nee.
Main char + side chars doen het praten
Ik had precies hetzelfde bij Final Fantasyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
( http://kotaku.com/5282665/the-second-best-e3-meme-is )
Wat mij opviel in 1 van de trailers is dat de stadjes zo bizar leeg zijn, zonder npc's enzo. Knapte ik toen een beetje op af, helemaal omdat zo'n stad best groot is en zonder anderen in de buurt heel onecht leek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen grote knight gezien oid.
Maar je kan kiezen met welk character je speelt, echter jouw gemaakte char praat niet nee.
Main char + side chars doen het praten
wat heeft kennis van ezels met netwerken te maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Slappy het volgende:
Ach dat jij verstand van ezel hebt merk ik wel weerAls je Router beetje goed instelt wil het prima hoor.Jij hebt zeker special je Ps3 naast je meter kast neergezet om online te kunnen gamen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Screencap voor t geval ze het weghalen:quote:Pre-order Ships 5/3/2010
Waarom dat? GT5P verscheen in april dus het zou opzich niet eens zo heel vreemd zijn (behalve dan dat GoW3 ook op maart verschijnt)quote:
Dat het zo lang duurt om 1 spel te maken, iedereen zijn interesse zit op 0.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Waarom dat? GT5P verscheen in april dus het zou opzich niet eens zo heel vreemd zijn (behalve dan dat GoW3 ook op maart verschijnt)
Klopt idd Cyb!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste gameplay beelden zagen er nog zo wonderschoon uit. Why Level 5, whyyyyyyyyyy?!
Whats the story met die translat0r guy dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Translater guy is nu wel een beetje klaar. Ik zie nu al in 3 opeenvolgende topics dezelfde plaatjes langskomen.
ik denk dat die arme man door is ontslagen bij sony , hij wordt door het hele internet belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Translater guy is nu wel een beetje klaar. Ik zie nu al in 3 opeenvolgende topics dezelfde plaatjes langskomen.
Ik snap dat je je territorium wilt bakenen nu je een mod bent maar je kan het ook overdrijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
2011quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef Darkzell het volgende:
[..]
![]()
Er is nog niks bekend gemaakt over een evt releasedatum voor The Last Guardian toch?
Wie biedt minder?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
quote:
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
Het zou kunnen Gijs! Blijft gokken,... ik dacht zelf dat het tijdens E3 al bekend gemaakt was, maar aangezien ik nog niet warm loop voor het spel boeide het me niet zo. Release nog niet bekend dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
Nieuwe mods op GAMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?
Got that.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011.
Nogmaals, 2010.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
2012quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het overigens over de EU release heh.
Mijne ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Disney Sing-It: High School Musical 3 is binnen
Nu nog de PS3
Echt brilant dat NeoGAF topic. Vooral dat FF XIV-plaatje, ik deed precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb heul geen pspquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien iedereen hier een PSP bezit en het gaat om content via PSN is mijn vraag.
Kun je ook USA content(zoals downloadbare games enz.) op je europese PSP afspelen?
Ik kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |