De laatste roddel:quote:Manager Jan Smit bedreigt media!
De manager van Jan Smit, Jaap Buijs, voelt aan dat hij aan de verliezende hand is en begint nu om zich heen te slaan...
Blijkbaar moet heel media Nederland nu gaan sidderen om de dreigementen die Jaap Buijs, de manager van Jan Smit, heeft geuit.
Jaap is alle verhalen rond zijn goudhaantje zat en dreigt nu zelf de waarheid naar buiten te brengen. Maar iedereen kan gerust zijn, want blaffende honden bijten niet. Jaap zou het volgende tegen het volgzame RTL Boulevard hebben gezegd:
"Wanneer ik nog een zo'n verhaal onder ogen krijg ala Fleur Minjon of Jennifer Cooke, dan ben ik het zat en zal ik het werkelijke verhaal eens gaan vertellen". Nou we zijn als Primeurjagers natuurlijk vet onder de indruk.
De waarheid is namelijk dat Jaap helemaal geen verhaal heeft, anders had hij deze allang naar buiten gebracht. Het zijn losse fliodders die hij op de media heeft gericht. Jan zijn imago is flink beschadigd door o.a. Fleur Minjon en hoe moet je dit nog redden?
Simpel: dreigen, gevolgd door een charme offensief. Het kan namelijk niet anders als dat Jaap zijn bevriende media reeds heeft gecontact om wederom met een verhaal te komen waaruit zal blijken dat de grote boze buitenwereld heeft gelogen over zijn Jantje.
En wie het in zijn hoofd haalt nog een keer een verkeerd woord te schrijven over Jan, wordt voor eeuwig naar het strafbankje verwezen. Tja, Primeurjagers kijkt deze week met verlangen uit wie er door de slappe knietjes is gegaan.
We houden je op de hoogte!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Een hotel op De Dijk? Maar dat weet ik niet 100% zeker. Anyhood heeft een collega van een goede vriend van me daar ooit met Jan liggen vozen, toen hij al met Yolanthe was. Half Volendam zou van dit peeskamertje weten, maar het blijft vooral 'onder ons'.
Als ik t goed heb is t het Hotel waar Ole laatst nog overnacht heeft. Maar ik ga t eerst navragen voor ik met namen gooi.quote:
Kijk maar uit in oververhitte artiesten!Je wordt zo meegesleurd naar de peeskamer (als je t allemaal moet geloven)quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
We gaan binnenkort met 't werk een uitstapje doen naar Volendam.Dat was trouwens al besloten voor al die heisa.
Dat was tegenover 't Gat, hotel Spaanderquote:Op maandag 8 juni 2009 10:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als ik t goed heb is t het Hotel waar Ole laatst nog overnacht heeft. Maar ik ga t eerst navragen voor ik met namen gooi.
Noem jij mijn vriend en zijn bron nu leugenaars?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Anniebab het volgende:
Ssssst Ole das nog nie zeker hoor , dat t waar is
Nee dat niet, maar zeker weet je t nooit ,toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij mijn vriend en zijn bron nu leugenaars?
Nee, dat is waar. Mijn bron is wel erg betrouwbaar, maar voor hetzelfde geld is zijn collega anti-Jan en verspreidt ze vuige roddels over zijn seksleven en zet hij heul geen hotelkamer op sexy stelten.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:44 schreef Anniebab het volgende:
Nee dat niet, maar zeker weet je t nooit ,toch?
Ja daarom ,maar ik vraag t nog wel ff na hier ,waar rook is is vuur...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Mijn bron is wel erg betrouwbaar, maar voor hetzelfde geld is zijn collega anti-Jan en verspreidt ze vuige roddels over zijn seksleven en zet hij heul geen hotelkamer op sexy stelten.
Hopelijk lezen Story, Prive en Weekend mee. Misschien dat ze er bovenop duiken en de waarheid boven water halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Mijn bron is wel erg betrouwbaar, maar voor hetzelfde geld is zijn collega anti-Jan en verspreidt ze vuige roddels over zijn seksleven en zet hij heul geen hotelkamer op sexy stelten.
dus niet stiekum een mail sturen naar redactie@prive.nl hequote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Majar het volgende:
[..]
Hopelijk lezen Story, Prive en Weekend mee. Misschien dat ze er bovenop duiken en de waarheid boven water halen.
Ohjee.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kijk maar uit in oververhitte artiesten!Je wordt zo meegesleurd naar de peeskamer (als je t allemaal moet geloven)
Nou klaarblijkelijk toch wel,hij heeft er al wat kilometers opzitten, als je t allemaal geloven mag.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Team niemand, het lijkt alsof ze beiden verkeerd bezig zijn. Nouja, Yolandte heeft wat mij betreft nu even een time-out, want mocht blijken dat het waar is dat Jantje al eerder buiten de deur heeft gegeten, dan snap ik Yol. wel, nou ja, dat valt haar in ieder geval weinig te verwijten.
Die Jan zeg, hij is nog niet eens droog achter zijn scrotum.
Inderdaad, ik kan me er weinig bij voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou klaarblijkelijk toch wel,hij heeft er al wat kilometers opzitten, als je t allemaal geloven mag.
Die lurkt hier natuurlijk al weken op jacht naar meer nieuwsquote:Op maandag 8 juni 2009 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus niet stiekum een mail sturen naar redactie@prive.nl he
Daarom zeg ik ALS je t geloven mag, harde bewijzen zijn er niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
wordt de modder voor hij gegooid wordt wel gecontroleerd op aanwezigheid van paling ?
lulkoek ,die clip is hier al tijden niet uitgezonden.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:05 schreef hetismijrobbert het volgende:
Volendam is nog steeds woedend op YO!? Commentaar onder het wiegelied van de 3j's op yt:
hehe Volendam Boycot deze clip omdat yolanthe in deze clip zit en als ze hem laten spelen komt er een zwarte streep over haar heen
Bron.quote:Fleur Minjon spreekt weer voor het eerst!
Wat niemand is gelukt, is Primeurjagers geluklt!! Wij hebben vandaag, voor het eerst na de publicatie vorige in Story, Fleur gesproken....
Vorige week publiceerde het weekblad Story een interview met KUS zangeres Fleur Minjion waarbij zij vertelde 1x sex met Jan Smit te hebben gehad en dat dit was gebeurd op het moment dat Jan en Yolanthe elkaar ongeveer een half jaar kende.
RTL Boulevard, SBS Shownieuws en de bladen hebben vanaf dat moment geprobeerd Fleur voor de camera of aan de telefoon te krijgen. Helaas voor hen zonder enig resultaat.
Primeurjagers lukte dat vanmiddag wel. Uiteraard waren we benieuwd hoe het met Fleur is sinds het inmiddels befaamde artikel in weekblad Story; "Ik heb natuurlijk een heel pak ellende over me heen gekregen, maar dat was te verwachten.
Vooral tijdens optredens kreeg ik nogal wat naar mijn hoofd geslingerd. maar goed dat hoort er bij. Ik heb echter geen spijt van het artikel. Ik heb het voor Yolanthe gedaan en dat is het enige wat telt.
Yolanthe, Jennifer ( hartsvriendin van Yolanthe) en ik hebben ondertussen gelukkig weer een goed contact en dat is iets waar ik heel erg blij mee ben. Dat telt!
Nogmaals ik heb geen spijt. Ik heb de waarheid vertelt en daar hoeft nooit iemand zich voor te schamen en Yo had hier recht op"!
Zou Japiooooooooooo al aan de beademing zitten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden. Yo, Fleur en Cooke zijn weer vriendinnen.Vreemd volk, die Snovendammer. Jij niet hoor Annie.
![]()
[..]
Bron.
hahahah tuurlijk ik niet, maarre geen van deze drie lady's? zijn Snovendams hoor...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden. Yo, Fleur en Cooke zijn weer vriendinnen.Vreemd volk, die Snovendammer. Jij niet hoor Annie.
![]()
[..]
Bron.
Nee Japio is stoer hoor vergis je niet ....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou Japiooooooooooo al aan de beademing zitten ?
Van oorsprong natuurlijk niet, maar ze hebben wel een link met Snovendam. Ik ben benieuwd wanneer Don Jaap gaat reageren. Dit moet de druppel zijn toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
hahahah tuurlijk ik niet, maarre geen van deze drie lady's? zijn Snovendams hoor...
Ja ik hoop dat ie kwaad genoeg is nu, maar die bom gaat barsten hoor, reken maar.....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van oorsprong natuurlijk niet, maar ze hebben wel een link met Snovendam. Ik ben benieuwd wanneer Don Jaap gaat reageren. Dit moet de druppel zijn toch?![]()
Ik kan niet wachten.![]()
![]()
Nou dan gaat t echt niet goe, Annelies blerde er gister al tussen door dat Simon uit de kast was gekomen.....t brengt wel leven in de brouwerijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef beequeen het volgende:
Nah, ik wacht het nog even af bommie. Voor je het weet komt Don Jaap samen met Janneman uit de kast. Je weet het niet hč?
Annelies laat helaas het achterste van haar tong niet zien, duh.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef Anniebab het volgende:
Nou dan gaat t echt niet goe, Annelies blerde er gister al tussen door dat Simon uit de kast was gekomen.....t brengt wel leven in de brouwerij
De tweede sylvie meis?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef pronkjewail het volgende:
Palinggate blijkt gewoon de internationale doorbraak van yolanthe te worden!
http://www.bild.de/BILD/s(...)u-van-kasbergen.html
whehehehehehehhehehequote:Yolanthe, Jennifer ( hartsvriendin van Yolanthe)
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ie kwaad genoeg is nu, maar die bom gaat barsten hoor, reken maar.....
Ja, het kan weer.... ik ben weer helemaal bijgelezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
quote:Jan Smit op verzoek met Rita Verdonk in Villa Felderhof
Jan Smit en Rita Verdonk zijn samen te gast in het interviewprogramma Villa Felderhof met gastheer Rik Felderhof. Dat zegt Albert Verlinde vandaag op Q-Music. “Hij mocht zelf uitkiezen met wie hij Villa Felderhof in ging en hij koos voor Rita Verdonk“, aldus Verlinde. Hij weet niet waarom Smit voor Verdonk koos. Sidekick op Q-Music Jeroen Kijk in de Vegte heeft wel een vermoeden: “Ik heb het nagekeken en de gemeente Volendam liep ongeveer met vlag en wimpel vooraan als PVV-gemeente.”
Zoiets. Tijdens opnames van De Zwakste Schakel. Hoe het precies zat, weet ik niet meer. Maar zaterdag zie ik een vriendin die toen bij dat programma werkte en die kan het zich vast en zeker nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Vivi het volgende:
En Jan heeft toch ooit Ali B. op zijn muil getimmerd?
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.
Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens. Eerst Yolanthe en dan Nederland voor de gek houden met zogenaamd een eigen nummer terwijl het van de Beatles af komt.
Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uit
zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.
Volendammers staan bekend als matennaaiers.
Oke, maar jij scheert iedereen over een kam ,want een handvol is nog niet heel Volendam, en ik had zo t idee dat jij geen volendammer was,een mens kan zich vergissen ja, en dat J. keizer meer optreed als ooit heb ik al meerder keren hier gezegd. Dat is zo, tot spijgens aan toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)
start vervolgens een nep BZN-band met de van hun eerste hit gestolen naam Mon Amour en ze maken een eerste single die gestolen is van Danijela Martinovic uit Kroatie, ook op youtube.
Daarbij dan nog Stilte in de storm van Jan Smit die echt gemaakt is op de hit Here comes de sun van the Beatles. Anniebab, ga eerst alles eens uitzoeken wat ik schrijf voordat je weer een onbehouwen reactie plaatst.
Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wavequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef purmernoord het volgende:
[..]
zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?
Nou en dan nog? 9 van de 10 platen zijn covers of lijken ergens op, ja behalve die van Jim Wave die zijn eh.....uniek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wave
Jan houdt van oudere vrouwen, daaromquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Hotnieuws![]()
[..]
Villa Felderhof is wel een leuk programma althans meestal
Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef annelies30 het volgende:
Gerucht: Jan Dulles, de zanger van de 3 J's, zou tijdens het prorgamma De zomer voorbij in Spanje, graag naast Simon van Nick en Simon willen slapen. Simon zou echter proberen Gerard Joling over te laten komen naar Spanje zodat Gerard Joling naast Simon van Nick en Simon kan slapen.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens.
ze verzint ze ter plekke denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/
Purmernoord het gaat niet alleen om het uiteenvallen. Jan Keizer wou ermee stoppen, de overige leden niet. En Jan Keizer wilde stoppen omdat ie moe was van optreden. Maar onderrtussen treedt ie meer op dan ooit. Lees nou eerst eens door voordat je weer een tendentieus commentaar geeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ze verzint ze ter plekke denk ik
over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Matennaaiers Annelies bevuilt haar eigen nest, over matennaaiers gesproken....
Ja oke,maar Jan Keizer ging de opa spelen blablabla,en hij is nog niet van tv afgeweest en treed elke dag wel ergens op,ik hoor niet anders (van Volendammers nog t meest) dat ie errug snel moet stoppen.want Jan is UIT.Simpel zat.en nou sorry maar die Mon Amour band heb ik gister weer ff gezien, t zullen lieve mensen zijn dat zal best, maar ik vind t een aanfluiting.Die zanger die Jan K probeert na te bootsen in jonger jaren... echt bedroevendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Ik bevuil inderdaad mijn eigen nest. Moeten ze boel maar niet naaien. Jij belt ook de buren als een Volendammer bij een andere Volendammer inbreekt. Dat is juist om het matennaaien te stoppen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Wordt die arme Geer er ook nog ff aan zijn valse haren bijgesleept....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef versabommie het volgende:
[gerard Joling mode]
WHOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOHOHOOOOOOOO
![]()
![]()
[/Gerard Joling mode]
Offtopic: De Kast is weer bij elkaar, er komen zelfs nieuwe nummers aan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg,
OMFG! Dat over-chauvinistische kutvolkje krijgt ook eens te weinig aandacht...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Offtopic: De Kast is weer bij elkaar, er komen zelfs nieuwe nummers aan!
Zeeer sterk Versabommie. De naam kast (erin en eruit) wordt de laatste tijd trouwens wel vaak gebruikt. Wie zouden er nog meer in zitten? Misschien de hele Kast wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Dat over-chauvinistische kutvolkje krijgt ook eens te weinig aandacht...
Beste friezen: Als jullie dan zo graag apart willen... ROT DAN OOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!![]()
Beter een zus als hoer, dan een fries als broer!!!
quote:Yolanthe praat voor het eerst over breuk
Vanavond in Boulevard
Nu de breuk van Yolanthe en Jan in heel Nederland een beetje is bezonken, vindt Yolanthe het tijd om voor het eerst te praten over de gebeurtenis. Vanavond vertelt ze in RTL Boulevard hoe het met haar gaat.
Yolanthe deed dinsdagmiddag een fotoshoot voor haar rol in Voetbalvrouwen. RTL Boulevard was daarbij aanwezig en ging in gesprek met de veelbesproken actrice.
Ik vind het een leuk gerucht hoorrrrr....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef annelies30 het volgende:
Gerucht: Jan Dulles, de zanger van de 3 J's, zou tijdens het prorgamma De zomer voorbij in Spanje, graag naast Simon van Nick en Simon willen slapen. Simon zou echter proberen Gerard Joling over te laten komen naar Spanje zodat Gerard Joling naast Simon van Nick en Simon kan slapen.
Ik gok op een 1-2tje ala:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Kan al dat gewauwel over Kasten en Keizers weer naar de achtergrond. Ben benieuwd welke nietszeggende oneliners er vanavond door Yo worden uitegsproken. Of zal het echt opzienbarend zijn?
neuhhh, maar ik heb net ff die ouwe topics gelezen.....die waren echt goed.(Behalve dan enkele beschamende stukjes van mij dan)We kunnen t wel als scenario verkopen!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het eerste vaatje Paling ook vandaag verkocht?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
neuhhh, maar ik heb net ff die ouwe topics gelezen.....die waren echt goed.(Behalve dan enkele beschamende stukjes van mij dan)We kunnen t wel als scenario verkopen!!
zal toch niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Kan al dat gewauwel over Kasten en Keizers weer naar de achtergrond. Ben benieuwd welke nietszeggende oneliners er vanavond door Yo worden uitegsproken. Of zal het echt opzienbarend zijn?
Welnee, die zit al volop in haar voetbalvrouwen-rol, letterlijk en figuurlijk.Sms't de hele dag al met Sylvie waar ze nu weer moeten gaan lunchen ,Jan Smit -verhaal zal ze afdoen met iets van ,te snel bij elkaar gaan wonen,of zoiets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal toch niet?
zou wel lachen zijn, Yo die eens even er rustig voor gaat zitten om lekker uit de doeken te doen hoe die rat van een Jan nu écht is
Oh, ik ben niet echt op de hoogte merk ik wel. Of gaat het over Wes, Raf en Silvie. Ben het spoor bijster.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
De televisieserie Voetbalvrouwen, beequeen.
Deze tv-serie BQ: http://rtl.nl/soaps/voetbalvrouwen/home/index.xmlquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet echt op de hoogte merk ik wel. Of gaat het over Wes, Raf en Silvie. Ben het spoor bijster.
Yo heeft een rol in de serie "Voetbalvrouwen" en omdat Yo van het method acting is moest ze wel weten wat het is om een voetbalvrouw te zijn, dus een beetje rommelen met Wesley, Jan boos, verkering over, Yo nog meer ervaring zodat ze haar rol nog beter kan spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet echt op de hoogte merk ik wel. Of gaat het over Wes, Raf en Silvie. Ben het spoor bijster.
Kijk, nu ben ik weer helemaal op de hoogte. Van de ene RLS in de andere RLS, maar dan om het echie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:
Yo heeft een rol in de serie "Voetbalvrouwen" en omdat Yo van het method acting is moest ze wel weten wat het is om een voetbalvrouw te zijn, dus een beetje rommelen met Wesley, Jan boos, verkering over, Yo nog meer ervaring zodat ze haar rol nog beter kan spelen.
Wat een vakvrouw hč, die Yo, ze heeft alles over voor haar carričre, zelfs haar relatie![]()
nee, misschien na morgenavond, dan heb ik vriendinnenmeeting,die weten vast wel meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef beequeen het volgende:
Annie, reken op een itempje van 1 minuut aan het eind van Boeleshit. Iedere keer hetzelfde.
Jij hebt ook geen hot news?
Zou je denken Annie? Jij houdt de boel wel gaande hier hč? Misschien komt Annelies ook nog even voorbij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
ja kom op zeg!! Die houdt dus ook nog gewoon der kaken op mekaar.Die geeft Wes vanavond toch echt een hot verjaarskadoooo hoor.
Ze zijn al menigmaal gespot die twee in hotel/motel dus ik neem aan dat ze wat hebben. By the way wie is Paul??(door al die reclame heb ik nou trek in een H ollandse nieuwe!!!!!met uitjes en zuur, zooooooo lekker.)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken Annie? Jij houdt de boel wel gaande hier hč? Misschien komt Annelies ook nog even voorbij.
Stilte in de storm, met dank aan Paul.![]()
Ik twijfel ook niet aan de flirt en geneuk van Yo en Wes hoor, alles behalve.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ze zijn al menigmaal gespot die twee in hotel/motel dus ik neem aan dat ze wat hebben. By the way wie is Paul??
Ik vind t niet echt gejat hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik twijfel ook niet aan de flirt en geneuk van Yo en Wes hoor, alles behalve.
Met Paul bedoel ik McCartney, je weet wel, van Here Comes The Sun icm Stilte in de Storm.
Je kan Stlte in de Storm helemaal meezingen op Here comes the Sun. En in het intro van Stilte in de Storm wordt de melodie Here comes the sun gespeeld. Het woord Vanavond is korter dan Here Comes dus daarom lijkt het anders, maar je kan het exact meezingen op Here comes the sun. Als je een ander woord bedenkt op de melodie Here comes the sun dan kan het ook weer net even weer iets anders klinken door de lengte van het woord of woorden. Maar 'Yolanthe, kom terug naar mij,' op Here comes the sun gezongen, klinkt bijna hetzelfde als Here comes the sun. Het is een truc. Ze hebben gewoon een ander woord (VANAVOND) over Here comes the sun heen gelegd, waardoor het net even iets anders klinkt omdat vanavond korter is dan Here comes the sun. Het iis ECHT GEJAT!quote:
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. Tijdens opnames van De Zwakste Schakel. Hoe het precies zat, weet ik niet meer. Maar zaterdag zie ik een vriendin die toen bij dat programma werkte en die kan het zich vast en zeker nog wel herinneren.
Ietsepietie gejat,maar dat mag niet.Blijf van de Beatles afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Je kan Stlte in de Storm helemaal meezingen op Here comes the Sun. En in het intro van Stilte in de Storm wordt de melodie Here comes the sun gespeeld. Het woord Vanavond is korter dan Here Comes dus daarom lijkt het anders, maar je kan het exact meezingen op Here comes the sun. Als je een ander woord bedenkt op de melodie Here comes the sun dan kan het ook weer net even weer iets anders klinken door de lengte van het woord of woorden. Maar 'Yolanthe, kom terug naar mij,' op Here comes the sun gezongen, klinkt bijna hetzelfde als Here comes the sun. Het is een truc. Ze hebben gewoon een ander woord (VANAVOND) over Here comes the sun heen gelegd, waardoor het net even iets anders klinkt omdat vanavond korter is dan Here comes the sun. Het iis ECHT GEJAT!
Jantje is een gladjanus, net zoals de paling. Beter woord voor de palingzangers is vanaf nu paling-gladjanussen-lachebekjes-matennnaaiers-zangers. Jantje is namdelijk degene die het eerst overspel heeft gepleegd, met Fleur, met talloze smsjes of ze stiekem naar hem toe wou komen als Yolanthe er niet was. (Misschien ook gebeurd). Dan ben ben je echt slecht en doortrapt. En maar blijven lachen. Kijk zo zijn nou veel Volendammers die elkaar naaien. Ze blijven lachen alsof ze de onschuld zelve zij, maar ondertussen., ik noem het het ondertussengevoel wat je aan zulke mensenm over houdt. Je weet nooit echt wat je aan hen hebt. Net zoals toen Yolanthe van het reisbureau moest horen dat de trouwreis naar Griekenland door gladde Jantje was geannuleerd. Lachend zei hij dat er niets aan de hand was en ziek van geest als ie is, zet ie ook nog een tatoeage met Yolanthe's naam op de binnenkant van z'n rechter onderarm om het een maand later alsnog met haar uit te maken, waarna even later Yolanthe met Wesley werd gesignaleerd, dus toen het al uit was met gladde Jantje. Die zogenaamd niets heeft gezegd tegen de media, maar wel heeft gezegd dat het zo niet langer meer gaat na de parkeergarage-scene terwijl het al uit was. Door die opmerking van hem over die parkeergarage denkt nu 90% in Nederland dat Yolanthe de schuldige is, terwijl gladde Jantje dus na een half jaar verkering al met blonde Fleur ging met stiekeme smsjes, terwijl 2 jaar geleden nog uitgebreid in de Telegraaf stond dat gladde Jantje niet op blonde vrouwen valt, toen het uit raakte met Ellemieke, de leugenaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!![]()
De aanblik van het semilesbische caviahoofd van Chazia Mourali zou mij ook teveel geworden zijn heur.
En die vuige matennaaier Yolanthe, maar optreden in die video van Ali!
Wat een nieuws! Ze blijft ademen!quote:Yolanthe gaat dapper door
Yolanthe Cabau van Kasbergen slaat zich door alle ellende heen en gaat dapper door met haar werkzaamheden.
Yolanthe vertelt voor het eerst hoe het nu met haar gaat tijdens een fotosessie voor de serie Voetbalvrouwen: "Ik leef mijn leven. Gelukkkig heb ik fijne vrienden en een lieve familie."
Ze kan zich ondanks alle ellende wel concentreren op haar rol van visagiste Kate, die wordt gestrikt door een voetballer. Maar om haar rol goed neer te zetten put ze niet uit haar eigen ervaringen... "Als ik mijn eigen leven gebruik voor een rol wordt het me te verwarrend. Ik zet gewoon de knop uit."
nou nou ... wat klinkt dit allemaal boosquote:
bron: televaagquote:Yolanthe gaat dapper door van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen slaat zich door alle ellende heen en gaat dapper door met haar werkzaamheden.
google adds
Jan Smit zet huis te koop
Kijk hier naar het huis van Jan Te koop
www.jaap.nl/JanSmit
5 Kg in 1 Week Afvallen?
Ja, dat kan! Verlies 5 kg of meer in de eerste week.
www.Trimgel.nl
Je seksualiteit als Basis
Intimiteit en seksualiteit vanuit de basis weer opgebouwen.
www.kasteeldeschans.com
Yolanthe vertelt hoe het nu met haar gaat tijdens een fotosessie voor de serie Voetbalvrouwen: "Ik leef mijn leven. Gelukkkig heb ik fijne vrienden en een lieve familie."
Ze kan zich ondanks alle ellende wel concentreren op haar rol van visagiste Kate, die wordt gestrikt door een voetballer. Maar om haar rol goed neer te zetten put ze niet uit haar eigen ervaringen... "Als ik mijn eigen leven gebruik voor een rol wordt het me te verwarrend. Ik zet gewoon de knop uit."
En was ze op doorreis naar Madrid denk je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:52 schreef Ole het volgende:
* NEWSFLASH RODDEL****
Yolanthe is gister bij mijn stamkroeg (om de hoek van Jimmy Woo) gesignaleerd met vriendin in een auto met spaans kenteken
* END NEWSFLASH*
Maar Madrid gaat niet door jongens,quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En was ze op doorreis naar Madrid denk je?
Even voor de goede orde, mensen (we zien in SHO immers graag feiten onlyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik twijfel ook niet aan de flirt en geneuk van Yo en Wes hoor, alles behalve.
Met Paul bedoel ik McCartney, je weet wel, van Here Comes The Sun icm Stilte in de Storm.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zou ik zeggen enne de meerderheid is hier nog altijd monogaam hoor ,euh Psycho.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef spapaars het volgende:
Het enige verschil tussen Jantje en de rest van Volendam is, dat jantje het ook doet voor en na de Kermis dagen.
Ach man,Nou en?? ga jij maar eens goed naar alles platen luisteren,er zitten altijd wel stukjes in wat op iets bestaands lijkt, muggenzifterij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, mensen (we zien in SHO immers graag feiten only).... Here Comes The Sun is niet geschreven door Paul McCartney maar door George Harrison.
De gelijkenis is wel duidelijk, ja. Net ook even uitgetest op m'n vriend zonder te zeggen op welk Beatlesnummer het nummer van Jan zou moeten lijken, en die hoorde het ook gelijk. Boefje, die Jan. Maar ja, dat wisten we al.
Ach , als iets mij lekker in de oren klinkt vind ik t een leuke plaat, ik ben niet zon hartstochtelijke kenner als Annelies , ik let niet zo op de details,maarre t zal gerust wel waar zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Copycat het volgende:
Zo defensief, Annie! Mij klinkt het ook als ordinair en verre van subtiel jatwerk in de oren. En niet enkel van kleine stukjes.
Mag ik hieruit concluderen dat Y de sms'jes van J controleerde?quote:
Heb er familie wonen dus,inside information.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zou ik zeggen enne de meerderheid is hier nog altijd monogaam hoor ,euh Psycho.
Oke, maar ik zeg dat t percentage vreemdgangers overal even hoog ligt, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb er familie wonen dus,inside information.
1 familielid zat in het Volendams opera koor, maar mocht als geboren Amsterdammer niet meedoen met de vele uitspattingen tijdens de buitenlandse reizen, had iets te doen met herkenbaarheid van de baby;s en de te herleiden DNA.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, maar ik zeg dat t percentage vreemdgangers overal even hoog ligt, overdrijven is ook een vak.
Kan ik me niet voorstellen ,aangezien de leeftijd en types mensen in het koor......maar stel dat t wel zo is ,dan is dat toch een voorval ,en geen soddom en gomorra op aarde hier.In mijn kenissen en vriendenkring komt t weer zeer sporadisch voor,nou en ik ken heel veel mensen.maar ik ontken niet dat t hier ook gebeurt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 familielid zat in het Volendams opera koor, maar mocht als geboren Amsterdammer niet meedoen met de vele uitspattingen tijdens de buitenlandse reizen, had iets te doen met herkenbaarheid van de baby;s en de te herleiden DNA.
Overdrijven is mijn vak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen ,aangezien de leeftijd en types mensen in het koor......maar stel dat t wel zo is ,dan is dat toch een voorval ,en geen soddom en gomorra op aarde hier.In mijn kenissen en vriendenkring komt t weer zeer sporadisch voor,nou en ik ken heel veel mensen.maar ik ontken niet dat t hier ook gebeurt.
Dat zal best,trouwens mijn ervaring is dat de meeste vreemdgangers hier, mensen van buiten zijn ,die zich hier settelden.Ik heb t over de MEESTE he niet allemaal,dus ook Volendammers zef.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Overdrijven is mijn vak.![]()
Oompje zat wel in het VOK, da's ongelogen.
Bron.quote:Al wekenlang achtervolgen paparazzi Yolanthe en Wesley Sneijder in de hoop ze te kunnen betrappen. Jagen ze op een spook? Yolanthe vertelt het Primeurjagers....
Hebben Yolanthe Cabau van Kasbergen en voetballer Wesley Sneijder nu wel of niet iets met elkaar? Al sinds de breuk met Jan Smit wordt er druk gespeculeerd over wat de twee nu werkelijk hebben.
Op dit moment gaat men er vanuit dat er meer is dan een vriendschap. Paparazzi fotografen volgen al weken lang iedere stap die de twee maken.
Ook gisteravond was het volgens Yolanthe raak.
Ze begint er moe van te worden dat de fotografen zoeken naar iets wat er niet is. Althans dat vertelt zij Primeurjagers. Wij vroegen Yolanthe nogmaals of er jacht wordt gemaakt op een spook of dat er wel iets tussen haar en Wesley gaande is.
“Ik spreek echt de waarheid wanneer ik zeg dat Wesley en ik geen relatie hebben. We kunnen het gewoon goed met elkaar vinden. Daarom verdom ik het ook om samen op de foto te gaan.
Als we dat zouden doen , dan schrijft iedereen volgende week dat we een relatie hebben en dat is gewoon niet zo. Natuurlijk is er iets meer, maar geen verliefdheid. Ik voel gewoon prettig wanneer ik met Wesley uit ben.
Dat mag toch wel?
En als ik de afgelopen tijd een ding geleerd heb, is het wel om niet in de toekomst te kijken. Dat heeft geen enkele zin. Ik zie wel wat er gebeurd. Het gaat nu om het heden.
En als er inderdaad van een relatie sprake zou zijn met Wesley dat vertel ik heus wel. Maar er is niets en dat moet men maar eens geloven. Ik word zo moe van al die verhalen die mensen over ons bedenken zoals ons zogenaamd hand in hand te hebben zien lopen in Amsterdam.
Klopt helemaal niets van. Dus geloof me: een foto van ons beide komt er voorlopig echt niet”.
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef marky het volgende:
In het kader van alles gaat maar uitelkaar kan je op de site van boulevard een polletje invullen
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.
Oeh ik heb ook even gestemd voor Eddumquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.
Inmiddels 59% incl. ondergetekendequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels 61%quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook de waarzegster niet??quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzz, je kunt wel zien dat de bladen gretig aftrek nemen. Wat een verhalen allemaal. Ik geloof niemand...nou ja, hooguit Annie.
Zeeba, de naam alleen al. Ik lig echt in een deuk en dit doet me denken aan DGK met een waarzegster en Jaap. Maar dat is nogal offtopic.quote:
Tsja, die arme Wim de stukadoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzz, je kunt wel zien dat de bladen gretig aftrek nemen. Wat een verhalen allemaal. Ik geloof niemand...nou ja, hooguit Annie.
Oh ja, het zijn allemaal HOEEEEREN. Jan, Liza, Yo, Don Jaap en Cooke. Maar arme Wim toch.![]()
Arme zielquote:Liza is ondergedoken bij haar ouders, terwijl haar man, de stukadoor Wim, intens verdrietig in een leeg Volendams huis zit, zonder vrouw en zonder kindje...
Wesley doet konijntje spelen in het nachtlevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was zijzelf de enige die dacht dat 't wčl iets kon worden? Iedereen zag toch bij voorbaat al dat dat niks ging worden..... En hoe zit 't dan met Wesleytje?
Ik kietel ook altijd iemands huig als ik 'm wil troosten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou wat die Jan kan en doet ..Mag zij geen goede vriend hebben als Wesley? Dat ze stonden te zoenen kan ook troostend bedoeld zijn !
Ik ging er zo langzamerhand wél in gelovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was zijzelf de enige die dacht dat 't wčl iets kon worden? Iedereen zag toch bij voorbaat al dat dat niks ging worden..... En hoe zit 't dan met Wesleytje?
Zo zag 't idd ook uit. Ik troost vriendinnen ook altijd via hun amandelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou wat die Jan kan en doet ..Mag zij geen goede vriend hebben als Wesley? Dat ze stonden te zoenen kan ook troostend bedoeld zijn !
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wesley doet konijntje spelen in het nachtleven![]()
HEY! trouwens Roel... doe eens je twitter lezen en koop eens snel lego star wars
Ik zou David Beckham wel ff willen troosten als ie drietig is.....Jiezuuussss die nieuwe Armani reclame van m!!!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo zag 't idd ook uit. Ik troost vriendinnen ook altijd via hun amandelen.
Jan weigerde Albert zijn lolly uit te proberen ,nu is hij teleurgesteldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Ole het volgende:
Albert was toch zo pro Jan?
Weinig van te merken nu!
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.quote:
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meidquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.
ehh?? Dit was toch net in boulevard, of ben ik nou gek??K zag iets van lolly met jan erop toch haaibaaike???quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.
Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij mequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Dat klopt Annie..ik moet alleen lachen hoe jij zegt over Jan .quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ehh?? Dit was toch net in boulevard, of ben ik nou gek??K zag iets van lolly met jan erop toch haaibaaike???
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.
nee zoeiets van 9 of 10 jaar dacht ik. Ik ook kamp Wimquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?
Jouw lolly's toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij me![]()
Oke iedereen weet t nu toch al....ben misselijk van t proeven!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pasquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
Ik had eigenlijk alleen iets met popcorn ,maarre als Ole t zegt.... zal t wel .. toch????quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pas
quote:Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
dat dus,quote:
Kijk, wij zijn geen landelijk nieuws omdat we niet doortastend genoeg zijn, zoals al die journalisten met camera's. Daarom moeten we zelf journalistje gaan spelen en het nieuws in de media brengen, waardoor palinggate hot news wordt. Wij moeten de journalisten voor zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef annelies30 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
Ik stel voor dat Anniebab de wacht gaat houden bij de ouders van Liza in de Pastoor v.d. Weidenstraat in Volendam. Om zodra Liza met haar kind naar buiten komt er een foto van te maken. Denk je maar in dat je een paparazzi bent. Of zijn er meer die er wel wat voor voelen? RTIL-boulevard zal ervan smullen.
[/quote
Je moet natuurlijk wel een foto nemen van het kindje als het lacht, dus doe maar of je een vriendin van Liza bent, zodat je effe meer tijd hebt en naar het kind kan glimlachen, waardoor het ook gaat glimlachen. Want de glimlach van Jantje is uniek. Als het kindje dus ook Jantje's glimlach heeft, dan is Jantje 100% mede-ouder.
Ik vond de glimlach van Yo en Jan ook best wel op elkaar lijken eiksquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef annelies30 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
Je moet natuurlijk wel een foto nemen van het kindje als het lacht, dus doe maar of je een vriendin van Liza bent, zodat je effe meer tijd hebt en naar het kind kan glimlachen, waardoor het ook gaat glimlachen. Want de glimlach van Jantje is uniek. Als het kindje dus ook Jantje's glimlach heeft, dan is Jantje 100% mede-ouder.
Tegen welke alter heb je het nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Kijk, wij zijn geen landelijk nieuws omdat we niet doortastend genoeg zijn, zoals al die journalisten met camera's. Daarom moeten we zelf journalistje gaan spelen en het nieuws in de media brengen, waardoor palinggate hot news wordt. Wij moeten de journalisten voor zijn.
Ja,maar Yolanthje kan geen kindjes maken bij Liza en bovendien: Jantje heeft toch echt een unieke glimklach die Yo niet heeft. Hij heeft die glimlach een beetje van z'n moeder Gerda Zwarthoed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond de glimlach van Yo en Jan ook best wel op elkaar lijken eiks!
Dat krijg je als je voortplanting binnen de familie wilt houden.quote:
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat krijg je als je voortplanting binnen de familie wilt houden.
...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.
En toch blijft er een luchtje aan die hele palingzooi zitten. Of misschien snap ik het niet. De tijdslijn klopt ergens niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef Starlie het volgende:
Jan wilde niet meer
Yolanthe vertelt dat in de Viva. Het blad, dat morgen verschijnt, had eerder een interview met haar en een actuele aanvulling was gewenst.
De tv-ster en actrice, die verder nog even haar mond houdt, vertrouwde het vrouwenblad toe: „Ik ga door een moeilijke periode en krijg de ene klap na de andere. Dit had ik dus echt niet zien aankomen. Alles wat ik tijdens ons eerste gesprek over Jan heb gezegd, kwam rechtstreeks uit mijn hart. Ik was zo gelukkig met hem… Ik heb nu ontzettend veel liefdesverdriet.”
Yolanthe zegt dat ze nauwelijks gedag heeft kunnen zeggen tegen Volendam. „Het was ontzettend heftig om mezelf steeds maar terug te zien. Ik heb niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van ons huis, omdat er allemaal pers voor de deur stond. Ik heb dit niet aan zien komen.”
„Ik was bij Jan, toen we die beelden zagen bij RTL Boulevard van mij en Wesley. Ineens leek het alsof ik een punt achter onze relatie had gezet en alsof ik was vreemdgegaan. Zo was het niet. Op het moment dat ik met Wesley zoende was het eigenlijk al over tussen Jan en mij. Jan zei ook: ’Dit is niet eerlijk naar jou toe...”
Dat zei Duderella beequeen. Jij lijkt mij wel een type om het aan te pappen met Liza en een foto van het glimlachende kindje te nemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef beequeen het volgende:
Incest is a bitch Annelies. En nu braaf je mandje in en je medicatie nemen. Slaap lekker.![]()
Ze woont bij iemand in. Een vriend of vriendin?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Jane het volgende:
Wel knap trouwens dat Yolanthe zo snel een huis in Amsterdam heeft kunnen vinden. Andere mensen kost dat beduidend meer moeite.
Ga ik kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
Straks een "openhartige" Yo bij shownieuws![]()
Ze wou ook pas op haar 43ste kinderen. Dat zegt ook wel wat over de sexuele vrijheid die ze genoot tijdens het soap-samenzijn met Jantje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef annelies30 het volgende:
We worden met z´n allen in de maling genomen. Het hele samenzijn van Jantje en Yolanthje was om hun carriere een boost te geven. Ik wist het meteen al. Niets hebben ze om elkaar gegeven. Jantje met jan en allevrouw tussendoor, Yolanthje met een timmerman en wellicht tegenspelers in de fiilms waarmee ze bezig is.
Uiteindelijk kon hun soap niet meer als geloofwaardig worden gezien voor het grote publiek door de parkeergarage-scene met Wesley Snijder. Als die parkeergarage-scene, die overigens niet volledig was, want we zagen niet hoe die afliep, niet had plaatsgevonden, dan waren Jantje en Yolanthje nog steeds gelukkig voor de buitenwereld bij elkaar geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies de tijdslijn klopt niet. Eind maart begin april was ze al gesignaleerd met Wesley Sneijder. En volgens mij was het al eerder dat ze samen met hem een concert bezocht en er foto's verschenen hoe ze, wel heel erg close, in zijn oor zat te fluisteren. Maar dat werd afgedaan met "de harde muziek". Ook daarvoor zijn ze al gesignaleerd in een club in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Jane het volgende:
[..]
En toch blijft er een luchtje aan die hele palingzooi zitten. Of misschien snap ik het niet. De tijdslijn klopt ergens niet.
De eerste geruchten over de breuk zijn al van vér voor het Wesleyzoenfilmpje. Zie ook het eerste topic hier op FOK!
Ze hebben waarschijnlijk niet eens sex met elkaar gehad. Yolanthe had het steeds over knuffelen met Jan. Misschien dat ook niet eens. Elkaar plastic smiles uitwisselen, lijkt mij aannemelijker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef annelies30 het volgende:
We worden met z´n allen in de maling genomen. Het hele samenzijn van Jantje en Yolanthje was om hun carriere een boost te geven. Ik wist het meteen al. Niets hebben ze om elkaar gegeven. Jantje met jan en allevrouw tussendoor, Yolanthje met een timmerman en wellicht tegenspelers in de fiilms waarmee ze bezig is.
Uiteindelijk kon hun soap niet meer als geloofwaardig worden gezien voor het grote publiek door de parkeergarage-scene met Wesley Snijder. Als die parkeergarage-scene, die overigens niet volledig was, want we zagen niet hoe die afliep, niet had plaatsgevonden, dan waren Jantje en Yolanthje nog steeds gelukkig voor de buitenwereld bij elkaar geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!quote:
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!
klere zeg ga je bericht gewoon editten als je iets toe te voegen hebt. Of kwoot niet het hele stuk dat er net een bericht voor staat....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel jaaa!! we gaan ff met zijn allen voor de deur liggen daar .... om ook nog even een dreumel van 1 jaar oud op de kiek te krijgen ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef annelies30 het volgende:
Jan, zat in de knoop had ie Yolanthe verteld. Zou het kind van Liza Plat (Duks) dan toch van Jan zijn? Vorig jaar schijnt ie bij Liza thuis onder de douche te hebben gestaan. En het kind is ook een jaar oud. Zou Liza daarom zijn vertrokken naar haar ouders? Haar ouders wonen in de Pastoor van de Weidenstraat in Volendam. We moeten er naar toe om een foto van het kind te maken en deze op de palinggate zetten, zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt. Liza en d'r man Wim zijn blond. Als het kind dus donkere haren heeft en een aparte gliml;ach, dan kan het niet anders, dan dat Jantje er tussen heeft gezeten.
Of zou Jantje in de knoop zitten omdat ie misschien ook op mannen valt? Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
ga garnalen pellenquote:zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt
tis nu wel duidelijk dat je hem niet mag .... nu aan ons om uit te vinden waaromquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:36 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef DarkElf het volgende:
oh ja papa en mama zijn blond dus als t kindje donker is dan moét het buitenechtelijk zijn
zo werkt het ook idd
fraai ook die adresgegevens
waarvan zo'n 10.000 export ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.
Ja ik stem op je ,maar is dat toegestaan dan om adressen en namen van buitenstaanders te noemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:
Het enige adres wat ik wil zien is de van Jan's schnabbel hotel![]()
ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Om het ons makkelijker maken qua posts skippen. Heel aardig.quote:
Expert?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
waarvan zo'n 10.000 expert ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Expert?
Expert waarin?
Palingpijpen in toiletruimtes?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?
En Bommie, kap eens met je spam man.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
Daar ook al?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:
Het enige adres wat ik wil zien is de van Jan's schnabbel hotel![]()
ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://rotop.nl
export srry,jijhebt trouwens ook (g)een hoge pet van ons op....hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Expert?
Expert waarin?
Palingpijpen in toiletruimtes?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?
En Bommie, kap eens met je spam man.![]()
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef Vivi het volgende:
Kunnen de mentaal uitgedaagden in deze topic niet gewoon iets met pingpongballen beschilderen gaan doen oid..ver, vér van een computer vandaan?
Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.
Maar jullie zitten overal! Jullie zijn een soort palingpandemie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.
types zoals ik ???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.
T valt mij gewoon op dat jij meer aan- en opmerkingen hebt dan dat je gezellig mee zit te praten, en mentaal uitgedaagden ,wie vallen daar dan wel onder?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.
Degenen die het irritante gespam, offtopic geneuzel en conversaties welke je normaliter alleen meekrijgt van wanhopige verlaten huisvrouwen met Bataschoenen en een uniseks windjack tegen een verveeld kassameisje bij de buurtsuper van de laatste tijd als "gezellig meepraten" bestempelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T valt mij gewoon op dat jij meer aan- en opmerkingen hebt dan dat je gezellig mee zit te praten, en mentaal uitgedaagden ,wie vallen daar dan wel onder?
Een cursusje menenkennis zou je geen kwaad doen,of je moet jezelf daar net hebben neergezet ,maar zoals ik al zei ,mens erger je niet en zoek een op intelligenter niveau gelegen topic op.Wat mankeert er trouwens aan mijn buurvrouws schoenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Degenen die het irritante gespam, offtopic geneuzel en conversaties welke je normaliter alleen meekrijgt van wanhopige verlaten huisvrouwen met Bataschoenen en een uniseks windjack tegen een verveeld kassameisje bij de buurtsuper van de laatste tijd als "gezellig meepraten" bestempelen.
op wie moet ik stemmen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
moet je ff teruglezen Berney, en stemmen he hij wil zooooo graag winnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef berney het volgende:
[..]
op wie moet ik stemmen dan?
als je me dat uitlegd krijg je mijn stem hoor.
liefs
Berney
(sorry oftopic)
nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
moet je ff teruglezen Berney, en stemmen he hij wil zooooo graag winnen.
vanaf 30 begint het alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Voor jullie allemaal:
Klik, vanaf 31,40 ongeveer...
Nee preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:42 schreef annelies30 het volgende:
*heel lulverhaal*
Want tot nu toe gaat het nergens over.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
Is er al iets bekend over Simon? Die zou toch uit de kast komen?
offtopic: je kan elke 20 minuten stemmen
Simon heeft een blauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER'erop. En er gaan geruchten in Volendam dat Jantjje achter mannen aanb zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
Is er al iets bekend over Simon? Die zou toch uit de kast komen?
offtopic: je kan elke 20 minuten stemmen
Dat zou me helegaar niets verbazen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Simon heeft een blauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER'erop. En er gaan geruchten in Volendam dat Jantjje achter mannen aanb zit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Voor jullie allemaal:
Klik, vanaf 31,40 ongeveer...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:
Simon wil een dude![]()
ff een vrolijk nummertje in het kader van simon![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6422976
Weer zeer sterk van jou versabommie. Zou wel bij Simon kunnen passen. Vanavod bij Sterren.nl. droeg Simon een t-shirt met 'DIRTY'erop. Nu maar wachten dat ie dat het t-shirt met 'GEER"' erop nog een keer aantrekt op tv. Of zou ie inmkiddels een geheime relatie hebben met Jantje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:
Simon wil een dude![]()
ff een vrolijk nummertje in het kader van simon![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6422976
euh sorry Annelies, een ongeschreven wet op fok: als je iemands leeftijd vraagt eerst die van jezelf prijsgevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef annelies30 het volgende:
Anniebab, hoe oud ben jij eigenlijk? 13 ofzo?
Het gaat me vooral om wat Raoul over dit soort onzin zegtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf 30 begint het al
De eerste opmerking.. ........ maar wel het nummer van Jan Smit in je telefoon hebben.
Leeftijd heeft niets te maken met of je iemand mooi en knap vindt,ik zat gisteren toevallig even naar zon muziekfeest op t plein te kijken , en ze zagen er gewoon erg goed uit,daarom zei ik dat.Jij valt duidelijk op ouderen ,aangezien Jims leeftijd.Dus ieder zijn meugquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef annelies30 het volgende:
Anniebab, hoe oud ben jij eigenlijk? 13 ofzo?
Vond de uitspraak van Jan Jaap anders ook precies treffend hoor.. Over Balkenende en het niet ontvangen van de Dalai Lama, maar wel het nummer van Jan Smit in zijn mobiel hebben staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om wat Raoul over dit soort onzin zegt
Inderdaad, wat een laffe herder. Het gaat echt drie keer nergens over allemaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vond de uitspraak van Jan Jaap anders ook precies treffend hoor.. Over Balkenende en het niet ontvangen van de Dalai Lama, maar wel het nummer van Jan Smit in zijn mobiel hebben staan.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben het zo met hem eens
Het gaat echt nergens over...
'Jan Smit en Kebanke Kebonke'
Nee hij is geen homo, en hoeveel mensen heb jij wel ingeschakeld dat je zo hard gaat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:
Over Palinggate gesproken, nog even en ik ben als simpele fokker voorbij Nick en Simon : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Stem om de 20 minuten op mij en het is snel zover![]()
Is Simon nu wel of niet homo ?
te weinig mensenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hij is geen homo, en hoeveel mensen heb jij wel ingeschakeld dat je zo hard gaat?
Hey, heb net op je gestemd......quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:
Over Palinggate gesproken, nog even en ik ben als simpele fokker voorbij Nick en Simon : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Stem om de 20 minuten op mij en het is snel zover![]()
Is Simon nu wel of niet homo ?
heerlijk, dank jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey, heb net op je gestemd......
quote:Yolanthe en Wesley Sneijder samen bij Toppers
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - En daar waren ze weer. Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zaten samen in de vipbox van Ajax bij het Toppers-concert in de ArenA. Yolanthe wordt getroost door Wesley. „Ze komen beiden uit een lange relatie. En ze doen het dus voorzichtig aan”, zegt de manager van Yolanthe, Selena Visser. „Maar je zult ze vaker samen zien. Ze maken er geen geheim van dat ze goed met elkaar kunnen opschieten. Dit concert was geen uitzondering. En wie weet wat er groeit.”
Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder was getrouwd met Ramona, die na hun scheiding met hun kindje terugverhuisde naar Nederland. Wesley bezoekt hen regelmatig.
Yolanthe heeft een tumultueuze relatie met zanger Jan Smit achter de rug en kreeg eerst de schuld van de breuk. Maar zij vertelde „heel verbijsterd te zijn toen Jan het uitmaakte”. Yolanthe: „Toen ik met Wesley Sneijder in de parkeergarage kussend ben gefilmd, was het al drie weken uit met Jan. Hij zei zelf dat het heel onrechtvaardig was dat ik nu de schuld kreeg van de breuk. We hebben samen de beelden uit de parkeergarage bekeken. Jan vond het rot dat ik de schuld kreeg.”
Kort daarop vertrok Yolanthe uit de Volendamse villa van Jan Smit en verhuisde naar een huurappartement in Amsterdam. Liza, de Volendamse om wie Jan het onder meer zou hebben uitgemaakt, verhuisde vanuit haar woning met haar 1-jarig kindje naar haar ouders. Haar vriend en vader van het kindje, stukadoor Wim, bleef alleen achter in hun huis. Jan Smit was de afgelopen dagen met Rita Verdonk in de Franse villa van Rik Felderhof. „Wat een heerlijk huis. Ik heb de mogelijkheid gehad om afstand te nemen van alles. Geweldig.”
Weekblad Privé maakte foto’s van Wesley en Yolanthe in de vipbox bij het Toppers concert. De volledige reeks staat in het blad, dat woensdag verschijnt. Kijk op de Pagina Privé in De Telegraaf voor de eerste foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |