Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij mequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Dat klopt Annie..ik moet alleen lachen hoe jij zegt over Jan .quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ehh?? Dit was toch net in boulevard, of ben ik nou gek??K zag iets van lolly met jan erop toch haaibaaike???
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.
nee zoeiets van 9 of 10 jaar dacht ik. Ik ook kamp Wimquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?
Jouw lolly's toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij me![]()
Oke iedereen weet t nu toch al....ben misselijk van t proeven!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pasquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
Ik had eigenlijk alleen iets met popcorn ,maarre als Ole t zegt.... zal t wel .. toch????quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pas
quote:Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |