Ook de waarzegster niet??quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzz, je kunt wel zien dat de bladen gretig aftrek nemen. Wat een verhalen allemaal. Ik geloof niemand...nou ja, hooguit Annie.
Zeeba, de naam alleen al. Ik lig echt in een deuk en dit doet me denken aan DGK met een waarzegster en Jaap. Maar dat is nogal offtopic.quote:
Tsja, die arme Wim de stukadoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzz, je kunt wel zien dat de bladen gretig aftrek nemen. Wat een verhalen allemaal. Ik geloof niemand...nou ja, hooguit Annie.
Oh ja, het zijn allemaal HOEEEEREN. Jan, Liza, Yo, Don Jaap en Cooke. Maar arme Wim toch.![]()
Arme zielquote:Liza is ondergedoken bij haar ouders, terwijl haar man, de stukadoor Wim, intens verdrietig in een leeg Volendams huis zit, zonder vrouw en zonder kindje...
Wesley doet konijntje spelen in het nachtlevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was zijzelf de enige die dacht dat 't wèl iets kon worden? Iedereen zag toch bij voorbaat al dat dat niks ging worden..... En hoe zit 't dan met Wesleytje?
Ik kietel ook altijd iemands huig als ik 'm wil troosten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou wat die Jan kan en doet ..Mag zij geen goede vriend hebben als Wesley? Dat ze stonden te zoenen kan ook troostend bedoeld zijn !
Ik ging er zo langzamerhand wél in gelovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was zijzelf de enige die dacht dat 't wèl iets kon worden? Iedereen zag toch bij voorbaat al dat dat niks ging worden..... En hoe zit 't dan met Wesleytje?
Zo zag 't idd ook uit. Ik troost vriendinnen ook altijd via hun amandelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou wat die Jan kan en doet ..Mag zij geen goede vriend hebben als Wesley? Dat ze stonden te zoenen kan ook troostend bedoeld zijn !
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wesley doet konijntje spelen in het nachtleven![]()
HEY! trouwens Roel... doe eens je twitter lezen en koop eens snel lego star wars
Ik zou David Beckham wel ff willen troosten als ie drietig is.....Jiezuuussss die nieuwe Armani reclame van m!!!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo zag 't idd ook uit. Ik troost vriendinnen ook altijd via hun amandelen.
Jan weigerde Albert zijn lolly uit te proberen ,nu is hij teleurgesteldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Ole het volgende:
Albert was toch zo pro Jan?
Weinig van te merken nu!
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.quote:
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meidquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.
ehh?? Dit was toch net in boulevard, of ben ik nou gek??K zag iets van lolly met jan erop toch haaibaaike???quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je verzint ze zelf Annie. Nu niet gaan klagen.
Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij mequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
mooie gratis reclame voor Annie, Goed gedaan meid
Dat klopt Annie..ik moet alleen lachen hoe jij zegt over Jan .quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ehh?? Dit was toch net in boulevard, of ben ik nou gek??K zag iets van lolly met jan erop toch haaibaaike???
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Annie is top. Ze moet alleen voor meer nieuws zorgen uit Snovendam. Zo worden we niks wijzer.
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb alleen gehoord dat lisa's huwelijk ook wel gestrand zou zijn zonder die euh...uitgelekte zoen, leeftijdsverschil ofzo hadden ze t over. lulkoek dus.
nee zoeiets van 9 of 10 jaar dacht ik. Ik ook kamp Wimquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh.......nou ja, ik zat toch al in het kamp van Wim. Zoveel leeftijdsverschil was er toch niet, 4 jaar ofzo?
Jouw lolly's toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist of ik heb te veel werk gedaan....t kwartje valt niet bij me![]()
Oke iedereen weet t nu toch al....ben misselijk van t proeven!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pasquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw lolly's toch?
Of mochten we dat hier niet verklappen
Ik had eigenlijk alleen iets met popcorn ,maarre als Ole t zegt.... zal t wel .. toch????quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
kwam dat van Annie, Ole over de lolly's van Jan..ik zag net bij Boulevard pas
quote:Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |