Yolanthe spreekt!!
Yolanthe heeft ontzettend veel liefdesverdriet
Uitgegeven: 11 juni 2009 15:33
Laatst gewijzigd: 11 juni 2009 15:48
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zag de breuk met Jan Smit niet aankomen. Dat zegt ze in een openhartig interview met Viva. "Dat Jan niet meer wilde, was zo onwerkelijk. Ik hoopte dat het een bevlieging was. Ik heb ontzettend veel liefdesverdriet."
Yolanthe vertelt over breukslideshow
In Viva zegt Yolanthe dat ze de relatiebreuk echt niet voorzien had, waarmee ze hint op het feit dat Jan degene is die een punt achter hun relatie heeft gezet.
"Ik was zo gelukkig met hem. Ik ga door een heel moeilijke periode en krijg de ene klap na de andere."
Dat de media lijken te smullen van de breuk maakt het er niet veel beter op voor Yolanthe. "De verhalen die de ronde doen, maken het alleen maar erger. Ik ben daar erg van geschrokken. Ik kijk ook televisie. Ik lees ook de bladen. Mensen vergeten dat. Het is zo heftig om mezelf steeds terug te zien."
Pijnlijk
Ook de verhuizing uit hun gezamenlijke woning in Volendam was erg pijnlijk voor de actrice/presentatrice. "Ik kon niet eens fatsoenlijk afscheid nemen van ons huis in Volendam, omdat er allemaal pers voor de deur stond."
Yolanthe probeert positief te blijven, maar gemakkelijk vindt ze dat niet. “Als ik de dozen in mijn nieuwe huis sta uit te pakken, probeer ik het positieve ervan in te zien. Maar diep vanbinnen had ik het liever anders gezien en ging ik terug naar ons huis in Volendam.”
De Viva met het interview met Yolanthe ligt vanaf vrijdag in de winkels. Het is de eerste keer dat ze iets loslaat over de veelbesproken breuk.
Droomkoppel
Vorige maand werd bekend dat het droomkoppel niet langer samen was. Wat de exacte reden is geweest van de breuk is nog steeds niet bekend.
Er gaan geruchten dat Yolanthe is vreemdgegaan met voetballer Wesley Sneijder, nadat RTL Boulevard de hand had weten te leggen op beelden waarop de twee zoenend te zien zijn.
Roddelblad Story meldde vorige week dat Jan een slippertje gemaakt zou hebben met KUS-zangeres Fleur Mignon.
--
Niet dat ze wat nieuws zegt, maar goed....