Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.
Maar jullie zitten overal! Jullie zijn een soort palingpandemie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.
types zoals ik ???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.
T valt mij gewoon op dat jij meer aan- en opmerkingen hebt dan dat je gezellig mee zit te praten, en mentaal uitgedaagden ,wie vallen daar dan wel onder?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg "schat", ik had het niet tegen jou,maar je lijkt me bij nader inzien een goede kandidaat om de schoen aan te trekken. Verder zou ik even ophouden met dat opvoedkundige toontje, uitgerekend types als jij zouden moeten weten dat het beter is om in veel gevallen je mond te houden.
Degenen die het irritante gespam, offtopic geneuzel en conversaties welke je normaliter alleen meekrijgt van wanhopige verlaten huisvrouwen met Bataschoenen en een uniseks windjack tegen een verveeld kassameisje bij de buurtsuper van de laatste tijd als "gezellig meepraten" bestempelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T valt mij gewoon op dat jij meer aan- en opmerkingen hebt dan dat je gezellig mee zit te praten, en mentaal uitgedaagden ,wie vallen daar dan wel onder?
Een cursusje menenkennis zou je geen kwaad doen,of je moet jezelf daar net hebben neergezet ,maar zoals ik al zei ,mens erger je niet en zoek een op intelligenter niveau gelegen topic op.Wat mankeert er trouwens aan mijn buurvrouws schoenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Degenen die het irritante gespam, offtopic geneuzel en conversaties welke je normaliter alleen meekrijgt van wanhopige verlaten huisvrouwen met Bataschoenen en een uniseks windjack tegen een verveeld kassameisje bij de buurtsuper van de laatste tijd als "gezellig meepraten" bestempelen.
op wie moet ik stemmen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
moet je ff teruglezen Berney, en stemmen he hij wil zooooo graag winnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef berney het volgende:
[..]
op wie moet ik stemmen dan?
als je me dat uitlegd krijg je mijn stem hoor.
liefs
Berney
(sorry oftopic)
nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
moet je ff teruglezen Berney, en stemmen he hij wil zooooo graag winnen.
vanaf 30 begint het alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Voor jullie allemaal:
Klik, vanaf 31,40 ongeveer...
Nee preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:42 schreef annelies30 het volgende:
*heel lulverhaal*
Want tot nu toe gaat het nergens over.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
Is er al iets bekend over Simon? Die zou toch uit de kast komen?
offtopic: je kan elke 20 minuten stemmen
Simon heeft een blauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER'erop. En er gaan geruchten in Volendam dat Jantjje achter mannen aanb zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
Is er al iets bekend over Simon? Die zou toch uit de kast komen?
offtopic: je kan elke 20 minuten stemmen
Dat zou me helegaar niets verbazen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Simon heeft een blauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER'erop. En er gaan geruchten in Volendam dat Jantjje achter mannen aanb zit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Voor jullie allemaal:
Klik, vanaf 31,40 ongeveer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |