abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:51:03 #226
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69959034
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Jane het volgende:

[..]

En toch blijft er een luchtje aan die hele palingzooi zitten. Of misschien snap ik het niet. De tijdslijn klopt ergens niet.

De eerste geruchten over de breuk zijn al van vér voor het Wesleyzoenfilmpje. Zie ook het eerste topic hier op FOK!
Precies de tijdslijn klopt niet. Eind maart begin april was ze al gesignaleerd met Wesley Sneijder. En volgens mij was het al eerder dat ze samen met hem een concert bezocht en er foto's verschenen hoe ze, wel heel erg close, in zijn oor zat te fluisteren. Maar dat werd afgedaan met "de harde muziek". Ook daarvoor zijn ze al gesignaleerd in een club in Amsterdam.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 juni 2009 @ 23:57:44 #227
22592 crew  Ole
pi_69959215
Volgens mij weten ze zelf niet eens meer hoe het nou precies zit. Na al de verwarrende verhalen die ze zelf de wereld hebben ingeholpen. Of eigenlijk die Jaap de wereld heeft ingeholpen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69959319
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef annelies30 het volgende:
We worden met z´n allen in de maling genomen. Het hele samenzijn van Jantje en Yolanthje was om hun carriere een boost te geven. Ik wist het meteen al. Niets hebben ze om elkaar gegeven. Jantje met jan en allevrouw tussendoor, Yolanthje met een timmerman en wellicht tegenspelers in de fiilms waarmee ze bezig is.
Uiteindelijk kon hun soap niet meer als geloofwaardig worden gezien voor het grote publiek door de parkeergarage-scene met Wesley Snijder. Als die parkeergarage-scene, die overigens niet volledig was, want we zagen niet hoe die afliep, niet had plaatsgevonden, dan waren Jantje en Yolanthje nog steeds gelukkig voor de buitenwereld bij elkaar geweest.
Ze hebben waarschijnlijk niet eens sex met elkaar gehad. Yolanthe had het steeds over knuffelen met Jan. Misschien dat ook niet eens. Elkaar plastic smiles uitwisselen, lijkt mij aannemelijker.
stadionwave
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 juni 2009 @ 00:13:06 #229
22592 crew  Ole
pi_69959654
waarom quote je jezelf toch elke keer?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69959804
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:13 schreef Ole het volgende:
Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!
stadionwave
pi_69959919
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.
stadionwave
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 12 juni 2009 @ 00:28:52 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_69960022
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.
klere zeg ga je bericht gewoon editten als je iets toe te voegen hebt. Of kwoot niet het hele stuk dat er net een bericht voor staat....

Dit is irritant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_69960062
quote:

[..]

stadionwave
pi_69960174
quote:

[..]

Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.
stadionwave
pi_69960254
Ik denk dat Yolanthe van de leugen af wou en daarom expres met Wesley voor de parkeergarage-camera heeft gezoend.
stadionwave
  vrijdag 12 juni 2009 @ 01:06:52 #236
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69960727
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef annelies30 het volgende:
Jan, zat in de knoop had ie Yolanthe verteld. Zou het kind van Liza Plat (Duks) dan toch van Jan zijn? Vorig jaar schijnt ie bij Liza thuis onder de douche te hebben gestaan. En het kind is ook een jaar oud. Zou Liza daarom zijn vertrokken naar haar ouders? Haar ouders wonen in de Pastoor van de Weidenstraat in Volendam. We moeten er naar toe om een foto van het kind te maken en deze op de palinggate zetten, zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt. Liza en d'r man Wim zijn blond. Als het kind dus donkere haren heeft en een aparte gliml;ach, dan kan het niet anders, dan dat Jantje er tussen heeft gezeten.
Of zou Jantje in de knoop zitten omdat ie misschien ook op mannen valt? Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
wel jaaa!! we gaan ff met zijn allen voor de deur liggen daar .... om ook nog even een dreumel van 1 jaar oud op de kiek te krijgen ...

beetje fokken met alles is leuk ... maar niet met doorgedraaide viswijven
quote:
zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt
ga garnalen pellen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 01:34:06 #237
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69961136
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:36 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.
tis nu wel duidelijk dat je hem niet mag .... nu aan ons om uit te vinden waarom

A: je bent zijn grootste stalkerd en hebt nog steeds zijn handtekening niet ...
B: je hebt ooit een blauwtje opgelopen bij hem ....
C: dat grote huis van Jan staat tegenover jou modale woninkje...
D: je bent de schoonzus van Wim ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69962739
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef DarkElf het volgende:
oh ja papa en mama zijn blond dus als t kindje donker is dan moét het buitenechtelijk zijn

zo werkt het ook idd

fraai ook die adresgegevens
verschrikkelijk
pi_69962893
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

...

[/quote
pi_69962949
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.
waarvan zo'n 10.000 export ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anniebab op 12-06-2009 10:08:12 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:58:58 #241
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69963140
Het enige adres wat ik wil zien is de van Jan's schnabbel hotel

ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69963181
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:

ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Ja ik stem op je ,maar is dat toegestaan dan om adressen en namen van buitenstaanders te noemen?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:27:27 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69963827
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:13 schreef Ole het volgende:
Om het ons makkelijker maken qua posts skippen. Heel aardig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69963980
OMG Annelies... Jij maakt dit topic nog mooier dan het al was...
live life
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:54:44 #245
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69964431
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

waarvan zo'n 10.000 expert ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.
Expert?
Expert waarin?
Palingpijpen in toiletruimtes?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?

En Bommie, kap eens met je spam man.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:01:45 #246
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69964577
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Expert?
Expert waarin?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?

Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:07:35 #247
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69964721
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:

ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://rotop.nl
Daar ook al?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69964762
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Expert?
Expert waarin?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?

export srry,jijhebt trouwens ook (g)een hoge pet van ons op....hahaha
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:22:19 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69965127
Kunnen de mentaal uitgedaagden in deze topic niet gewoon iets met pingpongballen beschilderen gaan doen oid..ver, vér van een computer vandaan?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_69965286
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef Vivi het volgende:
Kunnen de mentaal uitgedaagden in deze topic niet gewoon iets met pingpongballen beschilderen gaan doen oid..ver, vér van een computer vandaan?
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')