Precies de tijdslijn klopt niet. Eind maart begin april was ze al gesignaleerd met Wesley Sneijder. En volgens mij was het al eerder dat ze samen met hem een concert bezocht en er foto's verschenen hoe ze, wel heel erg close, in zijn oor zat te fluisteren. Maar dat werd afgedaan met "de harde muziek". Ook daarvoor zijn ze al gesignaleerd in een club in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Jane het volgende:
[..]
En toch blijft er een luchtje aan die hele palingzooi zitten. Of misschien snap ik het niet. De tijdslijn klopt ergens niet.
De eerste geruchten over de breuk zijn al van vér voor het Wesleyzoenfilmpje. Zie ook het eerste topic hier op FOK!
Ze hebben waarschijnlijk niet eens sex met elkaar gehad. Yolanthe had het steeds over knuffelen met Jan. Misschien dat ook niet eens. Elkaar plastic smiles uitwisselen, lijkt mij aannemelijker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef annelies30 het volgende:
We worden met z´n allen in de maling genomen. Het hele samenzijn van Jantje en Yolanthje was om hun carriere een boost te geven. Ik wist het meteen al. Niets hebben ze om elkaar gegeven. Jantje met jan en allevrouw tussendoor, Yolanthje met een timmerman en wellicht tegenspelers in de fiilms waarmee ze bezig is.
Uiteindelijk kon hun soap niet meer als geloofwaardig worden gezien voor het grote publiek door de parkeergarage-scene met Wesley Snijder. Als die parkeergarage-scene, die overigens niet volledig was, want we zagen niet hoe die afliep, niet had plaatsgevonden, dan waren Jantje en Yolanthje nog steeds gelukkig voor de buitenwereld bij elkaar geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!quote:
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Omdat ik refereer naar m'n eigen bericht. Ga die hele vreemdgaan-geschiedenis van hen maar na. Het is gewoon nooiit serieus geweest. Jaap Paling-Buijs doet alles voor geld. Dus die twee moesten voor nog meer bekendheid, dus nog meer inkomsten, bij elkaar. Echt. als Yolanthe niet was betrapt in die parkeergarage, dan waren ze nog lange tijd, zolang Jaap Paling-Buijs manager is, bij elkaar geweest en ondertussen met ieder ander gaan dan met elkaar. Ze waren immers in werkelijkheid ook bijna nooit samen!
klere zeg ga je bericht gewoon editten als je iets toe te voegen hebt. Of kwoot niet het hele stuk dat er net een bericht voor staat....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen was niet de juiste winstpakker. Die was te oud en heeft minder allure dan Yolanthe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef annelies30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel jaaa!! we gaan ff met zijn allen voor de deur liggen daar .... om ook nog even een dreumel van 1 jaar oud op de kiek te krijgen ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef annelies30 het volgende:
Jan, zat in de knoop had ie Yolanthe verteld. Zou het kind van Liza Plat (Duks) dan toch van Jan zijn? Vorig jaar schijnt ie bij Liza thuis onder de douche te hebben gestaan. En het kind is ook een jaar oud. Zou Liza daarom zijn vertrokken naar haar ouders? Haar ouders wonen in de Pastoor van de Weidenstraat in Volendam. We moeten er naar toe om een foto van het kind te maken en deze op de palinggate zetten, zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt. Liza en d'r man Wim zijn blond. Als het kind dus donkere haren heeft en een aparte gliml;ach, dan kan het niet anders, dan dat Jantje er tussen heeft gezeten.
Of zou Jantje in de knoop zitten omdat ie misschien ook op mannen valt? Paul de Leeuw zal dan denk ik de eerste zijn die gaat scheiden van z'n huidige mannelijke partner om met Jantje te gaan.
ga garnalen pellenquote:zodat we met z'n allen kunnen beoordelen of het kind op Jantje lijkt
tis nu wel duidelijk dat je hem niet mag .... nu aan ons om uit te vinden waaromquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:36 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de Tros ook druk erachter gezet om Jantje en Yolantje onder druk bij elkaar te brengen. Ze zijn daar immers allebei onder contract! Wat zullen ze geleden hebben die Jantje Yolanthje. Met iedereen gaan behalve met elkaar waarschjijnlijk en dan ook nog elkaar, gelukkig voor hen sporadisch, moeten tegen komen in 1 huis, het huis van Jantje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef DarkElf het volgende:
oh ja papa en mama zijn blond dus als t kindje donker is dan moét het buitenechtelijk zijn
zo werkt het ook idd
fraai ook die adresgegevens
waarvan zo'n 10.000 export ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.
Ja ik stem op je ,maar is dat toegestaan dan om adressen en namen van buitenstaanders te noemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:
Het enige adres wat ik wil zien is de van Jan's schnabbel hotel![]()
ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Om het ons makkelijker maken qua posts skippen. Heel aardig.quote:
Expert?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
waarvan zo'n 10.000 expert ongeveer, en ik vraag me ook af waarom jij t zo nodig vindt om straten en namen te noemen?Is alles wel goed onderbouwd?Om ff op je eigen woorden terug te komen.Erg zwak om mensen hun privacy ff bloot te leggen,we snappen je zonder ook wel.
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Expert?
Expert waarin?
Palingpijpen in toiletruimtes?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?
En Bommie, kap eens met je spam man.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeerde topic muts, ik zat te spammen in cokehoer
Daar ook al?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef versabommie het volgende:
Het enige adres wat ik wil zien is de van Jan's schnabbel hotel![]()
ohwja lieve dames, doen julie eens stemmen op me ? : http://rotop.nl
export srry,jijhebt trouwens ook (g)een hoge pet van ons op....hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Expert?
Expert waarin?
Palingpijpen in toiletruimtes?
Neuken met je nicht?
Kermiscomazuipen?
Snuiven met Schilder?
En Bommie, kap eens met je spam man.![]()
Als jij je nou zo ergert hier, zoek een ander topic schat, waar jij je draai vindt.Of hou eens op met je gezeik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef Vivi het volgende:
Kunnen de mentaal uitgedaagden in deze topic niet gewoon iets met pingpongballen beschilderen gaan doen oid..ver, vér van een computer vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |