dat dus,quote:
Kijk, wij zijn geen landelijk nieuws omdat we niet doortastend genoeg zijn, zoals al die journalisten met camera's. Daarom moeten we zelf journalistje gaan spelen en het nieuws in de media brengen, waardoor palinggate hot news wordt. Wij moeten de journalisten voor zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef annelies30 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
Ik stel voor dat Anniebab de wacht gaat houden bij de ouders van Liza in de Pastoor v.d. Weidenstraat in Volendam. Om zodra Liza met haar kind naar buiten komt er een foto van te maken. Denk je maar in dat je een paparazzi bent. Of zijn er meer die er wel wat voor voelen? RTIL-boulevard zal ervan smullen.
[/quote
Je moet natuurlijk wel een foto nemen van het kindje als het lacht, dus doe maar of je een vriendin van Liza bent, zodat je effe meer tijd hebt en naar het kind kan glimlachen, waardoor het ook gaat glimlachen. Want de glimlach van Jantje is uniek. Als het kindje dus ook Jantje's glimlach heeft, dan is Jantje 100% mede-ouder.
Ik vond de glimlach van Yo en Jan ook best wel op elkaar lijken eiksquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef annelies30 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
Je moet natuurlijk wel een foto nemen van het kindje als het lacht, dus doe maar of je een vriendin van Liza bent, zodat je effe meer tijd hebt en naar het kind kan glimlachen, waardoor het ook gaat glimlachen. Want de glimlach van Jantje is uniek. Als het kindje dus ook Jantje's glimlach heeft, dan is Jantje 100% mede-ouder.
Tegen welke alter heb je het nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Kijk, wij zijn geen landelijk nieuws omdat we niet doortastend genoeg zijn, zoals al die journalisten met camera's. Daarom moeten we zelf journalistje gaan spelen en het nieuws in de media brengen, waardoor palinggate hot news wordt. Wij moeten de journalisten voor zijn.
Ja,maar Yolanthje kan geen kindjes maken bij Liza en bovendien: Jantje heeft toch echt een unieke glimklach die Yo niet heeft. Hij heeft die glimlach een beetje van z'n moeder Gerda Zwarthoed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond de glimlach van Yo en Jan ook best wel op elkaar lijken eiks!
Dat krijg je als je voortplanting binnen de familie wilt houden.quote:
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat krijg je als je voortplanting binnen de familie wilt houden.
...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Jantje is geen familie van Liza. In een ver verleden misschien. Want er zijn tenslotte maar zo'n 15 verschillende echte Volendamse achternamen, verspreid over zo'n 20.000 mensen.
En toch blijft er een luchtje aan die hele palingzooi zitten. Of misschien snap ik het niet. De tijdslijn klopt ergens niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef Starlie het volgende:
Jan wilde niet meer
Yolanthe vertelt dat in de Viva. Het blad, dat morgen verschijnt, had eerder een interview met haar en een actuele aanvulling was gewenst.
De tv-ster en actrice, die verder nog even haar mond houdt, vertrouwde het vrouwenblad toe: „Ik ga door een moeilijke periode en krijg de ene klap na de andere. Dit had ik dus echt niet zien aankomen. Alles wat ik tijdens ons eerste gesprek over Jan heb gezegd, kwam rechtstreeks uit mijn hart. Ik was zo gelukkig met hem… Ik heb nu ontzettend veel liefdesverdriet.”
Yolanthe zegt dat ze nauwelijks gedag heeft kunnen zeggen tegen Volendam. „Het was ontzettend heftig om mezelf steeds maar terug te zien. Ik heb niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van ons huis, omdat er allemaal pers voor de deur stond. Ik heb dit niet aan zien komen.”
„Ik was bij Jan, toen we die beelden zagen bij RTL Boulevard van mij en Wesley. Ineens leek het alsof ik een punt achter onze relatie had gezet en alsof ik was vreemdgegaan. Zo was het niet. Op het moment dat ik met Wesley zoende was het eigenlijk al over tussen Jan en mij. Jan zei ook: ’Dit is niet eerlijk naar jou toe...”
Dat zei Duderella beequeen. Jij lijkt mij wel een type om het aan te pappen met Liza en een foto van het glimlachende kindje te nemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef beequeen het volgende:
Incest is a bitch Annelies. En nu braaf je mandje in en je medicatie nemen. Slaap lekker.![]()
Ze woont bij iemand in. Een vriend of vriendin?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Jane het volgende:
Wel knap trouwens dat Yolanthe zo snel een huis in Amsterdam heeft kunnen vinden. Andere mensen kost dat beduidend meer moeite.
Ga ik kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
Straks een "openhartige" Yo bij shownieuws![]()
Ze wou ook pas op haar 43ste kinderen. Dat zegt ook wel wat over de sexuele vrijheid die ze genoot tijdens het soap-samenzijn met Jantje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef annelies30 het volgende:
We worden met z´n allen in de maling genomen. Het hele samenzijn van Jantje en Yolanthje was om hun carriere een boost te geven. Ik wist het meteen al. Niets hebben ze om elkaar gegeven. Jantje met jan en allevrouw tussendoor, Yolanthje met een timmerman en wellicht tegenspelers in de fiilms waarmee ze bezig is.
Uiteindelijk kon hun soap niet meer als geloofwaardig worden gezien voor het grote publiek door de parkeergarage-scene met Wesley Snijder. Als die parkeergarage-scene, die overigens niet volledig was, want we zagen niet hoe die afliep, niet had plaatsgevonden, dan waren Jantje en Yolanthje nog steeds gelukkig voor de buitenwereld bij elkaar geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |