Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zou ik zeggen enne de meerderheid is hier nog altijd monogaam hoor ,euh Psycho.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef spapaars het volgende:
Het enige verschil tussen Jantje en de rest van Volendam is, dat jantje het ook doet voor en na de Kermis dagen.
Ach man,Nou en?? ga jij maar eens goed naar alles platen luisteren,er zitten altijd wel stukjes in wat op iets bestaands lijkt, muggenzifterij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, mensen (we zien in SHO immers graag feiten only).... Here Comes The Sun is niet geschreven door Paul McCartney maar door George Harrison.
De gelijkenis is wel duidelijk, ja. Net ook even uitgetest op m'n vriend zonder te zeggen op welk Beatlesnummer het nummer van Jan zou moeten lijken, en die hoorde het ook gelijk. Boefje, die Jan. Maar ja, dat wisten we al.
Ach , als iets mij lekker in de oren klinkt vind ik t een leuke plaat, ik ben niet zon hartstochtelijke kenner als Annelies , ik let niet zo op de details,maarre t zal gerust wel waar zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Copycat het volgende:
Zo defensief, Annie! Mij klinkt het ook als ordinair en verre van subtiel jatwerk in de oren. En niet enkel van kleine stukjes.
Mag ik hieruit concluderen dat Y de sms'jes van J controleerde?quote:
Heb er familie wonen dus,inside information.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zou ik zeggen enne de meerderheid is hier nog altijd monogaam hoor ,euh Psycho.
Oke, maar ik zeg dat t percentage vreemdgangers overal even hoog ligt, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb er familie wonen dus,inside information.
1 familielid zat in het Volendams opera koor, maar mocht als geboren Amsterdammer niet meedoen met de vele uitspattingen tijdens de buitenlandse reizen, had iets te doen met herkenbaarheid van de baby;s en de te herleiden DNA.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, maar ik zeg dat t percentage vreemdgangers overal even hoog ligt, overdrijven is ook een vak.
Kan ik me niet voorstellen ,aangezien de leeftijd en types mensen in het koor......maar stel dat t wel zo is ,dan is dat toch een voorval ,en geen soddom en gomorra op aarde hier.In mijn kenissen en vriendenkring komt t weer zeer sporadisch voor,nou en ik ken heel veel mensen.maar ik ontken niet dat t hier ook gebeurt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 familielid zat in het Volendams opera koor, maar mocht als geboren Amsterdammer niet meedoen met de vele uitspattingen tijdens de buitenlandse reizen, had iets te doen met herkenbaarheid van de baby;s en de te herleiden DNA.
Overdrijven is mijn vak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen ,aangezien de leeftijd en types mensen in het koor......maar stel dat t wel zo is ,dan is dat toch een voorval ,en geen soddom en gomorra op aarde hier.In mijn kenissen en vriendenkring komt t weer zeer sporadisch voor,nou en ik ken heel veel mensen.maar ik ontken niet dat t hier ook gebeurt.
Dat zal best,trouwens mijn ervaring is dat de meeste vreemdgangers hier, mensen van buiten zijn ,die zich hier settelden.Ik heb t over de MEESTE he niet allemaal,dus ook Volendammers zef.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Overdrijven is mijn vak.![]()
Oompje zat wel in het VOK, da's ongelogen.
Bron.quote:Al wekenlang achtervolgen paparazzi Yolanthe en Wesley Sneijder in de hoop ze te kunnen betrappen. Jagen ze op een spook? Yolanthe vertelt het Primeurjagers....
Hebben Yolanthe Cabau van Kasbergen en voetballer Wesley Sneijder nu wel of niet iets met elkaar? Al sinds de breuk met Jan Smit wordt er druk gespeculeerd over wat de twee nu werkelijk hebben.
Op dit moment gaat men er vanuit dat er meer is dan een vriendschap. Paparazzi fotografen volgen al weken lang iedere stap die de twee maken.
Ook gisteravond was het volgens Yolanthe raak.
Ze begint er moe van te worden dat de fotografen zoeken naar iets wat er niet is. Althans dat vertelt zij Primeurjagers. Wij vroegen Yolanthe nogmaals of er jacht wordt gemaakt op een spook of dat er wel iets tussen haar en Wesley gaande is.
“Ik spreek echt de waarheid wanneer ik zeg dat Wesley en ik geen relatie hebben. We kunnen het gewoon goed met elkaar vinden. Daarom verdom ik het ook om samen op de foto te gaan.
Als we dat zouden doen , dan schrijft iedereen volgende week dat we een relatie hebben en dat is gewoon niet zo. Natuurlijk is er iets meer, maar geen verliefdheid. Ik voel gewoon prettig wanneer ik met Wesley uit ben.
Dat mag toch wel?
En als ik de afgelopen tijd een ding geleerd heb, is het wel om niet in de toekomst te kijken. Dat heeft geen enkele zin. Ik zie wel wat er gebeurd. Het gaat nu om het heden.
En als er inderdaad van een relatie sprake zou zijn met Wesley dat vertel ik heus wel. Maar er is niets en dat moet men maar eens geloven. Ik word zo moe van al die verhalen die mensen over ons bedenken zoals ons zogenaamd hand in hand te hebben zien lopen in Amsterdam.
Klopt helemaal niets van. Dus geloof me: een foto van ons beide komt er voorlopig echt niet”.
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef marky het volgende:
In het kader van alles gaat maar uitelkaar kan je op de site van boulevard een polletje invullen
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.
Oeh ik heb ook even gestemd voor Eddumquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
58% (waar ik mezelf ook onder schaar) gaat voor een zomerbreuk tussen Eddem en Micky.
Inmiddels 59% incl. ondergetekendequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels 61%quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |