abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:57:07 #51
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69849537
quote:
Yolanthe, Jennifer ( hartsvriendin van Yolanthe)
whehehehehehehhehehe
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:35:44 #52
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69851652
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

De tweede sylvie meis?
is munchen wel groot genoeg voor die twee ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_69853766
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
pi_69853776
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat ie kwaad genoeg is nu, maar die bom gaat barsten hoor, reken maar.....
Is dat zo?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:05:24 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69856942
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
Ja, het kan weer.... ik ben weer helemaal bijgelezen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:13:13 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69861232
Hotnieuws
quote:
Jan Smit op verzoek met Rita Verdonk in Villa Felderhof

Jan Smit en Rita Verdonk zijn samen te gast in het interviewprogramma Villa Felderhof met gastheer Rik Felderhof. Dat zegt Albert Verlinde vandaag op Q-Music. “Hij mocht zelf uitkiezen met wie hij Villa Felderhof in ging en hij koos voor Rita Verdonk“, aldus Verlinde. Hij weet niet waarom Smit voor Verdonk koos. Sidekick op Q-Music Jeroen Kijk in de Vegte heeft wel een vermoeden: “Ik heb het nagekeken en de gemeente Volendam liep ongeveer met vlag en wimpel vooraan als PVV-gemeente.”

Villa Felderhof is wel een leuk programma althans meestal
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:21:23 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69861569
De aflevering met Yolanthe en Gordon was ook leuk!

En Jan heeft toch ooit Ali B. op zijn muil getimmerd?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:28:00 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69861819
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Vivi het volgende:

En Jan heeft toch ooit Ali B. op zijn muil getimmerd?
Zoiets. Tijdens opnames van De Zwakste Schakel. Hoe het precies zat, weet ik niet meer. Maar zaterdag zie ik een vriendin die toen bij dat programma werkte en die kan het zich vast en zeker nog wel herinneren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69862739
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.

Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens. Eerst Yolanthe en dan Nederland voor de gek houden met zogenaamd een eigen nummer terwijl het van de Beatles af komt.
stadionwave
pi_69862911
Gerucht: Jan Dulles, de zanger van de 3 J's, zou tijdens het prorgamma De zomer voorbij in Spanje, graag naast Simon van Nick en Simon willen slapen. Simon zou echter proberen Gerard Joling over te laten komen naar Spanje zodat Gerard Joling naast Simon van Nick en Simon kan slapen.
stadionwave
pi_69863032
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.

Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens. Eerst Yolanthe en dan Nederland voor de gek houden met zogenaamd een eigen nummer terwijl het van de Beatles af komt.
Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uit
pi_69863391
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uit
Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)
start vervolgens een nep BZN-band met de van hun eerste hit gestolen naam Mon Amour en ze maken een eerste single die gestolen is van Danijela Martinovic uit Kroatie, ook op youtube.
Daarbij dan nog Stilte in de storm van Jan Smit die echt gemaakt is op de hit Here comes de sun van the Beatles. Anniebab, ga eerst alles eens uitzoeken wat ik schrijf voordat je weer een onbehouwen reactie plaatst.
stadionwave
pi_69863470
quote:

[..]

Volendammers staan bekend als matennaaiers.
zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:11:42 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69863473
Maar ik begrijp dus dat Jan bevriend is met Paul McCartney? De vuile matennaaier.
pi_69863602
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)
start vervolgens een nep BZN-band met de van hun eerste hit gestolen naam Mon Amour en ze maken een eerste single die gestolen is van Danijela Martinovic uit Kroatie, ook op youtube.
Daarbij dan nog Stilte in de storm van Jan Smit die echt gemaakt is op de hit Here comes de sun van the Beatles. Anniebab, ga eerst alles eens uitzoeken wat ik schrijf voordat je weer een onbehouwen reactie plaatst.
Oke, maar jij scheert iedereen over een kam ,want een handvol is nog niet heel Volendam, en ik had zo t idee dat jij geen volendammer was,een mens kan zich vergissen ja, en dat J. keizer meer optreed als ooit heb ik al meerder keren hier gezegd. Dat is zo, tot spijgens aan toe.
pi_69863842
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef purmernoord het volgende:

[..]

zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?
Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wave
stadionwave
pi_69863902
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wave
Nou en dan nog? 9 van de 10 platen zijn covers of lijken ergens op, ja behalve die van Jim Wave die zijn eh.....uniek?
pi_69864461
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Hotnieuws
[..]

Villa Felderhof is wel een leuk programma althans meestal
Jan houdt van oudere vrouwen, daarom
pi_69864514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Majar het volgende:

[..]

Jan houdt van oudere vrouwen, daarom
Hij wil nu eens een strenge oudere meesteres proberen denk ik
pi_69864721
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef annelies30 het volgende:
Gerucht: Jan Dulles, de zanger van de 3 J's, zou tijdens het prorgamma De zomer voorbij in Spanje, graag naast Simon van Nick en Simon willen slapen. Simon zou echter proberen Gerard Joling over te laten komen naar Spanje zodat Gerard Joling naast Simon van Nick en Simon kan slapen.
Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/
pi_69864841
quote:

Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens.
Nou inderdaad
pi_69864909
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/
ze verzint ze ter plekke denk ik

over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Matennaaiers Annelies bevuilt haar eigen nest, over matennaaiers gesproken....
pi_69865149
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:

[..]

over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Purmernoord het gaat niet alleen om het uiteenvallen. Jan Keizer wou ermee stoppen, de overige leden niet. En Jan Keizer wilde stoppen omdat ie moe was van optreden. Maar onderrtussen treedt ie meer op dan ooit. Lees nou eerst eens door voordat je weer een tendentieus commentaar geeft.
stadionwave
pi_69865238
quote:

[..]

Ja oke,maar Jan Keizer ging de opa spelen blablabla,en hij is nog niet van tv afgeweest en treed elke dag wel ergens op,ik hoor niet anders (van Volendammers nog t meest) dat ie errug snel moet stoppen.want Jan is UIT.Simpel zat.en nou sorry maar die Mon Amour band heb ik gister weer ff gezien, t zullen lieve mensen zijn dat zal best, maar ik vind t een aanfluiting.Die zanger die Jan K probeert na te bootsen in jonger jaren... echt bedroevend
pi_69865314
quote:

[..]

Ik bevuil inderdaad mijn eigen nest. Moeten ze boel maar niet naaien. Jij belt ook de buren als een Volendammer bij een andere Volendammer inbreekt. Dat is juist om het matennaaien te stoppen!
stadionwave
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:02:52 #76
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69865593
[gerard Joling mode]

WHOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOHOHOOOOOOOO

[/Gerard Joling mode]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69865875
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef versabommie het volgende:
[gerard Joling mode]

WHOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOHOHOOOOOOOO

[/Gerard Joling mode]
Wordt die arme Geer er ook nog ff aan zijn valse haren bijgesleept....
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:35:41 #78
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_69867070
quote:
.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg,
Offtopic: De Kast is weer bij elkaar, er komen zelfs nieuwe nummers aan!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:41:52 #79
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69867354
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Andromache het volgende:

[..]

Offtopic: De Kast is weer bij elkaar, er komen zelfs nieuwe nummers aan!
OMFG! Dat over-chauvinistische kutvolkje krijgt ook eens te weinig aandacht...

Beste friezen: Als jullie dan zo graag apart willen... ROT DAN OOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!

Beter een zus als hoer, dan een fries als broer!!!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69867523
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

OMFG! Dat over-chauvinistische kutvolkje krijgt ook eens te weinig aandacht...

Beste friezen: Als jullie dan zo graag apart willen... ROT DAN OOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!

Beter een zus als hoer, dan een fries als broer!!!
Zeeer sterk Versabommie. De naam kast (erin en eruit) wordt de laatste tijd trouwens wel vaak gebruikt. Wie zouden er nog meer in zitten? Misschien de hele Kast wel.
stadionwave
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:51:55 #81
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69867777
NIEUWS VERS HEET ENZO!!!
quote:
Yolanthe praat voor het eerst over breuk
Vanavond in Boulevard

Nu de breuk van Yolanthe en Jan in heel Nederland een beetje is bezonken, vindt Yolanthe het tijd om voor het eerst te praten over de gebeurtenis. Vanavond vertelt ze in RTL Boulevard hoe het met haar gaat.

Yolanthe deed dinsdagmiddag een fotoshoot voor haar rol in Voetbalvrouwen. RTL Boulevard was daarbij aanwezig en ging in gesprek met de veelbesproken actrice.
Fok!bejaarde
pi_69867828
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef Anosmie het volgende:
NIEUWS VERS HEET ENZO!!!
[..]

Hehe weer ns kolen op tvuur..t werd tijd!
pi_69867882
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef annelies30 het volgende:
Ik vind het een leuk gerucht hoorrrrr....
Wat mij betreft doet Geer nu ook mee!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:55:41 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69867907
Mooi. Kan al dat gewauwel over Kasten en Keizers weer naar de achtergrond. Ben benieuwd welke nietszeggende oneliners er vanavond door Yo worden uitegsproken. Of zal het echt opzienbarend zijn?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:57:21 #85
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69867960
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Kan al dat gewauwel over Kasten en Keizers weer naar de achtergrond. Ben benieuwd welke nietszeggende oneliners er vanavond door Yo worden uitegsproken. Of zal het echt opzienbarend zijn?
Ik gok op een 1-2tje ala:
Boulevard: Yolanthe! Yolanthe! Hoe is het met je?
Yo: ..Goed.
Exit Yo.
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:18:36 #86
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69868776
Is het eerste vaatje Paling ook vandaag verkocht?
pi_69869005
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het eerste vaatje Paling ook vandaag verkocht?
neuhhh, maar ik heb net ff die ouwe topics gelezen.....die waren echt goed.(Behalve dan enkele beschamende stukjes van mij dan)We kunnen t wel als scenario verkopen!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:27:00 #88
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69869042
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

neuhhh, maar ik heb net ff die ouwe topics gelezen.....die waren echt goed.(Behalve dan enkele beschamende stukjes van mij dan)We kunnen t wel als scenario verkopen!!
. Ff uitprinten en bundelen .
pi_69869580
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
zal toch niet?

zou wel lachen zijn, Yo die eens even er rustig voor gaat zitten om lekker uit de doeken te doen hoe die rat van een Jan nu écht is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69869804
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zal toch niet?

zou wel lachen zijn, Yo die eens even er rustig voor gaat zitten om lekker uit de doeken te doen hoe die rat van een Jan nu écht is
Welnee, die zit al volop in haar voetbalvrouwen-rol, letterlijk en figuurlijk.Sms't de hele dag al met Sylvie waar ze nu weer moeten gaan lunchen ,Jan Smit -verhaal zal ze afdoen met iets van ,te snel bij elkaar gaan wonen,of zoiets.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 17:56:57 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_69869975
Jemig, ben je er even niet, gebeurt er vanalles. Ik zit klaar voor Boulevard.....dat rijmt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69871099
ik zit klaaaar!!!!!!
...and that's the way the cookie crumbles.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 18:59:56 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_69871830
Ik begrijp er geen fuck van. Een interview met Yo samen met andere voetbalvrouwen. Is Yo inmiddels officieel voetbalvrouw?
― Mark Twain
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:01:24 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69871882
De televisieserie Voetbalvrouwen, beequeen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 19:06:26 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_69872067
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
De televisieserie Voetbalvrouwen, beequeen.
Oh, ik ben niet echt op de hoogte merk ik wel. Of gaat het over Wes, Raf en Silvie. Ben het spoor bijster.
― Mark Twain
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:09:34 #96
251975 kissaa
fka: kissa
pi_69872189
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, ik ben niet echt op de hoogte merk ik wel. Of gaat het over Wes, Raf en Silvie. Ben het spoor bijster.
Deze tv-serie BQ: http://rtl.nl/soaps/voetbalvrouwen/home/index.xml
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:09:39 #97
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69872192
Ik ben benieuwd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:09:45 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69872198
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yo heeft een rol in de serie "Voetbalvrouwen" en omdat Yo van het method acting is moest ze wel weten wat het is om een voetbalvrouw te zijn, dus een beetje rommelen met Wesley, Jan boos, verkering over, Yo nog meer ervaring zodat ze haar rol nog beter kan spelen.

Wat een vakvrouw hè, die Yo, ze heeft alles over voor haar carrière, zelfs haar relatie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 19:14:34 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_69872378
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:

Yo heeft een rol in de serie "Voetbalvrouwen" en omdat Yo van het method acting is moest ze wel weten wat het is om een voetbalvrouw te zijn, dus een beetje rommelen met Wesley, Jan boos, verkering over, Yo nog meer ervaring zodat ze haar rol nog beter kan spelen.

Wat een vakvrouw hè, die Yo, ze heeft alles over voor haar carrière, zelfs haar relatie
Kijk, nu ben ik weer helemaal op de hoogte. Van de ene RLS in de andere RLS, maar dan om het echie.

Heerlijk, je leven te delen met je medemens cq Fok!kers. Ik hou durfan.
― Mark Twain
pi_69872502
jiezusssss wat duurt dat lang die boelevaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')