whehehehehehehhehehequote:Yolanthe, Jennifer ( hartsvriendin van Yolanthe)
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ie kwaad genoeg is nu, maar die bom gaat barsten hoor, reken maar.....
Ja, het kan weer.... ik ben weer helemaal bijgelezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
quote:Jan Smit op verzoek met Rita Verdonk in Villa Felderhof
Jan Smit en Rita Verdonk zijn samen te gast in het interviewprogramma Villa Felderhof met gastheer Rik Felderhof. Dat zegt Albert Verlinde vandaag op Q-Music. “Hij mocht zelf uitkiezen met wie hij Villa Felderhof in ging en hij koos voor Rita Verdonk“, aldus Verlinde. Hij weet niet waarom Smit voor Verdonk koos. Sidekick op Q-Music Jeroen Kijk in de Vegte heeft wel een vermoeden: “Ik heb het nagekeken en de gemeente Volendam liep ongeveer met vlag en wimpel vooraan als PVV-gemeente.”
Zoiets. Tijdens opnames van De Zwakste Schakel. Hoe het precies zat, weet ik niet meer. Maar zaterdag zie ik een vriendin die toen bij dat programma werkte en die kan het zich vast en zeker nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Vivi het volgende:
En Jan heeft toch ooit Ali B. op zijn muil getimmerd?
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er toch wel weer nieuws komen ,we raken ontregeld hier,ik luisterde net naar "stilte in de storm'van Jan op de radio,en kwam tot de conclusie dat ie toch best leuke liedjes heeft en veel mensen een plezier doet met zijn muziek,dus ik vind dat we hem hier wat zachter moeten aanpakken.
Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.
Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens. Eerst Yolanthe en dan Nederland voor de gek houden met zogenaamd een eigen nummer terwijl het van de Beatles af komt.
Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben jij een gefrustreerde jas ooit door een v'dammer maat genaaid of ....leg eens uit
zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Stilte in de storm heeft Jan Smit geplagiaat van Here comes the sun van the Beatles.
Volendammers staan bekend als matennaaiers.
Oke, maar jij scheert iedereen over een kam ,want een handvol is nog niet heel Volendam, en ik had zo t idee dat jij geen volendammer was,een mens kan zich vergissen ja, en dat J. keizer meer optreed als ooit heb ik al meerder keren hier gezegd. Dat is zo, tot spijgens aan toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Volendammer, jij dus niet. Voorbeelden te over dat ze matennaaiers zijn in kleine kring. Bekender is dat behalve Jan Smit die Yolanthe genaaid heeft met Fleur, Jan Keizer de BZN genaaid heeft met dat hij moe was optreden en ondertussen meer optreedt dan ooit. De drummer Jack Veerman (Dekker)
start vervolgens een nep BZN-band met de van hun eerste hit gestolen naam Mon Amour en ze maken een eerste single die gestolen is van Danijela Martinovic uit Kroatie, ook op youtube.
Daarbij dan nog Stilte in de storm van Jan Smit die echt gemaakt is op de hit Here comes de sun van the Beatles. Anniebab, ga eerst alles eens uitzoeken wat ik schrijf voordat je weer een onbehouwen reactie plaatst.
Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wavequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef purmernoord het volgende:
[..]
zo, dat roept dan maar wat.. onderbouw dat eens met feiten?
Nou en dan nog? 9 van de 10 platen zijn covers of lijken ergens op, ja behalve die van Jim Wave die zijn eh.....uniek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Het zijn feiten. Ga eerst maar eens naar Here comes the sun van the Beatles luisteren op youtbe. En Danijela Martinovic op youtube met de titel Sto sam ja sto si ti night drive mix waar Let's forgive and forget van de Mon amour band op is gemaakt. Het matennaiiers verhaal had ik ook al onderbouwd met feiten. Dus eerste tot 10 tellen en goed mijn verhaal lezen en uitzoeken. Groetjes Annelies30 in love with Jim Wave
Jan houdt van oudere vrouwen, daaromquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Hotnieuws![]()
[..]
Villa Felderhof is wel een leuk programma althans meestal
Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef annelies30 het volgende:
Gerucht: Jan Dulles, de zanger van de 3 J's, zou tijdens het prorgamma De zomer voorbij in Spanje, graag naast Simon van Nick en Simon willen slapen. Simon zou echter proberen Gerard Joling over te laten komen naar Spanje zodat Gerard Joling naast Simon van Nick en Simon kan slapen.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef annelies30 het volgende:
Volendammers staan bekend als matennaaiers. Het blijkt maar weer eens.
ze verzint ze ter plekke denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dis is ook niet zo erg goed onderbouwd denk ik, zelfs niet als gerucht.....?/
Purmernoord het gaat niet alleen om het uiteenvallen. Jan Keizer wou ermee stoppen, de overige leden niet. En Jan Keizer wilde stoppen omdat ie moe was van optreden. Maar onderrtussen treedt ie meer op dan ooit. Lees nou eerst eens door voordat je weer een tendentieus commentaar geeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ze verzint ze ter plekke denk ik
over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Matennaaiers Annelies bevuilt haar eigen nest, over matennaaiers gesproken....
Ja oke,maar Jan Keizer ging de opa spelen blablabla,en hij is nog niet van tv afgeweest en treed elke dag wel ergens op,ik hoor niet anders (van Volendammers nog t meest) dat ie errug snel moet stoppen.want Jan is UIT.Simpel zat.en nou sorry maar die Mon Amour band heb ik gister weer ff gezien, t zullen lieve mensen zijn dat zal best, maar ik vind t een aanfluiting.Die zanger die Jan K probeert na te bootsen in jonger jaren... echt bedroevendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
over matennaaiers.. ik vind het niet zo gek dat een band na een jaar of 30 uiteenvalt.. de meeste huwelijken duren zelfs korter en na een huwelijk blijven de meesten ook niet alleen. Gebeurt overigens ook buiten het 3e klaphek: de kast -> sieb vd ploeg, direct->tim akkerman, volumia ->xander toppers -> gerard Joling enfin ga zo maar ff door.
Ik bevuil inderdaad mijn eigen nest. Moeten ze boel maar niet naaien. Jij belt ook de buren als een Volendammer bij een andere Volendammer inbreekt. Dat is juist om het matennaaien te stoppen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |