Dat komen ze dus niet te wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt! Maar om het tegendeel te bewijzen moet ik je vrouwengeheimen gaan vertellen.
Weet niet of vrouwen me dat in dank afnemen.
Ik? Ik zeur nooit.quote:
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.quote:
Je begon met klagenquote:
Ik kan nog wel ietsquote:
Succes, tot zoquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Gegroet aan u allen, veel plezier zonder mij (en dat zal vast wel lukken)
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ga je nou tegen je eigen principes in?
Dan moet je zelf ook niets zeggen natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Tot laterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
(ps: nu maar hopen dat deze snel vol zit, dan mag ik weer).![]()
![]()
Tja, dan zul je toch echt nog meer tegen je eigen principes in moeten gaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Liefde houd je niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat doe je dan hier als je t niet gezellig vind?
Dat ook.quote:
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.quote:
Duim!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
Het komt wel goed. Just go with to flow.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
En ik dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
fijne dag verder
Wat een ramp!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
Douche jij nooit op zondag dan?quote:
Als ik daar geen zin in heb niet neequote:
Okequote:
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.quote:
Ohquote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Q![]()
[..]
bedoel meer dan alleen gedag zeggen
Alleen douchen is ook stukken minder leukquote:
Niet singles zijn ook welkom hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
Toyboy?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:gister zo'n leuk knulletje gesproken enzo
en nu vind ik wel jammer dat ik zn naam niet gevraagd heb
![]()
niet dat t relatie materiaal was maar kweenie was gewoon zo'n cutiehe
God, ik zou er trots op zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Kloptquote:
Echt?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Veel oefenen dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.
1: ik doe geen toyboys meequote:
Ik zal mijn best doen!quote:
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
*aantekeningen maakt*quote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon daten joh en vooraf aangeven dat je geen serieuze relatie wil!
niet generaliseren graagquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezienquote:
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?quote:
theoretisch mss welquote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezien.
Prima, ik moet toch oefenen!quote:
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?
1-0quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
theoretisch mss wel
maar joh ik laat in een fobo al totaal geen indruk op je achter dat zou echt niets worden
Dat hebben we allemaal wel zo af en toequote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima, ik moet toch oefenen!
O ja, ik ben niet in voor een serieuze relatie zie je wel ik leer wel wat!
Tja wie niet maar om dan maar met alles genoegen te nemen ? Is dat juist niet een van de wegen om juist alleen achter te blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je dan vanzelf wel achter dacht ik zo!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88
je bent een goeie leerling, is dat op alle vlakken zo?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
28!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
al zo op leeftijd dat dat soort angsten om de hoek komen?
ahjoh lekker leven dan en als je er bij sterft dan is dat alleen zijn toch al niet meer aan de ordequote:
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
Tja wie niet maar om dan maar met alles genoegen te nemen ? Is dat juist niet een van de wegen om juist alleen achter te blijven
quote:
Tsja je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
1: ik doe geen toyboys mee
2: daar was ie te jong voor geloof dat dat echt niet verantwoord zou zijn (wel meerderjarig hoor dat wel)
kweenie was gewoon echt een leuk manneke
Nou ja, misschien is alleen blijven wel zo slecht nog niet. Het is in ieder geval beter dan steeds in een relatie zitten die nooit kan lukken. En ja, daar word je denk ik alleen maar eenzamer van. Als ik ooit leer gewoon happy single te zijn ben ik misschien niet meer zo op zoek naar het hebben van een relatie puur om het hebben van een relatie zodat ik mij niet alleen voel.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh lekker leven dan en als je er bij sterft dan is dat alleen zijn toch al niet meer aan de orde
wel tikje dubbel je wil geen relatie maar wel bang om alleen te blijven
De kardinaal klinkt anders niet echt heel eenzaam... Dus tja ik twijfel nogquote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..
Niks mis mee toch?quote:
Ik had het niet over D_K, hij maakt zichzelf wijs dat hij alleen is, terwijl dat helemaal niet zo is, imo. Ik bedoelde in het algemeenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
De kardinaal klinkt anders niet echt heel eenzaam... Dus tja ik twijfel nog
Klagen is zonde van de energiequote:
Ik ben geen klagerquote:
quote:
Jaquote:
kee je wil dus wel een relatie alleen een juistequote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is alleen blijven wel zo slecht nog niet. Het is in ieder geval beter dan steeds in een relatie zitten die nooit kan lukken. En ja, daar word je denk ik alleen maar eenzamer van. Als ik ooit leer gewoon happy single te zijn ben ik misschien niet meer zo op zoek naar het hebben van een relatie puur om het hebben van een relatie zodat ik mij niet alleen voel.
Op jouw leeftijd mag je best een pleziertje hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt maar t was zooooooooooooo een leuke he, niet speciaal t uiterlijk dat was wel leuk maar zn innerlijk
t was dat je duidelijk zag dat t een jonkie was anders had ik m wel ouder gegeven.
als iemand op fok een topic leest dat er door een knulletje 'gescoord' (euh nee das teveel was alleen maar soenuh) heeft met een OUDE vrouw dan waarschuw me evenwie weet is hij het wel gheghe
Negatieve energie + negatieve aandacht = positiefquote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klagen is zonde van de energie
Leeftijd is ook maar een getal en je bent zo jong als jij je voelt.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt maar t was zooooooooooooo een leuke he, niet speciaal t uiterlijk dat was wel leuk maar zn innerlijk
t was dat je duidelijk zag dat t een jonkie was anders had ik m wel ouder gegeven.
als iemand op fok een topic leest dat er door een knulletje 'gescoord' (euh nee das teveel was alleen maar soenuh) heeft met een OUDE vrouw dan waarschuw me evenwie weet is hij het wel gheghe
en bedankt hequote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd mag je best een pleziertje hebben
dat doet het ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel wel beetje deel met hem. Maar ik geen niet negatief denken vandaag, dus roep ik heel hard dat het wel goed komt enzo..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee je wil dus wel een relatie alleen een juiste
maar door je angst om alleen te blijven pak je met minder genoegen en dat gaat dan aan je knagen!?!?!
Ok!quote:en daar is nu dus daten voor uitgevonden!
dus daten en als je genoeg date kom je vanzelf de juiste wel eens tegen....
en niet eerder aan iets serieuzers beginnen
Graag gedaan, je bent ook goed bezigquote:
Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had het niet over D_K, hij maakt zichzelf wijs dat hij alleen is, terwijl dat helemaal niet zo is, imo. Ik bedoelde in het algemeen
zie t positief in beter 4 maanden dan telkens 7 jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat doet het ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel wel beetje deel met hem. Maar ik geen niet negatief denken vandaag, dus roep ik heel hard dat het wel goed komt enzo..
Maar ik zou het niet erg vinden om eens een keertje langer een relatie te hebben dan mijn inmiddels beruchte 4 maanden. Op een of andere manier lukt het mij maar niet om dat kantel punt te breken.
Dus als HW aan je voelt is hij ook 22quote:
Ze snapte hem volgens mij zelf ook alquote:
eensquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?
En om het weer algemeen te trekken, maken we juist op deze zwakke momenten niet de meest foute keuzes?
Nou ja,ik voel er niet aan op het moment, maar het was het laatstequote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sjesus maar jij bent veul ouder dan ik, jij bent nog meer pedo dan ik
quote:
nu volg ik m niet meer en ik ben geeneens blondquote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze snapte hem volgens mij zelf ook al.
Aan de ene kant heb ik geen hoge eisenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?
En om het weer algemeen te trekken, maken we juist op deze zwakke momenten niet de meest foute keuzes?
oh de laatste telt?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja,ik voel er niet aan op het moment, maar het was het laatste.
Ik hoop 29 te zijn, maar dat kan tot oktober durenquote:
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik zag hetquote:
Valt toch wel 34 is nog niet zo oudquote:
hehe... ja dat schiet ook niet op.. maar elk jaar in een dip zitten omdat je relatie weer eens mislukt is, is ook niet tof kan ik je uit ervaring meldenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie t positief in beter 4 maanden dan telkens 7 jaardas pas zonde van je tijd
het is boven mij echte leeftijdquote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt toch wel 34 is nog niet zo oud*zonder te lachen
minder lang in een dip blijven zitten danquote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe... ja dat schiet ook niet op.. maar elk jaar in een dip zitten omdat je relatie weer eens mislukt is, is ook niet tof kan ik je uit ervaring melden
kalm aan kom er al aanquote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is boven mij echte leeftijd
ik wil dus even snel nog een jonkie voelen
Je maakt de vraag alleen maar interessanterquote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.
Ik ga om uiterlijk niets verbreken. Als ik dat andersom bekijk, zou ik dat absoluut niet tof vinden (al zal niemand daar eerlijk over zijn). Als ik iemand écht leuk vind, dan is zijn uiterlijk hoe dan ook geweldig voor mijquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Je maakt de vraag alleen maar interessanterWat doe je als je het innerlijk heel erg aanspreekt maar het uiterlijk je niet mega tegenvalt maar ook niet gelijk van je stoel blaast ?
Wat is dan de meest wijze manier van verder gaan ?
ligt eraan of je je toch fysiek wel aangetrokken voelt denk ik. als je dat niet voelt en niet kunt gaan voelen dan houdt het gauw op lijkt mij... en verder is uiterlijk niet belangrijk vind ik. als je gek op iemand bent zie je er altijd wat moois inquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je maakt de vraag alleen maar interessanterWat doe je als je het innerlijk heel erg aanspreekt maar het uiterlijk je niet mega tegenvalt maar ook niet gelijk van je stoel blaast ?
Wat is dan de meest wijze manier van verder gaan ?
*Snaptquote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
het schijnt dat ik hier een nogal gevoelloze indruk achterlaat. geloof me: ik heb ook gevoel. alleen zit het wat minder aan de oppervlakte en zoek ik vooral afleiding in leuke dingen doen en grapjes maken.
daarbij geef ik liever kwaak even de ruimte om zn verhaal kwijt te kunnen zonder over mezelf te zitten klagen.
dat dus een beetje.
voor mij is innerlijk zoveel belangrijker dan uiterlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.
slimpie heb je adres niet, rij nu doelloos rondjesquote:
Zowaar eensquote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga om uiterlijk niets verbreken. Als ik dat andersom bekijk, zou ik dat absoluut niet tof vinden (al zal niemand daar eerlijk over zijn). Als ik iemand écht leuk vind, dan is zijn uiterlijk hoe dan ook geweldig voor mij
Als de hele wereld zo zou denken, blijf ik mijn hele leven single, want ook mn rolstoel/krukken horen bij mn uiterlijk. En dat is vaak een niet te nemen hindernisquote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
En laat ik dan ook even antwoord geven op mijn eigen vraag, wel zo eerlijk. Ik val voor een deel op uiterlijk, maar vooral op innerlijk. Tuurlijk heb ik wel bepaalde eisen, maar het is niet zo dat ik iemand er op af wijs als deze niet aan mijn droombeeld voldoet. Of dat nu leeftijd of desperatie is, daar ben ik nog niet uit. Weet wel dat als ik naar mijn relatie verleden kijk, er eigenlijk geen echte lijn op te trekken is behalve dat ze allemaal langer haar hadden.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
het schijnt dat ik hier een nogal gevoelloze indruk achterlaat. geloof me: ik heb ook gevoel. alleen zit het wat minder aan de oppervlakte en zoek ik vooral afleiding in leuke dingen doen en grapjes maken.
daarbij geef ik liever kwaak even de ruimte om zn verhaal kwijt te kunnen zonder over mezelf te zitten klagen.
dat dus een beetje.
jij bent weg, de meisjes vinden het niet zo boeiend meerquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als de hele wereld zo zou denken, blijf ik mijn hele leven single, want ook mn rolstoel/krukken horen bij mn uiterlijk. En dat is vaak een niet te nemen hindernis
edit: ik bedoel dus als heel de wereld alleen voor uiterlijk zou gaan
Ben zelf niet bepaald moeders mooiste, en toch is mij ook gelukt, dus jou lukt het ookquote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als de hele wereld zo zou denken, blijf ik mijn hele leven single, want ook mn rolstoel/krukken horen bij mn uiterlijk. En dat is vaak een niet te nemen hindernis
Meisjessss ik ben er weerquote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent weg, de meisjes vinden het niet zo boeiend meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Dat is lief van jequote:
Nee maar niet tof vinden is logisch maar wat doe je er tegenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga om uiterlijk niets verbreken. Als ik dat andersom bekijk, zou ik dat absoluut niet tof vinden (al zal niemand daar eerlijk over zijn). Als ik iemand écht leuk vind, dan is zijn uiterlijk hoe dan ook geweldig voor mij
Iets moois in iemand zien, zie je dat niet direct vanaf het begin dan al ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan of je je toch fysiek wel aangetrokken voelt denk ik. als je dat niet voelt en niet kunt gaan voelen dan houdt het gauw op lijkt mij... en verder is uiterlijk niet belangrijk vind ik. als je gek op iemand bent zie je er altijd wat moois in
mwah er zijn ook mensen die daar aan voorbij kunnen kijkenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik kan het ook best aardig relativeren hoor, baal zeker wel dat het niets geworden is maar de wereld stopt niet met draaien. En dat happy single ding moet ik nog even wat meer aan werken, want zo happy was ik als single ook nooit. Maar daar heb ik gisteren al een heel verhaal over geschreven en dat voelt ook vandaag nog steeds zo.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
minder lang in een dip blijven zitten dan
meer relativeren, helaas het is niets geworden, kan gebeuren, leuke tijd gehad dat koesteren even EVEN dus! er van balen en dan weer gewoon door met happy single zijn dan komt er vanzelf wel weer iemand voorbij wandelen!
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
dat dus een beetje.
dat hoeft dus echt nietquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iets moois in iemand zien, zie je dat niet direct vanaf het begin dan al ?
Niet teveel mee bezig zijn, je eigen dingen doen die je leuk vindt en dan kom je vast wel iemand tegen. Zoeken is het slechtste wat je kan doenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom is dit allemaal zo moeilijk?Al dat gedoe rond relaties, dating en weetikveelwat ik snap er echt gewoon niks van. Ik wil gewoon iemand om mijn heel hebben. Ik voel mij nu zo alleen en leeg.
zo kwam je bij mij niet over hoor.. en goed ken ik je niet.. iedereen doet het op zijn/haar eigen manier..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
dat dus een beetje.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft dus echt niet
zo kan iemand er op het eerste gezicht niet zo heel aantrekkelijk (voor je) uitzien maar als je er dan mee omgaat zie je opeens dat bij het lachen de ogen zo leuk twinkelen of als iemand praat het neusje zo lief op en neer wipt of je bekijkt iemand beter en ziet opeens dat deze wel heel mooi gevorme lippen heeft
ik verzin maar even wat, op het eerste gezicht krijg je een indruk maar details komen later pas...
Tuurlijk komt het goed. Alleen dat duurt soms even.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah er zijn ook mensen die daar aan voorbij kunnen kijken
en zo heeft iedereen wel hindernissen die het voor anderen moeilijker maken om voor je te kiezen.
ik heb 3 kinderen das bijna nog erger dan een rolstoel en krukken voor mannen![]()
komt helemaal goed hoor
Beter kan je het niet zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet teveel mee bezig zijn, je eigen dingen doen die je leuk vindt en dan kom je vast wel iemand tegen. Zoeken is het slechtste wat je kan doen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus... uiterlijk is leuk, maar ik heb liever een mooi mens in een 'redelijke' verpakking dan een mooie verpakking.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan of je je toch fysiek wel aangetrokken voelt denk ik. als je dat niet voelt en niet kunt gaan voelen dan houdt het gauw op lijkt mij... en verder is uiterlijk niet belangrijk vind ik. als je gek op iemand bent zie je er altijd wat moois in
klopt voor murm was je ook al niet happy (verre van) en tijdens zat je ook al niet super in je velletje. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, maar ik lees wel allemaal externe factoren die t maken dat je je kut voelt en niet happy bent. Geluk zit toch echt in jezelf dus al zijn er al die facoren je kan best een tikje happy voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik kan het ook best aardig relativeren hoor, baal zeker wel dat het niets geworden is maar de wereld stopt niet met draaien. En dat happy single ding moet ik nog even wat meer aan werken, want zo happy was ik als single ook nooit. Maar daar heb ik gisteren al een heel verhaal over geschreven en dat voelt ook vandaag nog steeds zo.
Nu moeten jullie niet gelijk denken dat ik mijn hele leven aan Murmeli opgehangen had, want zo erg was het niet. Maar de hele relatie was wel een van mijn lichtpuntjes sinds tijden. Maar gelukkig heb ik door die hele break-up ook een hoop geleerd en dat er wel degelijk meer mensen zijn die om mij geven als ik dacht. En daar ben ik best dankbaar voor
Nog nooit mee gemaakt maar het kan blijkbaar dusquote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft dus echt niet
zo kan iemand er op het eerste gezicht niet zo heel aantrekkelijk (voor je) uitzien maar als je er dan mee omgaat zie je opeens dat bij het lachen de ogen zo leuk twinkelen of als iemand praat het neusje zo lief op en neer wipt of je bekijkt iemand beter en ziet opeens dat deze wel heel mooi gevorme lippen heeft
ik verzin maar even wat, op het eerste gezicht krijg je een indruk maar details komen later pas...
Dat is waar. Maar ik zou gewoon iemand willen hebben om te knuffelen ofzo. Veel meer hoeft van mij niet eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet teveel mee bezig zijn, je eigen dingen doen die je leuk vindt en dan kom je vast wel iemand tegen. Zoeken is het slechtste wat je kan doen.
dat is niet zo'n probleemquote:Op zondag 7 juni 2009 17:43 schreef 360spider het volgende:
Meestal is het leuker als je gewoon iemand tegenkomt en het klikt!!
Heb een waslijstquote:Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is niet zo'n probleem
maar dan die klik weten te behouden en niet binnen korte tijd de interesse weer verliezen das lastiger!
en zo heeft iedereen zn eigen euvel!
Die zijn knuffelbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik val sowieso nooit op de heel erg opvallende types, de blondjes met veel uiterlijk vertoon ala Pam Anderson ofzo. Ik trek meestal richting de wat stillere ingetogen typjes.
Uiteraard wel met een bepaalde cuteness.
ja maar geef jij iemand dan nog wel aandacht als het uiterlijk mss niet geheel is wat je wil zien?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog nooit mee gemaakt maar het kan blijkbaar dus![]()
Dan kunnen wij inderdaad beter niet daten.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik val sowieso nooit op de heel erg opvallende types, de blondjes met veel uiterlijk vertoon ala Pam Anderson ofzo. Ik trek meestal richting de wat stillere ingetogen typjes.
Daar waren we al achter toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan kunnen wij inderdaad beter niet daten.
Wel weer leuk voor de veranderingquote:
Hoiquote:Op zondag 7 juni 2009 17:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan kunnen wij inderdaad beter niet daten.
Iemand moet toch wel "iets" hebben. Als ik het op het eerste gezicht niet zie, dan is het bij mij nog nooit later gekomen eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar geef jij iemand dan nog wel aandacht als het uiterlijk mss niet geheel is wat je wil zien?
want sja dan heb je geeneens de kans om dat mee te maken en het mooie in de mens te zien die je op het eerste moment mist....
100% eensch!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt voor murm was je ook al niet happy (verre van) en tijdens zat je ook al niet super in je velletje. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, maar ik lees wel allemaal externe factoren die t maken dat je je kut voelt en niet happy bent. Geluk zit toch echt in jezelf dus al zijn er al die facoren je kan best een tikje happy voelen
komt nog wel zeker weten! gun jezelf er ook de tijd voor
Omdat ik dit gezeik eigenlijk net achter de rug hadquote:Op zondag 7 juni 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk waarom wordt je daar depri van?
nee ok IETS wel, maar hoeft ook niet perse over relatie materiaal te gaan kan ook vriendschappelijk, dat iemand een leuke vriend is maar niet echt aantrekkelijk en je gaat met elkaar om en dan merk je bepaalde puntjes op.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Iemand moet toch wel "iets" hebben. Als ik het op het eerste gezicht niet zie, dan is het bij mij nog nooit later gekomen eigenlijk.
Ik vind het met name goedquote:
kweenie over welk puntje ontopic het gaatquote:Op zondag 7 juni 2009 17:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Omdat ik dit gezeik eigenlijk net achter de rug haden er veel herkenning in lees
Uiteraard moet er wel iets van aantrekking inzitten, maar dat kan wat al gezegd was ook na verloop van tijd komen. Was vorige week op kreta, meisje leren kennen, op het eerste gezicht wel een leuke meid, maar beetje nors. Pas toen ze wat lachte en los kwam was ik verkochtquote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok IETS wel, maar hoeft ook niet perse over relatie materiaal te gaan kan ook vriendschappelijk, dat iemand een leuke vriend is maar niet echt aantrekkelijk en je gaat met elkaar om en dan merk je bepaalde puntjes op.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
Ik ben echt dolgelukkig
Wat stom!
En fijn
en
Mhh daar heb je ook wel weer gelijk in...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar geef jij iemand dan nog wel aandacht als het uiterlijk mss niet geheel is wat je wil zien?
want sja dan heb je geeneens de kans om dat mee te maken en het mooie in de mens te zien die je op het eerste moment mist....
klopt dat ik daarvoor ook niet happy was.. Ik had, nee heb het gewoon taai om te aarden hier.. Ik probeer het geluk ook zoveel mogelijk in mijzelf te zoeken, alleen, en daar komt die verekte maar weer, maar ik ben ook beetje moe van het vechten.. vechten met mijzelf voor geluk, eigen geluk en relatie geluk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt voor murm was je ook al niet happy (verre van) en tijdens zat je ook al niet super in je velletje. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, maar ik lees wel allemaal externe factoren die t maken dat je je kut voelt en niet happy bent. Geluk zit toch echt in jezelf dus al zijn er al die facoren je kan best een tikje happy voelen
komt nog wel zeker weten! gun jezelf er ook de tijd voor
klagen en relatieproblemen kwaak en murmquote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kweenie over welk puntje ontopic het gaat
maar
Daar heeft ze een heel goed punt...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh daar heb je ook wel weer gelijk in...
Ja, dat je iemand aardig vindt en later beseft dat ie niet gewoon aardig is, maar geweldig en dat je niemand anders meer ziet staanquote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok IETS wel, maar hoeft ook niet perse over relatie materiaal te gaan kan ook vriendschappelijk, dat iemand een leuke vriend is maar niet echt aantrekkelijk en je gaat met elkaar om en dan merk je bepaalde puntjes op.
JB! Wat heerlijk voor je! Ben je nog in Lelystad?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Ik ben echt dolgelukkig
Wat stom!
En fijn
en
nu niet meteen t eerste best gedrocht gaan daten en op zoek gaan naar t mooie hequote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh daar heb je ook wel weer gelijk in...
*geeft knuffel*quote:Op zondag 7 juni 2009 17:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Omdat ik dit gezeik eigenlijk net achter de rug haden er veel herkenning in lees
fuck daar gaat me planquote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu niet meteen t eerste best gedrocht gaan daten en op zoek gaan naar t mooie he
ho... voor relatie problemen moet je een relatie hebben hequote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
klagen en relatieproblemen kwaak en murm
spuit 11quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Ik ben echt dolgelukkig
Wat stom!
En fijn
en
je snapt me wel toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ho... voor relatie problemen moet je een relatie hebben heen dat hebben wij beetje helaas niet meer sinds vrijdag avond.
nee, thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
JB! Wat heerlijk voor je! Ben je nog in Lelystad?
ben je ookquote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klopt dat ik daarvoor ook niet happy was.. Ik had, nee heb het gewoon taai om te aarden hier.. Ik probeer het geluk ook zoveel mogelijk in mijzelf te zoeken, alleen, en daar komt die verekte maar weer, maar ik ben ook beetje moe van het vechten.. vechten met mijzelf voor geluk, eigen geluk en relatie geluk.
En gelukkig, en daar ben ik Murmeli echt zwaar dankbaar voor, heeft zij me wel geleerd dat ik gewoon een tof persoon ben!
Ik ook welquote:Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef HeatWave het volgende:
Kan merken dat wijsheid met jaren komtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook
ze zeggen als t om relaties gaat dat je niet moet zoeken
zo is t met geluk i jezelf ook, je wilt te graag te veel te hard.
doe es gewoon een tijdje leven, langzaam aan komen dingen op de rails, wonden veranderen in littekens en vanzelf ga je dingen meer positief inzien en merk je dat je in een opwaartse spiraal zit en je zowaar afentoe gelukkig begint te voelen, zomaar
Duim de psychologe heeft gesproken
maar bedoel t goed
als het vechten in je uppie niet lukt moet je er hulp bij zoeken.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klopt dat ik daarvoor ook niet happy was.. Ik had, nee heb het gewoon taai om te aarden hier.. Ik probeer het geluk ook zoveel mogelijk in mijzelf te zoeken, alleen, en daar komt die verekte maar weer, maar ik ben ook beetje moe van het vechten.. vechten met mijzelf voor geluk, eigen geluk en relatie geluk.
En gelukkig, en daar ben ik Murmeli echt zwaar dankbaar voor, heeft zij me wel geleerd dat ik gewoon een tof persoon ben!
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
klagen en relatieproblemen kwaak en murm
Iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk? Er moet toch ook sexuele aantrekkingskracht zijn?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, thuis.
Was nog paniek in de tent, want de rat was weg, teruggevonden (erg dorstig) tussen de was
hahaha ik had hem liever dit weekend gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]das levens ervaring en je hebt singles gevonden dus voor je t weet heb je een date (hey dat rijmt :p)
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen dat deden. Of de mensen die ik ken zijn zo kortzichtig. En eerlijkheidshalve val ik daar zelf ook onder.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat is nog is goed nieuwsquote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]das levens ervaring en je hebt singles gevonden dus voor je t weet heb je een date (hey dat rijmt :p)
klopt helemaalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan merken dat wijsheid met jaren komt
en waarom heb je dit weekend dan geen date gehad?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
hahaha ik had hem liever dit weekend gehadmaar ik ga niet meedoen met klagen!
TOF!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
ik ben heel lang diep ongelukkig geweest en heb moeten knokken om te komen waar ik ben en WIE ik ben!
heb zolang mijn geluk uit t externe geput ben er een ware expert in geweest, maar nu gewoon echt gelukkig met mezelf en wat blijkt dan ben je nog zoveel meer gelukkiger met alle dingen eromheen
* vencodark heeft nog meer te doen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent weg, de meisjes vinden het niet zo boeiend meer.
ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het ontzettend tof voor je vind!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
Ik ben echt dolgelukkig
Wat stom!
En fijn
en
jij hebt dat wel meegemaakt je hebt toch vrienden(innen) die zien hoe mooi en lief je bent?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen dat deden. Of de mensen die ik ken zijn zo kortzichtig. En eerlijkheidshalve val ik daar zelf ook onder.
En omdat dit nummer daar wel bij past:quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook
doe es gewoon een tijdje leven, langzaam aan komen dingen op de rails, wonden veranderen in littekens en vanzelf ga je dingen meer positief inzien en merk je dat je in een opwaartse spiraal zit en je zowaar afentoe gelukkig begint te voelen, zomaar
maar bedoel t goed
quote:
maar smaken verschillen en niet iedereen valt op het zelfde tiepe persoonquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk? Er moet toch ook sexuele aantrekkingskracht zijn?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sinds het afsluiten al 754 woorden geschreven.
Als je het zo gaat bekijken wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt dat wel meegemaakt je hebt toch vrienden(innen) die zien hoe mooi en lief je bent?
helaas geen relatiemateriaal voor je, maar ze kijken wel verder dan je uiterlijk.
Goed zo!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sinds het afsluiten al 754 woorden geschreven.
Lang verhaalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en waarom heb je dit weekend dan geen date gehad?
Dat ga ik hier toch niet neerzettenquote:
Dat is waar. Maar toch zullen er ook mensen zijn die door niemand mooi gevonden worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar smaken verschillen en niet iedereen valt op het zelfde tiepe persoon
tuurlijk zijn er bepaalde mensen die vaker en meer in de smaak vallen en het dus makkelijker hebben (in jouw ogen ws) maar smaken verschillen.
tof... en ik wil inderdaad gewoon een normaal gelukkig mens zijn.. Ik zit al veel te lang in mijn zwarte gat en daar ben ik goed klaar mee. Langzaam komt ook alles op de rails, dat zeker.. Hopelijk werk wat mij goed ligt, wie weet later dit jaar nog een huis waar ik mij prettiger in voel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook
maar bedoel t goed
Ja jemig ik maak toch ook fouten, de laatste tijd beetje veel maar tochquote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heeft ze een heel goed punt...
wat jou betreft dan
ja, nogalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ze kunnen nu al ontsnappen! Dat belooft wat!
Maar jij bent heerlijk in een jubel stemming?!
kee, volgend weekend weer een kans (of door de weeks kan ook nogquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lang verhaaltis niet gelopen zoals ik had verwacht zeg maar..
En jij moet zeker even naar de tekst van het door mij geposte nummer luisterenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tof... en ik wil inderdaad gewoon een normaal gelukkig mens zijn.. Ik zit al veel te lang in mijn zwarte gat en daar ben ik goed klaar mee. Langzaam komt ook alles op de rails, dat zeker.. Hopelijk werk wat mij goed ligt, wie weet later dit jaar nog een huis waar ik mij prettiger in voel.
Heb gisteren wel een knoop voor mijzelf door gehakt... en dat is dat ik voor einde van de maand ga praten over mijn problemen en met name mijn adhd gedoe. Ben er nu echt klaar mee dat ik telkens op slot schiet op de goede momenten en daar voor mijzelf dingen zo ongelovelijk moeilijker maak dan het is.
Zo... en nu eerst ff koffie pakken.. anders hou ik het niet hier... Tis dat ik geen haar heb, maar ik zou best een emo lok kunnen dragen nu
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, nogal
ik ben als ik niemand heb min of meer altijd zoekende, niet wanhopig ofzo, maar wel altijd op zoek naar iets (rust!!!)
en daar word ik zo onrustig en onzeker van
(om even voort te borduren op het onderwerp, niet om te zeggen dat ik nu iemand heb om daar vanaf te zijn)
Tevreden zijn mt jezelf is wel belangrijk
met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nogquote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee, volgend weekend weer een kans (of door de weeks kan ook nog)
dat geloof ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch zullen er ook mensen zijn die door niemand mooi gevonden worden.
Als ze dat niet was was ze ook niet gelukkig.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.![]()
Ben jij tevreden met jezelf?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liefje?![]()
* vencodark gaat gauw weer aan de slag.
Ze zegt het toch wel wanneer zij er klaar voor is?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nog
doorleven maar niet geheel loslatenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nog
Contact staat even op een laag pitjequote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze zegt het toch wel wanneer zij er klaar voor is?
Naar wat ik er van gehoord heb vraag ik mij af of je er blij mee moet zijn als ze je ' terugwil'quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef getl0st het volgende:
Contact staat even op een laag pitjeik weet niet echt waar ik aan toe ben
klopt dus weer niet want zou kunnen dat ze al dit geluk uit het externe put ipv uit haarzelfquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze ook niet gelukkig.
Dat is wat ik altijd probeer.. maar lukt vaak niet..quote:
ik lees het wel ff... geloof dat Pearl Jam en Borsato niet met elkaar tegelijkertijd door 1 speaker passenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En jij moet zeker even naar de tekst van het door mij geposte nummer luisteren
Ben jij niet te verbitterd om mensen de kans te geven verder te kijken?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen dat deden. Of de mensen die ik ken zijn zo kortzichtig. En eerlijkheidshalve val ik daar zelf ook onder.
Ik weet het allemaal ook even niet meerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naar wat ik er van gehoord heb vraag ik mij af of je er blij mee moet zijn als ze je ' terugwil'
Jawel, daar ben ik zelf wel een voorbeeld van.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
wat wel zo kan zijn is dat zo iemand zelf op heel andere tiepjes valt die dan niet snel voor die persoon vallen waardoor het een stuk moeilijker wordt een juiste match te vinden.
als je begrijpt wat ik bedoel?
Natuuriljk, maar ze is er nog altijd zelf bij hoe ze daarmee omgaat en met jou omgaat enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
Ik weet het allemaal ook even niet meer
maar haar situatie op het moment is wel 'speciaal'
das liefquote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het ontzettend tof voor je vind!
Over de meeste dingen, sommige dingen niet, maar daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.![]()
Ben jij tevreden met jezelf?
ik probeerde dat zinnetje gewoon te vermijden omdat t zo loos overkomt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar valt de hele discussie van uiterlijk en relaties niet onder: op elk potje past een dekseltje (en bij sommigen gewoon meer en bij anderen heel veel) ?
Ja ik vind het ook eenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:19 schreef Duimelot het volgende:
ik probeerde dat zinnetje gewoon te vermijden omdat t zo loos overkomt.
maar zo is het wel!
Hoezi? Ik zeg toch ook dat IK te kortzichtig ben? En ik een muur om me heen? Als iemand open is ben ik het wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben jij niet te verbitterd om mensen de kans te geven verder te kijken?
Zoals je hier overkomt, ben je iemand die moppert op anderen en de 'fout' totaal neit bij jezelf zoekt.
ZIJ kijken niet verder, maar misschien heb jij een houding waardoor mensen niet willen, misschien heb je een muur en houd je ze te zeer buiten...
Ik weet het niet, maar alles bij 'de grote boze buitenwereld' leggen is ook weer zoiets.
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar valt de hele discussie van uiterlijk en relaties niet onder: op elk potje past een dekseltje (en bij sommigen gewoon meer en bij anderen heel veel) ?
Voor sommig zoals ik met me poffertjes porem, zijn er weinigquote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt als je zo'n achthoekige hebt?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.Als je dus een vierkantje bent moet je geduld hebben.
dat is dus wat ik zei alleen met andere woordenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, daar ben ik zelf wel een voorbeeld van.Ik val op vrouwen die qua uiterlijk al te hoog gegrepen zijn voor mij en dat gaat dus niet werken.
Ik zou willen dat ik dat kon. Maar dat lukt mij nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
ik ben heel lang diep ongelukkig geweest en heb moeten knokken om te komen waar ik ben en WIE ik ben!
heb zolang mijn geluk uit t externe geput ben er een ware expert in geweest, maar nu gewoon echt gelukkig met mezelf en wat blijkt dan ben je nog zoveel meer gelukkiger met alle dingen eromheen
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.Als je dus een vierkantje bent moet je geduld hebben.
Dat ZEI ik ook niet, ik vroeg hetquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezi? Ik zeg toch ook dat IK te kortzichtig ben? En ik een muur om me heen? Als iemand open is ben ik het wel.
Dat heb ik vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
En nee, ik kwam er niet mee.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
En met t uiterlijk is het belangrijkste dat 'je het erop kan doen'
yup dat ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zei alleen met andere woorden
zou het dan niet een strak plan zijn om bij jezelf na te gaan in hoeverre dat uiterlijk belangrijk is?
uiteindelijk veranderen de mooie vrouwen ook in ouwe gerimpelde uitgehangen tandloze ouwe vrouwtjes
tuurlijk hoef je jezelf niet meteen geheel van 'eisen' te ontdoen, maar uiterlijk aint all that!
er zijn ook genoeg op het erste gezicht wat minder mooie grijze muises die wel zeker de moeite meer dan waard zijn!
voglens mij ontkent niemand datquote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
dat is onzin... soms moet je het geluk beetje helpen door op zoek te gaan naar een deksel. Het deksel komt niet aanwaaien als je achter je schermpje blijft zitten mokken, of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken etc. etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
nah er passen wel meer dekseltjes dan een dat vind ik negatief gebrabbel en daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan was er altijd wel een beetje aantrekkingskracht.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
hehehhequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet iemands uiterlijk niet afzichtelijk of storend vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
En dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal wel lopen zoals het moet lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook even niet meer
maar haar situatie op het moment is wel 'speciaal'
De kern van alle verhalenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan een met nog meer hoekjes.Het is en blijft vooral blij zijn met jezelf.
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
Dat kan idd, maar er is dus wel eentje die past, dat de reis erheen te ver is....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is (en blijkt vaak ook) een belangrijk gedeelte van een relatie..quote:
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.
dan kom je weer bij het puntje: het mooie in de mens zien dan wordt t aantrekkelijk vinden ook weer een stuk makkelijker!
Ik zei niet dat ze bloedmooi waren, maar ze hadden wel veel uitstraling.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.
dan kom je weer bij het puntje: het mooie in de mens zien dan wordt t aantrekkelijk vinden ook weer een stuk makkelijker!
ik ga even de singles meet aanhalen....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebben
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. als jij (algemeen) al niet blij bent met jezelf, wie dan wel.
Vertel mij wat, het wordt met de keer erger.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet iemands uiterlijk niet afzichtelijk of storend vinden
Maar als ik iemand wel okee vind om te zien, kan die aantrekkingskracht idd best later steeds groter worden
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben vanquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.
wist ik tot een paar jaar terug ook nooit, en als je mij nu in een grote groep mikt nog steeds niet. Maar in een kleine groep is het makkelijk, gewoon go with the flow... En ik kroegen.. tja.. gewoon tegen iedereen aan lullen, en dat mag gewoon dom gezwam zijn als tijdens het pissen iets roepen als 'bwoaah soms is pissen echt lekkerder dan klaarkomen" en zo ontstaat er een gesprek op de plee. Later kom je die persoon misschien nog een keertje tegen in de bar, en maak je het gesprek verder af. En nee dat hoeft niet gelijk je beste vriend te worden, misschien zie je die persoon daarna nooit meer, maar dat maakt toch geen flikker uit of wel dan? Je hoeft het niet over zware dingen te hebben immers, dat is een keuze...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebben
True, ik bedacht me dat het ook niet helemaal klopt wat ik zeg. Maar wat je wel hebt is dat mensen ook kunnen afknappen op iemand die zichzelf echt totaal niet leuk vind en onzeker blijft. Das meer wat ik wil zeggen. Terecht is het niet, maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he![]()
schuldig hier... op een niet nader te noemen verjaardag en een strandmeeting.. Niet netjes van mij!...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga even de singles meet aanhalen....
je afzonderen van de rest kan ook vrij vreemd en naar overkomen....
Heb je gelijk in, dat kan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Ruilen? Ik jou uiterlijk. Jij de mijnes.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het wordt met de keer erger.
dat kan, maar dat kan een teken zijn dat je te hoge verwachtingen had.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Hoezo? Ik zat er toch gewoon bij? Alleen met eten waren jullie zo besluiteloos dat Civillian en ik zoiets hadden van: dit duurt te lang , wij gaan eten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he![]()
Kwaak die ervoor uitkomt dat ie niet netjes geweest is??? De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
schuldig hier... op een niet nader te noemen verjaardag en een strandmeeting.. Niet netjes van mij!...
Bij mij helpt het als er een bekende bij is die wel een vlotte babbel heeft. Mijn beste vriend is er bijvoorbeeld wel heel goed in.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wist ik tot een paar jaar terug ook nooit, en als je mij nu in een grote groep mikt nog steeds niet. Maar in een kleine groep is het makkelijk, gewoon go with the flow... En ik kroegen.. tja.. gewoon tegen iedereen aan lullen, en dat mag gewoon dom gezwam zijn als tijdens het pissen iets roepen als 'bwoaah soms is pissen echt lekkerder dan klaarkomen" en zo ontstaat er een gesprek op de plee. Later kom je die persoon misschien nog een keertje tegen in de bar, en maak je het gesprek verder af. En nee dat hoeft niet gelijk je beste vriend te worden, misschien zie je die persoon daarna nooit meer, maar dat maakt toch geen flikker uit of wel dan? Je hoeft het niet over zware dingen te hebben immers, dat is een keuze...
yup ik vind het ook wel een leuk medium en ik heb enkele goeie vrienden er aan overgehouden die ik irl niet zo snel zou hebben aangesproken (toen helemaal niet want toen was ik nog kortzichtigerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.
tsss.... net of ik altijd een hork ben zeg...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kwaak die ervoor uitkomt dat ie niet netjes geweest is??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nee kwaakje, jij bent een lieve grote teddybeerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tsss.... net of ik altijd een hork ben zeg...
Ik wel. Negen jaar geleden. Toen ze me in het echt zag zag ik gelijk de teleurstelling in haar ogen. En dat terwijl we al foto's hadden uitgewisseld.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, dat kan.
Ik heb het nog nooit meegemaakt.Maar ik ontmoet ook niet zomaar iemand.
Ik weet niet wie men bedoelt, maar denk dat als je met een groep bent en je merkt dat één persoon of twee zich minder op hun gemak voelen, de groep wel beter daar op zou kunnen inspelen. Niet iedereen is een partyanimal en zo open.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zat er toch gewoon bij? Alleen met eten waren jullie zo besluiteloos dat Civillian en ik zoiets hadden van: dit duurt te lang , wij gaan eten.
Om een tijdje later tot onze verbazing te zien dat iedereen vertrekt.
Ach ik ben nog stiller op meets.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
schuldig hier... op een niet nader te noemen verjaardag en een strandmeeting.. Niet netjes van mij!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |