Ik zou willen dat ik dat kon. Maar dat lukt mij nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
ik ben heel lang diep ongelukkig geweest en heb moeten knokken om te komen waar ik ben en WIE ik ben!
heb zolang mijn geluk uit t externe geput ben er een ware expert in geweest, maar nu gewoon echt gelukkig met mezelf en wat blijkt dan ben je nog zoveel meer gelukkiger met alle dingen eromheen
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.Als je dus een vierkantje bent moet je geduld hebben.
Dat ZEI ik ook niet, ik vroeg hetquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezi? Ik zeg toch ook dat IK te kortzichtig ben? En ik een muur om me heen? Als iemand open is ben ik het wel.
Dat heb ik vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
En nee, ik kwam er niet mee.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
En met t uiterlijk is het belangrijkste dat 'je het erop kan doen'
yup dat ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zei alleen met andere woorden
zou het dan niet een strak plan zijn om bij jezelf na te gaan in hoeverre dat uiterlijk belangrijk is?
uiteindelijk veranderen de mooie vrouwen ook in ouwe gerimpelde uitgehangen tandloze ouwe vrouwtjes
tuurlijk hoef je jezelf niet meteen geheel van 'eisen' te ontdoen, maar uiterlijk aint all that!
er zijn ook genoeg op het erste gezicht wat minder mooie grijze muises die wel zeker de moeite meer dan waard zijn!
voglens mij ontkent niemand datquote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
dat is onzin... soms moet je het geluk beetje helpen door op zoek te gaan naar een deksel. Het deksel komt niet aanwaaien als je achter je schermpje blijft zitten mokken, of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken etc. etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
nah er passen wel meer dekseltjes dan een dat vind ik negatief gebrabbel en daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan was er altijd wel een beetje aantrekkingskracht.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
hehehhequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet iemands uiterlijk niet afzichtelijk of storend vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
En dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal wel lopen zoals het moet lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook even niet meer
maar haar situatie op het moment is wel 'speciaal'
De kern van alle verhalenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan een met nog meer hoekjes.Het is en blijft vooral blij zijn met jezelf.
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
Dat kan idd, maar er is dus wel eentje die past, dat de reis erheen te ver is....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is (en blijkt vaak ook) een belangrijk gedeelte van een relatie..quote:
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.
dan kom je weer bij het puntje: het mooie in de mens zien dan wordt t aantrekkelijk vinden ook weer een stuk makkelijker!
Ik zei niet dat ze bloedmooi waren, maar ze hadden wel veel uitstraling.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.
dan kom je weer bij het puntje: het mooie in de mens zien dan wordt t aantrekkelijk vinden ook weer een stuk makkelijker!
ik ga even de singles meet aanhalen....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebben
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. als jij (algemeen) al niet blij bent met jezelf, wie dan wel.
Vertel mij wat, het wordt met de keer erger.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet iemands uiterlijk niet afzichtelijk of storend vinden
Maar als ik iemand wel okee vind om te zien, kan die aantrekkingskracht idd best later steeds groter worden
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben vanquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.
wist ik tot een paar jaar terug ook nooit, en als je mij nu in een grote groep mikt nog steeds niet. Maar in een kleine groep is het makkelijk, gewoon go with the flow... En ik kroegen.. tja.. gewoon tegen iedereen aan lullen, en dat mag gewoon dom gezwam zijn als tijdens het pissen iets roepen als 'bwoaah soms is pissen echt lekkerder dan klaarkomen" en zo ontstaat er een gesprek op de plee. Later kom je die persoon misschien nog een keertje tegen in de bar, en maak je het gesprek verder af. En nee dat hoeft niet gelijk je beste vriend te worden, misschien zie je die persoon daarna nooit meer, maar dat maakt toch geen flikker uit of wel dan? Je hoeft het niet over zware dingen te hebben immers, dat is een keuze...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebben
True, ik bedacht me dat het ook niet helemaal klopt wat ik zeg. Maar wat je wel hebt is dat mensen ook kunnen afknappen op iemand die zichzelf echt totaal niet leuk vind en onzeker blijft. Das meer wat ik wil zeggen. Terecht is het niet, maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he![]()
schuldig hier... op een niet nader te noemen verjaardag en een strandmeeting.. Niet netjes van mij!...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga even de singles meet aanhalen....
je afzonderen van de rest kan ook vrij vreemd en naar overkomen....
Heb je gelijk in, dat kan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Ruilen? Ik jou uiterlijk. Jij de mijnes.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het wordt met de keer erger.
dat kan, maar dat kan een teken zijn dat je te hoge verwachtingen had.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Hoezo? Ik zat er toch gewoon bij? Alleen met eten waren jullie zo besluiteloos dat Civillian en ik zoiets hadden van: dit duurt te lang , wij gaan eten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat iemand anders de eigenschappen die je zelf minder vindt, wel mooi vindt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he![]()
Kwaak die ervoor uitkomt dat ie niet netjes geweest is??? De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
schuldig hier... op een niet nader te noemen verjaardag en een strandmeeting.. Niet netjes van mij!...
Bij mij helpt het als er een bekende bij is die wel een vlotte babbel heeft. Mijn beste vriend is er bijvoorbeeld wel heel goed in.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wist ik tot een paar jaar terug ook nooit, en als je mij nu in een grote groep mikt nog steeds niet. Maar in een kleine groep is het makkelijk, gewoon go with the flow... En ik kroegen.. tja.. gewoon tegen iedereen aan lullen, en dat mag gewoon dom gezwam zijn als tijdens het pissen iets roepen als 'bwoaah soms is pissen echt lekkerder dan klaarkomen" en zo ontstaat er een gesprek op de plee. Later kom je die persoon misschien nog een keertje tegen in de bar, en maak je het gesprek verder af. En nee dat hoeft niet gelijk je beste vriend te worden, misschien zie je die persoon daarna nooit meer, maar dat maakt toch geen flikker uit of wel dan? Je hoeft het niet over zware dingen te hebben immers, dat is een keuze...
yup ik vind het ook wel een leuk medium en ik heb enkele goeie vrienden er aan overgehouden die ik irl niet zo snel zou hebben aangesproken (toen helemaal niet want toen was ik nog kortzichtigerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is internet eigenlijk wel mooi, je praat met elkaar zonder dat je de persoon gezien hebt.
tsss.... net of ik altijd een hork ben zeg...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kwaak die ervoor uitkomt dat ie niet netjes geweest is??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nee kwaakje, jij bent een lieve grote teddybeerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tsss.... net of ik altijd een hork ben zeg...
Ik wel. Negen jaar geleden. Toen ze me in het echt zag zag ik gelijk de teleurstelling in haar ogen. En dat terwijl we al foto's hadden uitgewisseld.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, dat kan.
Ik heb het nog nooit meegemaakt.Maar ik ontmoet ook niet zomaar iemand.
Ik weet niet wie men bedoelt, maar denk dat als je met een groep bent en je merkt dat één persoon of twee zich minder op hun gemak voelen, de groep wel beter daar op zou kunnen inspelen. Niet iedereen is een partyanimal en zo open.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zat er toch gewoon bij? Alleen met eten waren jullie zo besluiteloos dat Civillian en ik zoiets hadden van: dit duurt te lang , wij gaan eten.
Om een tijdje later tot onze verbazing te zien dat iedereen vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |