met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nogquote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee, volgend weekend weer een kans (of door de weeks kan ook nog)
dat geloof ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch zullen er ook mensen zijn die door niemand mooi gevonden worden.
Als ze dat niet was was ze ook niet gelukkig.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.![]()
Ben jij tevreden met jezelf?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liefje?![]()
* vencodark gaat gauw weer aan de slag.
Ze zegt het toch wel wanneer zij er klaar voor is?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nog
doorleven maar niet geheel loslatenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
met haar hoop ik dat het nog komt.. maar er speelt momenteel beetje teveel bij haar.. dus ik moet geduld hebben of het los laten.. ik twijfel nog
Contact staat even op een laag pitjequote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze zegt het toch wel wanneer zij er klaar voor is?
Naar wat ik er van gehoord heb vraag ik mij af of je er blij mee moet zijn als ze je ' terugwil'quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef getl0st het volgende:
Contact staat even op een laag pitjeik weet niet echt waar ik aan toe ben
klopt dus weer niet want zou kunnen dat ze al dit geluk uit het externe put ipv uit haarzelfquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze ook niet gelukkig.
Dat is wat ik altijd probeer.. maar lukt vaak niet..quote:
ik lees het wel ff... geloof dat Pearl Jam en Borsato niet met elkaar tegelijkertijd door 1 speaker passenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En jij moet zeker even naar de tekst van het door mij geposte nummer luisteren
Ben jij niet te verbitterd om mensen de kans te geven verder te kijken?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen dat deden. Of de mensen die ik ken zijn zo kortzichtig. En eerlijkheidshalve val ik daar zelf ook onder.
Ik weet het allemaal ook even niet meerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naar wat ik er van gehoord heb vraag ik mij af of je er blij mee moet zijn als ze je ' terugwil'
Jawel, daar ben ik zelf wel een voorbeeld van.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
wat wel zo kan zijn is dat zo iemand zelf op heel andere tiepjes valt die dan niet snel voor die persoon vallen waardoor het een stuk moeilijker wordt een juiste match te vinden.
als je begrijpt wat ik bedoel?
Natuuriljk, maar ze is er nog altijd zelf bij hoe ze daarmee omgaat en met jou omgaat enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
Ik weet het allemaal ook even niet meer
maar haar situatie op het moment is wel 'speciaal'
das liefquote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het ontzettend tof voor je vind!
Over de meeste dingen, sommige dingen niet, maar daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.![]()
Ben jij tevreden met jezelf?
ik probeerde dat zinnetje gewoon te vermijden omdat t zo loos overkomt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar valt de hele discussie van uiterlijk en relaties niet onder: op elk potje past een dekseltje (en bij sommigen gewoon meer en bij anderen heel veel) ?
Ja ik vind het ook eenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:19 schreef Duimelot het volgende:
ik probeerde dat zinnetje gewoon te vermijden omdat t zo loos overkomt.
maar zo is het wel!
Hoezi? Ik zeg toch ook dat IK te kortzichtig ben? En ik een muur om me heen? Als iemand open is ben ik het wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben jij niet te verbitterd om mensen de kans te geven verder te kijken?
Zoals je hier overkomt, ben je iemand die moppert op anderen en de 'fout' totaal neit bij jezelf zoekt.
ZIJ kijken niet verder, maar misschien heb jij een houding waardoor mensen niet willen, misschien heb je een muur en houd je ze te zeer buiten...
Ik weet het niet, maar alles bij 'de grote boze buitenwereld' leggen is ook weer zoiets.
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar valt de hele discussie van uiterlijk en relaties niet onder: op elk potje past een dekseltje (en bij sommigen gewoon meer en bij anderen heel veel) ?
Voor sommig zoals ik met me poffertjes porem, zijn er weinigquote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt als je zo'n achthoekige hebt?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.Als je dus een vierkantje bent moet je geduld hebben.
dat is dus wat ik zei alleen met andere woordenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, daar ben ik zelf wel een voorbeeld van.Ik val op vrouwen die qua uiterlijk al te hoog gegrepen zijn voor mij en dat gaat dus niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |