TOF!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
ik ben heel lang diep ongelukkig geweest en heb moeten knokken om te komen waar ik ben en WIE ik ben!
heb zolang mijn geluk uit t externe geput ben er een ware expert in geweest, maar nu gewoon echt gelukkig met mezelf en wat blijkt dan ben je nog zoveel meer gelukkiger met alle dingen eromheen
* vencodark heeft nog meer te doen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent weg, de meisjes vinden het niet zo boeiend meer.
ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het ontzettend tof voor je vind!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
Ik ben echt dolgelukkig
Wat stom!
En fijn
en
jij hebt dat wel meegemaakt je hebt toch vrienden(innen) die zien hoe mooi en lief je bent?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen dat deden. Of de mensen die ik ken zijn zo kortzichtig. En eerlijkheidshalve val ik daar zelf ook onder.
En omdat dit nummer daar wel bij past:quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook
ze zeggen als t om relaties gaat dat je niet moet zoeken
zo is t met geluk i jezelf ook, je wilt te graag te veel te hard.
doe es gewoon een tijdje leven, langzaam aan komen dingen op de rails, wonden veranderen in littekens en vanzelf ga je dingen meer positief inzien en merk je dat je in een opwaartse spiraal zit en je zowaar afentoe gelukkig begint te voelen, zomaar
Duim de psychologe heeft gesproken
maar bedoel t goed
quote:
maar smaken verschillen en niet iedereen valt op het zelfde tiepe persoonquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk? Er moet toch ook sexuele aantrekkingskracht zijn?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sinds het afsluiten al 754 woorden geschreven.
Als je het zo gaat bekijken wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt dat wel meegemaakt je hebt toch vrienden(innen) die zien hoe mooi en lief je bent?
helaas geen relatiemateriaal voor je, maar ze kijken wel verder dan je uiterlijk.
Goed zo!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sinds het afsluiten al 754 woorden geschreven.
Lang verhaalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en waarom heb je dit weekend dan geen date gehad?
Dat ga ik hier toch niet neerzettenquote:
Dat is waar. Maar toch zullen er ook mensen zijn die door niemand mooi gevonden worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar smaken verschillen en niet iedereen valt op het zelfde tiepe persoon
tuurlijk zijn er bepaalde mensen die vaker en meer in de smaak vallen en het dus makkelijker hebben (in jouw ogen ws) maar smaken verschillen.
tof... en ik wil inderdaad gewoon een normaal gelukkig mens zijn.. Ik zit al veel te lang in mijn zwarte gat en daar ben ik goed klaar mee. Langzaam komt ook alles op de rails, dat zeker.. Hopelijk werk wat mij goed ligt, wie weet later dit jaar nog een huis waar ik mij prettiger in voel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook
ze zeggen als t om relaties gaat dat je niet moet zoeken
zo is t met geluk i jezelf ook, je wilt te graag te veel te hard.
doe es gewoon een tijdje leven, langzaam aan komen dingen op de rails, wonden veranderen in littekens en vanzelf ga je dingen meer positief inzien en merk je dat je in een opwaartse spiraal zit en je zowaar afentoe gelukkig begint te voelen, zomaar
Duim de psychologe heeft gesproken
maar bedoel t goed
Ja jemig ik maak toch ook fouten, de laatste tijd beetje veel maar tochquote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heeft ze een heel goed punt...
wat jou betreft dan
ja, nogalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ze kunnen nu al ontsnappen! Dat belooft wat!
Maar jij bent heerlijk in een jubel stemming?!
kee, volgend weekend weer een kans (of door de weeks kan ook nogquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lang verhaaltis niet gelopen zoals ik had verwacht zeg maar..
En jij moet zeker even naar de tekst van het door mij geposte nummer luisterenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tof... en ik wil inderdaad gewoon een normaal gelukkig mens zijn.. Ik zit al veel te lang in mijn zwarte gat en daar ben ik goed klaar mee. Langzaam komt ook alles op de rails, dat zeker.. Hopelijk werk wat mij goed ligt, wie weet later dit jaar nog een huis waar ik mij prettiger in voel.
Heb gisteren wel een knoop voor mijzelf door gehakt... en dat is dat ik voor einde van de maand ga praten over mijn problemen en met name mijn adhd gedoe. Ben er nu echt klaar mee dat ik telkens op slot schiet op de goede momenten en daar voor mijzelf dingen zo ongelovelijk moeilijker maak dan het is.
Zo... en nu eerst ff koffie pakken.. anders hou ik het niet hier... Tis dat ik geen haar heb, maar ik zou best een emo lok kunnen dragen nu
En het is je van harte gegund dat je dat nu gevonden hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, nogal
ik ben als ik niemand heb min of meer altijd zoekende, niet wanhopig ofzo, maar wel altijd op zoek naar iets (rust!!!)
en daar word ik zo onrustig en onzeker van
(om even voort te borduren op het onderwerp, niet om te zeggen dat ik nu iemand heb om daar vanaf te zijn)
Tevreden zijn mt jezelf is wel belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |