Ik zou willen dat ik dat kon. Maar dat lukt mij nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
ik ben heel lang diep ongelukkig geweest en heb moeten knokken om te komen waar ik ben en WIE ik ben!
heb zolang mijn geluk uit t externe geput ben er een ware expert in geweest, maar nu gewoon echt gelukkig met mezelf en wat blijkt dan ben je nog zoveel meer gelukkiger met alle dingen eromheen
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ronde dekseltjes zijn er gewoon veel meer dan vierkante.Als je dus een vierkantje bent moet je geduld hebben.
Dat ZEI ik ook niet, ik vroeg hetquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezi? Ik zeg toch ook dat IK te kortzichtig ben? En ik een muur om me heen? Als iemand open is ben ik het wel.
Dat heb ik vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
En nee, ik kwam er niet mee.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
En met t uiterlijk is het belangrijkste dat 'je het erop kan doen'
yup dat ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zei alleen met andere woorden
zou het dan niet een strak plan zijn om bij jezelf na te gaan in hoeverre dat uiterlijk belangrijk is?
uiteindelijk veranderen de mooie vrouwen ook in ouwe gerimpelde uitgehangen tandloze ouwe vrouwtjes
tuurlijk hoef je jezelf niet meteen geheel van 'eisen' te ontdoen, maar uiterlijk aint all that!
er zijn ook genoeg op het erste gezicht wat minder mooie grijze muises die wel zeker de moeite meer dan waard zijn!
voglens mij ontkent niemand datquote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
dat is onzin... soms moet je het geluk beetje helpen door op zoek te gaan naar een deksel. Het deksel komt niet aanwaaien als je achter je schermpje blijft zitten mokken, of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken etc. etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op FOK! zei iemand een keer:"Het kan wel zijn dat op elk potje een dekseltje past, maar als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt zal ik het niet vinden."
nah er passen wel meer dekseltjes dan een dat vind ik negatief gebrabbel en daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan was er altijd wel een beetje aantrekkingskracht.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
Maar de kern was toch ook als het innerlijk zeer goed zit het uiterlijk aantrekking later nog beter kan zijn !?
hehehhequote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet iemands uiterlijk niet afzichtelijk of storend vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
En dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zal wel lopen zoals het moet lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook even niet meer
maar haar situatie op het moment is wel 'speciaal'
De kern van alle verhalenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan een met nog meer hoekjes.Het is en blijft vooral blij zijn met jezelf.
tuurlijk maar ik vind het nogal kortzichtig als je zegt alleen aantrekkingskracht te voelen bij bloedmooie te hoog gegrepen vrouwen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat iedereen ook zegt: er moet wel aantrekkingskracht zijn, hoe je het ook wendt of keert.
Dat kan idd, maar er is dus wel eentje die past, dat de reis erheen te ver is....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is (en blijkt vaak ook) een belangrijk gedeelte van een relatie..quote:
Zo erg is het niet, maar ik ben in het begin ook geen prater. Ik weet nooit waar ik het over moet hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of in de kroeg jezelf achter het behang probeert te plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |