Dat komen ze dus niet te wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt! Maar om het tegendeel te bewijzen moet ik je vrouwengeheimen gaan vertellen.
Weet niet of vrouwen me dat in dank afnemen.
Ik? Ik zeur nooit.quote:
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.quote:
Je begon met klagenquote:
Ik kan nog wel ietsquote:
Succes, tot zoquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Gegroet aan u allen, veel plezier zonder mij (en dat zal vast wel lukken)
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ga je nou tegen je eigen principes in?
Dan moet je zelf ook niets zeggen natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Tot laterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
(ps: nu maar hopen dat deze snel vol zit, dan mag ik weer).![]()
![]()
Tja, dan zul je toch echt nog meer tegen je eigen principes in moeten gaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Liefde houd je niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat doe je dan hier als je t niet gezellig vind?
Dat ook.quote:
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.quote:
Duim!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
Het komt wel goed. Just go with to flow.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
En ik dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
fijne dag verder
Wat een ramp!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
Douche jij nooit op zondag dan?quote:
Als ik daar geen zin in heb niet neequote:
Okequote:
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.quote:
Ohquote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Q![]()
[..]
bedoel meer dan alleen gedag zeggen
Alleen douchen is ook stukken minder leukquote:
Niet singles zijn ook welkom hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
Toyboy?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:gister zo'n leuk knulletje gesproken enzo
en nu vind ik wel jammer dat ik zn naam niet gevraagd heb
![]()
niet dat t relatie materiaal was maar kweenie was gewoon zo'n cutiehe
God, ik zou er trots op zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Kloptquote:
Echt?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Veel oefenen dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.
1: ik doe geen toyboys meequote:
Ik zal mijn best doen!quote:
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
*aantekeningen maakt*quote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon daten joh en vooraf aangeven dat je geen serieuze relatie wil!
niet generaliseren graagquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezienquote:
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?quote:
theoretisch mss welquote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezien.
Prima, ik moet toch oefenen!quote:
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?
1-0quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
theoretisch mss wel
maar joh ik laat in een fobo al totaal geen indruk op je achter dat zou echt niets worden
Dat hebben we allemaal wel zo af en toequote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima, ik moet toch oefenen!
O ja, ik ben niet in voor een serieuze relatie zie je wel ik leer wel wat!
Tja wie niet maar om dan maar met alles genoegen te nemen ? Is dat juist niet een van de wegen om juist alleen achter te blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je dan vanzelf wel achter dacht ik zo!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88
je bent een goeie leerling, is dat op alle vlakken zo?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
28!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
al zo op leeftijd dat dat soort angsten om de hoek komen?
ahjoh lekker leven dan en als je er bij sterft dan is dat alleen zijn toch al niet meer aan de ordequote:
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
Tja wie niet maar om dan maar met alles genoegen te nemen ? Is dat juist niet een van de wegen om juist alleen achter te blijven
quote:
Tsja je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
1: ik doe geen toyboys mee
2: daar was ie te jong voor geloof dat dat echt niet verantwoord zou zijn (wel meerderjarig hoor dat wel)
kweenie was gewoon echt een leuk manneke
Nou ja, misschien is alleen blijven wel zo slecht nog niet. Het is in ieder geval beter dan steeds in een relatie zitten die nooit kan lukken. En ja, daar word je denk ik alleen maar eenzamer van. Als ik ooit leer gewoon happy single te zijn ben ik misschien niet meer zo op zoek naar het hebben van een relatie puur om het hebben van een relatie zodat ik mij niet alleen voel.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh lekker leven dan en als je er bij sterft dan is dat alleen zijn toch al niet meer aan de orde
wel tikje dubbel je wil geen relatie maar wel bang om alleen te blijven
De kardinaal klinkt anders niet echt heel eenzaam... Dus tja ik twijfel nogquote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..
Niks mis mee toch?quote:
Ik had het niet over D_K, hij maakt zichzelf wijs dat hij alleen is, terwijl dat helemaal niet zo is, imo. Ik bedoelde in het algemeenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
De kardinaal klinkt anders niet echt heel eenzaam... Dus tja ik twijfel nog
Klagen is zonde van de energiequote:
Ik ben geen klagerquote:
quote:
Jaquote:
kee je wil dus wel een relatie alleen een juistequote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is alleen blijven wel zo slecht nog niet. Het is in ieder geval beter dan steeds in een relatie zitten die nooit kan lukken. En ja, daar word je denk ik alleen maar eenzamer van. Als ik ooit leer gewoon happy single te zijn ben ik misschien niet meer zo op zoek naar het hebben van een relatie puur om het hebben van een relatie zodat ik mij niet alleen voel.
Op jouw leeftijd mag je best een pleziertje hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt maar t was zooooooooooooo een leuke he, niet speciaal t uiterlijk dat was wel leuk maar zn innerlijk
t was dat je duidelijk zag dat t een jonkie was anders had ik m wel ouder gegeven.
als iemand op fok een topic leest dat er door een knulletje 'gescoord' (euh nee das teveel was alleen maar soenuh) heeft met een OUDE vrouw dan waarschuw me evenwie weet is hij het wel gheghe
Negatieve energie + negatieve aandacht = positiefquote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klagen is zonde van de energie
Leeftijd is ook maar een getal en je bent zo jong als jij je voelt.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]klopt maar t was zooooooooooooo een leuke he, niet speciaal t uiterlijk dat was wel leuk maar zn innerlijk
t was dat je duidelijk zag dat t een jonkie was anders had ik m wel ouder gegeven.
als iemand op fok een topic leest dat er door een knulletje 'gescoord' (euh nee das teveel was alleen maar soenuh) heeft met een OUDE vrouw dan waarschuw me evenwie weet is hij het wel gheghe
en bedankt hequote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd mag je best een pleziertje hebben
dat doet het ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel wel beetje deel met hem. Maar ik geen niet negatief denken vandaag, dus roep ik heel hard dat het wel goed komt enzo..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je alleen nog maar eenzamer maakt..
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee je wil dus wel een relatie alleen een juiste
maar door je angst om alleen te blijven pak je met minder genoegen en dat gaat dan aan je knagen!?!?!
Ok!quote:en daar is nu dus daten voor uitgevonden!
dus daten en als je genoeg date kom je vanzelf de juiste wel eens tegen....
en niet eerder aan iets serieuzers beginnen
Graag gedaan, je bent ook goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |