Kloptquote:
Echt?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Veel oefenen dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.
1: ik doe geen toyboys meequote:
Ik zal mijn best doen!quote:
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
*aantekeningen maakt*quote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon daten joh en vooraf aangeven dat je geen serieuze relatie wil!
niet generaliseren graagquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat vrouwen mannen graag willen laten geloven.
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezienquote:
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?quote:
theoretisch mss welquote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen wij wel daten, technisch gezien.
Prima, ik moet toch oefenen!quote:
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan ? ben je gewoon niet kieskeurig genoeg ? neemt je 2de bloedsomloop alles over en na een paar weken zie je de realiteit ?
1-0quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
theoretisch mss wel
maar joh ik laat in een fobo al totaal geen indruk op je achter dat zou echt niets worden
Dat hebben we allemaal wel zo af en toequote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat tweede denk ik! Bang om alleen te blijven...
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima, ik moet toch oefenen!
O ja, ik ben niet in voor een serieuze relatie zie je wel ik leer wel wat!
Tja wie niet maar om dan maar met alles genoegen te nemen ? Is dat juist niet een van de wegen om juist alleen achter te blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je dan vanzelf wel achter dacht ik zo!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem ik zit ook niet op wat serieus te w88
je bent een goeie leerling, is dat op alle vlakken zo?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
28!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
al zo op leeftijd dat dat soort angsten om de hoek komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |