Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.quote:
Duim!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
Het komt wel goed. Just go with to flow.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
En ik dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]jammer, je was de enige die tegen me praatte
fijne dag verder
Wat een ramp!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk ook eerder het hem dat is! Al één maand vriendinloos! Dat is me al een half jaar niet overkomen.
Douche jij nooit op zondag dan?quote:
Als ik daar geen zin in heb niet neequote:
Okequote:
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.quote:
Ohquote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Q![]()
[..]
bedoel meer dan alleen gedag zeggen
Alleen douchen is ook stukken minder leukquote:
Niet singles zijn ook welkom hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens wel ergens niet! Dikke kans dat ik volgende week dit draadje alweer verlaat en over een maand weer terug ben.
Toyboy?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:gister zo'n leuk knulletje gesproken enzo
en nu vind ik wel jammer dat ik zn naam niet gevraagd heb
![]()
niet dat t relatie materiaal was maar kweenie was gewoon zo'n cutiehe
God, ik zou er trots op zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar op de een of andere manier eindigt het altijd in een relatie. Ik ben nog vrij nieuw op het daten gebied.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
D_K, je weet dat je ook gewoon kan daten? Zonder dat er meteen een relatie uit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |