Dat komen ze dus niet te wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt! Maar om het tegendeel te bewijzen moet ik je vrouwengeheimen gaan vertellen.
Weet niet of vrouwen me dat in dank afnemen.
Ik? Ik zeur nooit.quote:
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.quote:
Je begon met klagenquote:
Ik kan nog wel ietsquote:
Succes, tot zoquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Gegroet aan u allen, veel plezier zonder mij (en dat zal vast wel lukken)
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ga je nou tegen je eigen principes in?
Dan moet je zelf ook niets zeggen natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien kan ik mijn mond niet houden dat ik jouw vrouwengeheimen heb verteld.![]()
Maar ik ga er vandoor. Tot het einde van dit topic ga ik niet meer posten want mijn verslaving doet geen goed aan mijn stage/schoolprestaties.![]()
![]()
Tot laterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
(ps: nu maar hopen dat deze snel vol zit, dan mag ik weer).![]()
![]()
Tja, dan zul je toch echt nog meer tegen je eigen principes in moeten gaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Liefde houd je niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik had mezelf beloofd niet te daten, want ik moet echt leren om Single te blijven.
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat doe je dan hier als je t niet gezellig vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |