Terwijl het zelf de grootste sletten zijn!! En ook nog een niks presterenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
En nog erger... ons de schuld geven en kuthoeren noemen![]()
moet je dat vragen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
zo alle bezoek weg, en nu lekker brak even gewoon aan de pc hangen
is t gezellig hier?
Als je vrouw bent wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
Nu wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
En je hebt de touwtjes in de handenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.![]()
* vencodark trommelt met vingers en fluit een melodietje.
Ik kan mn mond houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zouden het geen vrouwengeheimen meer zijn.
quote:
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...quote:
Is het dat ooit geweest hier?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
Het zeker weer die tijd van de maand hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...
Ach ja, ben je gewend toch, vanmorgen dacht je nog dat ik homo was (een vent nog welquote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...
Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zeker weer die tijd van de maand hier.
Voordeel is wel dat die irritante geilheid langzaam wegebt...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zeker weer die tijd van de maand hier.
Mannen moeten het ontgelden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah soms is hier geen klote te beleven SOMS
[..]
waarom alleen als vrouw?
[..]
Punt! Maar om het tegendeel te bewijzen moet ik je vrouwengeheimen gaan vertellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |