Mannen zijn van nature lui.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet hij gelijk eruit.. hou niet van luie donders
Ja, dat weet jij natuurlijkquote:
En dan komen we weer uit op het emo-eten ter compensatiequote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga je de volgende dag niet met een mandje shoppen, maar met een hele winkelwagen
quote:
Niets. Jammer genoegquote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?.
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hierquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk gevraagd of een meisje dat ik wel leuk vind zin had om wat te gaan doen en toen zei ze dus "Ja, lijkt me leuk" etc.
Vervolgens heb ik via een berichtje van hyves een uitnodiging gehad van een ander meisje om wat te gaan doen en zeg ik "Ja, lijkt me leuk" etc.
En ik heb ook al ja gezegd tegen een meiske waar ik twee keer "Nee, lijkt me beter van niet" tegen heb gezegd.
En dan vragen de mannen zich nog af waarom vrouwen dat doenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef heksehiel het volgende:
En dan komen we weer uit op het emo-eten ter compensatie
Mannen zijn de oorzaak van allesquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan vragen de mannen zich nog af waarom vrouwen dat doen
Dat mag pas na haar tentamensquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hier.
Dat moest ik bij jou anders ook. Je houd toch van duidelijkheid?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hier.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat had je willen weten dan? Vrouwengeheimen?
En maar de lieve onschuld spelen hequote:
Wij MSN'en alquote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat moest ik bij jou anders ook. Je houd toch van duidelijkheid?
Ja geef de man maar weer de schuld.quote:
Ik heb geduldquote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
indd. ik ben nu ook heel hard aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |