Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had het niet over D_K, hij maakt zichzelf wijs dat hij alleen is, terwijl dat helemaal niet zo is, imo. Ik bedoelde in het algemeen
zie t positief in beter 4 maanden dan telkens 7 jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat doet het ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel wel beetje deel met hem. Maar ik geen niet negatief denken vandaag, dus roep ik heel hard dat het wel goed komt enzo..
Maar ik zou het niet erg vinden om eens een keertje langer een relatie te hebben dan mijn inmiddels beruchte 4 maanden. Op een of andere manier lukt het mij maar niet om dat kantel punt te breken.
Dus als HW aan je voelt is hij ook 22quote:
Ze snapte hem volgens mij zelf ook alquote:
eensquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?
En om het weer algemeen te trekken, maken we juist op deze zwakke momenten niet de meest foute keuzes?
Nou ja,ik voel er niet aan op het moment, maar het was het laatstequote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sjesus maar jij bent veul ouder dan ik, jij bent nog meer pedo dan ik
quote:
nu volg ik m niet meer en ik ben geeneens blondquote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze snapte hem volgens mij zelf ook al.
Aan de ene kant heb ik geen hoge eisenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
Ja oke maar heb jij nooit van die momenten van "fuck die hoge eisen nu ik wil gewoon iemand om lief te hebben" ?
En om het weer algemeen te trekken, maken we juist op deze zwakke momenten niet de meest foute keuzes?
oh de laatste telt?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja,ik voel er niet aan op het moment, maar het was het laatste.
Ik hoop 29 te zijn, maar dat kan tot oktober durenquote:
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik zag hetquote:
Valt toch wel 34 is nog niet zo oudquote:
hehe... ja dat schiet ook niet op.. maar elk jaar in een dip zitten omdat je relatie weer eens mislukt is, is ook niet tof kan ik je uit ervaring meldenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie t positief in beter 4 maanden dan telkens 7 jaardas pas zonde van je tijd
het is boven mij echte leeftijdquote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt toch wel 34 is nog niet zo oud*zonder te lachen
minder lang in een dip blijven zitten danquote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe... ja dat schiet ook niet op.. maar elk jaar in een dip zitten omdat je relatie weer eens mislukt is, is ook niet tof kan ik je uit ervaring melden
kalm aan kom er al aanquote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is boven mij echte leeftijd
ik wil dus even snel nog een jonkie voelen
Je maakt de vraag alleen maar interessanterquote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.
Ik ga om uiterlijk niets verbreken. Als ik dat andersom bekijk, zou ik dat absoluut niet tof vinden (al zal niemand daar eerlijk over zijn). Als ik iemand écht leuk vind, dan is zijn uiterlijk hoe dan ook geweldig voor mijquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Je maakt de vraag alleen maar interessanterWat doe je als je het innerlijk heel erg aanspreekt maar het uiterlijk je niet mega tegenvalt maar ook niet gelijk van je stoel blaast ?
Wat is dan de meest wijze manier van verder gaan ?
ligt eraan of je je toch fysiek wel aangetrokken voelt denk ik. als je dat niet voelt en niet kunt gaan voelen dan houdt het gauw op lijkt mij... en verder is uiterlijk niet belangrijk vind ik. als je gek op iemand bent zie je er altijd wat moois inquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je maakt de vraag alleen maar interessanterWat doe je als je het innerlijk heel erg aanspreekt maar het uiterlijk je niet mega tegenvalt maar ook niet gelijk van je stoel blaast ?
Wat is dan de meest wijze manier van verder gaan ?
*Snaptquote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
het schijnt dat ik hier een nogal gevoelloze indruk achterlaat. geloof me: ik heb ook gevoel. alleen zit het wat minder aan de oppervlakte en zoek ik vooral afleiding in leuke dingen doen en grapjes maken.
daarbij geef ik liever kwaak even de ruimte om zn verhaal kwijt te kunnen zonder over mezelf te zitten klagen.
dat dus een beetje.
voor mij is innerlijk zoveel belangrijker dan uiterlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is een intressante vraag, kijk je bij een mogelijke partner eerst naar uiterlijk en als dat niet bevalt al aan de rem, of heb je zoiets van hrmm het innerlijk en de persoon zijn gewoon tof, eens kijken wat het brengt met eventueel het risico dat je er later als nog op af knapt? Of maakt uiterlijk minder uit, en kijk je vooral naar hoe iemand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |