Whahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef vogelkooi het volgende:
Owja nieuwe druid form is uit voor de gnomes.
[ afbeelding ]
Want? Die zien er prima uit, hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef drumstickNL het volgende:
tvp en maar hopen dat ze nelf catforms nog aanpassen.
kreeg jij je geld terug? :S Ik alleen gearquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:13 schreef Mister_T het volgende:
Gebruikt sinds kort ook de authenticator op mijn Iphone, werkt perfect moet ik zeggen!
Ben 2 jaar geleden een keer gehacked, kreeg wel alles terug van blizzard, tot de laatste pot en stukje copper maar toch was het niet prettig :/
Samequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben nog nooit ""gehacked"". Ik laat m'n wachtwoord dan ook niet overal slingeren en heb ik sowieso een moeilijk te raden wachtwoord, wat iedereen in eerste plaats al zou moeten hebben.
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Same.
Net Molten Core gepugged met 4 man, dropped Eye of Sulfuras van laatste baas. Gewonnen! Nu alle mats zien te fixen.
Ik ben nu ook ff de boel aan het fixen. Moet nog 7 Sulfuron Ingotsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Kan prima. Wij gaan straks beginnen aan Firefighter als eerste guild op de server, ons doel is om als eerste Algalon neer te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef Junglebeast het volgende:
Zow, gisteren me 8ste 213 ilevel mogen looten voor me Holy spec.. Sta nu met stip op nr3 van de guild. (2157 score wow-heroes) Main spec blijft wel Ret maar kan nu heel aardig mee in Holy.
En volgende week ook eindelijk aan de slag in Ulduar10 denk ik zo.. Deze week hebben we al FL, Razor en XT-002 down gekregen in de 2de week pas. En in 10 man ook OS+1 en Emalon neer gekregen, dus best aardige progressie voor een laidback/social raiding guild.. zoals we ons noemen..
(of is dit te lang om te lezen voor de Fok!ers?)
dat heet keyloggersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben nog nooit ""gehacked"". Ik laat m'n wachtwoord dan ook niet overal slingeren en heb ik sowieso een moeilijk te raden wachtwoord, wat iedereen in eerste plaats al zou moeten hebben.
Inderdaad, daarom is mijn eerste reactie bij mensen die zeggen dat ze gehackt zijn altijd:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mensen die niet met computers om kunnen gaan cq niet weten wat ze downloaden.
Bij mij dus ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is mijn eerste reactie bij mensen die zeggen dat ze gehackt zijn altijd:
ja, ja. Ik hoor nogwel van je als je gehacked bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mensen die niet met computers om kunnen gaan cq niet weten wat ze downloaden.
quote:Draenor Set
Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20
Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20
Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70
Northrend Set
Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
Maelstrom Set
Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90
Plane Set
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100
Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100
Legion Set
K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
The Burning Citadel - 100+++
Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
ja dat wel, en als de naar de map kijk weet je ook meteen waar de maelstrom isquote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
Nieuwe races? Welke zouden dat uberhaubt kunnen zijn?quote:Plane Set
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wolverines.
Zouden er trouwens ook nog nieuwe hero classes komen? Vergelijkbaar met DK. Ik hoorde geruchten over een Archmage oid.
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Net van raider naar social gegaan. Kan de raidtijden niet meer halen, al 3 weken niet kunnen raiden dus dit schiet niet op zo.
Misschien dat ik ook nog van guild verander naar een guild die betere tijden heeft, maar eerst ff afwachten hoe het de komende maand gaat qua drukte en real life verplichtingen. Misschien heb ik binnenkort wel weer meer tijd.
Big Bad Pauldronsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Ja zoek iets met m'n mage idd. Mainswitch zou kunnen, maar raidhealen is niks voor mij, liever gewoon frostfire's spammenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?
Met zoveel...?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Mjah ik ben nu een warrior, omdat ik zon beetje elke mmorpg die ik gespeeld heb ik de warrior/tank class gespeeld heb. Waarom zou een hunter goed zijn dan???quote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef GI het volgende:
Een grote tip is je iig de lower levels niet druk te maken met gear kopen bij vendors. Je quest gear redt het binnen notime gewoon beter dan hetgeen je bij de vendors kan kopen.
Druid. De perfecte hybriede class, waarmee je ook als een warrior (als een grote beer in Bear Form) kan tanken, in Cat Form veel schade doen, en later in een soort vage Uil-Form spells castend schade doen of als boom in Tree of Life kan healen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
TVP
Omdat ik sinds afgelopen zaterdag ook WoW + uitbreidingen heb.
Met andere woorden, ik ben een noooooooooob
Nog enig advies voor welke class te nemen als supernoob als ik ben?
RP realm?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Haha dat deed ik in het begin ookquote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ik daar alle merchants af te lopen voor ietsjepietsje betere gear, en al me geld erdoorheen te jagen
Niet waar. Ik heb een level 42 druid en ik kan mezelf niet er toe brengen om haar naar level 80 te krijgen. True het is een zeer uitgebreide class, maar constant naar dezelfde form staren wordt saai op een gegeven moment. Als je bijvoorbeeld healen erg leuk vindt kun je ook voor priest gaan, heb je maar liefst 2 healing trees met veel verschillende opties.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Als je een druid neemt weet je zeker dat je een van de leukste classes hebt. Als iemand wat anders zegt dan kun je aannemen dat ze dat alleen zeggen omdat ze een andere class hebben.
Ja, vooral AT helpt nu erg veel met rep. Ghostlands it is I guessquote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ghostlands geeft veel betere items en is minder saai, rep krijg je op 80 wel, gewoon dan naar The Barrens gaan, of die Argent Tournament doen.
Er zijn geen BoA staves/polearms/2h maces voor als je feral wil gaan. Je kan hoogstens die spellpower mace nemen en dan Balance gaan, maar gewoon met quest reward/drop wapen (Smite's Hammer vanaf level 17 oid, 11 str en 5 agi iirc, wel goed wapen tot level 30+). Daarnaast zijn Feral Druids niet zo heel veel weapon-dependant op laag level, aangezien het scaled per level, en vanaf wapens met 55 DPS krijg je pas extra Feral DPS erbij, dan zit je al in Outland waar je elke zone 2 nieuwe wapens krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben nu toevallig een Druid aan het levelen, alleen twijfel ik wat voor BoA wapen ik moet gebruiken. Ik gebruik nu de dagger met AP en Agility. Neem aan dat dat wel ok is.
En ik zit heel erg te twijfelen tussen The Barrens en Ghostlands, ik haat The Barrens haha. Maar aangezien ik een Tauren ben lijkt het me wel handig voor reputation. Wat zal ik doen?
Hehequote:
En toen werd je wakker. 9k dps in uld10, tuurlijk. Of XT zat gebugged in perma-heartmode.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Meh.. je moet gewoon je plaats weten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef GooseFM het volgende:
Als lvl 77 in AV rondlopen met alleen maar lvl 80's om je heen is niet heel erg leuk
u-huh....quote:
Gooi een munt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Tankenquote:
Echt? Ik vind tanken erg leuk. Eigenlijk vind ik alle 3 rollen wel leuk, maar healen het minst. Dat is soms wel eens leuk maar voor mij wordt het heel gauwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tanken. Dan stop ik liever met spelen.
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Dus dps en tanken vind je even leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef GI het volgende:
Ik vind healen 20 keer leuker dan DPS. Tanken vind ik weer 20 keer minder dan healen.
Mwah, het gevecht leent zich er wel voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meter
Ik heb een verhaal gehoord dat de level 1 vertelde dat hij de alt van betreffende officer was, en toen hij werd gepromoveerd tot officer alt haalde hij de hele gbank leeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Want als lvl 1 character die niet in de guild zelf zit is het lastig om items te krijgen. Of requesten in de mail en die andere persoon doet gewoon reply met een berg spullen erbij?
Iig maar even een ticket aangemaakt. Verwacht niet dat de GM ook echt iets kan doen, maarja denk ik zeg het ff.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een verhaal gehoord dat de level 1 vertelde dat hij de alt van betreffende officer was, en toen hij werd gepromoveerd tot officer alt haalde hij de hele gbank leeg.
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meter
Bij ons ook al zo vaak gebeurd. Echt, mensen die daar intrappen verdienen het gewoon omdat ze zo dom zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Krijg net allemaal wisps van guildies met de vraag of ik gehackt ben. Ik verbaasd, want ik ben net 10 minuten geleden ingelogd. Direct maar even m'n password veranderd voor de zekerheid, kon gewoon.
Blijkt dat ze een ingame mail van mij hebben gekregen met een worm erin. Ik had zoiets van wtf, want alles werkt hier gewoon, niks kwijt, PW hetzelfde, dus lijkt me niet gehackt. Dus een van hun kijkt iets beter, heeft een spammer mijn naam nagemaakt, ik heet Ceylin en hij is nu mailtjes aan het versturen onder de naam Ceylín. Met een accent op de i dus, maar erg lastig te zien.
Vage shit.
Ik speel een Undead Warlock op Anachronos, Horde kant. Sanakthe, Cold Logic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
Mensen hier die op anagronos spelen? ally-side?
Heb en warlockje gemaakt is nu lvl 8, ceddrik heet ie.
Ben op deze server begonnen omdat iemand uit me klas daar ook speeld.
Ah ... wij hadden gisteren precies hertzelfde met een andere guildie... en nu je het zo zegt met een accentje op de i... nou is het logischer.. die gozer had op dat char al een maand of 4 niet meer ingelogd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Want als lvl 1 character die niet in de guild zelf zit is het lastig om items te krijgen. Of requesten in de mail en die andere persoon doet gewoon reply met een berg spullen erbij?
Iig maar even een ticket aangemaakt. Verwacht niet dat de GM ook echt iets kan doen, maarja denk ik zeg het ff.
Dat staat er wel ....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus dps en tanken vind je even leuk?
Wij lopen vrij gemakkelijk door de 1e 6 bazen in Ulduar (10m) heen maar niemand komt op de 9k DPS op XT. Wat is je character name en op welke server? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee hoor9k dps is op XT normaal voor mijn guild.. (nou ja, voor de top 5 die altijd aardig voorloopt in DPS). Op normale bosses doe ik 5.5k-6.5k'ish
Nope Turalyon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:51 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat hij het heel druk er mee gehad had die dag al....
Jullie zaten toch ook op Aggramar Sap?
Frost 14.gifquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Zie je het eens van de andere kantquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Coraline. het volgende:
Jonge, priest is gewoon tofIk werd m'n rogue een beetje zat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Rogue word idd saai na een tijdje, ben pas laatst weer opnieuw met die van mij gaan spelen, nadat ik anderhalf jaar geleden een mage m'n main maakte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Coraline. het volgende:
Jonge, priest is gewoon tofIk werd m'n rogue een beetje zat!
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Penquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wij lopen vrij gemakkelijk door de 1e 6 bazen in Ulduar (10m) heen maar niemand komt op de 9k DPS op XT. Wat is je character name en op welke server? Ben benieuwd
Shadow is zo veel leuker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Coraline. het volgende:
Ik ben nu een holy priest aan het levelen
Vreselijk zulke vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rogue word idd saai na een tijdje, ben pas laatst weer opnieuw met die van mij gaan spelen, nadat ik anderhalf jaar geleden een mage m'n main maakte.
Haha en ja, zo iemand hadden wij een keer in een PuG, zo'n meisje die bij de raidleader ging smeken om loot.
Uiteraard, je bent een vrouw. Laat de mannen maar in de frontlinie, jij blijft lekker veilig een eindje verder op staanquote:
Tis niet dat ik je niet geloof!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Pennu zit ik op 300ish en dat maakt echt een groot verschil
Hopelijk is het genoeg bewijs
![]()
Toch ben ik benieuwd naar een armorylinkje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Pennu zit ik op 300ish en dat maakt echt een groot verschil
Hopelijk is het genoeg bewijs
![]()
Ze hebben groot onderhoud aan de accountservers, het was vantevoren aangekondigt dat gister Amerika was en vandaag Europa.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Blistering het volgende:
Godgloeiendeteringzooi. Gametime is op maar;
Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.
Thank you for your understanding
Lekker weer Blizzard![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Aivac het volgende:
nog is
De 6k op Sarth+3 was 10m !!11einz!111elfquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wel scheelt het een slok op een borrel dat dit filmpjes zijn van 25m instance ipv 10m. Maar dan nog....mooie cijfers!
Xith, Kor'gallquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar een armorylinkje.
Waar is je dps gear dan? Ik zie alleen wat Valorous gear en Naxx rommel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Zith het volgende:
[..]
De 6k op Sarth+3 was 10m !!11einz!111elf![]()
[..]
Xith, Kor'gallKan vanaf het werk niet op armoury...
Als je m'n arm.pen gear zag dan is dat idd mijn DPS gear ja, ben tank als main spec dus mijn upgrades krijgen tanking gems/enchants en de replacede gear wordt m'n DPS gearquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waar is je dps gear dan? Ik zie alleen wat Valorous gear en Naxx rommel.
Daarmee trek je dus echt geen 9k dps, en helemaal niet in een 10man.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je m'n arm.pen gear zag dan is dat idd mijn DPS gear ja, ben tank als main spec dus mijn upgrades krijgen tanking gems/enchants en de replacede gear wordt m'n DPS gear(dus ja, met wat meer 226 gear zal ik nog meer dps doen
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:21 schreef xSann het volgende:
Ik zoek een realm met veel nederlanders/belgen liefst een beetje druk, liever geen pvp.
Ik zal het de volgende keer frapsen... Ik deed begin mei al 6k in 10mans, is het echt zo vreemd dat ik een maand later en op een boss die je +100% dmg buffs geeft rond de 9k zit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarmee trek je dus echt geen 9k dps, en helemaal niet in een 10man.
Idd ja... vreselijk gespam in general chat ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd ja... vreselijk gespam in general chat ...
Ik bleef wel Engels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Blistering het volgende:
[..]. Kor'gall horde /1 in Ulduar is verschrikkelijk inderdaad.
RNG is a bitch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
3766 hp wipe op XT-002 hardmodebeetje jammer!
Groepen meestal wel, de enkeling is wel ok.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.
http://www.wow.com/2009/06/10/upcoming-mount-changes/#continuedquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:42 schreef Silmarwen het volgende:
In Patch 3.2 worden de mounts and skills goedkoper, en kun je ze al eerder krijgen. O.o
Aggramar heeft wel een behoorlijik nederlandse community....quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef xSann het volgende:
Ah oke welke realm is leuk om in te beginnen dan? Beetje druk liefst geen pvp?
Met welke faction dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef avotar het volgende:
Dus met exalted kost het nog maar 4000g...
My bad, ik dacht even dat de cold weather flying trainer op het platform in Dalaran ook de artisan flying skill kon trainen... maar dat kan volgens Wowhead in elk geval niet..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
Met welke faction dan?
Voor zover ik weet is het de Wildhammer clan die aan epic flying skill 'hangt'.
Of is dat nu ook gewijzigd?
Heb nu epic flying op mn lock en druid. Rogue is bijna 80 en als ik daar ook weer 5K voor neer moet leggen wordt het erg duur
Dat moet ik eens wagen, NL lullen in /2 ( zit in een NL/BE guild ), krijg ik de wind van voren van de officierenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Groepen meestal wel, de enkeling is wel ok.
Maar hele guilds die alleen voor NL/BE zijn om het Nederlands te doen vind ik lomp en overbodig.
Maar zooi als NL op trade channel lullen of op ventrilo (met internationale guild) vind ik hoogst asociaal.
Oh ja das waar iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
My bad, ik dacht even dat de cold weather flying trainer op het platform in Dalaran ook de artisan flying skill kon trainen... maar dat kan volgens Wowhead in elk geval niet..
En ik dacth dat die gozer Kirin Tor was en je dus op die manier je faction discount kon krijgen..
http://www.wowhead.com/?npc=20511#teaches-recipe
Wat kleine tips voor je talents (op holy), laat Improved LoH weg en neem Aura Mastery, in raids zitten meestal ook wel andere paladins en dan is Concentration Aura heel handig. Ook wil je je LoH als holy paladin echt niet gebruiken, als je het goed doet kom je nooit zonder mana te zitten en zonder mana als healer is dodelijk voor een raid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ben maar overgestapt van retri naar holy nu ik toch nog niet veel gear heb. Gisteren meegehealed in OS25 en ging wel redelijk.
Daarna nog wat HCs gehealed en is wel leuk.
Mijn huidige gear (nog niet goed maar begint wel wat vaart in te komen)
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Tommyk
LoH kost al even geen mana meer. Helaas hebben Holydins niet zo veel hp, maar het is leuk als een 'oh shit'. Imp LoH is leuk als filler als je het 1/2 doet -- Aura Mastery is handig, niet in de laatste plaats omdat het overal op werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Wat kleine tips voor je talents (op holy), laat Improved LoH weg en neem Aura Mastery, in raids zitten meestal ook wel andere paladins en dan is Concentration Aura heel handig. Ook wil je je LoH als holy paladin echt niet gebruiken, als je het goed doet kom je nooit zonder mana te zitten en zonder mana als healer is dodelijk voor een raid.
Glyph of FoL is al even een static 5 % crit op FoL, waardoor je FoL crit percentage 1 % onder je HL komt te liggen. Het is een redelijk solide glyph an sich, niet extreem goed (Holy Light of Judgement) noch slecht, en heel gek veel alternatieven zijn er niet voor Holy. Ik heb zelf SoW, HL en FoL en ik ben er prima tevreden mee.quote:Voor je glyphs, Glyph of Seal of Light is leuk als je boven aan de healingmeters wil staan maar met Glyph of Wisdom bespaar je mana en kan je dus langer healen. Ook is je overheal waarschijnlijk wel genoeg. De Glyph of Holy Light is een must en verder is het redelijk een vrije keuze. Alleen Glyph of Flash of Light is niet zo handig omdat je toch sneller healt dan de HoT die het geeft, daardoor refresh je je HoT te snel en geeft het in totaal veel minder healing.
Bedankt voor de tips, ik ga er naar kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Wat kleine tips voor je talents (op holy), laat Improved LoH weg en neem Aura Mastery, in raids zitten meestal ook wel andere paladins en dan is Concentration Aura heel handig. Ook wil je je LoH als holy paladin echt niet gebruiken, als je het goed doet kom je nooit zonder mana te zitten en zonder mana als healer is dodelijk voor een raid.
Haal ook je punten uit Pursuit of Justice en stop die punten in Conviction en het laatste punt in Sanctity of Battle. Crits geven mana terug en healen meer.
Ook Improved Judgements kan je beter ruilen voor Improved Blessing of Might. Het buffen van andere spelers is het belangrijkst na je healen, ook hoef jij maar zo vaak te judgen dat Judgements of the Pure blijft.
Voor je glyphs, Glyph of Seal of Light is leuk als je boven aan de healingmeters wil staan maar met Glyph of Wisdom bespaar je mana en kan je dus langer healen. Ook is je overheal waarschijnlijk wel genoeg. De Glyph of Holy Light is een must en verder is het redelijk een vrije keuze. Alleen Glyph of Flash of Light is niet zo handig omdat je toch sneller healt dan de HoT die het geeft, daardoor refresh je je HoT te snel en geeft het in totaal veel minder healing.
Helaas kan ik hiervandaan (werk) je gear niet zien, maar Intellect is je belangrijkste stat, waarna haste en critrating komen (meer dan 530 haste rating is overbodig), spellpower is niet zo belangrijk maar wel handig.
Altijd Intellect gemmen als je de kans hebt.
Natuurlijk zijn dit slechts tips, maar ik zou zeggen doe er je voordeel mee.
Hmm, blijkbaar heb ik een patchnote gemist ergens. Zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Omentuva het volgende:
[..]
LoH kost al even geen mana meer. Helaas hebben Holydins niet zo veel hp, maar het is leuk als een 'oh shit'. Imp LoH is leuk als filler als je het 1/2 doet -- Aura Mastery is handig, niet in de laatste plaats omdat het overal op werkt.
[..]
Glyph of FoL is al even een static 5 % crit op FoL, waardoor je FoL crit percentage 1 % onder je HL komt te liggen. Het is een redelijk solide glyph an sich, niet extreem goed (Holy Light of Judgement) noch slecht, en heel gek veel alternatieven zijn er niet voor Holy. Ik heb zelf SoW, HL en FoL en ik ben er prima tevreden mee.
Die.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Cheza het volgende:
Verder heb ik een lvl 80 Nelf hunter op Al'akir,
Ally zijn op Al'akir is behoorlijk bout inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Die.
Sorry, leuk dat hier iemand van Al'Akir zit, maar verkeerde faction.
Die heb ik ook idd. Glyph of seal of wisdom, holy light en beacon of light. En idd, int is de beste stat. Geeft spellpower, crit, endurance en je krijgt enorm veel mp5 als je een berg intellect hebt door dingen als divine plea en replenishment van SP's of retridins enz. Heb zelf alleen maar intellect gems, zit nu unbuffed op bijna 24k mana, raidbuffed en met oldschool flask of distilled wisdom (frost wyrm en mojo ftlquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar heb ik een patchnote gemist ergens. Zal er eens naar kijken.
Zelf heb ik i.p.v. Glyph of FoL, Glyph of Beacon of Light, vind het als tankhealer in raids (met twee tanks of aoe damage) wel prettig dat ik daar en minder mana en tijd aan kwijt ben. Daarbij is HL toch mijn belangrijkste heal.
Ik heb nu unbuffed 22k en zit eigenlijk nooit zonder mana, heb gister om het te testen na wat Omentuva zei Glyph of FoL genomen i.p.v. Glyph of BoL maar ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk. Ik denk dat ik toch weer terug ga naar Glyph of BoL, aangezien ik toch veel meer HL gebruik als tankhealer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik ook idd. Glyph of seal of wisdom, holy light en beacon of light. En idd, int is de beste stat. Geeft spellpower, crit, endurance en je krijgt enorm veel mp5 als je een berg intellect hebt door dingen als divine plea en replenishment van SP's of retridins enz. Heb zelf alleen maar intellect gems, zit nu unbuffed op bijna 24k mana, raidbuffed en met oldschool flask of distilled wisdom (frost wyrm en mojo ftl) is 30k wel haalbaar.
Spellpower heb je sowieso weinig nodig, naast die van je gear, omdat je 90% van de tjid holy light spamt en meer SP alleen voor meer overheal zorgt.
Ja, die proberen te concureren met resto shamans, resto druids en disc priest als raidhealer. Je kan het proberen maar dan moet je spellpower, haste en crit stacken, maar je zal waarschijnlijk altijd minder healen dan een van die drie. Het is de manier die gebruikelijk was in BC, maar Holy paladins en Holy priests kunnen over het algemeen beter voor tankhealing gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Maar het valt me op dat er ook een andere stijl paladins rondloopt, diegene die juist wel spellpower stacken zodat hun flash of light meer healing doet en dan constant flash of light spammen. Alleen daar ben ik niet zo'n fan van. sowieso meer van het bursthealen, om tussendoor nog ff wat mana regen mee te pakken.
quote:Update 6/11: For a list of changes to class abilities that result in movement speed increases, as well as a list of the factions offering flight skill discounts, see below.
--
In the next major content patch, we intend to adjust mount requirements to further improve the leveling experience in World of Warcraft. In addition, cast times for summoning all mounts will be reduced to 1.5 seconds, down from 3 seconds. The following is a breakdown of the upcoming cost and level requirement changes we are making for each riding skill.
Apprentice Riding (Skill 75)
60% land mount speed
Requires level 20
Cost: 4 gold
Mount cost: 1 gold
Mail will be sent to players at level 20 guiding them to the riding trainer
Journeyman Riding (Skill 150)
100% land mount speed
Requires level 40
Cost: 50 gold
Mount cost: 10 gold
Mail will be sent to players at level 40 guiding them back to the riding trainer
Expert Riding (Skill 225)
150% flying mount speed; 60% land mount speed
Requires level 60
Cost: 600 gold (faction discounts now apply: Honor Hold [Alliance]; Thrallmar [Horde])
Mount Cost: 50 gold
Can now be learned in Honor Hold (Alliance) or Thrallmar (Horde)
Artisan Riding (Skill 300)
280% flying mount speed; 100% land mount speed
Requires level 70
Cost: 5,000 gold (faction discounts now apply: Honor Hold or Valiance Expedition [Alliance]; Thrallmar or Warsong Offensive [Horde])
Mount Cost: 100 gold
Movement Speed Training By Class
Druid
Travel Form: Requires level 16
Flight Form: Requires level 60 (150% flight speed)
Swift Flight Form: Requires level 70
Hunter
Aspect of the Cheetah: Requires level 16
Shaman
Ghost Wolf: Requires level 16
Paladin
Warhorse: Requires level 20
Charger: Requires level 40
Warlock
Felsteed: Requires level 20
Dreadsteed: Requires level 40
quote:In the next major content patch we will be adding a few methods of improved transportation to areas of interest while leveling.
It is time for the denizens of Azeroth to witness the full might of the Horde as they do what they do best: employ goblins to construct zeppelin towers and float players across vast seas using sky boats. That's right, a new zeppelin route is being added in Thunder Bluff and will transport players to Orgrimmar. Isn't technology magnificent?
Also, brought to you by Azeroth's greatest users of magic, are all new portals coming to Stormwind and Orgrimmar. These portals will transport players directly to the Stair of Destiny at the Dark Portal. Travel is just so much more convenient when it's instantaneous! Players will then find that a new connecting flight path exists at the Stair of Destiny allowing players new to Outland easy and direct access to the city of Shattrath.
Keep your seat backs and tray tables in a full upright and locked position, and we hope you continue to enjoy your methods of travel in Azeroth and beyond!
Wij krijgen hem zelfs op normal 25mode niet down. Wat is de ideale setup dan? 1 tank in de gauntlet en 3 in de arena? Gauntlet gaat wel aardig, maar in de arena worden we echt volledig overlopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:15 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe komt dat? Wat mij betreft is hij een van de makkelijkere hardmodes.
Die gebruik ik ook vaak idd, omdat het ook 65 intellect geeft. Ben herbalis/alchemist op m'n rogue dus heb bergen van die dingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:59 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
En ik gebruik geen flasks maar Elixir of Mighty Thoughts en Guru's Elixir, het is een beetje duurder maar dan heb je ook wat.
Dan wacht ik even om verder te lvlen op men Priestquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:34 schreef vogelkooi het volgende:
In the next major content patch, we intend to adjust mount requirements to further improve the leveling experience in World of Warcraft. In addition, cast times for summoning all mounts will be reduced to 1.5 seconds, down from 3 seconds. The following is a breakdown of the upcoming cost and level requirement changes we are making for each riding skill.
Apprentice Riding (Skill 75)
60% land mount speed
Requires level 20
Cost: 4 gold
Mount cost: 1 gold
Mail will be sent to players at level 20 guiding them to the riding trainer
Journeyman Riding (Skill 150)
100% land mount speed
Requires level 40
Cost: 50 gold
Mount cost: 10 gold
Mail will be sent to players at level 40 guiding them back to the riding trainer
Expert Riding (Skill 225)
150% flying mount speed; 60% land mount speed
Requires level 60
Cost: 600 gold (faction discounts now apply)
Mount Cost: 50 gold
Can now be learned in Honor Hold (Alliance) or Thrallmar (Horde)
Artisan Riding (Skill 300)
280% flying mount speed; 100% land mount speed
Requires level 70
Cost: 5,000 gold (faction discounts now apply)
Mount Cost: 100 gold
bron
En met de combinatie van restoration / tank heb je binnen no-time een group gevondenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook vaak idd, omdat het ook 65 intellect geeft. Ben herbalis/alchemist op m'n rogue dus heb bergen van die dingen.
Voor die flask of distilled wisdom heb je black lotus nodig en andere vanilla crap, dus meestal gebruik ik ook die elixers.
Ben trouwens uit verveling maar een druid begonnen. Krijg je als social. Gisteren level 20 geworden en cat form gehaald, werkt een stuk beter dan die beer
. Erg leuke class om te spelen als je eenmaal voorbij 1-10 bent.
Moet je wel lang wachten denk ik. Zo'n 2-3 maanden gok ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan wacht ik even om verder te lvlen op men Priest
Ach zon probleem is het niet ben toch niet zo actief op dit momentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Moet je wel lang wachten denk ik. Zo'n 2-3 maanden gok ik.
Melee/hunters in de arena, rest van de casters in de gauntlet. Casters in de arena heeft geen zin, die worden gewoon zo vaak geinterrupt dat ze bijna niets kunnen. Druid healers werken goed in de arena.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef byah het volgende:
[..]
Wij krijgen hem zelfs op normal 25mode niet down. Wat is de ideale setup dan? 1 tank in de gauntlet en 3 in de arena? Gauntlet gaat wel aardig, maar in de arena worden we echt volledig overlopen.
Vanavond gaan we weer een poging wagen. Het grappige is dat we gisteren op raiddag 1 echt alle bosses tot aan Thorim 1 shotten, maar bij Thorim gaat het dan toch mis.
Ik vind druids juist een van de mindere classes om te levelen tbh, meerdere keren geprobeerd, maar ik strand rond level 26-30 meestal. Druid en paladin zijn dan ook de enige 2 classes die ik nog niet boven de level 60 gekregen hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook vaak idd, omdat het ook 65 intellect geeft. Ben herbalis/alchemist op m'n rogue dus heb bergen van die dingen.
Voor die flask of distilled wisdom heb je black lotus nodig en andere vanilla crap, dus meestal gebruik ik ook die elixers.
Ben trouwens uit verveling maar een druid begonnen. Krijg je als social. Gisteren level 20 geworden en cat form gehaald, werkt een stuk beter dan die beer
. Erg leuke class om te spelen als je eenmaal voorbij 1-10 bent.
Dat heb ik dan weer met priests en shamans, die van mij zitten al jaren ergens rond de 25quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik vind druids juist een van de mindere classes om te levelen tbh, meerdere keren geprobeerd, maar ik strand rond level 26-30 meestal. Druid en paladin zijn dan ook de enige 2 classes die ik nog niet boven de level 60 gekregen heb
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met priests en shamans, die van mij zitten al jaren ergens rond de 25. Paladins vond ik erg vet om te spelen, zo vet dat ik bijna een 2e zou maken gewoon omdat het leukmakkelijk speelt
.
Meen je dit nou? Jij wil een ander recruiten? Wat dus wil zeggen dat diegene maar even een nieuwe account moet maken terwijl jij hier 3x exp wil?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef yeahmen het volgende:
Nog mensen die zin hebben samen te levelen dmv RaF?
3x XP bevalt mij wel.
Zo ja, dan recruit ik je even, PM maar. Of mail/msn: jeweetxD@live.nl
Nee, daar ben ik niet bang voor en op de forums is altijd sprake van bijna alles.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef Joost_The_Host het volgende:
Dus ik ben ook nieuw in dit topique.
Stap direct in met een vraag, zijn er ook Holy Paladins hier die bang zijn voor een totale Talents change?
Op de US forums schijnt er al sprake te zijn van een Illumination nerf, en dat 't de reden zou zijn voor al die Mp/5 gear...
Opinions?
Hey ja. Doe het ook voor mezelf jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Jij wil een ander recruiten? Wat dus wil zeggen dat diegene maar even een nieuwe account moet maken terwijl jij hier 3x exp wil?
Van mij hoeven ze niets te veranderen. Heb nu eigenlijk geen tot heel weinig manaproblemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Joost_The_Host het volgende:
Klinkt logisch...
Laten we tevens ook maar hopen dat ze in de volgende Major Content patch deze 'fout' weer rechtzetten.
Het is nu echt belachelijk tbh![]()
Met de Glyph levert het wel een leuke mana besparing op en JoW proct op meer dan alleen melee attacks maar inderdaad niet op healing.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
SoW en JoW schiet niet echt op voor holy, omdat het alleen proct op melee attacks.
Ik ruik een "break for social summer" incquote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vanavond vol tier 8 gehaald![]()
En dan heb ik over 3 weekjes ofzo toch al weer alles wat ik kan upgraden en wordt t weer maanden farmen voor anderen
bepaal je zelf toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik hoop dat me guild zoiets inlast
SS op tank die Steelbreaker tanked. Op gegeven moment krijgt hij dus een debuff als die debuff afloopt gaat de tank dood. 10 seconden voordat de debuff afloopt taunt een 2e tank Steelbreaker en de MT rent uit de raid van iedereen weg. 20-25 yard range. Dan gewoon SS poppen en je hebt weer 2 tanks. En kan je dit herhalen.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heeft iemand nog tips voor Council Hard mode (25 ofcourse). Hebben m rond 27% en dan gaat of de tank dood of iemand in de raid. En tsja, als er ééntje dood gaat volgen er heel snel meer.
Hoeveel keer mag die tank dood gaan? 3? Hebben nogal moeite met het overleven, de warrior lukte het wel maar de druid niet, ook al is die normaal cat dps.
Tja, al die dingen weten we alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef Katth het volgende:
[..]
SS op tank die Steelbreaker tanked. Op gegeven moment krijgt hij dus een debuff als die debuff afloopt gaat de tank dood. 10 seconden voordat de debuff afloopt taunt een 2e tank Steelbreaker en de MT rent uit de raid van iedereen weg. 20-25 yard range. Dan gewoon SS poppen en je hebt weer 2 tanks. En kan je dit herhalen.
Zorg ervoor dat de punch debuff altijd insta gedispelled wordt. Is een grote dot op de tank. Healers moeten gewoon overhealen hier en tanks moeten cooldowns gebruiken.
Het is vrij simpel, maar een beetje geluk komt hier ook bij kijken.
Dat is je probleem. Wat gebruik je als damage soakers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
of als dat goed gaat gaat er weer eens een raid member dood zonder reden.
Dikke dps doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Tja, al die dingen weten we alMaar na 2 deaths (of was t 3) kunne ze die tank niet meer in leven houden, of als dat goed gaat gaat er weer eens een raid member dood zonder reden. Of we DPSen weer eens slecht
Dat werkt in mijn ervaring meestal tegenovergesteld...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dikke dps doen
Na elke death doet ie meer dmg. Anders je healers verrot schelden tot ze het beter doen wehehe
ging bij ons ook foutquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Tja, al die dingen weten we alMaar na 2 deaths (of was t 3) kunne ze die tank niet meer in leven houden, of als dat goed gaat gaat er weer eens een raid member dood zonder reden. Of we DPSen weer eens slecht
uhuh.... 3.2 wordt steeds meer de moeite waard.quote:
quote:
Aldus wowwikiquote:Heirloom is an item type that is new with Wrath of the Lich King.[1] The items have a golden hue in their text color and scale with level.[2] Nearly all heirloom items are named after popular items from the early days of Classic WoW, and share the look of these items.
Klopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk dat het die items zijn die je kunt kopen en waar je je alts mee kunt lvlen omdat de items met je lvl meegaan.
quote:When the next major content patch launches we will be introducing epic quality gems and updating the perks for each profession. Please keep in mind that any of this information may see further changes before the patch launches.
The design recipes for cutting epic gems will be made available for purchase with Dalaran Jewelcrafter’s Tokens and there are several ways to obtain raw epic gems:
Prospecting Titanium Ore
Alchemy transmutations
Purchased with Honor
Purchased with Emblems of Heroism
Coinciding with the implementation of epic gems and the gain that Blacksmiths will receive through their perk from these new gems, we have gone through all of the perks in every profession and increased their values to match up accordingly.
Alchemy
The Mixology benefits from Northrend elixirs and flasks have been increased
Added a new pattern for Flask of the North, usable by players with a high alchemy skill. The recipe is purchased from the honor potion vendor. The Flask of the North increases your spell power, attack power, or Strength for 1 hour, and is usable in arenas. It is not consumed when used.
Endless Healing Potion and Endless Mana Potion no longer usable in arenas. Amount of health and mana has been increased, and the cooldown reduced. They are still usable everywhere else.
Blacksmithing
No changes will be made to this profession; it will continue to have the 2 additional prismatic sockets (which can hold the new epic gems)
Enchanting
Values on Northrend ring enchants increased
Engineering
Increased benefits from Hyperspeed Accelerators, Hand-Mounted Pyro Rocket, and Reticulated Armor Webbing glove modifications
Herbalism
Increased healing from Lifeblood (Rank 6)
Lifeblood now scales slightly with maximum health
Lifeblood no longer affected by global cooldown
Jewelcrafting
Dragon's Eye gems stat bonuses increased
Leatherworking
Fur Lining values increased
Mining
Toughness (Rank 6) provides more Stamina
Skinning
Master of Anatomy (Rank 6) provides more critical strike rating
Tailoring
Embroideries improved
Kun je deze nu gewoon kopen? ik heb geen lvl 80er ik ben helemaal nieuw en dat vraag ik me dus af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Aldus wowwiki
Ik denk dat het die items zijn die je kunt kopen en waar je je alts mee kunt lvlen omdat de items met je lvl meegaan.
Het zijn 'bind on account' items die je kan halen met level 80 moeilijkheidsgraad dingen. Een nieuwe speler kan dit dus niet krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Kun je deze nu gewoon kopen? ik heb geen lvl 80er ik ben helemaal nieuw en dat vraag ik me dus af.
Worden ze soulbound het moment dat je ze aandoet? kan iemand anders ze voor mij halen die wel lvl 80 is?
Vind het een beetje verwarrend
Nou ja, het is best een goede enchant. Als hij daarbij leatherworking of JC heeft zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja hoe loos. Maar bij ons op de server zit zo'n gast die ondertussen een legende is. Een warrior met tailoring
.
Enchantingquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, het is best een goede enchant. Als hij daarbij leatherworking of JC heeft zie ik het probleem niet.
En ze moeten ook nog van dezelfde factie zijn..... dus je kan ze niet op je horde char kopen en ze naar een alliance char sturen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan ze halen met emblem of heroism, droppen van heroic en 10 man raid bazen zoals badge of justice op 70. En er zijn een aantal pvp georienteerde items, die je met die stone keeper shards kan kopen. Je moet dus een lvl 80 character hebben om het te kopen.
Verder binden ze aan je account, dus je kan ze equippen en daarna nog mailen. Ik had plate shoulders gekocht om m'n paladin van 70-80 te levellen. Toen die 80 was heb ik ze naar m'n DK gemaild en daar gebruik ik ze nu.
Iemand laten halen lukt niet, omdat ze binden aan je account. Je kan ze niet traden, alleen mailen naar andere characters die van jou zijn.
Dat zeg ik, BIND ON ACCOUNTquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef jagga het volgende:
laat maar zitten ik zie het al..
De enige vraag die nu nog rijst is.
Kan ik een vriend met genoeg emblems of heroism, vragen zon ding te kopen voor mij en mij dat ding te geven?
Want als je ze aan een alt kunt geven zijn ze iig niet soulbound when picked up, waarschijnlijk when equipped of ziet ik dit verkeerd?
Bind to serverfaction, eerder. Aangezien je ze niet naar cross-faction of cross-server alts kan sturen.quote:
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je hem naar een level 1 alt mailt, en die vervolgens migrate...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bind to serverfaction, eerder. Aangezien je ze niet naar cross-faction of cross-server alts kan sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |