Whahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef vogelkooi het volgende:
Owja nieuwe druid form is uit voor de gnomes.
[ afbeelding ]
Want? Die zien er prima uit, hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef drumstickNL het volgende:
tvp en maar hopen dat ze nelf catforms nog aanpassen.
kreeg jij je geld terug? :S Ik alleen gearquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:13 schreef Mister_T het volgende:
Gebruikt sinds kort ook de authenticator op mijn Iphone, werkt perfect moet ik zeggen!
Ben 2 jaar geleden een keer gehacked, kreeg wel alles terug van blizzard, tot de laatste pot en stukje copper maar toch was het niet prettig :/
Samequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben nog nooit ""gehacked"". Ik laat m'n wachtwoord dan ook niet overal slingeren en heb ik sowieso een moeilijk te raden wachtwoord, wat iedereen in eerste plaats al zou moeten hebben.
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Same.
Net Molten Core gepugged met 4 man, dropped Eye of Sulfuras van laatste baas. Gewonnen! Nu alle mats zien te fixen.
Ik ben nu ook ff de boel aan het fixen. Moet nog 7 Sulfuron Ingotsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Kan prima. Wij gaan straks beginnen aan Firefighter als eerste guild op de server, ons doel is om als eerste Algalon neer te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef Junglebeast het volgende:
Zow, gisteren me 8ste 213 ilevel mogen looten voor me Holy spec.. Sta nu met stip op nr3 van de guild. (2157 score wow-heroes) Main spec blijft wel Ret maar kan nu heel aardig mee in Holy.
En volgende week ook eindelijk aan de slag in Ulduar10 denk ik zo.. Deze week hebben we al FL, Razor en XT-002 down gekregen in de 2de week pas. En in 10 man ook OS+1 en Emalon neer gekregen, dus best aardige progressie voor een laidback/social raiding guild.. zoals we ons noemen..
(of is dit te lang om te lezen voor de Fok!ers?)
dat heet keyloggersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben nog nooit ""gehacked"". Ik laat m'n wachtwoord dan ook niet overal slingeren en heb ik sowieso een moeilijk te raden wachtwoord, wat iedereen in eerste plaats al zou moeten hebben.
Inderdaad, daarom is mijn eerste reactie bij mensen die zeggen dat ze gehackt zijn altijd:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mensen die niet met computers om kunnen gaan cq niet weten wat ze downloaden.
Bij mij dus ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is mijn eerste reactie bij mensen die zeggen dat ze gehackt zijn altijd:
ja, ja. Ik hoor nogwel van je als je gehacked bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mensen die niet met computers om kunnen gaan cq niet weten wat ze downloaden.
quote:Draenor Set
Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20
Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20
Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70
Northrend Set
Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
Maelstrom Set
Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90
Plane Set
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100
Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100
Legion Set
K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
The Burning Citadel - 100+++
Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
ja dat wel, en als de naar de map kijk weet je ook meteen waar de maelstrom isquote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
Nieuwe races? Welke zouden dat uberhaubt kunnen zijn?quote:Plane Set
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wolverines.
Zouden er trouwens ook nog nieuwe hero classes komen? Vergelijkbaar met DK. Ik hoorde geruchten over een Archmage oid.
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Net van raider naar social gegaan. Kan de raidtijden niet meer halen, al 3 weken niet kunnen raiden dus dit schiet niet op zo.
Misschien dat ik ook nog van guild verander naar een guild die betere tijden heeft, maar eerst ff afwachten hoe het de komende maand gaat qua drukte en real life verplichtingen. Misschien heb ik binnenkort wel weer meer tijd.
Big Bad Pauldronsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Ja zoek iets met m'n mage idd. Mainswitch zou kunnen, maar raidhealen is niks voor mij, liever gewoon frostfire's spammenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?
Met zoveel...?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Mjah ik ben nu een warrior, omdat ik zon beetje elke mmorpg die ik gespeeld heb ik de warrior/tank class gespeeld heb. Waarom zou een hunter goed zijn dan???quote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef GI het volgende:
Een grote tip is je iig de lower levels niet druk te maken met gear kopen bij vendors. Je quest gear redt het binnen notime gewoon beter dan hetgeen je bij de vendors kan kopen.
Druid. De perfecte hybriede class, waarmee je ook als een warrior (als een grote beer in Bear Form) kan tanken, in Cat Form veel schade doen, en later in een soort vage Uil-Form spells castend schade doen of als boom in Tree of Life kan healen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
TVP
Omdat ik sinds afgelopen zaterdag ook WoW + uitbreidingen heb.
Met andere woorden, ik ben een noooooooooob
Nog enig advies voor welke class te nemen als supernoob als ik ben?
RP realm?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Haha dat deed ik in het begin ookquote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ik daar alle merchants af te lopen voor ietsjepietsje betere gear, en al me geld erdoorheen te jagen
Niet waar. Ik heb een level 42 druid en ik kan mezelf niet er toe brengen om haar naar level 80 te krijgen. True het is een zeer uitgebreide class, maar constant naar dezelfde form staren wordt saai op een gegeven moment. Als je bijvoorbeeld healen erg leuk vindt kun je ook voor priest gaan, heb je maar liefst 2 healing trees met veel verschillende opties.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Als je een druid neemt weet je zeker dat je een van de leukste classes hebt. Als iemand wat anders zegt dan kun je aannemen dat ze dat alleen zeggen omdat ze een andere class hebben.
Ja, vooral AT helpt nu erg veel met rep. Ghostlands it is I guessquote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ghostlands geeft veel betere items en is minder saai, rep krijg je op 80 wel, gewoon dan naar The Barrens gaan, of die Argent Tournament doen.
Er zijn geen BoA staves/polearms/2h maces voor als je feral wil gaan. Je kan hoogstens die spellpower mace nemen en dan Balance gaan, maar gewoon met quest reward/drop wapen (Smite's Hammer vanaf level 17 oid, 11 str en 5 agi iirc, wel goed wapen tot level 30+). Daarnaast zijn Feral Druids niet zo heel veel weapon-dependant op laag level, aangezien het scaled per level, en vanaf wapens met 55 DPS krijg je pas extra Feral DPS erbij, dan zit je al in Outland waar je elke zone 2 nieuwe wapens krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben nu toevallig een Druid aan het levelen, alleen twijfel ik wat voor BoA wapen ik moet gebruiken. Ik gebruik nu de dagger met AP en Agility. Neem aan dat dat wel ok is.
En ik zit heel erg te twijfelen tussen The Barrens en Ghostlands, ik haat The Barrens haha. Maar aangezien ik een Tauren ben lijkt het me wel handig voor reputation. Wat zal ik doen?
Hehequote:
En toen werd je wakker. 9k dps in uld10, tuurlijk. Of XT zat gebugged in perma-heartmode.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Meh.. je moet gewoon je plaats weten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef GooseFM het volgende:
Als lvl 77 in AV rondlopen met alleen maar lvl 80's om je heen is niet heel erg leuk
u-huh....quote:
Gooi een munt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Tankenquote:
Echt? Ik vind tanken erg leuk. Eigenlijk vind ik alle 3 rollen wel leuk, maar healen het minst. Dat is soms wel eens leuk maar voor mij wordt het heel gauwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tanken. Dan stop ik liever met spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |