Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Net van raider naar social gegaan. Kan de raidtijden niet meer halen, al 3 weken niet kunnen raiden dus dit schiet niet op zo.
Misschien dat ik ook nog van guild verander naar een guild die betere tijden heeft, maar eerst ff afwachten hoe het de komende maand gaat qua drukte en real life verplichtingen. Misschien heb ik binnenkort wel weer meer tijd.
Big Bad Pauldronsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Ja zoek iets met m'n mage idd. Mainswitch zou kunnen, maar raidhealen is niks voor mij, liever gewoon frostfire's spammenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?
Met zoveel...?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Mjah ik ben nu een warrior, omdat ik zon beetje elke mmorpg die ik gespeeld heb ik de warrior/tank class gespeeld heb. Waarom zou een hunter goed zijn dan???quote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef GI het volgende:
Een grote tip is je iig de lower levels niet druk te maken met gear kopen bij vendors. Je quest gear redt het binnen notime gewoon beter dan hetgeen je bij de vendors kan kopen.
Druid. De perfecte hybriede class, waarmee je ook als een warrior (als een grote beer in Bear Form) kan tanken, in Cat Form veel schade doen, en later in een soort vage Uil-Form spells castend schade doen of als boom in Tree of Life kan healen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
TVP
Omdat ik sinds afgelopen zaterdag ook WoW + uitbreidingen heb.
Met andere woorden, ik ben een noooooooooob
Nog enig advies voor welke class te nemen als supernoob als ik ben?
RP realm?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Haha dat deed ik in het begin ookquote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ik daar alle merchants af te lopen voor ietsjepietsje betere gear, en al me geld erdoorheen te jagen
Niet waar. Ik heb een level 42 druid en ik kan mezelf niet er toe brengen om haar naar level 80 te krijgen. True het is een zeer uitgebreide class, maar constant naar dezelfde form staren wordt saai op een gegeven moment. Als je bijvoorbeeld healen erg leuk vindt kun je ook voor priest gaan, heb je maar liefst 2 healing trees met veel verschillende opties.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Als je een druid neemt weet je zeker dat je een van de leukste classes hebt. Als iemand wat anders zegt dan kun je aannemen dat ze dat alleen zeggen omdat ze een andere class hebben.
Ja, vooral AT helpt nu erg veel met rep. Ghostlands it is I guessquote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ghostlands geeft veel betere items en is minder saai, rep krijg je op 80 wel, gewoon dan naar The Barrens gaan, of die Argent Tournament doen.
Er zijn geen BoA staves/polearms/2h maces voor als je feral wil gaan. Je kan hoogstens die spellpower mace nemen en dan Balance gaan, maar gewoon met quest reward/drop wapen (Smite's Hammer vanaf level 17 oid, 11 str en 5 agi iirc, wel goed wapen tot level 30+). Daarnaast zijn Feral Druids niet zo heel veel weapon-dependant op laag level, aangezien het scaled per level, en vanaf wapens met 55 DPS krijg je pas extra Feral DPS erbij, dan zit je al in Outland waar je elke zone 2 nieuwe wapens krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben nu toevallig een Druid aan het levelen, alleen twijfel ik wat voor BoA wapen ik moet gebruiken. Ik gebruik nu de dagger met AP en Agility. Neem aan dat dat wel ok is.
En ik zit heel erg te twijfelen tussen The Barrens en Ghostlands, ik haat The Barrens haha. Maar aangezien ik een Tauren ben lijkt het me wel handig voor reputation. Wat zal ik doen?
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |