Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
ja dat wel, en als de naar de map kijk weet je ook meteen waar de maelstrom isquote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die lijst gaat al sinds pre-TBC rond op het internet. Had een Blizzard medewerker ooit eens "per ongeluk" op het forum gezet. Tot nu toe klopt ie.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef CraniuM het volgende:
wat is raf toch leuk om te doen
/edit
oh ja btw iemand had op de de blizzard forums een lijst gezet van level gebieden voor de nieuwe "expansions"
en is toen gebanned op het forum van blizzard, dan zou Maelstrom de volgende expansion worden
[..]
Nieuwe races? Welke zouden dat uberhaubt kunnen zijn?quote:Plane Set
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wolverines.
Zouden er trouwens ook nog nieuwe hero classes komen? Vergelijkbaar met DK. Ik hoorde geruchten over een Archmage oid.
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Net van raider naar social gegaan. Kan de raidtijden niet meer halen, al 3 weken niet kunnen raiden dus dit schiet niet op zo.
Misschien dat ik ook nog van guild verander naar een guild die betere tijden heeft, maar eerst ff afwachten hoe het de komende maand gaat qua drukte en real life verplichtingen. Misschien heb ik binnenkort wel weer meer tijd.
Big Bad Pauldronsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Weet je wat leuk is!
Gear kopen in ah zodat je er uit ziet als een x-roads grunt (als ork) en dat met nog iemand, en dan Oggrimar gaan patrollen.
Me maat en ik zijn begonnen en er komen steeds meer mensen die mee doen.
Zijn er ook achter gekomen dat als je een guard /kiss dat ie dan /flex doet.
Ja zoek iets met m'n mage idd. Mainswitch zou kunnen, maar raidhealen is niks voor mij, liever gewoon frostfire's spammenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Myth en Mortifera zoeken een holy paladin.. geen idee hoe je holy gear is? Of zoek je iets met je mage?
Met zoveel...?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, MC laatst ge-2manned (ik Resto Druid, hij Prot Warr). Eye dropte ook, ik gewonnen.Ging wel wat tijd in zitten.
Volgende keer maar weer 20 level 80s.
Mats was ik al aan het sparen. Moet nog 6 Sulfuron Ingots.![]()
Mjah ik ben nu een warrior, omdat ik zon beetje elke mmorpg die ik gespeeld heb ik de warrior/tank class gespeeld heb. Waarom zou een hunter goed zijn dan???quote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef GI het volgende:
Een grote tip is je iig de lower levels niet druk te maken met gear kopen bij vendors. Je quest gear redt het binnen notime gewoon beter dan hetgeen je bij de vendors kan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |