En toen werd je wakker. 9k dps in uld10, tuurlijk. Of XT zat gebugged in perma-heartmode.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Meh.. je moet gewoon je plaats weten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef GooseFM het volgende:
Als lvl 77 in AV rondlopen met alleen maar lvl 80's om je heen is niet heel erg leuk
u-huh....quote:
Gooi een munt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Tankenquote:
Echt? Ik vind tanken erg leuk. Eigenlijk vind ik alle 3 rollen wel leuk, maar healen het minst. Dat is soms wel eens leuk maar voor mij wordt het heel gauwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tanken. Dan stop ik liever met spelen.
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |