Dat heb ik dan weer met priests en shamans, die van mij zitten al jaren ergens rond de 25quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik vind druids juist een van de mindere classes om te levelen tbh, meerdere keren geprobeerd, maar ik strand rond level 26-30 meestal. Druid en paladin zijn dan ook de enige 2 classes die ik nog niet boven de level 60 gekregen heb
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met priests en shamans, die van mij zitten al jaren ergens rond de 25. Paladins vond ik erg vet om te spelen, zo vet dat ik bijna een 2e zou maken gewoon omdat het leukmakkelijk speelt
.
Meen je dit nou? Jij wil een ander recruiten? Wat dus wil zeggen dat diegene maar even een nieuwe account moet maken terwijl jij hier 3x exp wil?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef yeahmen het volgende:
Nog mensen die zin hebben samen te levelen dmv RaF?
3x XP bevalt mij wel.
Zo ja, dan recruit ik je even, PM maar. Of mail/msn: jeweetxD@live.nl
Nee, daar ben ik niet bang voor en op de forums is altijd sprake van bijna alles.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef Joost_The_Host het volgende:
Dus ik ben ook nieuw in dit topique.
Stap direct in met een vraag, zijn er ook Holy Paladins hier die bang zijn voor een totale Talents change?
Op de US forums schijnt er al sprake te zijn van een Illumination nerf, en dat 't de reden zou zijn voor al die Mp/5 gear...
Opinions?
Hey ja. Doe het ook voor mezelf jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Jij wil een ander recruiten? Wat dus wil zeggen dat diegene maar even een nieuwe account moet maken terwijl jij hier 3x exp wil?
Van mij hoeven ze niets te veranderen. Heb nu eigenlijk geen tot heel weinig manaproblemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Joost_The_Host het volgende:
Klinkt logisch...
Laten we tevens ook maar hopen dat ze in de volgende Major Content patch deze 'fout' weer rechtzetten.
Het is nu echt belachelijk tbh![]()
Met de Glyph levert het wel een leuke mana besparing op en JoW proct op meer dan alleen melee attacks maar inderdaad niet op healing.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
SoW en JoW schiet niet echt op voor holy, omdat het alleen proct op melee attacks.
Ik ruik een "break for social summer" incquote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vanavond vol tier 8 gehaald![]()
En dan heb ik over 3 weekjes ofzo toch al weer alles wat ik kan upgraden en wordt t weer maanden farmen voor anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |