Frost 14.gifquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Zie je het eens van de andere kantquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Coraline. het volgende:
Jonge, priest is gewoon tofIk werd m'n rogue een beetje zat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Rogue word idd saai na een tijdje, ben pas laatst weer opnieuw met die van mij gaan spelen, nadat ik anderhalf jaar geleden een mage m'n main maakte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Coraline. het volgende:
Jonge, priest is gewoon tofIk werd m'n rogue een beetje zat!
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Penquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wij lopen vrij gemakkelijk door de 1e 6 bazen in Ulduar (10m) heen maar niemand komt op de 9k DPS op XT. Wat is je character name en op welke server? Ben benieuwd
Shadow is zo veel leuker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Coraline. het volgende:
Ik ben nu een holy priest aan het levelen
Vreselijk zulke vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rogue word idd saai na een tijdje, ben pas laatst weer opnieuw met die van mij gaan spelen, nadat ik anderhalf jaar geleden een mage m'n main maakte.
Haha en ja, zo iemand hadden wij een keer in een PuG, zo'n meisje die bij de raidleader ging smeken om loot.
Uiteraard, je bent een vrouw. Laat de mannen maar in de frontlinie, jij blijft lekker veilig een eindje verder op staanquote:
Tis niet dat ik je niet geloof!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Pennu zit ik op 300ish en dat maakt echt een groot verschil
Hopelijk is het genoeg bewijs
![]()
Toch ben ik benieuwd naar een armorylinkje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe tijdens normale single-target bosses al 6.5k DPS, heb alleen als bewijs wat vids van een oude 'first-kill' van XT waar ik 8k dps doe (en nu dus met meer gear en gevecht ervaring 9k..) en een hele oude sarth+3 'first-kill' waar ik 6k DPS doe (in lousy gear tbh). Allemaal met maar 50 Arm.Pennu zit ik op 300ish en dat maakt echt een groot verschil
Hopelijk is het genoeg bewijs
![]()
Ze hebben groot onderhoud aan de accountservers, het was vantevoren aangekondigt dat gister Amerika was en vandaag Europa.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Blistering het volgende:
Godgloeiendeteringzooi. Gametime is op maar;
Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.
Thank you for your understanding
Lekker weer Blizzard![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Aivac het volgende:
nog is
De 6k op Sarth+3 was 10m !!11einz!111elfquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wel scheelt het een slok op een borrel dat dit filmpjes zijn van 25m instance ipv 10m. Maar dan nog....mooie cijfers!
Xith, Kor'gallquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar een armorylinkje.
Waar is je dps gear dan? Ik zie alleen wat Valorous gear en Naxx rommel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Zith het volgende:
[..]
De 6k op Sarth+3 was 10m !!11einz!111elf![]()
[..]
Xith, Kor'gallKan vanaf het werk niet op armoury...
Als je m'n arm.pen gear zag dan is dat idd mijn DPS gear ja, ben tank als main spec dus mijn upgrades krijgen tanking gems/enchants en de replacede gear wordt m'n DPS gearquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waar is je dps gear dan? Ik zie alleen wat Valorous gear en Naxx rommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |